יום שישי, 22 בינואר 2010

IT'S UP TO BLUE ו RIO NIGHTS של ORLY



עוד שני לקים, שאין ביניהם שום קשר חוץ מהעובדה ששניהם של אורלי, ואת שניהם אני מאד אוהבת.

IT'S UP TO BLUE הוא כחול טורקיז עם שימר. בתמונות הוא נראה הרבה יותר כחול ממה שהוא באמת. במציאות יש בו ירקרקות שאיננה באה לידי ביטוי בצילומים.
אני לא יודעת לאיזו קולקציה הוא שייך ובדיוק מאיזו שנה. מה שבטוח - הוא לא מהשנה האחרונה, ולא נראה לי שניתן להשיגו בסופרפארם. אולי באיביי אפשר להשיג... מי יודע. ממליצה מאד לחטוף אותו מיד אם מישהי נתקלת בו (ולהודיע לי מיד! הבקבוק היחיד שיש לי לא ישאר עמי לנצח), כי זה לא לק שרואים כל יום. הוא בהחלט לא עוד לק כחול, ולא ראיתי הרבה כחולים שדומים לו.






RIO NIGHTS הוא סגול יפהפה . זהו סגול מדיום ממש - בדיוק באמצע שבין כחול לאדום, והוא איננו נוטה לא אל  הכחול ולא אל האדום. במרקם הוא משהו בין ג'לי לקרם - די שקוף כשלעצמו, וצבעו הולך ומעמיק עם כל שכבה נוספת. הוא נראה כמו קרם, אבל גלוסי יותר מהקרם הממוצע (בתמונות לא כל כך רואים את זה).
רכשתי אותו בסופרפארם לדעתי בחודשיים האחרונים, כך שנראה לי שעדיין יש סיכוי למצוא אותו שם. לחובבות הסגול אמליץ לחטוף אותו כל עוד ניתן. למרות שאפשר להשיג את אורלי בישראל, החנויות מקבלות את הקולקציות החדשות כל פעם, ולא דברים ישנים. אפשר להשיג לקים מקולקציות קודמות רק אם במקרה נשאר, וזה לגמרי עניין של מזל. אני לא הייתי משאירה החלטות כאלה ביד הגורל.


 

  

 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים