יום שלישי, 1 במרץ 2011

OPI Houston We Have a Purple

שמחה שכל קוראות הבלוג ללא יוצא מן הכלל הסכימו אתי אתמול שג'לי זה גימור מגניב וראוי ששווה כל רב שכבתיות העשויה להתלוות אליו. לכבודכן הבאתי עוד ג'לי של ארבע שכבות היום, אף הוא מקולקציית טקסס של OPI. מודה שכאן אני קצת פחות נלהבת מאתמול. כלומר, עדיין חושבת שהג'ליות של הלק מגניבה בטירוף אבל משהו בגוון של Houston We Have a Purple קצת פחות מלהיב מהגוון שראינו אתמול. ככלל, סגולים על בסיס אדום הם לא כוסית הויסקי שלי ודי נדיר שאוהב לק מהמשפחה שלהם. אם כי  -וזוהי הערה המכוונת אל מי שרואה את עצמה כחלק מההמון הנקבי שהיתרון שלו באוכלוסיה הוא כמותי בלבד - זהו גוון מחמיא, נשי וכל הגועל נפש הזה שמי שההערה הזאת מכוונת אליה מחפשת.
אני פשוט לא יכולה לשנוא את הלק בגלל ג'ליותו כך שעד להודעה חדשה אני אוהבת אותו. עמכם הסליחה על חוסר הקוהרנטיות שעשויה להשתמע מעמדתי הכפולה -לעת עתה זה מה יש.



 



ומבט מקרוב על הג'לי. נדמה שאפשר ממש לטבול בו אצבע והיא תשקע שם...


ולמגיבות היצירתיות מאתמול שחשבו שטופ "טוב" יעשה את העבודה, הנה מחשבה מסודרת יותר ממה שהצעתי לכן אתמול בתגובות:
ובכן,  אין פה שאלה של טופ "טוב" או "לא טוב". מידת הגלוסיות של הטופ היא העניין המשמעותי פה. כידוע לכן, טופים נבדלים זה מזה במידת הגלוסיות שלהם. הטופ הכי גלוסי שיצא לי להיתקל בו עד כה הוא Insta-Dry של סאלי האנסן. עניתי לכן אתמול שאני חושבת שגם הטופ הגלוסי ביותר לא ייצר את האפקט הג'לי, אבל היום הצבתי את העניין בפני בחינה. מרחתי את הטופ של סאלי האנסן על לק קרמי. התוצאה לא היתה זהה ללק ג'לי והלק נראה קרמי רק עם יותר ברק. הסיבה לכך היא שגימור הג'לי הוא לא רק גלוס. בגימור הג'לי יש גם משהו מימי, רמז לשקיפות אם תרצו, ואיזה אלמנט שמזמין לטבול תות או כל פרי קטן וחמוד אחר אל תוך הלק .
מה שכן, עלתה בי מחשבה שאולי כמה שכבות של טופ מבריק במיוחד יתנו אפקט שמתקרב יותר לג'לי. זוהי רק מחשבה. היא טרם נבדקה והיא דורשת אישוש כמובן, אבל אני לא בטוחה שהרעיון ישמח את אלה שחשבו להתגבר בכך על בעיית השכבות. שהרי במקום להשתמש ביותר שכבות לק תשתמשו ביותר שכבות טופ. לא בטוחה שזה הדיל שבו הייתן מעוניינות...

7 תגובות:

  1. את הגוון לא ממש אהבתי...אבל גימור הג'לי ממש יפיפה!

    השבמחק
  2. יש מצב להשוואה בינו לבין מיאמי ביט?

    השבמחק
  3. גוון יפה אך עם זאת לא מאוד מיוחד...

    השבמחק
  4. אם חשבתי בהתחלה שאני לא צריכה שום לק מהקולקציה הזו עכשיו אני כן רוצה לנסות..
    על הגוון הזה שמתי עין מההתחלה שהקולקציה יצאה ואני מתלבטת בינו לבין אחד אחר שעכשיו אני לא זוכרת את שמו.
    אני אישית, כאוהבת סקאלה הורודים-אדומים-סגולים אהבתי מאוד!

    השבמחק
  5. נשמע לי לא סביר לחלוטין שהוספה של כמה שכבות טופ יעשו את העבודה כי אם המרקם של הלק הוא אטום הוא לא יהיה חצי שקוף לא משנה כמה שכבות שקופות תשימי עליו..

    הלק הזה חביב, יש בו משהו מיוחד בזה שהוא ג'לי אבל מלבד זה הוא פשוט "עוד לק", לא יודעת, לא באמת הצלחתי להתרשם ממנו או האמת, מהקולקציה כולה..

    השבמחק
  6. הג'לי הזה...יאמי! אהבתי את הגימור והמראה הכללי. הגוון עצמו קצת משעמם בעיני אבל נראה טוב עלייך.

    השבמחק
  7. אנונימית1 - אין ספק שזה לא לק של גוון אלא רק של גימור. חבל!

    אנונימית2 - לא. אין לי את מיאמי ביט.

    מרינה - לגמרי לא מיוחד. גם על יפה יש לי ויכוח :)

    מורן - תמיד אפשר לסמוך עלייך שתאהבי את הלקים האלה. לא אכזבת גם הפעם!

    מיטל - חשבתי שטופ סמיך מאוד יתן תחושה כאילו רואים את הלק מבעד מים או משהו כזה. אבל יכול להיות שזה באמת לא יעבוד...

    הבולשת - עליי הכל נראה טוב תמיד... תודה!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים