יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

עודני בחיים

שלום לכם לקלקני סוף קיץ שלי!

כפי שודאי שמתם לב, אין לי יותר מדי זמן אליכם לאחרונה (ולא רק אליכם - לאף אחד). אני מקווה מאוד לחזור לעניינים בקרוב. זה עתה הזמנתי שתי קולקציות סתיו (את זו של אסי ואת זו של צ'יינה גלייז אם אתם מתעקשים לדעת), ואני מקווה שעד שאלה יגיעו אספיק להעלות פוסט סיכום קיץ כמיטב המסורת הבקבוקנית. בינתיים אני מאחלת לכולכם הרבה הנאה מהימים האחרונים של הקיץ. אני כבר מתחילה לרעוד מקור, אבל אם תיתקלו בי במקרה ברחוב חפוית ראש ומסתתרת מאחורי משקפי ענק וכובעים גדולים דעו לכם שזה לא הקור שמעביר אותי על דעתי וגם לא דיכאון סוף הקיץ שפוקד אותי כל שנה, אלא הגוונים הבוהקים והצבעוניים שעל ציפורניכם. סונוורתי כהוגן וזה הזמן לבקש מכם במטותא להרגיע. לקחתם את טרנד הקולור בלוק קצת יותר מדי קשה לאחרונה וזה לא בהכרח נראה עליכם טוב, בייחוד כשזה על כולכם ביחד... ומה שלא נראה טוב על לקלקני ארצי גורם לי להתכווץ, להסתגר, לכסוס ציפורניים, לפרק תוכניות חיסכון, לחלות ובסוף למות.

ועתה, לאחר שברור לכם לגמרי שחיי ומותי תלויים בציפורניכם, לקלקני תופת שלי, סורו נא לביקור בבלוג הלקים החדש "שולפות ציפורניים". הבלוג מנוהל על ידי שתי לקלקניות, לשם שינוי לא פרחות לקים פשוטות כמונו אלא לקלקניות אינטליגנטיות שיודעות איך נראית אוניברסיטה מבפנים (יש גם כאלה מסתבר),  והן אפילו עושות כל מיני דברים מגניבים עם נייל ארט שלא תזכו לראות פה. אחת מהן היא יוליה שהתארחה כאן ב"מה בבקבוק" וכתבה שני פוסטי אורח מזהירים. הנאתכם מובטחת!

שלכם באהבה ובסיאוב,
וניטיגירל

8 תגובות:

  1. היי גם אני יודעת איך נראית האוניברסיטה- בכל זאת הבניף של ארומה מצא בתוך האונ'.
    טוב שאת חיה ונושמת
    אנחנו לא ראינו לקים כבר זמן מה=]

    השבמחק
  2. שוב מסורת של סיכומים זה אחר זה? או שהזכות רק שלך?

    סתם, פשוט התגעגעתי.

    השבמחק
  3. טוב לשמוע ממך - התגעגעתי!
    אין ספק שאם יש משהו לומר על הקיץ (אחרי גיל 18) שחופש הוא לא!! תמיד עמוס לעייפה והחום עבורי לפחות לא עוזר ובכל זה ההתייבשויות הרגילות שלי גם לא עוזרות..
    אחרי המבול של אתמול כולל לפחות באזורי הפסקות החשמל אני חושבת שה 1 בספטמבר באמת נרשם בסימן חורף לטוב (עבורי) ולרע (עבורך)..
    אגב, מישהי מסנוורת אחת הצליחה להפתיע אותי הקיץ הזה ודווקא חשבתי שהיכ מגניבה (בשעות הלילה, אגב) מעבר אליה כנראה שהחחוגים שלי ו עובדה שאני לא יוצאת הרבה לאחרונה דווקא לא נתנו לי את תחושת הסנוור של שנה שעברה. נו מילא, הנוחות שבבידוד העצמי..

    השבמחק
  4. חוץ מלרטון מה בעצם את מבקשת לומר?...
    נדבר כשיגיעו הקולקציות האלו, תוכלי לרטון עוד קצת...

    השבמחק
  5. מתה על המילה סיאוב :-P תחזרי , מתגעגעים פה למירמור ההומוריסטי שלך.

    השבמחק
  6. נתקלתי בו לא מזמן ותהיתי אם יש לך קשר למיזם. השפעתך ניכרת בבירור :)

    השבמחק
  7. מחכה שתחזרי אלינו וגם להתרשמות מקולקציות הסתיו! (בינתיים הזמנתי רק לק 1 של אסי ויש עוד כמה על הכוונת)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים