יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

China Glaze Urban Night

האמת, את Urban Night חשבתי שאוהב יותר מכפי שאהבתי בפועל. למעשה, לפני שהחלטתי להזמין את הקולקציה כולה חשבתי להזמין רק את הגוונים החביבים עלי, וזה היה אמור להיות אחד מהם. מאז שהוא ברשותי לא נרשמה התלהבות. לא שיש לי משהו רע לומר עליו - מדובר בסגול נאה אחרי הכל, ובכל זאת, כאמור, התלהבות אין. למעשה אין לי אפילו דיעה עליו. לא ניסיתי מניקור שלם איתו, אבל גם אין לי דחף מיוחד לנסות. אולי תסבירו לי  אתם, לקלקני סתיו, למה אני מרגישה ככה? (ואל תבואו לספר לי שזה בגלל שהוא לא ייחודי. רוב הגוונים שאהבתי העונה לא המציאו את אמריקה וזה ממש לא הפריע לי).





הלק הזה כל כך גלוסי שלפעמים הוא נראה לי כמו ג'לי. זה טוב, כמובן, אבל אפילו נקודת הזכות הזאת לא עשתה לי חשק מיוחד אליו.  מיותר לציין שהמריחה היתה מושלמת, ממש כמו בכל הלקים של קולקציית METRO, ויש כאן רק שתי שכבות, שמספקות אטימות מושלמת ועומק גוון מלא.


12 תגובות:

  1. אולי הבעיה היא התת גוון האדום בלק? ברור שהוא סגול, אבל לא יודעת, אולי התת גוון מרגיז אותך באיזשהו אופן..
    באופן אישי, אני אוהבת סגולים שהם כחולים יותר. יש מעט מאוד סגולים-אדומים שאני מחבבת, באמת צריך להיות לק שלמות בשביל שאוהב אותו כמו לדוג' הלק של רבלון, פלאם אטרקשן. הוא באמת מקסים בעיני. אבל זה, כן, הוא לק סגול חצילי נחמד.
    אני לא חושבת שהגוון שלו רע, אני גם לא חושבת שהוא מושך במיוחד. אבל עבורי לפחות משפיעה העובדה שהוא באמת ממש, אבל ממש לא יחודי..

    השבמחק
  2. בדיוק אתמול מרחתי לק של Top Beauty והוא ממש ממש דומה! קצת פחות אדום נראה לי. המרקם שלו לא ג'לי כמובן:). קניתי אותו מדוכן עלום בטיילת באילת ולצערי אין עליו אף אינדיקציה לשם...

    השבמחק
  3. אמממ אני דווקא אוהבת סגולים.
    ואני בספק אם קיימים עוד גוונים להמציא שיהיו חדשניים ממש, זה כבר הכל מחזור של מיחזור. זה הכל עיניין של תחושה והתחברות אישית לגוון כזה או אחר, ואם הסגול הספציפי הזה לא מתחבר לך זה לגמרי לגיטימי :-)

    השבמחק
  4. אני איתך - חשבתי שאוהב אותו יותר אבל פחות אהבתי אותו. הגוון באמת יפה אבל אין בו משהו מיוחד לדעתי.

    מצד שני, אולי זו התקופה שאני נמצאת בה עכשיו שלא בא לי על שום לק.... מחכה לחורף, אולי אז יחזור לי החשק למרוח לק.

    השבמחק
  5. אני מפתיעה את עצמי אבל הוא לא רע בכלל (מפתיעה בגלל שלרוב סגולים ממש לא עושים לי את זה), אולי זה גם הגימור החלקלק שלו. נדמה לי שהוא היה מעורר בך משהו בזמן אחר אבל כרגע כל לק מקולקציית מטרו עושה תחושה של אובר-דוז, לא ככ משנה מהי איכותו. הקולקציה הזו מתישה או שזו רק אני?

    השבמחק
  6. מיטל - לא, תת הגוון האדום הוא לא בעיה, כי כרגע איכשהו יש לי עדיפות לתת גוון אדום בסגולים (חצילי כל העולם התאחדו!) זה צריך להיות משהו אחר...

    שירי - לא מפליא אותי שיש עוד לקים שדומים ללק הזה. אחרי הכל, הגוון הזה בלקים מאוד נפוץ.

    IsraelMakeup - אני לא מחפשת חדשנות, ממש לא. הגוונים שאני נוטה אליהם כרגע הם לא מאוד ייחודיים. בעניין ההתחברות האישית לגוון - ברור שהאלמנט הדזה קיים, אני רק שואלת את עצמי למה אני עד כדי כך לא מתחברת, כאשר מדובר בגוון שאני בסך הכל אמורה להתחבר אליו...

    מורן - החורף מחזיר את האהבה ללקים בדרך כלל. אני מאמינה שזה יחזור לך.

    J - לא יודעת. הרי זה לא שיש לי איזה אנטי פרינציפיוני למטרו, ואת שני הלקים האהובים עלי (בראונסטון וסטריט שיק) אני עדיין מחבבת מאוד למרות שהם מהקולקציה, כך שאני חושבת שלא זה ההסבר. וכן - הקולקציה מעט מתישה, זו לא רק את. אבל זה רק משום שהיא לא קולקציה מספיק טובה...

    השבמחק
  7. לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל כבר מחכה לראות את של אסי...

    השבמחק
  8. אני חושבת שהוא יותר יפה במציאות מאיך שהוא הצטלם לך. נכון , לא מחדש בכלל , ראינו עשרות דומים לו ועם זאת הוא עדיין יפה :)

    ומחמאה - הכתיבה שלך תמיד גורמת לי לחייך :)

    השבמחק
  9. אפרת - זה יקרה בקרוב. אפילו בקרוב מאוד. קצת סבלנות...

    הבולשת - אני אולי צריכה לתת לו צ'אנס נוסף. אני בעצמי מתקשה להאמין שכזה סגול יפה חולף על פניי בלי להשאיר אפילו חותם קטנטן. החיוך שלך יקר ללבי!

    השבמחק
  10. רכשת את קולקצית הסתיו של אסי? אם לא תרצי גוון מהקולקציה דברי איתי:-P

    השבמחק
  11. אהבתי את הגוון אבל יחודי הוא לא. גם הגלוסיות שלו מאוד נחמדה. מבינה לגמרי למה הוא לא הצליח לרגש אותך.

    השבמחק
  12. מורן - כן, רכשתי. וגם את קולקציית החורף. צרי אתי קשר במייל אם את רוצה משהו.

    מרינה - כן, הא? יש גבול לעד כמה סגולים כאלה יכולים לרגש.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים