יום חמישי, 6 באוקטובר 2011

China Glaze Trendsetter

הרבה ציפיות היו לי מ Trendsetter שלפניכם, אבל העיקרית שביניהם - הקשורה לשמועה הזדונית שנפוצה בבלוגים שונים שמדובר בגוון חרדל - נכזבה והותירה אותי מפורקת לרסיסי שימר. כל כך קיוויתי לחרדל אמיתי, ואפילו הייתי מוכנה לשלם את מחיר השימר לשם כך, רק כדי לגלות שמדובר בכלל בגוון הנזלת הדלקתית - ירוק דלוח מעט צהבהב. ושום דמיון לממרח הצהוב חום שמעטר נקניקיות בגאון.

לא שיש לי בעיה עם נזלת. ההיפך הוא הנכון - בהחלט גוון שהייתי שמחה לעוד ממנו במלתחת הלקים שלי. אבל השימר, איך לומר... קצת מקלקל את הכיף. זה כאילו שמישהו החליט ללכת על גוון מטונף וסופר אדג'י ואז תפס את עצמו והבין שהוא קצת הגזים והחליט לאזן עם שימר שייפה מעט את המפלץ, והיה כמוסיף יהלומים לנזלת.





הגוון הזה הוא אנלוגיה טובה לאופן שאני רואה את צ'יינה גלייז: נורא מתאמץ אבל מפספס. פוגע כמעט אבל לא מדייק.
אני כבר כל כך מחכה לגמור כבר עם צ'יינה גלייז כדי להראות לכם את קולציית הסתיו של אסי, שהצליחו, שוב, לייצר קולקציה טובה באמת. אבל עד נאלץ להיחנק עוד קצת עם הנזלת. 

23 תגובות:

  1. אני מתביישת לכתוב איזו אסוציאציה שמעלה בי הגוון, נרמוז רק שהוא קשור בהחלפת טיטולים בשל הפרשות מסויימות.

    אני מחכהולא מוותרת חייבת להיות תוצאה אחרת - איהו הלק שיגרום לי לומר: את זה אני רוצה???

    השבמחק
  2. פיכסוש! - כן זו הייתה התגובה הכנה ביותר שיכלה לצאת ממני. אני חושבת שזה צבע שיכול לתאר מגוון רחב של הפרשות גוף, כאלה ואחרות. אוי.

    השבמחק
  3. חחחחח, הרגת אותי עם התיאורים שלך.
    השאלה "מה אתה מחפש שם? יהלומים?" מקבלת משמעות חדשה.

    עם כל חיבתי לירוקים על גווניהם, לא התחברתי לגוון הזה. אולי בגלל השימר שאני לא כ"כ אוהבת בלקים.

    השבמחק
  4. באסה, היו לי דווקא ציפיות גבוהות מהלק הזה ואפילו שקלתי להזמין אותו. למה אף אחד שם לא חשב להוציא לק בצבע חרדל, עדיף קרמי וכמה שיותר קרוב לדבר האמיתי.
    מהקולקציה של אסי הזמנתי בינתיים רק את Case study, מחכה לפוסטים שלך.

    השבמחק
  5. אפרת - אני לא יודעת איזה לק יגרום לך לומר "את זה אני רוצה", אבל בקרוב, כשאגמור להציג את קולקציית מטרו, אעבור לקולקציית הסתיו של אסי. שם יש לקים שאני רוצה.

    דוש - מעניין. אני לא מכירה עוד הפרשות גוף חוץ מנזלת דלקתית בצבע הזה, אבל אם את אומרת את כנראה יודעת על מה את מדברת. אני לגמרי בעד לקים בצבע הפרשות גוף, רק בלי שימר בבקשה...

    קורין - וואלה. באמת משמעות חדשה :)
    לגוון התחברתי מאוד, רק לא לשימר.

    עדן - באמת שאין לי תשובה לשאלתך. לק בגוון חרדל אמיתי נראה עדיין כמו חלום רחוק. וברכות על קייס סטאדי! בחירה משובחת ולק נהדר שאהוב עלי עד מאוד.

    השבמחק
  6. אני תמיד אוהבת את התיאורים המקוריים שלך, בפוסט הזה שכללת אותם לדרגת אומנות ;)

    מראש הגוונים הצהובים לא עושים לי את זה, לכן גם הלק הזה לא בדיוק הדיר שינה מעיני

    השבמחק
  7. אני לא מבינה למה את חושבת שהגוון מתאמץ ומפוספס אז תסבירי לי.
    אם הייתי צריכה לבחור לק אחד מכל הקולקציה סביר שזה היה זה.
    אהבתי!

    השבמחק
  8. אלטר אגו - חן חן לך! רק תיקון - הלק הזה באמת לא צהוב.

    דנרה - חשבתי שהייתי ברורה בעניין, אבל אם נדרש הסבר מפורש אספקו: זה בגלל השימר. הגוון גאוני אבל השימר זה איכס. דיוק במקרה זה היה מושג אם היה מדובר באותו גוון בדיוק אבל בקרם.

    השבמחק
  9. אני מחפשת לק חרדלי כבר תקופה ארוכה, היחידי שאהבתי הוא של חברת kiko אבל נסי להשיג אותו. רציתי לאהוב את הלק הזה, באמת שרציתי, אבל עליי הוא נראה כמו קיא.

    השבמחק
  10. לקים חרדליים קיימים. הבעיה היא שקשה עד בלתי אפשרי להשיגם. את זה של קיקו אני לא מכירה, אבל מה דעתך על זה?
    http://www.vampyvarnish.com/wp-content/uploads/2010/08/Barielle-Aura-Angora.jpg

    השבמחק
  11. לק חרדלי זה גאוני, אם כי- ראי הוזהרת- תוך שנייה הרחובות יוצפו בבחורות עם מניקור colorblock של חרדל, קטשופ ומיונז. מאותגרת למצוא עכשיו חרדל לציפורניים...אהה! לטופשופ יש אחד. לא יודעת מהי איכותו או אם מייבאים אותו לכנען, אבל יש. בעניין אסי- זה הבורגנדי שמפריע לי. נכון, בקולקציה הזו הוא יושב מצוין ונותן את הכובד המאזן לקולקציה שרוצה להיות סתווית. עם זאת, לאסי יש נטייה מעצבנת לפצות על כל העזה צבעונית באיזה אדום או בורדו ועל כן אני לא מאמינה לנוכחי שהוא שם מהסיבות הנכונות...קצת כמו השימר בלק של צ'יינה גלייז

    השבמחק
  12. אני אהיה הראשונה בתור לקרוא על קולקציית הסתיו של ESSIE.אני סקרנית לראות איך הצבעים יוצאים במריחה. מלבד VERY STRUCTURED שקיבלתי במתנה לחג והפתיע באיכותו ובצבעו החום כתום. תענוג של צבע לסתיו.

    נשיקות בינתיים
    HIghly-unlikely.blogspot.com

    השבמחק
  13. J - אבל זה לא בורגונדי! זה סגול חציל כהה מאוד. את צודקת שלאסי יש נטיה מעצבנת לדחוף את האדומים שלהם איפה שלא צריך, אבל הביקורת הזאת לא רלוונטית לקולקציית הסתיו.

    Maja - אני משוגעת על Very Structured! והמריחה של כל הלקים בקולקציה מדהימה. יש למה לחכות... נשיקות!

    השבמחק
  14. You know what's funny? that I do not know quite what you're saying. But the pictures are fantastic:) I love this paint. It's beautiful and ugly at the same time

    השבמחק
  15. Thanks Mada! I really like the color but I'm deeply disturbed by the shimmer. That's more or less what I was saying there... I adore these edgy/ugly shades, but I'd rather have them in creme finish (and yes! it is funny to "read" a blog in a language you can't understand, but pics have their own language, which is universal, isn't it?)

    השבמחק
  16. מילא היינו נחנקים מנזלת, אנחנו גם נחנקים וגם נפצעים מהיהלומים שקורעים לי את כל מערות האף.
    זוועה, כבר אמרתי?

    השבמחק
  17. מכירה את הלק המדובר אבל נרתעת ממחירו השערורייתי באיביי. עוד ימצא הלק החרדלי המושלם, אני בטוחה בכך.

    -מיומנה של לקלקנית שמסרבת להפסיק לחלום.

    השבמחק
  18. אפשר לתאר את הלק הזה במילה אחת קצרה- איכס!!!
    (ואני חושבת שזאת פעם ראשונה שלק מעורר בי כזאת סלידה...)

    השבמחק
  19. מיטל - היהלומים, היהלומים זה מה שנורא (ולא חשבתי על הקרעים במערות האף אלא רק על המראה. עכשיו כשאת מעלה את זה אני קולטת שכל העסק הזה די מסוכן נוסף על הכל) צבע נזלת זה סבבה בעיניי.

    לובה - כן, מן הסתם החרדל המושלם יפציע מתישהו. הימור שלי (או סתם ווישפול ת'ינקינג): בשנה הבאה. ואז הוא יופיע בקולקציות של כולם. הוא יהיה זול ולא נבין בכלל איך שקלנו לשלם סכומי עתק על גוון כזה. עד אז נחלום ונחלום ונחלום.

    סנדי - תמיד משעשע אותי שלקים מעוררים רגשות עזים. יפה לך המבט המזועזע!

    השבמחק
  20. אם זה היה רק צבע נזלת, אפילו אני הייתי מחבבת אותו, בטח על הייחוד.
    אבל החורים במערות האף פשוט לא נותנים מנוח!

    השבמחק
  21. היו לפני שנתנו דוגמא לעוד הפרשות. בכל אופן, כל הפרשה שתהיה, בצבע הזה היא לא הפרשה תקינה. תוסיפי לה שימר ובכלל קיבלת מצב מצוקה.

    השבמחק
  22. הוא היה היחידי שנראה לי מלהיב מהקולקציה עוד איכשהו אבל כנראה שזה באמת לא זה כי רק לשמוע "חרדל" על ציפורניי - כבר לא עושה לי טוב.

    השבמחק
  23. דוש - מסכימה שהפרשה בצבע הזה לא יכולה להיות תקינה, אבל לא זה מה שיפריע לי לאהוב לק (נהפוכו!). כמובן מזדהה עם מצוקת השימר.

    מרינה - נשבעת לך שהוא לא חרדל. זו סתם שמועה שנפוצה בבלוגים מהעולם ואין לה בסיס - הוא על טהרת הירוק נזלת, ואת יכולה בשקט ללכת עליו אם אין לך התנגדות עקרונית לשימר.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים