יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

essie Lady Like

מאוד הייתי רוצה לעדכן יותר אבל אני בתקופה שלא כל כך מאפשרת לי, אז עמכם הסליחה לקלקני ציפיה אינסופית שלי. יש סיכוי מסוים שגם אם אעדכן הפוסטים יהיו מינימליסטים ועם פחות מלל מהרגיל, אבל אני מניחה שבדיוק בשביל מצבים כאלה המציאו את "תמונה שווה אלף מילים", הלא כן?

על כל פנים, אנחנו עדיין בקולקציית הסתיו הנהדרת של אסי. אף על פי שהיא ברשותי כבר חודשיים, ולקים חדשים רבים נחתו אצלי מאז, אני עדיין חושבת שזוהי הקולקציה הטובה ביותר שיצאה לאחרונה.

Lady Like הוא אולי הורוד המיוחד ביותר שנתקלתי בו בשנים האחרונות. אני אמנם חובבת ורודים באופן כללי, גם כאלה שהם לא הכי מיוחדים (ובינינו, רובם אינם מיוחדים) , אבל הורוד הזה הוא אחר. זהו ורוד חפור. ורוד סגלגל משרדי עם דוק אבק ואפילו מעט לכלוך חום. הלוק הכללי שלו לא מלוכלך באופן מוחצן אלא מעודן ולא מתבלט שילך טוב במקומות העבודה השמרניים שלכם, לקלקני משרד אהובים שלי. מושלם למי שרוצה לשדר נקיון ויצוגיות ולהרגיש ריקבון. סוג של לדפוק את המערכת או, אם תרצו, ללכת עם (דם על הידיים?) ולהרגיש בלי - וגם להיפך אם חושבים על זה.

רוב התמונות שלי הוציאו את Lady Like הרבה יותר סגול מכפי שהוא באמת. התמונה האחרונה משקפת את הגוון בצורה הטובה ביותר. הסיבה שכללתי את התמונות הסגלגלות היא שהן משקפות היטב את האלמנט האפרפר מאובק של הלק, שפחות בא לידי ביטוי בתמונה האחרונה (שדווקא מדגישה את הצד החפור יותר שלו).







יש כאן שתי שכבות בלבד והמריחה היתה מושלמת. אסי כנראה שדרגו את הפורמולות שלהם לאחרונה והתוצאה היא שזוהי הקולקציה הראשונה של אסי שאני יוצאת מגדרי מהתלהבות לא רק מהגוונים אלא גם מהפורמולה המשובחת והייבוש המהיר.

לא יודעת מה אתכם, אבל אני לגמרי מאוהבת. ביג לייק לליידי לייק!

22 תגובות:

  1. הצבע שלו יפה, מסכימה שהוא ורוד מעניין ואוהבת שהוא קצת "חפור". הוא לא אצלי כי אני יודעת שלמרות שאוהב אותו, הוא יוזנח לטובת לקים אחרים שיותר מרגשים ממנו.

    השבמחק
  2. וואו, צבע מהמם. אם הייתי בניו יורק, הייתי רצה לקנות, אבל פה בארץ במחירים המופקעים אני אוותר.
    נשיקות וכיף שעידכנת.

    השבמחק
  3. צבע יפה, נעים ומוצלח.
    אבל מיוחד? מה מיוחד בו?
    מעדיפה עכשיו צבעים דומיננטיים יותר.
    הרוגע הזה מרדים אותי עכשיו.

    השבמחק
  4. יש לו גוון באמת מיוחד . אתמול נחתה לי במייל קולקציית החורף של אסי והיא ממש מעניינת אותי . אני מקווה שאני אגיע בזמן לניו יורק כדי לבהות בה. אני שמחה שאת אומרת שהפורמולה השתנתה , לא כי היא היתה כזו גרועה אבל בחלקה היא לא היתה מוצלחת.

    השבמחק
  5. כה נאה הצבע וכה נדיר שהוא מצליח להיות גם סתווי וגם ורוד בהיר, הישג של ממש. הייתי נאבקת גם בפורמולה הקודמת עבורו אבל כעת, כשגם זה תוקן, זו בהחלט הרכישה הבאה שלי. התגעגענו!

    השבמחק
  6. עדן - אין לי מושג על מה את מדברת. בעיני הוא אחד הלקים המרגשים שיצאו לאחרונה. אבל מאחלת לך שפע של ריגושים עם הלקים החדשים שלך! ראיתי את הפוסט שלך על הגליטר הסגול (המהמם באמת) של אורלי. אני מניחה שעל לקים כאלה את חושבת כשאת מדברת על "ריגושים"...

    ספי - אני לא קונה אסי במחירים המופקעים של הארץ. קונה רק אונליין, זה חצי מחיר (באיביי או טראנסדיזיין). כיף לראותך פה! נשיקות בחזרה.

    דנרה - מה מיוחד בו?! יש לי הרבה מאוד ורודים. משהו דומה לו מעולם לא היה לי. אבל אם את מכירה הרבה כאלה... גלי לי מיד איפה משיגים!

    הבולשת - יש לי גם את קולקציית החורף. נחמדה אבל אהבתי אותה הרבה פחות מקולקציית הסתיו. הפורמולה החדשה של אסי מדהימה (לפחות בקולקציית הסתיו. את החורפית עוד לא הסווצ'תי).

    J - לרגע לא חשבתי שתסרבי ללק שכזה. התגעגעתי גם!

    השבמחק
  7. התכוונתי לאו דווקא לגליטרים, למרות שהם בהחלט עושים לי את זה בזמן האחרון. הכוונה לצבעים פחות סטנדרטיים עם נוכחות, לדוגמא, "Westside Warrior" או "Little Drummer Boy" של צ'איינה גלייז (כמובן שהרשימה עוד ארוכה).

    השבמחק
  8. הוא באמת וורוד מיוחד :)
    אני אפילו קצת זוממת עליו ברגע שיהיה לי כסף

    השבמחק
  9. אני בהחלט יכולה להבין מה מצאת בלק הזה.
    באמת סוג של להיות מאוד סולידית ומעודנת ומצד שני - לא, לא ממש :)

    באופן אישי אני פחות אוהבת ורודים ורודים.
    אני לא יודעת אם הייתי יכולה להראות עם הלק הזה גם כן.
    אני חושבת איכשהו שהוא היה הולך לאיבוד עלי.
    אולי אני טועה..

    לגבי עניין הפורמולה, אני חושבת ששווה לשים לב שהשינוי הזה קרה אחרי הרכישה של לוריאל את אסי. אז או שהם "השאילו" נוסחה מלוריאל, או שהם החליטו (החליטו בשבילם) שצריך לעשות שינוי כולשהו בנוסחה.
    אני בכל מקרה, כרגע, לא רוכשת לקים שלהם. טרם החלטתי לחלוטין מה אני עושה עם OPI (שמסתבר שנרכשו ע"י Coty) ובכלל די נמאס לי מעצמי ויפות הנפש שלי.
    כן קונה את זה, לא קונה את ההוא.
    לא קונה בגדי עור, אבל כן אלבש נעלי עור.
    כן קונה לפעמים מוצרים של חברה שלא עושה ניסויים ששייכת (לאחרונה) לקונצרן שכן עושה.
    אני שוקלת לחלוטין לוותר על יפות הנפש הזאת.
    אני חושבת שהיום זה כבר ברמת הנדיר בתעשיית הקוסמטיקה שמישהו עדיין עושה ניסויים. אולי במוצרים מאוד ספציפיים וסביר שבתעשיית הטיפוח ולא באיפור.
    לגבי עור, כבר דיברנו על זה (בחצי משפט) - הבעיה שלי היא יותר ה"אמירה החברתית" מאשר ממש העניין שלקחו עור מפרה שגם ככה יכול להיות שאכלתי ממנה..
    בעניין פרוות לדוג' יש לי בעיה עקרונית לשים אותם על עצמי, אם אם אסע יום אחד לחופשה בסיביר (או שיגלו אותי לשם ;)) יש מצב רציני שאני אתעטף בכמה שכבות של פרוות שיתנו לי..
    אבל כאן בארץ, לא נראה לי שאי פעם *כזה* קר שצריך לשחוט משהו פאזי וללבוש אותו..
    חוץ מזה שגם כאן יש "אמירה חברתית" שבגללה הייתי מעדיפה לא ללבוש גם משהו שמזכיר פרווה (גם אם יש לי מעיל כזה שיש לו פאזי בקצה, אבל ברור לכל עין שלא מדובר במשהו שבטעות שקל להיות בע"ח...)

    השבמחק
  10. עדן - אכן. אני מתרשמת שיש לך מספיק לקים להתרגש מהם. אם כי יש לי תחושה - ואני אפילו לא יודעת למה אני אומרת את זה. פשוט תחושה - שמתישהו תחזרי אל ורודים כאלה. אולי לא עכשיו, אולי לא השנה, אבל זה בטח יקרה לך. לך יותר מאשר לאחרות, יפתי. (יצא לי נבואי משהו. לא אופייני לי, ואנחנו אפילו לא מכירות מעבר לבלוג, אבל לפעמים נדמה לי שאני בכל זאת קצת מכירה אותך).

    אלטר אגו - אני חשבת שאם כבר משקיעים בלק של אסי, ליידי לק הוא מההשקעות הראויות ביותר שאני יכולה לחשוב עליהן.

    מיטלי - בלק הזה יש משהו שהולך לאיבוד - לא רק עלייך, אלא על כל אחת. אני קצת אוהבת שדברים הולכים לאיבוד כי אז צריך לחפשש אותם, ובמקרים כמו ליידי לייק זה כיף. אבל את לא נראית לי הטיפוס שירשה שמשהו ילך לאיבוד עליו. את כולך צבע ונוכחות, לא רואה אותך עם ורוד כזה.
    אני פחות בעלת מודעות פעילה לנושא הניסויים בבעלי החיים (למשל - נוטה לשכוח שאסי נרכשו על ידי לוריאל, אבל משתדלת לא לקנות מחברות כאלה, אם כי לא תמיד בודקת או זוכרת - את צריכה להזכיר לי מדי פעם) אבל בהחלט מפריע לי שחברות עושות ניסויים כאלה. לגבי לוריאל, תסתכלי בפוסט הזה של יפותו: http://yafutoo.blogspot.com/2010/04/2.html
    הם מצהירים שם שהם לא עושים ניסויים, אבל את האישור הרשמי לכך יקבלו ב 2013. אותי זה קצת מרגיע.
    יפות נפש היא לא מילה גסה. היא הצד המוסרי שבך. צריך לעודד ולטפח אותה, לא לדכאה. אפשר לחיות היום בלי פרוות כי יש מוצרים סינתטיים שמחממים כמו פרוות היום ואף יותר. לגבי עור אני פחות מחמירה כי זה (לפחות חלקית) תוצר הלוואי של תעשיית הבשר (האיומה בעיני. אני צמחונית און אנד אוף לאורך השנים, וכשאני אוכלת בשר זה מלווה ברגשות אשמה. אכילת בשר גרועה בעיני יותר משימוש בעור). בקיצור - אל תוותרי על "יפות הנפש". זה לא שווה עוד ליפסטיק או עוד לק.

    השבמחק
  11. הפוסט של יפותו לא באמת חידש לי שום דבר. מה שהם אומרים זה שהם עושים הכנות בשביל לעמוד בתקנים (שאגב, לדעתי נידחו מאז מ 2013 לעוד כמה שנים קדימה..)
    העניין הוא כזה, המון המון חברות (והרבה מאילו שנחשבות שעושות ניסויים) תורמות סכומים נכבדים של דולרים, אירואים או כל מטבע שהם משתמשות בו בכדי לממן מחקר שישמש כתחליף לניסויים שעושות היום במעבדות.
    קשה לי להאמין שמישהו היום עושה ניסויים בבע"ח במוצרים המוגמרים (לכן 1989 - זאת לא שנה שמפתיעה אותי), הרוב נעשים במעבדות (חלקן חיצוניות, וחלקן פנימיות).
    לוריאל, לא עושה ניסויים (גם ברכיבים בתהליך) ברוב חברות הבת שלה. זאת של תחום השיער - בטוח שלא! ולא רק זה, הם רכשו לא מעט חברות שהצהירו עוד קודם שהן לא עושות. כמו באדי שופ לדוג' (אני מקוה ואני לא טועה והן אכן שייכים עכשיו לקונצרן הזה ולא לקונצרן אחר שעושה ניסויים..).
    מה שיוצר מצב שיש מעט מאוד חברות שאולי עושות ניסויים במעבדות שאיתן הן עובדות וגם החברות שעושות את זה מממנות מחקר שלא יצריך את זה בעתיד.
    כל אילו גורמים לי לחשוב שאני סתם יפת נפש. כי כולם עובדים שנהיה במקום טוב יותר בסופו של דבר. גם אם זה משהו שכפו עליהם והן היו מעדיפות שלא לעשות, בפועל, כל הקונצרנים הגדולים שופכים כסף על מחקר. וכן צריך להעריך את זה. גם אם זה נעשה בגלל מניעים כלכליים..

    לגבי פרוות, לפי מה שאני יודעת, *אף* תחליף לא יעשה את העבודה במקום *באמת* קר. ב 30 מעלות מינוס נראה לי ש"דמויי העור" ירגישו בדיוק כמו "דמוי עור" כלומר, כמו להיות בלי כלום.. וזה שמעתי ממי שחי (בעברו) והתנסה בתנאי מזג אויר באמת קשים.
    אז העור שאנחנו לובשים הוא תוצר לוואי, אבל כמו שאת אומרת, גם עם בשר יש לך רגשות אשמה. אז בשבילי ללבוש עור זה סוג של להגיד - זה בסדר, תמישכו לרצוח אותם..
    עבורי ויניל תמיד הספיק :)
    ונעלי עור, זה מאורע כשאני קונה..

    השבמחק
  12. את טועה. בארצות קרות מאוד, איפה שיש מינוס שלושים, יש חומרים מבדים סינתטיים מאוד מאוד מחממים. אלה לא דברים שמביאים לארץ כי לרוב האנשים אין צורך בהם (חוץ ממני, שמזמינה אותם באינטרט, שבחורף קר לי כאילו היה מינוס שלושים ).
    אני מבינה שיש לך איזו בעיה רגשית עם עור, ובעולם אידיאלי (שבו לא אוכלים בשר) כמובן שלא הייתי לובשת עור, אבל אם לחשוב על כל תעשיית החיות שיש (שכוללת את תעשיית הפרוות ותעשיית הבשר), בעיני תעשיית העור היא הכי פחות אכזרית מכולם (כמובן שיש גם תעשיית עור רצחנית ואכזרית - בעיקר זו שצדה חיות אקזוטיות במיוחד בשביל עור, בלי שום כוונת אכילה, אבל זוהי תעשיה המיועדת לצרכנים של תיקי הרמס ונעליים מכיכר המדינה, ואינני נמנית על קהל לקוחותיה). לא מבינה איך להרוג חיה בשביל לאכול אותה זה בסדר, אבל ללבוש את העור שלה אחרי שהיא כבר מתה זה כמו להגיד "תמשיכו לרצוח אותם". אם כבר יש התנגדות להרג, הוא צריך לטעמי להתחיל מהמקום שבו הוא מתבצע - שזה בתעשיית הבשר.

    השבמחק
  13. יש משהו מממ ראוותני? (לא בטוחה שאני מוצאת את המילה המתאימה כרגע) בללבוש עור.
    לאכול בשר אני משערת שזאת נורמה, וגם בינינו, אני עושה את זה מעט מאוד (ועוד יותר מעט מחוץ לבית) אז זה משהו שפחות בעייתי אצלי.
    אם כבר תראי אותי אוכלת בחוץ אני חושבת שאפשר לבנות על טוסט וסושי (טוב נו, ואולי גם סלט) כ 99.9%. בשר? לא יודעת, כבד לי בבטן..
    אני אוכלת בשר בבית כחלק ממנה בשרית של הערב (בגלל שכבד לי לאכול בצהרים בשר).

    אני מוכנה לנסות לחדש את מקורות המידע שלי מחברי מצפון רוסיה ;) לטענתם אף אחד מהדברים הסינטתיים שמציאים זה לא כמו הדבר האמיתי..

    ואני חושבת שאת צודקת, תעשיית העור ה"רגילה" היא באמת הכי פחות נוראית מכל שאר האופציות.. אבל זה עדיין לא משנה את המשפט הראשון שכתבתי..

    השבמחק
  14. "ראוותני" זה כבר כיוון אחר לגמרי של טיעון. יכולה לקבל אותו יותר מאשר את טיעון ה"תמשיכו לרצוח אותם", אף על פי שלטעמי הוא בכלל לא טיעון מתחום המוסר. מהכיוון המוסרי אני עדיין מחזיקה בדעה שתעשיית העור היא המוסרית ביותר (או ליתר דיוק, הכי פחות בלתי מוסרית) משאר תעשיות החיות.
    נסי לברר את העניינים שם ברוסיה. המידע שלי הוא מקנדה - גם שם קור כלבים (אם כי יכול להיות שתעשיית המעילים הסינתטיים בקנדה מפותחת יותר מאשר זו של רוסיה וזו הסיבה להבדלי העמדות).

    השבמחק
  15. תעשיית העור עשויה להיות יותר הומנית מתעשיית הבשר. אבל ללבוש את העור, עבור הרבה מאוד אנשים זאת אמירה חברתית מסוימת. אז כן, בעיני להסתובב עם מעיל עור (שזה הדבר הכי סקסי שיש בעיני וזה מבלי שהזכרנו מכנסיים / חצאיות...) זה להגיד - אני לובשת עור, אוכלת בשר, וכל סבלם של בע"ח בתעשיות הנ"ל + הנוספות מעניין לי את האצבע הקטנה.

    אולי אני טועה, ואנשים לא מתסכלים על לבושי העור כחסרי מוסר לבע"ח. אבל זאת ההרגשה האישית שלי.

    העלת טיעון מעניין :) אני צריכה מכרים גם בקנדה בהחלט! ובהחלט יכול להיות שיש להם פתרונות טובים יותר. מעניין אם הם זולים יותר / פחות. והתהייה שלי כמובן קשורה לעובדה שאם יש פתרון טוב יותר וזול יותר שלא מצריך לרצוח אף אחד - מה טוב!
    שזה סוג של מחזיר אותנו לטיעון חברות הקוסמטיקה, אם יש אפשרויות אחרות אז למה לא להשתמש בהן במקום בבע"ח...

    השבמחק
  16. לא מתעיינת בדברים כאלה מנקודת מבט של אמירה חברתית (שהיא שקרית בעליל במקרה זה), אלא מנקודת מבט מוסרית. לא איך שהדברים נראים או נשמעים מעניין אותי אלא כפי שהם באמת, וה"באמת" כאן הוא שתעשיית הבשר איומה ותעשיית העור הרבה פחות. אני מכירה אפילו צמחונים שלובשים עור מהסיבה הזאת בדיוק.

    ואת צודקת בעניין הקוסמטיקה - אבל שוב, אם לוריאל עושה מאמצים לצאת מהניסויים בבעלי חיים ורוב החברות שבבעלותה כבר מזמן לא עושות ניסויים כאלה - אולי אין כאן קלון מוסרי איום כל כך.

    השבמחק
  17. בהרבה דברים לא אכפת לי מה אני משדרת או מה אנשים אחרים מסיקים שאני משדרת.
    בעניין הזה, בגלל שזה עניין מוסרי יש אצלי הרבה מחשבה תחילה.
    יכול מאוד להיות שזה רק בראש שלי ואנשים לא חושבים בצורה כזאת, שלאף אחד לא ממש משנה אם אני אלבש עור, שהם לא יתפסו את זה כמשהו "אנטי בע"ח" ואולי יתפסו את זה להיפך כמו שאת אומרת.
    שווה גם לזה לעשות "מחקר סביבתי"

    בכלל אני שוקלת ללמוד פסיכולוגיה חברתית (שוקלת = אם יקבלו אותי :P) הנה עוד רעיון למחקר. לא בדיוק, אבל בגדול, תפיסה של סבל של בע"ח בחברה. סתם בשביל הדוגמה.
    איכשהו נראה לי שיהיו לי 1000 מחשבות ורעיונות לתזה. ולא מעט מהם מתחום בע"ח.

    השבמחק
  18. טוב, רשמתי אני זורקת את יפות הנפש שלי לפח..
    אסתי לאודר - התאגיד - מצהיר בדיוק כמו לוריאל - שהוא עושה ניסויים רק כשאין ברירה והוא מחויב על פי חוק..
    כן, זה גם מה ש Coty הבעלים החדשים של OPI מצהירים.

    השבמחק
  19. סוף סוף, כמה חיכיתי, אם יש לך שיחזיר אותי ל ESSIE זהו הלק, על ציפרנייך הנפלאות הוא נראה עדין אך אלגנטי, יפה וסתווי בקיצור לק כלבבי (איפה יש גמילה מחרוזים? חייבת) בהנחה שמראהו אכן כמו בסווצ'ים הנ"ל. הוא הנחלט לוקח מקום ראשון ברשימה המתהווה להזמנה. לנאצות, תצטרכי להתאמץ, לאחרונה רק הברכה תבוא עלייך ועל ציפרנייך. ליל מנוחה

    השבמחק
  20. אכן ביג לייק. לק קלאסי ואלגנטי שכל אחת תוכל להתחבר אליו.

    השבמחק
  21. אפרת - זה בסדר, אני כבר לא בונה עלייך לנאצות. אמצא לי מנאצים אחרים.

    יזראלמייקאפ - קצת קלאסי וקצת ביוב הייתי אומרת :) זה השילוב שהופך אותו למנצח.

    השבמחק
  22. מצטערת על האנונימיות, אבל אין לי אפשרות להיכנס עם סיסמא לשום מקום עם המחשב הזה.
    שלום, אני חדשה :)
    קראתי כמה מהביקורות שלך, ולמרות שלא לגמרי הסכמתי עם כולן, בהחלט נהנתי. הלק הספציפי הזה מעלה בי רגשות נוסטלגיים על עידן הזהב של הוליווד וצעיפי נוצות לבנים - כנראה בגלל האיכות השחורה-לבנה שלו. כנראה שאתנסה בהזמנה, למרות שאני לא בטוחה לגבי מידת העמידה שלו בתקנים הצבאיים שדורשים ורוד חלש בלבד ומראה תמידי של סבתא בשמיכה ירוקה.
    בכל מקרה, אשמח להמשיך לקרוא ולנסות לגדל ציפורניים.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים