יום חמישי, 21 ביולי 2011

מה עם קצת ניילאפ?

האמת המבישה ניתנת להיאמר: אחד הדברים הראשונים שלקלקנית עושה עם האייפד (זה במקרה של אמתכן הנרצעת, במקרה שלכם זה עשוי להיות אייפון באותה מידה) הוא להקליד בחיפוש של האפסטור את המילים nails, polish או איזשהו שילוב שלהם ולראות מה יוצא. מסתבר שיש כמה וכמה אפליקציות לקים וציפורניים, ורובן עובדות על העקרון הבא: מוצגת יד מטופחת ואנחנו יכולים לשנות לה את הלק בהתאם לגוונים המוצעים באפליקציה (שהם לרוב הגוונים שאיזושהי חברה מסחרית מציעה למכירה. המפורסמת שבהן היא האפליקציה של OPI).
חשבתי לעשות פוסט של סקירת אפליקציות כאלה, אבל אז חשבתי שוב והגעתי למסקנה שלא באמת מעניין אותי לעשות דבר כזה  - או על כל פנים, לפחות לא כרגע - אבל על אפליקציה אחת אני חייבת לספר לכם, לקלקני-טק יקרים: היא נקראת nailpolish from dailyglow, היא חינמית לחלוטין, והייחוד שלה הוא שאתם יכולים להשתמש בתמונת היד המטופחת (יותר או פחות) שלכם להדגמת מבחר הלקים, ולא ביד הגנרית המוצעת באפליקציות האחרות. זה טוב כמובן למי שרוצה לדעת איך גוון הלק באמת נראה על היד שלו/ה, ולדעת איזה גוונים מתאימים לו/ה, אבל הסיבה האמיתית להשתמש באפליקציה היא המגניבות שלה (אני באמת ובתמים מקווה שאף אחד פה לא חושד בי שאני מתעניינת בהתאמת לקים לגוון עורי). אין דבר משעשע יותר מלהחליף מניקורים מופרכים על היד שלכם, של חבריכם, של טפכם ושל בניזוגכם. בדוק!
את הציפורניים ניתן להניח בדיוק במקום בתמונה שבו נמצאות ציפורניכם האמיתיות, וניתן לשלוט באורכן ובעוביין. השליטה על האורך והעובי חלה בו זמנית על כל הציפורניים, כך שאם ציפורן אחת עבה יותר או דקה יותר באופן טבעי (כמו הזרת והאגודל למשל), תצטרכו לכפות עליה עובי זהה לשאר הציפורניים, מה שעשוי להיראות מוזר במקצת, אבל כמובן שלא ניתן לזוטות כאלה להפריע לנו ליהנות מהאפליקציה המקסימה הזאת.
לשירותכם: הדגמה של מניקורים שונים על ידי.

הנה כמה קרמים חביבים -  מי יותר מי פחות.








הידד! קרם חרדל! 






שימריים מטאלים גם יש:

להזכירכם: אדום אף פעם אינו נראה טוב


אבל למה להיעצר כאן? בואו נתפרע עם ניילארט כיאה לאנשים הצעירים, האופנתיים והתוססים שהננו.



שיא המודה

את המניקור הזה לבשתי לחתונה באולמי הנוצץ והמחמאות לא הפסיקו להגיע





ואפילו גליטר בגוון חרדל יש.
גוון חרדל - עם גליטר או בלי - זה דבר שחברות הלקים צריכות לאמץ. אני משתוקקת ללק בגוון חרדל כבר המון זמן. 


האפליקציה הזאת איננה עומדת מאחורי שום גוף מסחרי שמשווק לקים.  זה היתרון שלה, אבל זה גם חיסרון, כי זה אומר שאת הלקים שראיתם ומצאו חן בעיניכם לא תוכלו לרכוש בשום מקום. אבל ניחא. חפשו דומים להם בבלוגי הלקים ברחבי הרשת - כאלה דווקא יש כמו זבל. את הניילארטים הפלאיים תמיד תוכלו לבקש ממניקוריסטית מצטיינת זו או אחרת, או שתתחילו לפתח יצירתיות בעצמכם.

7 תגובות:

  1. וואו! הכל נראה עלייך טוב!

    השבמחק
  2. מגניב. עכשיו צריך רק להתחדש באייפד :)

    השבמחק
  3. כבר מוריד להתנסות
    לייק +

    הודעה!
    גבר אמיתי מביא אייפד מתנה לבחורה שלו

    השבמחק
  4. איזה מדליק!

    וסמי - אתה יכול להדפיס לי את זה בשני עותקים ולשלוח לבעלי? תודה.

    השבמחק
  5. יש לי באייפון כמה אפליקציות כאלו.
    משום מה אני הכי נהנית מזו של בארי אם. יש להם אפליקציה עם סרטונים בני דקה שמראים איך עשו עיצוב מסוים עם הלק ולמרות שאין מצב שאלך עם עיצובים כאלו זה נחמד לראות איך זה נעשה.
    חוץ מזה יש להם גם סרטוני איפור כאלה.

    השבמחק
  6. אכן משעשע! למרות שיש משהו מאוד מוזר במראה של היד שמתקבל עדיין לא החלטתי מה גורם למראה הזה..
    בכל מקרה, צר לי לאכזב אותך - אדום מחמיא לך! :P

    סמי - אשמח לשמוע על אפ שמארגן לי גבר אמיתי אם רק בשביל האייפד.

    השבמחק
  7. לעולם לא אאשים אותך בכך שאת טרודה מהתאמת גוון הלר לעורך ואפילו מוכנה להעיד שבכלל לא. מה שכן מסקרן אותי, למה לי לחפש אפליקציה ותהה חינמית שמעוותת את מראה ציפרני, עונדת להן לקים בלי בית או שם? שלא לדבר על כך שגם באפליקציות של חברות כמו OPI קשר בין גוון הלק האמיתי לבין הנראה על המסך, מקרי לחלוטין. אני בזמני הפנוי אקרא ספר (לא באייפד, וגם אין לי) אם ארצה לקים אעזר בבלוגים הנהדרים שלכן כדי לאתר גוון או דיופ שלו...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים