יום שישי, 1 בינואר 2010

קולקציית Loves You Snow Much של China Glaze








קיוויתי לפרסם את הפוסט המנצנץ הזה - שהוא גם הפוסט הראשון של בלוג זה - בערב הסילווסטר, אבל ענייני יומיום/יומחג שונים ומשונים מנעו זאת ממני.

יחול נא איפוא פוסט זה ביומה הראשון של השנה האזרחית.


Loves You Snow Much היא קולקציית חגי 2009 של China Glaze . והיא מורכבת מ Ruby Pumps ו- Emerald Sparkle המיתולוגיים, Tinsel שיצא בשנה שעברה, ו 5 Golden Rings , שהוא הלק החדש היחידי מהקולקציה.

ולתמונות:


Emerald Sparkle
ירוק כהה עם גליטר ירקרק בוהק. רבות כבר דובר על הפלא מרהיב והיפהפה הזה, ועל כן לא אכביר במילים.



בתאורה ביתית :


עם פלאש:


באור יום:





Tinsel
גליטר כסוף על בסיס שקוף. לא לק יוצא דופן או מעניין במיוחד, אבל יש משהו מצודד בעדינות ובפשטות שבו. הכסף בלק הזה הוא כסף לבנבן, והלק באופן כללי מטאלי הרבה פחות מגליטרים כסופים אחרים שיצא לי לראות.


בתאורה ביתית



באור יום





Five Golden Rings
אף על פי שמראש לא היו לי ציפיות גדולות מלק מעין זה, הוא הסתמן כאכזבה משכבה ראשונה. גליטר זהוב אנמי, לא מחמיא במיוחד, ונוסף על אלה גם אינו מגיע לאטימות של ממש אף פעם.


מה שבכל זאת גרם לו קצת להתחבב עלי - וגם אז, לא מיד אלא בדיעבד - זה תמונות החוץ שחשפו את הגוון הזהוב חולי שבו, עם אלמנט בז'י אפרפר מלוכלך שנעדר מהתמונות הביתיות. צבע סתוי מאד. מזכיר לי עלי שלכת.






Ruby Pumps
קשה לי עם לקים אדומים. אני משתדלת להימנע מהם ככל הניתן. בקולקציה הביתית שלי יש מעט מאד אדומים, ואני אף פעם לא לובשת אותם.
קיוויתי ש Ruby Pumps ישבור לי את מסורת הבוז לאדום שפיתחתי עם השנים. ואכן, ללק שכזה אי אפשר בשום פנים ואופן לבוז. הוא יפהפה בצורה שאיננה ניתנת לתיאור במילים. בכל שינוי של תאורה מגלים בו משהו חדש. זהו צבע עמוק מאד עם בסיס אדום כהה וגליטר אדום בהיר. הברק שלו מטאלי וקר, והוא פשוט קסום.
מוקסמת ונפעמת, החלטתי שזה יהיה הלק שאלבש בערב הסילבסטר. כל כך יחודי ויוצא דופן הוא נראה לי.
אבל אז הגעתי למקום שבו חגגנו את הסילבסטר. לכל הבנות שם היה לק אדום. כל כך מאוס ובנאלי היה לראות את זה. שוב לק אדום עדרי. הסתכלתי על ציפורניי וגיליתי גם שם לק אדום. אמנם יפה, קסום, מיוחד ושונה משל כולן, אבל רק אם מסתכלים ממש מקרוב. ממרחק מה הוא עוד לק אדום. התבאסתי למדי. נראה לי שיקח עוד זמן עד שאוכל ללבוש לק אדום ולהרגיש טוב איתו. בינתיים את Rubby Pumps אמשיך להעריץ מרחוק.

כיוון שהמצלמה שלי לא הצליחה להוציא ולו תמונה אחת שבאמת נאמנה לצבע המקורי, אני מביאה כאן שלוש תמונות בתאורות שונות - הראשונה: בתוך בית ללא פלאש, השניה: בתוך בית עם פלאש, והשלישית: בחוץ, לאור יום.
צריך כמובן לזכור שבמציאות הצבע הוא הרבה הרבה יותר יפה.










הפורמולה של הלקים האלה היא טובה בהחלט חוץ משל Five Golden Rings שהיתה ג'לית מדי ולא התיבשה היטב.
בתמונות כל הצבעים הם בשלוש שכבות, ללא טופ קואט, חוץ מ Ruby Pumps שיש עליו שכבה של Seche Vite.



שנה טובה שתהיה!





















































2 תגובות:

  1. הירוק והאדום פשוט מדהימים!!

    תתחדשי:-)

    השבמחק
  2. לא נותר לי אלא להסכים איתך. הם אכן מקסימים!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים