יום שישי, 21 באוקטובר 2011

essie Lily Pond

אני יודעת שהבטחתי לכם את קולקציית הסתיו של אסי, אבל לפני כן רציתי להראות לכם את Lily Pond הורוד. בכלל, לאחרונה החלטתי לחדש את הקשר עם הצבע הורוד, שהיה מאז ומעולם הצבע האהוב עלי. איכשהו מאז שהתחלתי עם הבלוג הזה, מרוב קניות של לקים חדשים מהקולקציות העדכניות ביותר, ללקים ורודים לא היה מספיק יצוג כאן, ואם היה יצוג - הוא לא תמיד שיקף את ההעדפות הורודות האמיתיות שלי.
את הורודים שלי אני אוהבת רכים ופסטלים, או סתם רכים, משולבים בחמימות אפרסקית או בקרירות לילכית. אני אוהבת גם ורודים מולבנים בחומרה (טיפקסיים), או מולבנים בעידון (פודרתיים) וגם מושחמים מעט בקרמל, כשהם נוטים אל הבז' או אל הניוד. אני אוהבת אותם נקיים כמו אמבט בועות אבל גם מאובקים ועכרוריים כמו התריסים שלכם. ורוד מטונף ממש טרם יצא לי לפגוש אבל אני מרשה לעצמי לעתים לפנטז על מפגש שכזה.
אני לא אוהבת ורודי פוקסיה או ורודים ניאוניים או ורודים שנראים כמו אדום. כמו כל גוון אחר, גם את הלקים הורודים שלי אני מעדיפה במראה פלסטיקי מבריק, כלומר בגימור קרם, אבל אני לא שוללת גליטרים ושימרים במקרים יוצאי דופן.  גימור ג'לי לא נתפס בעיני כגימור שיעבוד טוב עם הורודים שלי, אבל לא אכפת לי להתבדות בעניין זה.  פעם אפילו היתה לי פנטזיה על ורוד מטאלי, אבל ירדתי ממנה אחרי שראיתי כמה ביצועים כושלים לרעיון. לק ורוד בגימור פנינה , על אף הדודתיות הגלותית שהוא עשוי לייצג - ואולי דווקא בשל כך, הוא גם אופציה מבחינתי. מאט? לא אכפת לי לנסות, אבל אני מדמיינת אותו מתאים רק לורוד פסטלי בהיר מאוד וטיפקסי. ולמה אני מספרת לכם את כל זה? כדי שתזרקו לי שמות/ מספרים/ סווטצ'ים/ של כל לק ורוד שנראה לכם שעשוי להתאים להעדפותיי. למה שתרצו לעזור לי? קודם כל משום שאתם אוהבים אותי ומאחלים לי חיים ורודים כמובן, אבל גם משום שאתם מתים לראות יותר ורוד בבלוג, והעזרה שלכם עשויה לסייע בכך.

על כל פנים, השילוב של כל כך הרבה אהבה לורוד עם כל כך מעט ייצוג בבלוג עורר אצלי רצון לעשות משהו גדול בעניין.  חוץ מהלקים שעוד אזמין בעזרתכם כבר הזמנתי לא מעט לקים ורודים בעצמי ואני רוצה להביא את כולם לכאן בפוסטים מיוחדים להם, אז צפו לפסטיבל ורוד נטול בושה. אני עוד לא יודעת איך בדיוק אעשה את זה ואם זה יהיה תוך כדי הפוסטים השוטפים אן שאקדיש לכל הורוד הזה פוסטים ברצף (אשמח לשמוע את עמדתכם הלקלקנית בנושא), אבל משהו מאוד ורוד הולך לקרות פה בקרוב.

ועד שכל זה יקרה - קבלו בינתיים את לילי פונד. לק לא חדש של אסי, עם פורמולה לא הכי מדהימה אבל גם לא הכי זוועתית, שדורש שלוש שכבות ומתייבש לאט, ועם ריח שהיום ללקים של אסי כבר אין (וטוב שכך!) אבל למרות כל זאת הוא נפלא בעיני.






הגוון המציאותי של לילי פונד הוא הרבה יותר חמים ואפרסקי מבתמונות וכמה שלא ניסיתי לא הצלחתי לתפוס את הגוון המדויק  כי המצלמה שלי התעקשה להוציא אותו קר וכחלחל.  אבל הנה תמונה נאמנה יותר שמצאתי ברשת, והנה עיבוד פוטושופ שעשיתי, שלדעתי משקף את הגוון בצורה הרבה יותר טובה:



את Lily Pond השגתי בטראנסדיזיין.

ובלי כל קשר  - אני מאוד עסוקה לאחרונה ולמרות שאני משתדלת אני לא תמיד מספיקה לענות על כל התגובות שלכם פה בבלוג, וגם לא על כל המיילים שאתם שולחים לי. אז רק שתדעו - זה לא משהו אישי, זה פשוט מירוץ נגד הזמן. אתם מוזמנים להמשיך להגיב פה ולשלוח לי מיילים כמובן (אני קוראת הכל), אבל אם אני לא מגיבה בחזרה גלו מעט סלחנות כי... גם אני סלחתי לכם ביום כיפור.




10 תגובות:

  1. הלק עצמו ורוד חביב. זהו.
    ממש נהניתי מהעניינים הורודים עד שהגעתי לחלק שכתבת שלק ורוד פנינתי הוא אופציה מבחינתך. מה נסגר מה?... עד כדי כך את מיואשת מהוורודים?...

    השבמחק
  2. אני אוהבת לקים ורודים חביבים. זהו.
    באשר לורוד פנינה - דווקא משום שהוא כל כך לא עדכני ומושמץ אני מוכנה לתת לו צ'אנס. (וכל זאת בלי שאי פעם נתקלתי בורוד פנינה שאהבתי). ככלל, הלך הרוח הנוכחי שלי מקדם בברכה את האנדרדוג ובז לטרנדים.
    ולמה מיואשת מורודים? אני אוהבת הרבה מאוד ורודים ואף ציינתי זאת בפירוש. זה שאני פותחת פתח לזקן, למיושן ולדודתי לא מעיד על יאוש אלא על קבלה של הלא אופנתי (ושל הגיל. ושל המעמד).

    השבמחק
  3. אוי ואבוי. אני כבר רואה את הבור שיווצר בחשבון הבנק שלי בעקבות הפרוייקט הזה ;)
    בדיוק היום הסתכלתי על אוסף הלקים שלי וניסיתי לבחור לק שאני ארצה למרוח, וגיליתי שרוב האוסף שלי אדום. אני אוהבת מאוד וורודים, בעבר אהבתי מאוד את הוורודים העדינים, היום אני נוטה יותר לגוונים הבולטים [למרות שמדי פעם ממש בא לי על קאפקייק של אורלי שיעשה לי קצת שקט בנשמה].
    אגב, כשאני חושבת על ורוד מאט- נראה לי שזה יעבוד טוב דווקא עם איזה וורוד פוקסיה זועם כזה.
    [לצערי הרב אין לי המלצות גדולות בתחום. יש את שוגר דאדי של שיק שהוא ורוד מקסים לדעתי, אני לא יודעת אם הוא לטעמך, סקרתי אותו אצלי לא מזמן]

    השבמחק
  4. לנאץ ולקלל זו לא דרכי ולא משנה מה ילעיזו עלי.
    אבל לומר את דעתי בריש גלי כן: אוהבת ורוד, הייתי שמחה לסריג בצבע שכזה. על הציפרניים מרגיש קצת ילדותי, צריכה או חיוור פסטל או ורוד לילך סגלגל.
    זה פשוט ורוד (דמייני פנים מכורכמות מסננות "פשוט ורודדדדדד"

    השבמחק
  5. לא משהו שלא ראינו בעבר. באמת שנקסט!

    השבמחק
  6. אהבתי את הלק! אני כמוך מאד אוהבת ורודים וכשאין לי כוח להתעסק עם צבעים אחרים אני הולכת על וורוד בלי לחשוב פעמיים.
    אהבתי את הגוון המעט אפרסקי שיש לורוד הזה, מונע ממנו להיות וורוד בייבי מידי.

    השבמחק
  7. את הוורודים שלי אני מעדיפה באחת משתי הוורסיות הבאות: ורודים אפרפרים או אפורים ורדרדים, כאלו שיכולים להיתפס בתאורות מסוימות חומים, למשל quiet time של מאק (שיש לו תחליף לא רע בכלל אצל LAKA למרבה הפלא- מס' 123). כשחושבים על סמקים נורא ברור למה ורוד יכול להיראות חום לפעמים. האופן השני בו אני לובשת ורוד הוא קצת קשה יותר לעיכול- שקוף ומתקתק, כמו מחזק ציפורניים ששכחו למרוח מעליו לק. לשאנל יש כזה- rose gloss מס' 445 (לכל הלקים, חוץ מזה של LAKA, יש לא מעט סווטצ'ים ברשת). לא פוסלת על הסף ורוד פנינה ולו רק בשל הקינקיות שבדבר; אני זוממת כבר זמן מה לנסות את lion around של אסי, יש לו פוטנציאל להיות הפנינה הוורודה שתמיד חיפשתי, אולי בעקבות הפוסט הזה-זה סופסוף יקרה

    השבמחק
  8. וכמובן שאת המובן מאליו שכחתי- khaki rose המושלם של שאנל. הי, לא רק את אוהבת ורוד!

    השבמחק
  9. אפרת - אני אוהבת אותו למרות שהוא ילדותי, אבל אוהבת גם ורודים חיוורים בהרבה.

    מרינה - אני לא נמצאת כאן כדי להראות לך דברים שלא ראית בעבר. כבר לא! ההעדפות הנוכחיות שלי כולן מוכרות לעייפה. את עוד תעשי פה הרבה נקסט.

    יזראלמייקאפ - גם אני אוהבת את האפרסקיות המעודנת. ורוד בייבי הוא ממש לא (אם כי אני מאוד אוהבת גם ורודי בייבי).

    J - בקרוב יבוא ורוד אפור נהדר, גם של אסי, בדיוק בשבילך. לא מכירה לקים של LAKA. קשה לי עם לקים שאפשר להשיג רק בעמדות מניקור - פשוט לא מספיק זמין עבורי.

    השבמחק
  10. הורוד הזה חביב. התמוות הראשונות (הלא נאמנות למציאות) מתארות בדיוק לק ורוד שאני לא אוהבת. אבל אחרי שראיתי את הפוטושופ אני נוטה לחשוב שהוא באמת חביב ונעים לעין.

    קשה לי לתפוס אותך בתור חובבת ורודים. באמת..


    אני חושבת שפוסט ללק יהיה הכי נכון, אבל לא ורוד-רודף-ורוד-רודף-ורוד. בטוחה שיהיה לך מספיק דברים למלא בין לבין :)

    אין לי המלצות לורודים כי נדיר שהם נכנסים אלי הביתה.. יש לי כרגע 2 ועוד אחד שעדיין לא החלטתי איפה לשים אותו - רכשתי ממש עכשיו את הפליפ פלופ פנטזי שיתכן והוא בכלל לכיוון הכתמתם למרות שבעיני הוא גם ורוד. הוא מגניב לחלוטין בלי טופ (מאט) ויפה גם עם.
    אני זוכרת שאהבת אותו על על פי שבטח לא תוכלי לאהוב אותו עכשיו אחרי הקיץ שהכיל הרבה מאוד גוונים שדומים לו. אני אתנחם בזה שכיוון שגיליתי אותו היום, גם כשהשמיים יהיו אפורים וירד עלינו גשם, אצלי על הציפוניים תהיה מסיבה!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים