יום שישי, 1 באפריל 2011

סופשבוע של ביוטי: התחדשויות איפור אחרונות

לאחרונה היו לי לא מעט רכישות מ Cherry Culture, אתר של מוצרי איפור שגיליתי לא מזמן, ועל אף מחיריו העממיים (ואולי בעצם דווקא בגינם) הוא הפך במהרה למקור הוצאות לא קטן. לא אוכל לסקור בפוסט זה את כל המוצרים שרכשתי  - אולי אסקור עוד מוצרים בפוסט הביוטי הבא - אבל לפחות אשתף אתכם בכמה.



 Eyebrow Cake Powder של NYX - ערכה לגבות המורכבת משתי צלליות. הערכה מגיעה גם עם מברשת קטנה (שאיבדתי אבל ממילא לא הייתי משתמשת בה), העיגול הקטן הלבן משמאל זה וזלין, אבל ממש לא חובה להשתמש בו לעיצוב הגבות (עדיף ג'ל פחות שמנוני). הערכה הזאת מגיעה בכמה גוונים, וזו שאני הזמנתי נקראת Taupe/Ash . הגוון הימני, הבהיר יותר, התגלה כתואם את צבע גבותיי, ונראה לי שזהו גוון שיתאים לרוב בעלות הגבות הכהות. עד כה רוב הגוונים שניסיתי שיועדו לגבות כהות היו כהים מדי בשבילי והדגישו את הגבות באופן מוגזם מדי שלא אהבתי. אני חושבת שעדיין הייתי מעדיפה שהגוון יהיה בטון אחד או שניים בהיר יותר, אבל בסך הכל הגוון הזה משביע את רצוני. אני משתמשת בצללית לא לצביעת כל הגבה אלא למילוי האיזורים הדלילים יותר שזקוקים ל"השלמות". לשם הנחת הצללית אני משתמשת במברשת זוויתית לגבות, אבל הרבה מברשות קטנות וקשיחות יתאימו למלאכה זו.  הצלליות מפוגמנטות היטב וקלות מאוד להנחה, העמידות אף היא גבוהה - הצצלית תישאר על הגבה עד להסרתה. עד כה לא נרשמו מריחות או נזילות, אבל יש לזכור שהשתמשתי בה בחודשים חורפיים יחסית. אין לי מושג איך המוצר הזה יתפקד במזג האויר הלחותי והמייזע של הקיץ הישראלי.
באופן כללי אני ממליצה על המוצר הזה בחום, ואני חושבת שהייתי קונה אותו שוב, אלא אם כן אצליח למצוא גוון מעט יותר בהיר מזה כמו שהייתי רוצה (לרוב הגוונים הבהירים יותר הם חומים מדי בשבילי. אבל הגבות שלי בגוון חפור, לא חום).
מחירה של הערכה  - $6. 







Touch of Pink - סומק של Jordana -  את המוצרים הזולים (באופן מחשיד) של ג'ורדנה ראיתי בCherry מאז שגיליתי אותו, אבל את האומץ לרכוש אותם קיבלתי לאחר שמרינה התנסתה בצלליות שלהם והמליצה. מדובר בסומק מאט, ורוד אפרסקי חמים, והוא נותן מראה טבעי מאוד ולא מאופר ללחיים, כמו שאני אוהבת. הרבה סמקים שמתיימרים להעניק "מראה טבעי" מתגלים כורודים ובובתיים מדי בשבילי, והגוון הזה די קלע למה שחיפשתי. הסומק מפוגמנט כהלכה, קל להנחה, ולאחר ההתנסות המוצלחת הזו (ובמחיר המופרך של $1.99) הייתי בהחלט מנסה עוד סמקים של ג'ורדנה בעתיד.




Mauve My Way - צללית של Jordana. צלליות מאט סגולה/חפורה, מתאימה לגמרי להלך הרוח ה"טבעי" והרגוע שאני תמיד מחפשת באיפור. מפוגמנטת כהלכה, נמרחת בקלות ועמידה עלי ממש כמו כל צללית אחרת. לא, זו לא צללית של מאק, אבל היא בסדר גמור באופן כללי, ובשביל $1.99 היא אפילו יותר מבסדר.






Rendezvous - ליפסטיק של LA Girl - שוב, מקרה של קניה אקראית לגמרי, לא שמעתי שום דבר על האיפור של החברה הזאת (אם כי התנסתי בלק או שניים שלהם), אבל הקניה הזאת התגלתה כהפתעה של ממש: מדובר בשפתון לחותי עם מרקם נעים בגוון שדומה מאוד לגוון השפתיים שלי, רק מעט יותר בולט. עד כה השפתון ה"טבעי" החביב עלי היה Milan של ניקס (שדומה לו מאוד מבחינת גוון רק טיפונת יותר סגלגל), אבל את זה אני אוהבת יותר כי הוא פחות מייבש מ Milan והרבה יותר ידידותי לשפתיים.  השפתון הזה הפך ברגע לפייבוריט היומיומי שלי.  המחיר: $2.7. 

כל המחירים שציינתי הם לפני משלוח. אל סוגיית תעריפי המשלוח ב Cherryculture התייחסתי בפוסט הזה.

והנה שני מוצרים שקיבלתי להתנסות מ MAC



Lady Justice - רביעיית צלליות מקולקציית Wonder Woman של MAC - עם כל האהבה שלי לצלליות של מאק (ויש אהבה), לא הייתי ממליצה על הרביעיה הזאת. הגוונים (לבן פנינה כסוף, אפור מאט, כחול שימרי ואפור כחלחל שימרי) מקסימים, אבל משהו בפיגמנט לא עובד שם הכי טוב. הצלליות די שקופות וצריך קצת להתאמץ כדי להוציא צבע.  הכי אהבתי את האפור הבהיר,  שיחסית לצללית מאט נמרח לא רע (צלליות מאט ידועות בבעייתיות ההנחה שלהן), ויש לו גם איזה תת גוון תכלת שאני מחבבת, אבל באופן כללי אמליץ להשקיע בצלליות הבודדות המעולות של מאק ולא ברביעיה הזאת. 249 ש"ח.




Russian Red - ליפסטיק אדום של מאק, אף הוא מקולקציית Wonder Woman, שמיועד כנראה לוונדר וומן אבל לא למישהי כמוני. מדובר באדום מאט גדול מהחיים (הוא בהיר יותר מבתמונה) ובולט מאוד. הגוון מרהיב ממש, אבל מיועד רק לנשים שמסוגלות באמת ללכת עם אדומים כאלה. אני לא מאמינה שהשפתון הזה יכול להיראות ממש טוב על רבות, אבל אם תימצא מישהי שהוא יראה עליה טוב - אשריה. הוא מהמם במלוא מובן המילה. 94 ש"ח.
שפתון שדווקא חמדתי לעצמי מקולקציית וונדר וומן הוא Marquise d האפרסקי/ניודי. אולי אפילו ארכוש אותו. חפשו תמונות שלו ברשת כי לי אין.






17 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    המוצר היחיד שאני יכולה להתייחס אליו זה ה- Russian Red של מאק.
    מדובר באחד השפתונים השווים EVER!
    ומגניב לקנות אותם במסגרת קולקציה ולא במסגרת הקבועה.
    מסכימה שזה מיועד רק למי שבאמת משתמשת בשפתונים אדומים אבל לא מסכימה עם מה שכתבת שהוא לא יכול להיראות טוב על רבות.
    זה אחד מהאדומים שמחמיאים כמעט לכולן לדעתי, זה שלא כולן הולכות עם אדום זה כבר משהו אחר.

    השבמחק
  2. מהממים הדברים, עשית לי חשק להזמין מהאתר הזה! חח

    השבמחק
  3. תתחדשי!
    את כל המוצרים אני מכירה ורק גילית לי את שפתון לחותי של LA! אני שמחה גם לשמוע שסמקים של ג'ורדנה טובים.

    השבמחק
  4. רק בפורים האחרון הבנתי את החשיבות שבהדגשת גבות. תמיד חשבתי שזה מיותר - יש לי גבות כהות מאוד ששאפתי תמיד להצניע קצת, אבל אחרי התנסות באיפור פורימי שכלל גם את הגבות, ראיתי עד כמה זה משמעותי (בתמונות, למשל).
    חוץ מזה - תתחדשי על הקישור הסופר-מפרגן שקיבלת במרמלדה! ראוי ומדויק מאוד :)

    השבמחק
  5. אני בהחלט אוהבת את אתר של Cherry Culture אף פעם לא ניסיתי את jordan ו L.A. גם בגלל הפחד של המחיר, אני רוכשת משם הרבה מוצרים של milani

    השבמחק
  6. דנרה - אתחיל מזה שאני מתה על ההתנסחויות האליטיסטיות שלך ("המוצר היחיד שאני יכולה להתייחס אליו זה ה- Russian Red של מאק"). ליידי אמיתית לא תתייחס למותגים נחותים. חולה על הקטע הזה אצלך! הייתי גם רוצה להיות כזאת, אבל לא יוצא לי טבעי. שנית, אנחנו אולי חלוקות בשאלת המחמיא/לא מחמיא לכל אחת, אבל אני במאה אחוז מבינה אותך כשאת אומרת שזה אחד השפתונים השווים ever. אין ספק שיש לו קטע. וכבר אמרתי שהוא מהמם ומרהיב ולגמרי התכוונתי לזה. את גם צודקת בטענה שהוא מיועד לכאלה שהולכות עם אדום - צריך להיות טיפוס של ליפסטיק אדום בשביל זה, שזה אומר טיפוס עם אישיות ייחודית ודיסטינקטיבית עם נטיה ללוק דרמטי ותיאטרלי (ובקיצור - כל מה שאני לא).

    ליאן - אני לא יודעת אם עשיתי לך טוב או רע בזה שעשיתי לך חשק. זה אתר די ממכר ולמרות שהמוצרים שם זולים אפשר להוציא שם סכומים לא קטנים בכלל...

    מרינה - השפתון הזה מדהים! מזמן לא התלהבתי משפתון כמו שאני מתלהבת מזה.

    מרג'ורי - עניין הגבות גם אצלי די חדש, וכן, זה בהחלט עושה הבדל. ותודה! הקישור במרמלדה אכן משמח מאוד!

    Ksyu Style - מחירים נמוכרים מדי באמת יכולים להרתיע. עד שגיליתי את מרינה נמנעתי לחלוטין ממוצרים זולים ונצמדתי למותגי יוקרה. אני שמחה שגיליתי את המותגים העממיים כי נחשפתי באמצעותם לכמה מוצרים נפלאים שאני מאוד אוהבת ולפעמים באיכות מפתיעה שלא הייתי מצפה לה ממותג זול.

    השבמחק
  7. די נו... מה עשית ממני...
    אני באמת לא מכירה את המוצרים האחרים למרות שמכירה את המותגים בשם...
    ואת יודעת מה? אני באמת ליידי!...LOL

    השבמחק
  8. אולי אמרת את המשפט הזה כי את באמת לא מכירה את המוצרים האחרים, אבל משפט כזה מליידי כמוך ישמע תמיד אליטיסטי. ומה די? אני מעריצה אותך ומקנאה בך על זה, זה לא לגנאי.

    השבמחק
  9. גבות זה משהו שאין לי סבלנות בשבילו יש לי את העיצוב הקבוע שלי (שכמובן לא אני עשיתי) והמעט שאני מוכנה לעשות זה לעשים brow set של מאק. שכחתי את הגוון אולי show off? יש משהו כזה? גם נותן מעט צבע (חום כהה כזה) גם מקבע אותן שלא יזוזו הסוררות. קיבלו את האופי שלי, את מאמינה??

    את אומרת שג'ואנה זול באופן מחשיד, ואני שואלת וביוטיקר / WOW וחברים לא? יש הרבה שטוענות שמוצרי בסיס לקיבוע / פריימרים לקנות יקר וכל השאר אפשר לקנות בשקל.. אני לא יודעת, כנראה שאני סנובית :P
    האמת שזאת לא סנוביות כמו סוג של עצלנות מהסוג הנבוב ביותר, אני אוהבת שהכל מסודר בפלטות מה שאומר שזה חייב או להכנס לפלטה של מאק או לפלטה של ע.פ.ר.ה שיש לי (אמור להיות מסוגל להכיל מלבד מאדינה שניסיתי גם את מופה בועז שטיין ומן הסתם עפרה..)
    מה שלא נכנס לפלטה, לא נכנס הביתה..
    חוץ מזה שלאחרונה הגעתי די לרווחה מצלליות. יש לי 2 שאני רוצה ויתכן ואפילו ארכוש גם ביחסית זול אבל באמת לא במחיר שערורייתי שכזה.
    וכמו שאת מתארת לעצמך רוב הסיכויים שאילו גוונים שלא ממש יכנסו אליך הביתה.

    מה שכן, אני איתך לגמרי עם סמקים, כבר יומיים ששכחתי לשים סומק ואף אחד לא אמר לי שאני נראית "מוזר". הייתי מוותרת על התענוג לגמרי. קצת ברונזר ושלום על ישראל. תיכף יתחילו הימים החמים באמת ולא נראה לי שאפילו הקולורסטיי יצליח להעלים את האדמויות שלי....

    מאק נורא מאכזבים אותי לאחרונה, הכל שעמום מוחלט (בינינו, טוב שכך!)
    את ראשן רד יש לי, למרות שהיה מגניב לקבל אותו באריזה של הוונדר וומן :P אבל אני לא עד כדי כך "אספנית" בשביל לרכוש אותו שוב, הרי גם ככה הוא יגמר לי עוד מאתיים שנה.. כמה אירועים אפשר להגיע עם אודם אדום אדום אדום שכל תשומת לב מגיעה אלי?
    אבל נגיד ככה, אני מבינה למה מדובר על בסט סלר שלהם, הוא פשוט מעלף!
    את חייבת פעם אחת להחליט שאת תשומי עד הסוף ושמה אותו. ועם תשלבי גם עם העפרון צ'רי של מאק יתכן ובקושי תצרכי לחדש אחרי האוכל. עלי הוא עמיד בצורה היסטרית

    אמרתי תתחדשי? - תתחדשי!

    השבמחק
  10. מסקנות מהרגע -
    אסור לכתוב תגובות טרום-קפה (או פוסט-שוקו) - כותבת שטויות.
    אסור לכתוב תגובות תוך כדי שתיית קפה - יוצא ארוך מידי... :P

    השבמחק
  11. מיטל - ג'ורדנה זולים באופן מחשיד ממש כמו ביוטיקיר, ואוו וחברים. אני מודה שהגילוי שאפשר להשתמש במוצרים של ג'ורדנה יש לה השתמעויות החורגות מעבר לשימוש במוצרי ג'ורדנה, ואם יפלו לידי מוצרים של ביוטיקייר או ואוו אסכים להתנסות בהם כעת. הלך הרוח הסנוביסטי נפרץ אצלי קצת ואני פתוחה להמלצות גם מהחבר'ה האלה (אבל שימי לב - אקנה אם ימליצו לי כמו שמרינה המליצה על צלליות של ג'ורדנה, אתנסה אם אקבל לסקירה. לא אלך לקנות סתם כך - לשם עוד לא הגעתי).
    ודווקא יצאה לך תגובת תוך קפה חמודה מאוד, מה את רוצה?!

    השבמחק
  12. אול יצא חמוד, אבל יצא ארוךךךךךך
    וגם אכלתי תוך כדי הרבה יותר מידי בייגלה (שזה המאכל העיקרי שהיה כאן בבית, אני מודה..)
    מאז הספקתי לשבת בגירף ולהנות מארוחה מצוינת בחברה מצוינת. נו, כן ירבו!

    בחזרה לג'ורדנה, ביוטיקר ומשפחה וחברים, אין לי התנגדות עקרונות לצלליות אבן/אבקה של חברות זולות. אבל כמו שאמרתי, בכדי שאני ארכוש היום צללית היא צריכה לעמוד בכל הקריטריונים של האחסון.. שזאת בעיה..
    אני בטוחה שהאיכות שלהם בטח ביחס למחיר שווה את זה.
    ואני לא חושבת שזה כזה נורא לבזבז 5 ש"ח על צללית סתם כי בא לך לקנות משהו נחמד וזול, יש לזה אפילו עדיפות על להוציא 350 ש"ח על משהו שאת לא בטוחה שאת צריכה אבל הוא מוצא חן בעיניך (למזלנו, הדוג' שהבאתי היפותטית לחלוטין!)

    השבמחק
  13. דבר ראשון תתחדשי!! דבר שני, ממש עשית לי חשק לקנות את הפודרה הזו לגבות של ניקס :) היא גם ממש ממש זולה! ניסיתי המון מוצרים לצביעת/הדגשת הגבות ונראה לי זה הולך להיות המוצר הבא שלי...

    השבמחק
  14. איך פספסתי את הפוסט הזה?! תתחדשי על הכל. יש לי את Russian red אני נראית איתו כמו זונה/פולניה/בבושקה -מחקי את המיותר. אבל עדיין אוהבת את הצבע.
    את Marquise D את חייבת! הורס הורס הורס!!! רכשתי אותו אחרי שכל ההתלהבות סביב הקולקציה המחרידה הזו שכחה והוא עמד שם וחיכה לי בשקט.

    השבמחק
  15. איפור - בהחלט שווה לנסות את ערכת הגבות של ניקס. אם תקני עדכני פה. מעניין אותי מה תחשבי.

    הבולשת- זה לגמרי אדום של זונה. וגם אני אוהבת את הצבע אפעס ללבוש אותו ממש זה כבר סיפור אחר לגמרי...
    ממש אהבתי את המרקיז!

    השבמחק
  16. http://www.facebook.com/profile.php?id=100002934666638

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים