יום שבת, 2 בינואר 2010

Mint Candy Apple של Essie

אני חובבת ירוקים ידועה והצבע הנפוץ ביותר במלתחת הלקים שלי הוא ירוק. יש לי יותר לקים ירוקים מאשר כל צבע אחר, ואף על פי כן, המצוד אחר הלק הירוק הבא אף פעם לא נגמר.
Mint Candy Apple הוא אחד הצבעים ששימחו אותי ביותר לאחרונה ( מה שאגב די מפתיע, כי הוא תוצר של Essie - חברה שלרוב אני לא משתגעת על הבחירות הצבעוניות שלה)  משום שזבדיוק ירוק כזה חיפשתי תמיד: קרם בהיר ופסטלי עם נטיה מסוימת לטורקיז. צבע פשוט מאד, ועם זאת לא דומה לאף לק ירוק אחר שהיה ברשותי.  זכורות לי תקופות שניסיתי לייצר צבע כזה בעצמי בערבובים שונים ומשונים של לקים ירוקים בלבנים, אבל שום דבר אף פעם לא התקרב לשלמות המפוארת של Mint Candy Apple.
לגודל שמחתי ירוקים מהסוג הזה הפכו לאופנתיים לאחרונה, כך שכנראה לא תהיה בעיה להשיג כאלה בתקופה הקרובה.

והנה הפלא:



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים