יום שני, 26 בדצמבר 2011

China Glaze Glittering Garland עוד תמונות

אל תצפו שאעשה זאת כל פעם אחרי פוסט אייפד, אבל הלק הזה במקרה שרד אחרי יום (נדרשו רק תיקונוני מברשת פיצפונים), ועל כן צילמתי אותו לאור יום ובמצלמה אמיתית. כך הוא נראה כאשר קרני שמש חמימות מאצילות עליו מנוגהן המאיר. עם זאת,  הפוסט של אתמול משקף הרבה יותר את איך שהוא נראה במציאות, בהנחה שאינכן מצילות בים והמציאות שלכן, כמו שלי, איננה כוללת שהות מתמדת בשמש וכיוון אובססיסי של הציפורניים לזווית הנכונה של האור שתחשוף את הגליטר שלכן במלוא מהממותו.
לדאבוני, תנאי המציאות שלי אינם מאפשרים לי ליהנות ממראה הלק שאתם רואים בתמונות אלה, ומה שאני רואה רוב הזמן הוא לק ירוק אשר גימורו נראה הרבה יותר כמו שימר מאשר כמו גליטר. כידוע, את המראה השימרי אני די מתעבת, על כן לא נותר לי אלא לחרוץ שגליטרינג גאלרנד בכל זאת איננו מספיק גליטר בשבילי, ובכלל לא בשבילי בעצם...
אני מדמיינת אותו על פרחות אלגנטיות ממני בהרבה, כאלה שמתייחסות אל עניין הטיפוח שלהן בשיא הרצינות, שיבחרו להסתובב עם לק כזה כי למרות שהוא ירוק הוא ייצוגי ומכובד למראה, ואם תרצו, כמעט מקצועי אפילו.
אי לכך אשאיר את גליטרינג גארלנד בידיהן של הפרחות שעונות להגדרה, וכשלעצמי, פרחה נטולת אלגאנס שכמותי... ובכן, אני אמשיך ככל הנראה לתור אחר הגליטרים הקיצוניים יותר, אלה שמעוררים תמיהה ומערערים על טוב הטעם.






יש כאן שתי שכבות לק + טופ של POSHE.

8 תגובות:

  1. אני דווקא לא חובבת של הצבע הירוק (לא בבגדים, לא בלקים, לא באיפור ובמיוחד לא באוכל) אבל אני חושבת שכן יש בו משהו מעניין ויפה.

    נו שוין :)

    השבמחק
  2. את גנובה! (במובן הטוב כן?)
    ואני עדיין אוהבת אותו.

    השבמחק
  3. דווקא חיבבתי. כל דבר שהוא לא הזהב הוא ברכה

    השבמחק
  4. pointoffashion - אם כך את ודאי נמנית עם הפרחות האלגנטיות שעליהן דיברתי. ברוכה הבאה לבלוג!

    מרינה - ראיתי שהגבת על פארטי הארטי אבל אענה לך כאן - הלק הזה הוא לשכמותי: זול, צעקני ומעורר גיחוך. גליטרינג גארלנד, לעומת זאת, הוא לשכמותך: יפה, אלגנטי ומכובד. מה ההעדפות שלנו אומרות עלינו?

    יזראלמייקאפ - ברוכה הבאה למועדון הפרח-אלגנט!

    השבמחק
  5. ממש מזכיר לי את האמרלד ספרקל! אני אוהבת שהוא נראה אפלולי כהה אבל בכל זאת ירוק (בתאורה "רגילה" של יום יום ולא מול קרני השמש) אבל כשהשמש מפציעה בחורף בכל זאת רואים שיש שם גליטר מתחת לירוק הכהה הזה.
    מה שכן, אין לנו חורף, לכן כל התיאורים היפים האלה אולי מסבירים למה אני עדיין לא פתחתי את עונת הלקים הכהים..

    השבמחק
  6. הוא הרבה יותר סולידי מאמרלד ספארקל. אם את אוהבת לקים כהים את אולי עשויה לאהוב אותו. אני באופן כללי פחות טיפוס של כהים, כך ששיקולי חורף/לא חורף, שמש/לא שמש פחות מטרידים אותי.

    השבמחק
  7. הגיע הזמן שכדור הארץ יסתובב סביב השמש בצורה כזו שתחמיא ללקים שלנו!

    השבמחק
  8. מסכימה לגמרי אבל אומרים שבשביל שזה יקרה צריך קשרים. יש לך במקרה?

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים