יום שני, 16 בינואר 2012

Barielle Hidden Hideaway

החורף על גווניו הקודרים גורם לא אחת ללקלקנית לרכוש לעצמה לקים סגולים כהים. זוהי עובדה ידועה שעליה אין חולק. הבעיה היא שאצלי רוב הקניות הסגולות הכהות מתגלות כטעות מבאסת. מקרה פרטי של טעות מבאסת ממין זה הוא Hidden Hideaway שלפניכם (מאת Barielle נקנה בטראנסדיזיין), שמתהדר בגוון סגול מושחר עם מעט אדמומיות חצילית מצודדת (כן, מצודדת. אתן לו את זה). מושחר אני אומרת, ולא בכדי, שכן שלא לאור יום הגוון נראה כהה מאוד, הרבה יותר ממה שאתם רואים בתמונות. את הגוון אני דווקא מחבבת. כצפוי, את השימר הרבה הרבה פחות. ניסיתי לכפות על עצמי את חיבוב הלק באמצעות כפיית מניקור, שזה בעצם לתפוס את עצמי בזמן שאני יודעת שאני עייפה וחסרת כוח התנגדות, נניח, אתמול בשלוש לפנות בוקר, להסתובב ליד כוננית הלקים ולקיים את טקס ה"למה לא?" הקבוע - זהו טקס שבמסגרתו אני צדה בעיני העייפה לקים שאני נוטה לא לגשת אליהם בדרך כלל (ובדרך כלל לא בלי סיבה), לעבור עליהם אחד אחד במבט משולל ביקורת אשר השעה המאוחרת והעייפות הכרחיים, על פי רוב, לקיומו, ולקדם כל אחד ואחד מהם בברכת "למה לא?" שעל אף שהיא נאמרת בערפול חושים מירבי, היא מלאת כוונות ורצון טוב. 
קורבן הלמה לא של אמש היה הסגול הזה, שזכה למניקור מלא הכולל שכבת בסיס + שתי שכבות לק +שכבת טופ. זה לא שלא ראיתי את השימר בגלל השעה או העייפות או משהו כזה, אבל כל כך רציתי לישון בלי להפר את טקס הלמה לא, ובנוסף ייחלתי לכך (וזה כן בזכות השעה, העייפות או משהו כזה) שבבוקר הכל יראה אחרת, ויהיה בסדר. 

אממה? השינה והבוקר מחדדים לא רק חושים אלא גם זכרונות. היפלא איפוא שהתעוררתי כשאני רואה בציפורניי הצבועות את מיטב אופנת חליפות בר המצווה של שנות השמונים/תחילת תשעים. אין טעם להכחיש. היה לכם לפחות אח, בן דוד או שכן אחד שלבש חליפת בצבע הזה לחגיגת בר המצווה שלו (נו, אתם יודעים, באולם אירועים מרובה מראות שכזה, ממנו נשקפת אליכם חליפתו שוב ושוב ושוב לאינסוף בלתי נתפס), והשימר כאילו שאול מזהרורי שמלת הלייקרה שלבשה אימו הנרגשת באותו ערב ממש.  




סעורת רגשות, שוחה במחוזות של זמנים שחלפו והלומת בוקר באופן כללי החלטתי שאת הלק הזה אצטרך לשנות.

המשך יבוא...



22 תגובות:

  1. הוא לא מזעזע אבל יש בו משהו חד מימדי, על אף השימר. יודעת למה אני מתכוונת? גם שינית את הטופ? זה ניראה פחות מבריק מהרגיל

    השבמחק
    תשובות
    1. לא שיניתי את הטופ. זה POSHE הקבוע שלי. מבריק יותר או פחות זה דבר שקשור גם לזוויות הצילום, לרמות האור וכיו"ב. אציין רק שהלקים בבלוג זה מצולמים ללא טופ בדרך כלל, אלא אם כן צוין אחרת (שזה אחוז קטן מאוד, אם כי לאחרונה יש יותר כאלה כי אני נוטה להביא לבלוג את המניקור שנמצא עליי באותו יום ולא סתם לק שהסווצ'תי).
      בצילומים אלה גם הסתננו כמה שערות חתולה ללק, שאולי גם להם יש חלק במראה הפחות צלול שאליו את מורגלת...

      מחק
    2. רגע, שאני אבין - את עושה מניקור בלי טופ ב-3 בלילה?? מתי את הולכת לישון שאת מצליחה לקום בבוקר בלי סימני שמיכה על הלק שלא הספיק להתייבש??

      מחק
    3. למה בלי טופ? הרי אמרתי מפורשות שיש כאן מניקור מלא שכולל שתי שכבות לק, בסיס וטופ.
      (בניגוד לרוב המניקורים שמופיעים פה בבלוג, שהם ללא טופ).

      מחק
    4. אה סליחה סליחה. לרגע נבהלתי ומרוב דאגה לשעות השינה שלך פרח מזכרוני כל תוכנו של הפוסט

      מחק
  2. לא ממש נפלתי האמת. אין לי בעיה עם השימר אבל משהו לא עובר לי איתו טוב. קיצור, עוד לק בורדו חציל שניסה להיות מיוחד ולא ממש הצליח לו.
    אגב, נראה לי שהטופ נדפק או משהו, הלכת לישון מיד אחרי וצילמת בבוקר? כי יש סימנים או שאני מדמיינת. צריך לצלם תמיד באותו הרגע, לא?....P:

    השבמחק
  3. אם תגדילי את התמונות תגלי שהסימנים הם למעשה כמה שערות חתול לבנבנות ולא יותר. המניקור נותר מושלם בבוקר שאחרי.

    השבמחק
  4. אני רואה רק זכר קטן לשימר אבל לא בכדי שזה יפריע לי. בדרך כלל אני מעדיפה סגולים יותר בהירים אבל יש לי אחד מוקטן של OPI שיענה על דרישותייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה דרישות? אני הצבתי דרישות?!

      אני יודעת ששימר לא מפריע לך בדרך כלל. לא חשבתי שהוא יפריע לך הפעם (ואת צודקת, הוא די בלתי מורגש - במציאות עוד פחות מבתמונות - אבל אני לא צריכה הרבה שימר כדי להתעצבן).

      מחק
  5. מחד, אין ספק שהלק הזה כעור. מאידך, אם הוא גרם לך לפרץ כזה של דימויים משובבי נפש (חליפות בר מצווה במראות מכפילות למשל) כנראה שיש בו משהו. משהו מזעזע אבל משהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין שאת פסקנית מאוד בקביעתך שהלק כעור. אני אפילו עד עכשיו אינני נחרצת בנוגע לעניין זה. אין לי ספק שהוא לא הלק בשבילי, אבל עד כדי כך מכוער ומזעזע את מוצאת אותו?
      על כל פנים, תוציאי לך מהראש מחשבות של הפוך על הפוך (מכירה אותך מספיק כדי לדעת שאלה צצו במוחך) - הוא ודאי לא מספיק מזעזע כדי להסתובב איתו ושזה יהיה מגניב.

      מחק
  6. מהמם. את הכי מכירה אותי בלי להכיר אותי. אבל! הלק הזה לא נופל לקטגוריית ההפוך על הפוך, אל דאגה (וזה עוד אחרי הגילוי המסעיר שלי -בסקירת קולקציית הסתיו של אסי- שיש בליבי חיבה נסתרת לסגולים על בסיס אדום. לא עזר לו).

    השבמחק
    תשובות
    1. נגולה אבן מעל ליבי.
      גם אני אהבתי את הסגול ההוא של אסי, אבל איכשהו מאז לא ניגשתי אליו. נראה שאני לא מספיק נמשכת ללקים כהים מאוד גם אם אני מאוהבת בקונספט שלהם.

      מחק
  7. לק חמוד , לא משהו מיוחד אבל מאוד חמוד חח
    לק רגיל כזה לחורף ..

    השבמחק
    תשובות
    1. לפחות הוא לא עורר בך שאט נפש או סתם זכרונות מפלצתיים...
      חמוד זה עוד דבר שאפשר לחיות איתו.

      מחק
  8. מכירה את תחושת הלמה לא הזאת.
    אך עוד לא מצאתי את עצמי מורחת ב3 בלילה:)
    לא התחברתי אל הגוון... מחכה להמשך

    השבמחק
    תשובות
    1. שלוש בלילה איננה שעה חריגה אצלי.
      יהיה המשך!

      מחק
  9. הלק דווקא יפה בעיני וגם אהבתי את השימר העדין. מעניין איך שידרגת אותו...

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין לא רק איך - אלא אם בכלל - שדרגתי אותו...

      מחק
  10. יכולה להבין למה הוא אכזב..
    ויכולה להבין בדיוק את התחושה של חיפוש הסגול בעת ירידת הטמפרטורות.. זה בדיוק מה שעבר עלי ביום חמישי.. ומה יצא מזה? LOL של צ'ינה גלייז (כי קיויתי שאולי תהיה קצת שמש..) בסוף הרגשתי שהוא בהיר מידי או אולי לא מספיק כהה, וכ"כ חורפי שאף אחד לא רואה שהוא הולוגרפי. אוי ואי...
    סופשבוע הקרוב תערוכה - טרם החלטתי במה אני מתהדרת..

    ולעניין הלק הזה, לא יודעת לגבי עניין החליפות, כי לא ממש זכורה לי שום בר מצוה בלבד זו של אחי (ואני לא זוכרת ממנה כלום חוץ מהשלב שזרקו סוכריות..) אבל אין ספק שמדובר בגוון ממוצע / ממוצה לגמרי, שעם השימר או בלי השימר לא יכול לזכות באמת בחיבה אמיתית..

    השבמחק
  11. לא יכול לזכות בחיבה אמיתית, הא? גם אני הייתי נוטה לחשוב כך, אלא שהמציאות טופחת על פני שתינו. הוא זכה לאהדה מטורפת. סקרנג'י, הבלוגרית בעלת הטעם הרע אך עם זאת בעלת השפעה לא מעטה, הגדירה אותו כ unbelievably spectacular color from Barielle (בלינק זה: http://www.scrangie.com/2008/12/swatches-barielle-shades.html), וגם בבלוגים רבים אחרים הוא זכה לחיבה. גגלי את שם הלק והיווכחי בעצמך!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים