יום שבת, 2 בינואר 2010

Holiday Glow של OPI


מתוך קולקציית החגים 2009 של OPI.

בסקירות על לקים חומים בבלוגים אחרים אני לא אחת נתקלת בוידוי מפי הבלוגרית בסגנון "אני בדרך כלל ממש לא טיפוס של חומים, אבל הלק הזה פשוט מדהים..."
אז אני לא אבוא ואטען שאני לא טיפוס של חומים, כי אם יש משהו שאיסוף הלקים האובססיבי שלי לימד אותי הוא ש Never say never על אף צבע. כמובן שבתחילת דרכי היו לי צבעים מוקצים (וכן, חום בהחלט היה אחד מהם) שלא חשבתי שאי פעם אסכים ללבוש, אבל היום אני יודעת את מה שאספנית לקים מנוסה יודעת:  לא על הצבע לבדו יקום ויפול לק. כי אחרי הכל זה לא הצבע אלא מה שעושים איתו.
לאחר שאימצתי את הגישה הזאת אני מוצאת את עצמי מחבבת הרבה יותר צבעים ממה שאי פעם חשבתי שאחבב. .
אז למרות שזו לא בדיוק חכמה גדולה להסתכל על הלק הזה ולטעון זאת, אומר זאת בפה מלא: כן. אני דווקא אוהבת חומים.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים