יום שישי, 22 בינואר 2010

התגלית החדשה שלי: BARRY M

Barry M היא חברת קוסמטיקה בריטית, ואת הלקים שלה יצא לי לראות לא הרבה אבל פה ושם בבלוגים מחו"ל.  במסגרת שיטוטי הלק האינסופיים שלי ברשת וחיפושיי הצרכניים הבלתי נדלים אחר בקבוק הלק הבא, מצאתי שאפשר לקנות אותם באיביי, ורכשתי שלושה לקים ו....שפתון ירוק (כשאני רואה ירוק אני לא יכולה להתאפק).
ההזמנה הגיעה השבוע ועמה ההתרגשות וההתלהבות לנוכח מוצרים איכותיים וראויים אלה, שלא נותר לי אלא להמליץ עליהם כאן בחום. 

BRIGHT PURPLE  (מס' 303) הוא ג'לי סגול סופר גלוסי, נוטה יותר אל האדום מאשר אל הכחול, אף על פי שתמונת החוץ (השניה) מטעה במקצת ומוציאה אותו הרבה יותר כחול ממה שהוא. כיאה לג'לי, הוא שקוף למדי, ובניית הצבע היא תוצאה של שכבות. שלוש שכבות נותנות אטימות ועומק מספקים.




עם פלאש:


LIME GREEM (מס' 137) הוא- כשמו - ירוק ליים עם נטייה אל הצהוב. גם הוא ג'לי, אבל עם פחות פיגמנט מBRIGHT PURPLE, ונדרשות ארבע שכבות להשגת הצבע שבתמונות. אני מאד אוהבת את הצבע אבל הרבה פחות אוהבת את העובדה שהוא זקוק לארבע שכבות. אבל מתפשרים. בכל זאת, המגניבות של הצבע הזה היא לא משהו שנתקלים בו כל יום...



COBALT BLUE (מס' 291) הוא קרם כחול מדיום. צבע חי מאד ובולט. מקסים בעיני. הוא גם הצבע עם הכי הרבה פיגמנט מבין השלושה, ונדרשות לו שתי שכבות בלבד. 

 

 

כשראיתי את הכחול הזה מיד עלו לי בראש CALIPSO BREEZE של אורלי ו TALLULAH של זויה, אז החלטתי להשוות:


זרת ואמה - BARRY M COBALT BLUE
קמיצה - אורלי CALIPSO BREEZE
אצבע- זויה TALLULAH

CALIPSO BREEZE הרבה יותר ירקרק וימי, בעוד ש TALLULAH די מתקרב לצבע של COBALT BLUE. הוא טיפונת בהיר יותר, אבל מה שהופך אותם ללקים באמת שונים זה השימר של זויה.

אחרון חביב הוא הליפסטיק הירוק שנקרא TOUCH OF MAGIC, אשר כבמגע קסם ממש הופך על השפתיים לורוד. שום זכר לירקרקות החולנית שלו. זהו שפתון לחות ורוד, שקוף יחסית בשכבה הראשונה אבל אפשר להגיע לצבע חזק למדי אם מוסיפים שכבות. העמידות של השפתון הזה היתה הדבר שהכי הפתיע אותי. הוא נשאר שעות רבות מהצהריים עד הערב, וגם אז הוא לא ירד לגמרי אלא נזקק להסרה עם מסיר איפור. 
בתמונה - שכבה אחת בלבד. במציאות הפיגמנט חזק יותר ובולט יותר.



שלושת הלקים והשפתון עלו לי 17 פאונד כולל משלוח (בסביבות 105 ש"ח). 
כתובת החנות באיביי שבה קניתי: http://myworld.ebay.com/bugster0178

4 תגובות:

  1. צבעים מקסימים :-) שמעתי רבות וטובות על החברה הזאת, אבל עוד לא יצא לי לנסות - הם נראים מצויין !

    השבמחק
  2. בזכותך הזמנתי את ה TOUCH OF MAGIC שהגיע היום (ואני הו כה שמחה!). תודה לך :)

    השבמחק
  3. תמונות טובות והמלצות מניסיון אישי, מה עוד אפשר לבקש? אני מצטרפת לאחוות אוהבות הצבע הירוק. עמידות של שפתון זה עניין בעל משקל גדול מאוד בעיניי. תודה.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים