יום שישי, 16 בדצמבר 2011

Barielle Shades: SAND-AL-CHIC

מסתבר שאני עוברת תהליך של השקפה, היינו, בחינה מחודשת של לקים שקופים בנסיון לבדוק אם וכיצד הם עשויים להשתלב בחיי ולהיכנס לרוטציית המניקורים/פדיקורים המתחלפים תדיר שלי.

נסיון פחות או יותר ראשון הוא SAND-AL-CHIC שלפניכם מתוצרת המותג שרק לאחרונה התוודענו אליו, הלוא הוא Barielle Shades.  מדובר בורוד אפרסקי בהיר מאוד וטבעי למראה, אשר ימים שלמים של מניקור איתו יכולים לעבור מבלי שאיש יבחין שהתלקלקתן בכלל, ורק אם תנחת עינו של מי על קצות אצבעותיכם מקרוב, יבחין אולי בברק המושקע, בדוק הגוון ובמראה הכללי ה"מטופח" (יאק!) של הציפורניים שלכן, לקלקניות משרד טובות לב וחסודות מראה שלי. טוב לאירועים רשמיים וצבאיים ומצויין להלוויות. 

אחד היתרונות הבולטים בלקים שקופים (sheers) הוא הברק. למעשה, מדובר בסוג של גימור ג'לי, אלא שההבדל בין לקים ג'ליים לשקופים  הוא שהראשונים יכולים לבוא בשלל צבעי הקשת, שעה שהאחרונים מצטמצמים פחות או יותר לגוונים הטבעיים, כלומר, ורודים, אפרסקיים וחלביים למיניהם (אבל אל תתפסו אותי בהגדרה. הגיתי אותה כרגע, בהתבסס על הבנתי והבחנתי. אין לי היומרה לטעון טענות טקסונומיות אודות גימורים - זה הרי בלתי אפשרי).  

כצפוי, רבים הם הסיכויים ששקופים שכאלה ימצאו את הדרך לליבן של חובבות המראה ה"טבעי", אולם אני מצאתי בהם הנאה מסוג אחר, פרוורטית מעט: במבט קרוב, משהו בלוק העתיר ברק מזכיר ציפורני פלסטיק מלאכותיות, מהסוג שאמור להיראות טבעי. כיוון שאני אוהדת פלסטיק מושבעת וחובבת מראות מלאכותיים בכל מאודי, נמצאה איכשהו דרכו של  SAND-AL-CHIC אל לבי, שקיומו, אגב, טרם הוכח. 

אף על פי שהלק מוגדר כשקוף אפשר לבנות מעט את הגוון אם מערימים שכבות. בתמונה הראשונה, המשקפת את מראה המניקור שבחרתי להסתובב איתו בסופו של דבר, אני עם שלוש שכבות, והמראה שהתקבל הוא אפרסקי חלבי מעט (אך עדיין שקוף). 



אבל כמובן שלא חייבים להתעקש על אטימות. שתי שכבות נותנות אף הן מראה של ציפורן מלאכותית טבעית. ללקלקניות שאוהבות להוסיף למניקור שלהן פסי פרנץ', אולי אפילו מוטב לא להרבות בשכבות, אם ניגודיות כלשהי בין גוון הציפורן לגוון הפס הוא המטרה.


כלל ברזל שיש לשנן: בלכתך אל השקוף אל תשכחי את הפצירה. כן, כן. הציפורניים צריכות להיות מסודרות למשעי וזהות באורכן אם אתן בוחרות בלקים שקופים מעין אלו (אכן - יותר משלי בתמונות, שרחוקות מרחק רב מכפי שהן אמורות להיות אצלכן. לי פשוט מותר. לכן אין מחילה), ורצוי גם נקיות מהכתמות צהובות, כי את הכל רואים. 

המרקם והמריחה היו טובים, ובאופן כללי אמליץ על הלק  אם אתן נמנות על שוחרות הלוק המאוד מסוים הזה, בין אם ממניעים טבעיים ובין אם ממניעים פרוורטיים. האם הלק יכנס אצלי לרוטציה? ימים יגידו. היומיים שביליתי במחיצתו זימנו לי הנאת מה, לא אשקר, אולם אינני משוכנעת שהשקוף הזה הוא השקוף שלי. מן הסתם אמשיך להשקיף. 
ואתן, לקלקניות דעת שלי, כבר גיבשתן השקפת עולם על שקופים? 

15 תגובות:

  1. בהחלט לייק. אני אוהבת שיש לי לקים כאלה באוסף לימים שאין לי שמץ כוח ו/או סבלנות להשקיע במראה יותר צבעוני. אלה מסוג הלקים שאפשר לשים ולשכוח.

    השבמחק
  2. LOL! כתבתי כאן בהתחלה שהרגת אותי עם ההמלצה ללוויות, ואז קלטתי ששם הפועל ושם העצם במשפט הזה יכולים לקחת אותו לכל מיני כיוונים... :)
    מלקים כאלו אני לגמרי מתעלמת בשנה האחרונה, למרות שהיו כמה ימים לפני שבוע או שבועיים שמרחתי בסיס ללק והתענגתי על המראה הנקי של הציפורניים. כבר מזמן שכחתי איך הן נראות בטבעיותן...
    מיותר לומר שאהבתי את הגרסא בתמונה הראשונה עם 3 השכבות...

    השבמחק
  3. אם כך, אז פשוט נשארת ללא לק.

    השבמחק
  4. נותנת לך דיופ מדויק ללק זה שניתן להשיג בארץ - 12 MILKY PINK של לה סרה מילאנו.
    לא בחירה שלי בכלל!

    השבמחק
  5. אני יכולה להבין את החיבה לטראש והקריצה ללוק ציפורני הפלסטיק, אבל לא במחיר של 3 שכבות. יותר מדי השקעה.

    השבמחק
  6. אני אוהבת את הכיוון החדש, דווקא כי הוא מביא לידי אבסורד את הלוק ה"טבעי" שתמיד נראה הכי מלאכותי וחוגג את המלאכותיות הזו. מה שנקרא קאמפ במיטבו. ממליצה בחום על rose gloss של שאנל (מס' 445)ועל cherry pop של אסי למראה ה"לא ברור אם מרחתי מייבש לק בכמה שכבות או לק ורוד ממש ממש שקוף" ועל au natural של אסי למראה החלבי, לק ששמו מתמצת את הטריק השקוף מלאכותי הרבה יותר טוב מכל תיאור מגומגם שלי.

    השבמחק
  7. קאמפ! זו המילה שהייתה חסרה לי. אלו לא ציפורניים אלא "ציפורניים".

    השבמחק
  8. במשך תקופה ארוכה אהבתי מאוד לקים בגוון הבסיס של הפרנץ', משהו וורוד-חלבי מעט שקוף, וחיפשתי בטירוף אחרי הלק המושלם.
    איפה הלק הזה היה אז? :/
    גם היום מדי פעם בא לי על משהו בסגנון הזה, אבל זה קורה לעיתים נדירות כ"כ

    השבמחק
  9. IsraelMakeup - מסכימה בהחלט. אפשר לשים ולשכוח, אבל יש הרבה אופציות לא צבעוניות שהן לא שקופות, כמו למשל הניודים למיניהם. אני עוד לא סגורה על זה ששקופים כאלה הם האופציה המועדפת שלי לימים הלא צבעוניים, אבל לפחות לראשונה אני מוכנה לתת להם צ'אנס.

    קורין - אכן, יכול היה לצאת לך משפט משעשע :) מבינה את ההתעלמות שלך מגוונים כאלה - הם יותר מדי "ללכת עם ולהרגיש בלי" בשביל ההשקעה, אבל אולי כשתגיעי לרוויה צבעונית כמוני תתחילי לשים לב אליהם שוב (ואולי לא כמובן).

    אפרת - זו גם אופציה כמובן.

    מרינה - לא מכירה את החברה הזאת בכלל. איפה משיגים?

    מרג'ורי - ההבדל בין שתיים לשלוש שכבות במציאות הוא לא כל כך גדול כמו שנראה בתמונות. גם בשתי שכבות מקבלים את מראה הציפורן המלאכותית.

    J (וגם מרג'ורי)- קצת מוגזם לקרוא ללק כזה קאמפי. הוא לא מספיק קיצוני בשביל ההגדרה הזאת. ותודה על ההמלצות, אחפש סווטצ'ים.

    אלטר אגו - אבל גוונים כאלה היו גם אז,לא? על כל פנים, יכולה להבין את האובססיה למושלם בתחומים האלה.

    השבמחק
  10. בחנויות פשוטות של איפור/אביזרים.אני חושבת שיש גם בס"פ/משביר/H&O

    השבמחק
  11. יש בו משהו מאוד מיוחד...
    הוא ממש ממש נשי עלייך.
    מבחינתי- חמוד

    השבמחק
  12. שלום,
    נכנסתי לאתר אך יש המון צבעי ניוד, דיי מבלבל....
    מהו מספר או שמו של הלק הטבעי, הרואים בתמונה.
    אשמח לתשובה,
    מירית

    השבמחק
  13. מרינה - מעניין. מעולם לא נתקלתי... אחפש

    פיצ'ה - כן, הוא די חמוד :)

    אנונימית - שם הלק תמיד נמצא בכותרת הפוסט (ולרוב גם בגוף הפוסט). למקרה שאת עדיין מתקשה למצוא: SAND-AL-CHIC

    השבמחק
  14. תודה רבה :-)

    השבמחק
  15. שקופים אני לא אוהבת כי מה הטעם? אם כבר יש משהו על הציפורניים שלי (וכרגע אין כבר שבוע..) שיהיה משהו שאוכל להסתכל עליו ולהנות ממנו..
    הלק הזה, ב 3 שכבות - מעניין. אני מוכנה לתת לו את זה.. אבל בשתי שכבות? לא ולא.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים