יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

essie Case Study

כמובטח - מתחילים עם קולקציית הסתיו המוצלחת כל כך של אסי. ומה יותר סתווי מ Case Study המופלא? מדובר בקרם שהוא ספק חאקי ספק חפור - לא בדיוק אף אחד משניהם, אבל נושא מתכונותיהם של השניים, בהיר יחסית ולא מאוד בולט על הציפורן. אמנם לא ניודי ממש אבל יש בו משהו מאווירת הניוד בצניעות, באלגנס ובשיק. אני מאוהבת בגוון הזה וחושבת שהוא התגלמות כל מה שאדם יכול לשאוף לו בסתיו.

שלוש התמונות הראשונות צולמו לאחרונה, ובהן הוא נראה חפור יותר, ואלמנט החאקי פחות בא לידי ביטוי.




אבל מצאתי גם תמונה שצילמתי לפני כחודש וחצי, וגוון החימר המיוחד שבו ממש משקף לטעמי את איך שהוא נראה במציאות לאור יום (צולם בשמש קופחת).

איך שציפורניים יכולות לגדול בחודש וחצי! 

חוצמזה קר לי נורא כל הזמן ואני כבר מסתובבת עם מעילים, סוודרים וצעיפים. לא אוהבת קור בשום צורה, אבל חייבת לומר שהשנה יש מספיק גווני סתיו שמחממים לי את הלב. בקרוב תראו את כולם.


16 תגובות:

  1. אני מסרבת לכתוב "דברי חנופה מתרפסים ונאצות" אבל אכתוב שאת מתחילה בכיוון הנכון ;)
    ויפה שציפורניים שלך גדלות כל כך מהר! (גם אצלי ככה)
    הייתי שמחה לראות השוואות ללקים אחרים אבל אני בטוחה שכבר נפתרת מלקים חפורים אחרים... או שלא?

    השבמחק
  2. אהבתי את הלק אם כי אני חושבת שיש מצב שהוא יהיה חיוור עלי.
    עוד לא הספקתי לנסות אף לק של הסתיו של ESSIE ואני מקווה שיצא לי בקרוב.
    ומה מעילים וסוודרים מה?....P:

    השבמחק
  3. הצילומים מקסימים :) לא כ"כ התחברתי לגוון עצמו, פחות הקטע שלי. אבל אני אשמח לראות עוד גווני סתיו! ממש בא לי על לקים חורפיים חדשים, ואני מחפשת רעיונות.

    איפה מצאת מקום שאפשר להסתובב בו עם סוודר ומעיל? פה הכול מלא אובך וחם ודוחה.

    השבמחק
  4. הלק הזה מקסים!
    אני מאוד אהבתי את הפורמולה שלו והוא גם היה עמיד עלי.
    הלוואי שהציפורניים שלי היו גדלות ככה! בזמן האחרון הן מתפצלות לי ואני נאלצת לשמור עליהן קצרות.
    בהחלט אחד הצבעים המוצלחים בקולקציות סתיו של השנה! מחכה לפוסטים על שאר הלקים בקולקציה!

    השבמחק
  5. למרות שהצבע הזה (וחפורים בכלל) לא כ"כ לטעמי (המילה דלוח comes to mind) מעניין אותי לראות איך הוא יראה עלי. צבע העור שלי נוטה לכיוון המוקה, כמו הלק הזה.

    השבמחק
  6. מרינה - לא נפטרתי כל כך מלקים חפורים, אבל קשה לי לחשוב על השוואה הולמת. הוא לא דומה לאף לק שיש לי... מה שכן, נתת לי חומר למחשבה. אחשוב על זה.

    דנרה - חיוור זה לא בהכרח רע. אני אוהבת לקים שנראים עלי חיוורים. מעילים וסוודרים כי קר לי כל הזמן. גם בקיץ תמיד יש לי מעיל באוטו לכל מקרה, אבל עכשיו הבגדים החמים עלי. אפילו הדלקתי כמה פעמים חימום באוטו בשבועיים האחרונים. אני מקרה קור קשה.

    אלטר אגו - עוד גווני סתיו יגיעו בקרוב! וגם החורף יגיע, אל דאגה... אני ממש לא צריכה לחפש מקום לסוודר ומעיל. קר לי כמעט בכל מקום.

    עדן - אצלי בזמן האחרון הציפורניים הרבה פחות מתפצלות והרבה פחות חלשות. אין לי הסבר לזה כי גם התזונה שלי לא הכי טובה לאחרונה. לכי תביני תאים מתים...

    טוש - כן, דלוח. בהחלט! אם את בגוון מוקה הוא עשוי להיות עלייך יותר ניודי מאשר עלי. זה דווקא יכול להיות מגניב. אבל עכשיו סיקרנת אותי! אם יצא לך להתנסות בו אשמח אם תשלחי לי תמונה.

    השבמחק
  7. אין הרבה מה להגיד חוץ מוואו. הוא באמת אחד הלקים היפים ביותר שיצאו לאחרונה, חייבת לומר שאני אוהבת אותו יותר בורסיית הציפורניים הקצרות אבל כמעט תמיד זו תהיה האופציה שאעדיף, לא לגמרי יודעת למה. אולי זו הנשיות העודפת שמפריעה לי, לא ברור. בכל מקרה- גוון מושלם להמשיך איתו את סקירת הסתיו שלך.

    השבמחק
  8. זה מוזר שאהבתי אותו יותר בתמונה עם הציפורניים הקצרות? אני קוצצת ציפורניים ידועה, כנראה אני כבר משוחדת...
    גוון נחמד אם כי ייראה מחריד עליי עם הטונים הצהובים שלי

    השבמחק
  9. לא קראתי במילותייך התלהבות גדולה, רק אינפו'. את בונה את זה מהקל לשווה?

    אם בקיץ יש לך מעיל באוטו אז מן הסתם ויטמנים/תזונה וכו' לא צד חזק אצלך?

    היום הייתי בתל אביב ונזקקתי לקרדיגן והיה לי פשוט כיף (לא מהקור, מזה שאין שרב)

    מחכה לבשורות על שיפור בפורמולה, הגיע הזמן שגם ESSIE ירויחו מקניותי...

    השבמחק
  10. j - רוצה ציפורניים ארוכות בשביל גוונים כהים. כמו מכשפה, את יודעת.

    יזראלמייקאפ - אני חושבת שגם לי יש טונים צהובים ואני לא חושבת שהוא נראה עלי מזעזע (מה שכן, הוא לא מי יודע מה מחמיא לי, אבל לי לא איכפת מדברים כאלה).

    אפרת - זו היתה טעות מצדי, אבל אתקן בפוסטים הבאים. הפורמולה של אסי השתפרה פלאים והיא ממש מעולה עכשיו. שתי שכבות לכל הלקים בקולקציה וייבוש ממש מהיר.

    השבמחק
  11. אין לי יותר מידי מה לומר מלבד זאת, שהצבעים האלה בדיוק, אהובים עלי מאוד.
    יחד עם זאת, הם לא גוררים מחמאות, ההפך, הם גוררים תגובות של "מה יש לך על הציפורניים?" או "מה קרה לציפורניים שלך?" - אם היה אכפת לי, זה היה מצער אותי.

    השבמחק
  12. אם כך, הלק הבא שלי זה ESSIE, יש להם גוונים נפלאים.

    השבמחק
  13. דוש - דווקא לא קיבלתי תגובות כאלה, אבל אני בדרך כלל לא מקבלת תגובות על לקים. מפתיע שאלה התגובות שאת מקבלת על לקים כאלה.

    אפרת - לכי על זה. רק זכרי לקנות מהקולקציות החדשות.

    השבמחק
  14. היום אני לגמרי איתך! לא בגוון הלק מן הסתם, שממש לא הצלחתי להתחבר אליו.. למרות שהוא לחלוטין כל מה שצריך להיות בסתיו..
    אני מסכימה איתך שקר!!! לא קר בחוץ, אלא קר בכל המשרדים האלה שחושבים שאם החורף כבר אמור להיות כאן אפשר פשוט להקפיא עם מזגנים. הלו! לא אמצא אוגוסט! אוקטובר! היום מצאתי את עצמי עם סווצ'ר ארוך וגם בתוכו קופאת מקור.. :/ מתחת לסווצ'ר היתה גופיה חמדמדה עם מיני מאוס שהיתה שמחה להראות את עצמה בפומבי..

    אני מבינה למה את מתחברת לצבע הזה כ"כ אבל קשה לי אותו. באמת שאני לא חושבת שאי פעם אצליח למצוא את עצמי עם כזה גוון. מילא חפור, אבל עם ירוק? לא יודעת, באמת שיהיה לי מוזר אפילו לחשוב על לנסות לק שכזה..

    השבמחק
  15. אחלה צבע! בכלל אהבתי מאוד את הקולקצייה החדשה.. אני חייבת לציין שאני בעד ציפורניים יחסית קצרות ללקים כהים, תהרגו אותי זו דעתי.

    מאיה
    http://highly-unlikely.blogspot.com/

    השבמחק
  16. אהבתי מאוד את הגוון הזה עלייך (וגם עליי :), ואני אוהבת את הציפורניים הקצרות...

    האמת שחשבתי שהוא יתקבל יותר בז'י מאשר חאקי אפרפר כזה (בא לי בז' יפה...), אבל אני אוהבת חאקיים אז הוא התקבל בברכה לאוסף...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים