יום שלישי, 29 בנובמבר 2011

Color Club Total Mystery

אתם מוזמנים לראות בפוסט הזה פוסט שאריות. אני תקועה כרגע עם המון לקים (עשרות!) ועם אפס זמן לצלמם. אבל מצאתי לק שצילמתי מזמן ושכחתי להעלות לכאן (אולי יש עוד כמה כאלה, אחפש בהזדמנות. אחרי הכל, שאריות כאלה עשויות להציל את הקשר בינינו). הוא שייך לקולקציית אלטר אגו של קולור קלאב. הוא כחול, הוא מטאלי, הוא שימרי ונועד בכלל להיות קייצי, אם כי נראה לי שיש לו מספיק סטייטמנט  - לטוב או לרע, תלוי במתבונן כמובן - בשביל להיחשב לעל-עונתי. לשיפוטכם...





צילמתי אותו כל כך מזמן שאני לא זוכרת כמה שכבות היו פה ואיך היתה הפורמולה, אבל לא זכורות לי בעיות מיוחדות. כיוון שהרבה לקים שימריים בולעים ברק, אני ממליצה על טופ גלוסי (בתמונות אין טופ).
להשיג באיביי, טראנסדיזיין או בסניפי נייל סטודיו הפזורים ברחבי הארץ. 

18 תגובות:

  1. אם שאריות זה מה שיש לך אז בינתיים נחייה על זה מקסימום נוריד איזה קילו שניים, לא נורא.
    אני אוהבת את הגוון הכחול הזה שמתאים לכל השנה לטעמי.
    הגימור שלו ממש לא משהו, מסכימה שחובה טופ מבריק דחוף.

    השבמחק
  2. אתמול הבנתי סוף סוף למה הכוונה בכל קשקושי ה"חורפי-קיצי". זו הייתה בחורה עם לק כתום ניאון ומגפיים חורפיים שגרמה לי לרצות לנזוף בה

    השבמחק
  3. ברשימת קריאה שלי בבלוגר מתחת לפוסט שלך יש קישור ללק כחול. צירוף מקרים!!!
    http://nailjuice.blogspot.com/2011/11/opi-dating-royal.html

    בכל אופן- לדעתי כחול מתאים לאורך כל השנה ולאו דווקא לקיץ ובאמת שהוא חייב טופ!

    השבמחק
  4. דנרה - אותי דווקא מעניינת יותר דעתך על הלק של אתמול, שחסכת איכשהו מאיתנו. חשבתי עלייך כשהעליתי את הפוסט ההוא, והימרתי שזה לק שאת עשויה לאהוב. האם צדקתי?

    מרג'ורי - כן. יש בכל זאת משהו בקשקושי ה"חורפי קייצי". וניאונים בחורף זה באמת מסוג הדברים שיכולים לעורר את יצר הנזיפה.

    מרינה - אכן צירוף מקרים! ראיתי את הפוסט, ואני מעדיפה את הכחול שלה על שלי. הוא פשוט קרמי יותר...

    השבמחק
  5. אוי הזכרת לי שיש לי אותו, תודה!
    יש לו גוון כחול מיוחד, אבל באמת הגימור שלו מבאס.

    השבמחק
  6. כן, קלטתי היום שפיספסתי אותו, אבל אחרי שראיתי את הצבע חשבתי לעצמי שלא נורא שפיספסתי. אבל בגלל שביקשת יפה אלך לשם להגיב. תנשמי עמוק...

    השבמחק
  7. הוא כה כעור בעיני. לא מהסוג שדוחה אותי עד שאין ברירה אלא לאמץ אותו לחיקי, אלא כיעור סתמי, אם יש כזו חיה. נסתפק גם בשאריות, שהרי הגעגועים קשים מנשוא. ככה זה במערכות יחסים סאדו/מזוכיסטיות, לא?

    השבמחק
  8. פיצ'ה - בבקשה! דווחי לי אם טופ פתר את בעית הברק לכשתלבשי אותו.

    דנרה - ממש לא היית חייבת להגיב שם ומצטערת שהבנת את בקשתי כטורח שכזה. יכולת גם פה באותה מידה. נשמתי עמוק אבל ניחוח שלשול שצבעו דהה הפריע לנשימתי להגיע למלוא פוטנציאל עומקה.

    J - אני עשויה לראות בו סתמי מרוב נסיונות להיות shocking, לא סתמי כי כיעורו סתמי (קשה לי להבין, על אף ליברליות שאני מתהדרת בה לפרקים, כיצד יתכן שלק כה מזעזע יחשב לבעל כיעור סתמי. אם כבר, סתמיותו צריכה להיגזר ממזעזעותו, בחינת הפוך על הפוך, ו"כיעור" צריך להיות שיפוט שמצמידים לו כתוצאה מכך, לא הנחת מוצא שהולכת יחד עם סתמיות. צריך להיות אדם הרבה יותר ליברלי ממני כדי לטעון את הטענה שטענת אודותיו. מכאן שאת אדם ליברלי).

    השבמחק
  9. יש קולקציית לקים על שמי! :)
    [אומנם אין שם אף לק שעושה לי חשק, אבל זה לא יעצור אותי מלהתלהב ;) ]
    קצת מוזר שגיליתי את זה רק עכשיו.

    ולגבי הלק הנידון- לא כ"כ התלהבתי ממנו, אבל זו לא את- זו אני ;) כחולים הם לא כ"כ הקטע שלי.

    השבמחק
  10. אלוהים, רק לא זה, רק לא ליברליות (או סובלנות או פלורליזם)! אני יכולה להבין כיצד הבאתי אותך למצב בו את חושדת בי, בחורה שכל העניין הזה של רציונליות ותבונה נראה לה מוערך יתר על המידה, במילת הגנאי המתחילה בל'- זו קהות החושים שפיתחתי מול לקים כחולים. ומטאליים. ושימריים. הכל מתמוסס לעיסה אחת סתמית עד שבא איזה ניוד מושלם וליבי מתחיל לפעום שוב (ואת, יקירתי, נושאת חלק מהאחריות לקהות החושים הזו ולניהיליזם הנפשע שלי בכלל)

    השבמחק
  11. שאריות את אומרת?
    זה לגמרי המצב, קמתי ל"בוקר חופש" (אבל הוא לא, אל תטעי..) ונזכרתי שהלחם שיש לי במקפיא מרגיז ביותר ומתפורר. זה מה שקורה כשלא קונים את מה שצריך לקנות!!! (לחם הארץ פומפרניקל כל השאר זה פשוט לא זה..) חשבתי לתת את זה לכלבות פה, הן נראות לי פחות שיפוטיות כלפי הלחם שלהן ולא נראה לי שיפריע להן מלא, לא מלא, עם אגוזים, בלי אגוזים, מה המרקם..
    אריק, כמוני, לא ממש התרשם..

    וזה לפני האירוניה ההיסטרית שקודם דנרה כותבת לי "תודה על הדגים" ואז אני פותחת את המקרר ואומרת לעצמי, יופי, גם אין לחם, גם יש למרוח עליו רק (שאריות) ממרח גבינת סלמון..
    לכן שאריות זה בדיוק מה שאני אוכלת - הממרח הדביק הזה על פרכיות תירס, הכי לא עובד שיש. אבל זה אוכל.

    ואם זה היחס, אז זה יהיה היחס גם אל הלק. אני אוהבת את הצבע הכחול, וסה"כ אני חושבת שהגוון של הלק הזה הוא בסדר גמור, אכן, עבורי לפחות על-עונתי. הוא כהה מספיק להיות חורפי, הוא שימרי מספיק בשביל לעבור את הקיץ ויש בו מטאליות שתעבור מצוין בכל עונת מעבר.
    אבל יש סיבה לזה שהוא לא נמצא כאן, אצלי בבית.
    כי בכל זאת, השימר המטאלי ספק פנינתי שלו לא עשה לי את זה מצילומיו ברשת. משהו איכשהו עשוי מפוספס כמו כל הקולקציה הזאת, שלק אחרי לק מצאתי אותם "מקולקלים" כמו החלב כאן במקרר מתחילת נובמבר.. (מזל שהיה עוד אחד עד מחר אחרת לא הייתי מגיעה הלום..)

    אני חייבת לציין לשבח ודווקא את אסי שהצליחו לייצר עבורי (ומזמן) מה שקולר קלאב לא הצליחו כאן - ארובה בלו..
    אני לא זוכרת אם ראיתי אותו כאן, ואם כן זה בטח היה מזמן כי הוא בין הלקים הראשונים שרכשתי וגם אז הוא לא היה חדש לדעתי. כחול מטאלי כמו שצריך להיות. אני חושבת שהוא בכל זאת פחות עובר לקיץ. אבל אין ספק שהוא אחד הכחולים היותר מוצלחים שנתקלתי בהם אם לא המוצלח ביותר. הוא מצטרף לעוד לק שרכשתי באותה הזמנה הראשונה - wicked (גם כן אסי) שגם הוא מצליח להיות עבורי מושלם כמו שלק אדום ערפדי יכול להיות מושלם. אני חושבת שאפילו את היית מעבירה אותו על ספק בורדו בכלל או כהה מידי בשביל להיות מוגדר אדום.. נכון יש את we'll always have paris של OPI אבל אני והצרפתים איך לומר, ככה ככה..

    סיימתי לחפור, הלכתי לעשות שיעורי בית!!

    השבמחק
  12. מיטל- אותי רק מעניין לדעת איפה מצאת ממרח גבינת סלומון! לא ראיתי כזו כבר מלא זמן ואני ממש אוהבת

    השבמחק
  13. זה במשולשים. אני חושבת שזה נקרא מון בלאן וזה 7-8% לא נורא..

    השבמחק
  14. אלטר אגו - מסכימה שקולור קלאב היו יכולים לחשוב על קולקציה מוצלחת יותר. בכל זאת, היא על שמך... גם אני לא מי יודע מה מתחברת לנידון.

    J - מתנערת מכל אחריות למצב הפאתטי בו את שרויה. (ואולי מוטב לתת צ'אנס לרציונליות ותבונה. תראי לאן גישת ה"מוערך יתר על המידה" הזאת הובילה אותך).

    מיטל - אהבתי את המהלך הלוגי המתבקש: אם אין לחם ואת נאלצת לאכול פסולת בתואנה שגם היא אוכל, תאכלי גם את הלק הזה, גם אם הוא לא נאמבר וואן בסדר העדיפויות שלך. אני בעיקר נהניתי מזה שעל הדרך גם פתחת לנו את המקרר שלך, על שלל ריחותיו וטעמיו (אפילו אלטר אגו התרשמה!)

    השבמחק
  15. לפתוח את המקרר שלי זה אחד הדברים היותר לא מרשימים..
    תמצאי שם בעיקר דברים שהתקלקלו ולא הספקתי לזרוק (אבל סגורים כי אפילו לא טרחתי לפתוח אותם..) או פשוט מקרר ריק..

    לא ממש בא לי לאכול את המיסטרי הזה, מעדיפה לאכול "מה שיש" - ארובה :P

    השבמחק
  16. הגוון שלו יפה, כל המכלול פחות. לטעמי הוא קצת צעקני מידי ושימרי מידי. באופן כללי, הקולקציות האחרונות של קולור קלאב קצת מאכזבות.
    אני מחכה לסקירת קולקציות החורף של אסי ושל אורלי!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים