יום רביעי, 22 בפברואר 2012

Barielle Blossom

לא, לא התפגרתי כפי שאולי הייתם רוצים לחשוב, ואפילו יש באמתחתי כמה פוסטים שעתידים להיכתב בזמן הקרוב בעזרת השם, אבל עד שזה יקרה קבלו את Blossom, ורוד אפרסקי מבית Barielle (נרכש בטראנסדיזיין), שצולם אמנם מזמן, אבל כל כך מתאים לימים כמו היום  - בועת קיץ קטנה וחמימה בתוך חורף מנוול, שהלוואי שההתחממות הגלובלית או איזשהו מאורע קוסמי אחר יגרמו לו להיות החורף האחרון בהיסטוריה של כדור הארץ (ואמרו אמן).



חמוד, לא? אני נמצאת בדיוק בשלב העונתי הזה של קרייב מטורף לעונה הבאה, מה שאומר 1. שאני רוצה צבע והרבה. 2. שאני כמהה לחמידות ולדברים חמודים, ו3. שבא לי שכל הגוונים הקודרים של החורף יעופו לי מהעיניים לאיזה זמן. מעניין שהמצב הזה פוקד אותי אף פעם לא בסיומה הרשמי של העונה, אלא תמיד בעיצומה (אצלי זה התחיל כבר לפני חודש, כשהמגפיים שלי עוד טבלו בשלוליות עמוקות ממש). אגב, זוהי ממש לא תופעה ייחודית לחורף אצלי. זה קורה לי באותה מידה גם בקיץ.

ומה שלומי, תשאלו? לא רע בכלל. היו לי כמה שבועות שחייתי כאילו אין לי בלוג, וזה הרבה יותר כיף ממה שאפשר לדמיין. זה למעשה עד כדי כך כיף שאני ממליצה לכולכם לפתוח בלוג ולנהל אותו שנתיים רצוף רק בשביל לעזוב אותו לכמה שבועות - זו תחושה מרוממת נפש שאין לה מקבילה במנעד החוויות של האדם הרגיל, היינו, האדם נטול הבלוג (אני כבר לא יכולה לחכות לפרישה! צעד סופי אמנם אך כזה הטומן בחובו מתיקות איסופית).
לא חסרתם לי בכלל, לקלקני שומדבר יקרים שלי - לא כקוראים פסיביים ולא כמגיבים קנטרניים. אפילו כמעט שלא ביקרתי בבלוגים שחלקכם מנהלים בעצמכם, שזה, אגב, גם צעד מומלץ מאד. לי זה ממש פתח את האינטליגנציה! נסו ותיווכחו בעצמכם.

ושלומכם אתם, לקלקני ליקלוק? איך היו החיים בלעדיי? רק קשקושי כן גלוסי לא גלוסי, או שמא בקופסה שלכם התחולל משהו מרגש, מסעיר או אפילו... סקסי?


20 תגובות:

  1. בקופסה שלי לא התרחש שום דבר.. ורוב התוכן שלך כבר לא נמצא בביתי הקט..
    אני חושבת שזה מה שקורה כשמנסים להתרומם יותר מידי מהר יותר מידי למטה.. צונחים בדיוק להתחלה.. ואני לא מדברת על עצמי ושאר ה"גלוסיות" המאוכזבות, אלא על גלוסי עצמם..

    הלק עצמו מאוד חמוד, בטח כשהיום אני גם עם צללית Free to Be של מאק שהיא ממש ממש מזכירה לי אותה (כולי תקווה שהמריחה של הלק הזה לא משתווה לסיוט ההנחה של הצללית הזו..) וגם באופן קצת אולי "מוגזם" עם השפתון Vegas Volt של מאק, כך שאני לגמרי אפרסקית היום! (אגב גם קופאת מקור כרגע!)

    ואני לפחות לא מתביישת לומר שהתגעגעתי ;)
    שולחת חיבוק! (לא ,לא, לא לקחת צעד אחורה! זה לא מנומס!)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא שאלתי על הקופסה שנמצאת מעל הכתפיים (על קופסת הגלוסי שמעתי מספיק)... על כל פנים מקווה שמתכולתה של זו טרם נפטרת...
      שולחת: חיבוק הדוק וגם נישוק!

      מחק
    2. במזל אני מצליחה להחזיק בקופסה שעל כתפי, במזל!
      תודה! :)
      אולי נערוך מפגש תה מלכותי על הבלקון?

      מחק
    3. אני אומרת כן לבלקון ולתה!
      הבה נארגן לנו פגישת מטה!

      מחק
  2. גם אנחנו התגעגענו אלייך אבל הפסקה זה תמיד דבר טוב.
    הוא מזכיר לי לק של ESSIE (אבל זה לא מפתיע כי לאסי יש המון גוונים דומים)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שלא מדובר בלק חד פעמי, ודומים לו יש. עם זאת, דווקא לא מכירה משהו דומה מאסי בקרב האפרסקיים שלהם (אבל זה כמובן לא אומר שומדבר. אני לא מכירה את כל הלקים של אסי)
      ואת כמובן צודקת - הפסקות זה טוב ואף מועיל!

      מחק
  3. נחמד חופש לפעמים, הוא איננו חייב להיות מהכל- כל פעם מדבר אחר זה מעולה.
    אבל סה"כ נחמד לנו שאת פה, אז בזמנך הפנוי אנחנו רוצים פוסטים!

    הלק חמוד.. זו ההגדרה שלי אליו ותו לא.

    השבמחק
    תשובות
    1. האופן שבו אמרת "חמוד" גורם לזה להישמע כמעט כמילת גנאי :)

      מחק
  4. הלק אכן חמוד, אבל מעבר לזה הגעתי למסקנה שכמעט כל מה שנמצא תחת הקטגוריה של אפרסק/קורל לא נמאס עלי אף פעם.
    השאלה היא, אם כל כך נהנית להיות נטולה, למה בעצם חזרת? (ואל תגידי בשביל להיות נטולה שוב, זה צפוי מדי...)

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלה טובה באמת. אין לי עליה בעצם תשובה. אולי כדי להכין אתכם (ואת עצמי לא פחות) להיעלמות הגדולה בהדרגה? לא יודעת. ימים יגידו...

      מחק
  5. הורסת אותי מצחוק, כרגיל :)

    עדיין לא הגעתי לשלב שבו אני אסתכל על לק אפרסקי ואחשוב שהוא מהמם וכמה שאני רוצה אותו [וטוב שכך, יש לי מספיק סיבות אחרות לטפח את המינוס]

    השבמחק
    תשובות
    1. זה יפה לשמוע שיש מישהי שאיננה מתמוגגת מלקים אפרסקיים! סטטיסטית לא כל כך פוגשים מישהי כזאת. לפחות לא כאן.

      מחק
  6. בצירוף מקרים מפתיע גם אני לקחתי הפסקה מהכל במשך השבוע האחרון ובאמת, באופן לא מפתיע, מה שרדף אותי עד אין קץ גם כשניסיתי להתנתק היה גלוסי גלוסי גלוסי. מישהו אמר העברתם לי את החשק לגלוסי ולא קיבל?
    לק נחמד ביותר, יתקבל בלשכתי בברכה

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני אפילו אינני מנויה לשירות, ועדיין - גלוסי גלוסי מכל עבר. היו רגעים שממש רציתי להרוג כל גלוסית שנקרית בדרכי.

      מחק
  7. מישהי מוכנה להסביר לחתולת אשפתות נטולת פייסבוק ובלוג לענייני יופי שכמותי מה פירוש אותו גלוסי שמסעיר אתכן?! חוצמזה-כתמיד, טוב שחזרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי מישהי תהיה מוכנה, אבל עמך הסליחה, המישהי הזאת לא הולכת להיות אני. האוברדוז שלי מדבר בעד עצמו ואינני רוצה לסכן את בריאותי הרופפת ממילא.
      אבל האמיני לי, מספיק שתפני לכמה לינקים שהבלוג הזה מפנה אליהם (בסיידבאר השמאלי) וישנו סיכוי של תשעה מתוך עשרה שתיתקלי בפוסט המוקדש בדיוק לעניין.

      מחק
  8. ובכן, צדקת. תוך שנייה וחצי נחתו עלי מיליון פוסטים של גלוסי בעד/נגד, התעייפתי עוד לפני שסיימתי לקרוא את הראשון. כל הדבר הזה הוא לאנשים שמסוגלים לשחרר ולתת למישהו אחר לבחור עבורם. כאובססיבית ידועה-כולי קנאה. ול'אוקסיטן לא עשו את זה קודם, עם קופסאות ההפתעה שלהם? nevermind

    השבמחק
  9. צבע יפה מתאים לבוא הקיץ.

    השבמחק
  10. הלק הזה גרם לארוחת הערב שלי לטפס חזרה במעלה גרוני

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים