יום שני, 28 בפברואר 2011

OPI Big Hair Big Nails


הבטחתי לכם לק מוצלח מקולקציית טקסס ואף אקיים. Big Hair Big Nails הוא אדום כתמתם קורלי, אבל שלא יהיו לכם טעויות פה - מוצלחותו איננה נעוצה בגוון. זהו גוון שיצא לנו לראות הרבה, הרבה מדי,  בשנה החולפת, והוא הפך לתחליף הקייצי הכמעט אולטימטיבי לאדום. כיוון שדינו של כל גוון פופולארי מדי להפוך לקלישאה, בקיץ האחרון אפשר היה לראות הופעות רחוב של עדרים נקביים המתהדרים בציפורניים צבועות בגוון המדובר. זוהי דרכו הנלוזה של ההמון להנמיך את היופי לכדי מוצר זול הנגיש לכל. אך אין זה מעניינו של פוסט זה להלין על כך. פוסט זה רוצה להלל ולשבח את הלק המדובר למרות הכל. גימור הג'לי הוא מה שעושה את הגוון לכל כך נפלא. זהו גימור שלא מרבים להשתמש בו בעולם הלקים. וכפי שתבינו מיד, יש לכך סיבות מעשיות לגמרי.  לאלה מכם שאינם מעורים בז'רגון הלקלקני ואינם מכירים גימורים שהם אינם קרם/שימר/גליטר, אשמח להציג את אחד הגימורים הנדירים והמקסימים ביותר שלעולם הלקים יש להציע לבני התמותה. ובכן, ג'לי הוא למעשה הכלאה בין לק שקוף לבין קרם. זהו לק שקוף לכל דבר ועניין. כל שכבה שתמרחו ממנו על הציפורן תניב תוצאה דומה ללק שקוף עם מעט פיגמנט. אלא שההבדל בין ג'לי לבין לק שקוף אמיתי הוא שהג'לי מסוגל לבנות אטימות. כל שכבה שתוסיפו תעמיק את הפיגמנט ואם תוסיפו מספיק שכבות (לעולם לא מתחת לשלוש ולרוב יותר) תקבלו לק מפוגמנט היטב עם אטימות מלאה. אבל לק מפוגמנט היטב ובאטימות מלאה אפשר להשיג בשתי שכבות בלקים קרמיים -  תטענו אתם נגדי לקלקני פולמוס שכמותכם, והצדק יהיה עמכם. אבל הגימור הוא שעושה את ההבדל! - אשיב אנוכי.   בג'לי הגימור כל כך גלוסי שהציפורניים נראות רטובות תמיד.ההבדל במראה הוא כמו ההבדל בין ליפסטיק לליפגלוס. זה פשוט לא נראה אותו הדבר. לק קרמי, בדומה לליפסטיק, הוא קלאסי יותר, בוגר וגם שיקי. לק ג'לי הוא נעורים בבקבוק. על העדר השיק והאלגנס מפצה הג'לי בדרכים אחרות.  יש בו רוח נעורים וקלות דעת של לוליטה פתיינית. איזה קונספט אדיר לקולקציה קייצית וכמה מעט שימוש נעשה בו! בניאונים ובפסטלים נעשה המון שימוש בקולקציות קייציות, לעומת זאת, נדיר להיתקל בקולקציית קיץ שהג'לי הוא המוטיב העיקרי שלה. איזה פספוס! OPI התקרבו אבל פספסו בכל זאת. לדעתי קולקציית טקסס היתה גאונית אם כל הלקים שלה היו ג'ליים תוך ויתור על כל השאר. כפי שאתם ודאי יכולים להניח, שיקולים מסחריים הם שמונעים ייצור המוני של לקים ג'ליים. שלוש, ארבע ואף חמש שכבות זה הרבה יותר מדי ממה שלקלקנית ממוצעת מוכנה להשקיע במניקור שלה. מסיבה זו אין הרבה לקים ג'ליים בעולם. האשמה בכך מוטלת על כולנו.
בלק שלפנינו יש ארבע שכבות, והוא לגמרי שווה את זה. 






13 תגובות:

  1. אני מסכימה עם זה ש-OPI חידשו פה ועם זה שזה גימור נדיר. אבל אני ממש מתלבטת אם אני אוהבת את התוצאה הסופית או לא.
    הצבע יפה, אבל פחות מדבר אליי.

    יש לי את "HUSTON WE HAVE A PURPLE" ועניין השכבות הוא הכי מעצבן. אני כרגע עם 3 ועדיין מרגישה שיצא לא אחיד.
    מסכימה לגבי הגימור - אין יותר מבריק ממנו, מהמם!

    השבמחק
  2. אני אוהבת ביותר! יש לך עוד המלצות ללקים בגימור ג'לי בגוונים שאני אוהבת?

    השבמחק
  3. לא יצא לי להתקל ביותר מידי ג'לים,
    אבל מבחינתי לאחר שאמרת שנדרשות 3-4 (ויותר?!)שכבות..
    הג'לי האולטימטיבי שלי הוא chica boom של אורלי..
    2 שכבות וסגרנו עניין!
    ודבר נוסף אני מאמינה שלקלקניות מומחיות - לא מוותרות על טופ מייבש - מה שדואג לכל קרם \ שימר וכו' - לאקסטרה גלוסיות,
    מה שמעמיד את הצורך בג'לי בסימן שאלה..

    השבמחק
  4. נראה שכאן אני בדעת "הרוב" 4 שכבות ללק? השתגעת לגמרי!
    אם לק הוא "חצי ג'לי" אני מוכנה לקבל כי אז הוא יגיע עם פחות שכבות, אבל 4?
    שלא נדבר על זמן ייבוש של דבר כזה וכמובן על עמידות או שאולי צריך לומר - אי-עמידות..
    הלק עצמו חביב.

    השבמחק
  5. הגוון יפה אבל בהחלט לא מחדש.
    לא חושבת שהוא כל כך נדיר הגימור הזה אבל זה גם לא ממש משנה.
    למי יש סבלנות לכל כך הרבה שכבות למי?

    השבמחק
  6. לק מ-ד-ה-י-ם!
    הגוון לא מקורי במיוחד אבל אני כלכ כך אוהבת אותו שזה לא משנה לי!!
    הגימור ג'לי מקסים!, הלק נראה צעיר ורענן בזכותו!!
    לדעתי עניין השכבות הוא שולי הלק כל כך יפה שממש אין לי בעיה אם זה!!!

    השבמחק
  7. משעמם!!
    הגוון לא חדשני ישן ונדוש!!
    מספר השכבות פשוט קטסטרופלי!!
    את הגימור ג'לי אני פשוט לא סובלת (ולא מבינה למה את אוהבת אותו כל כך)!!

    לק מזעזע נ-ק-ו-ד-ה !!!

    השבמחק
  8. הגימור באמת מקסים, אבל כמו שאמרת - אין לי זמן או סבלנות. טופ מוצלח לא יתן את אותו האפקט?

    השבמחק
  9. מהממם!אהבתי ממש..
    אבל נראה לי מעצבן כל כך הרבה שכבות לא ?

    השבמחק
  10. עדן - הצבע גם אלי פחות מדבר. אחרי הכל מדובר באדום והסיכוי שתראי אותו על הציפורניים שלי קטן ביותר. זה עדיין לא מונע ממני להעריך אותו. כמובן שמבחינתי הגימור הוא ההיילייט פה.

    מרינה - אין לי הרבה המלצות על ג'ליים כי כאמור זהו גימור נדיר יחסית וכמעט לא מוצאים כמוהו, אבל בשני הפוסטים הבאים אני אבי עוד שני לקים ג'ליים מהקולקציה הזאת ואני חושבת שיש סיכוי שתאהבי את הגוונים.

    נטלי - צ'יקה בום הוא לא ג'לי אולטימטיבי. הוא משהו בין ג'לי לקרם - גימור מאוד אופייני אצל אורלי (אולי הוא קצת יותר ג'לי מאשר לקים אחרים של אורלי, אבל הרבה לקים אצל אורלי הם סופר גלוסיים עם פורמולה דלילה). על כל פנים - גם צ'יקה בום זקוק אצלי לשלוש שכבות. בעניין המייבש - לא כל מייבש לק הוא סופר גלוסי, וגם אלה שכן לא מייצרים את אותו אפקט לדעתי. מדובר אמנם בניואנס אבל הוא משמעותי והוא זה שיוצר את הייחוד של הג'לי ביחס לקרם.

    מיטל - דווקא אין פה סיפור בעייתי של ייבוש כי השכבות נורא דקות ומתייבשות מהר. יש לי לקים שהם קרם ודורשים רק שתי שכבות ומתייבשים לאט יותר מהג'לי הזה. לגבי עמידות אני לא יכולה לומר כלום כי אין כמעט לקים שעמידים עלי יותר מיום. על כל פנים, לא שמעתי שלקים בגימור ג'לי פחות עמידים מאחרים, אבל אין לי ידע ממשי בנושא.

    דנרה - ודאי שהגוון לא מחדש. גם לא טענתי זאת. לגבי עניין הנדירות - אני כמעט שלא נתקלתי בלקים ג'ליים ונתקלתי בהרבה לקים בחיי. אולי הנסיון שלך אחר אבל מבחינתי מדובר בגימור נדיר בהחלט. עניין השכבות הוא הרבה פחות בעיה ממה שנדמה כי הלקים האלה נמרחים נורא בקלות והשכבות נורא דקות ומתייבשות מהר.

    אנונימית 1 - נכון מאוד!

    אנונימית2 - אין לי ויכוח לגבי נדושותו של הגוון. ג'לי הוא גימור שאני בהחלט אוהבת. למה? לא יודעת. אולי כי הוא כל כך נדיר, אולי כי אני אוהבת דברים מבריקים. קרם הוא עדיין הגימור האהוב עלי ביותר, אבל ג'לי אולי תופס את המקום השני.

    מרג'ורי - לדעתי לא. טופ לא יתן את אותו אפקט. יש אמנם טופים גלוסיים במיוחד אבל אני לרוב לא אוהבת את הגימור שהם נותנים. לג'לי יש בכל זאת יחוד שאי אפשר להשיג במרמה.

    ליאן - בשביל יופי צריך לסבול...

    השבמחק
  11. כשכתבתי על זמן ייבוש ארוך התייחסתי לעובדה שיש 4 שכבות אבל אם הן דקות אז אני משערת שזה פחות בעייתי..

    השבמחק
  12. קודם כל, הנה סווטץ' מייצג ללק הביצתי של מאק פלוס השוואה מתבקשת לקלאסיק קאמל- http://poppynails.wordpress.com/2010/09/19/china-glaze-classic-camel/
    ושנית- הו, ג'לי. גימור מופלא שהחיסרון היחיד שלו הוא הנטייה של חברות הלקים להצמיד אותו לגוונים מבאסים בגזרת האדומים ורודים. אני אוהבת את הג'לי שלי מרוח דק, כך שהאצבעות נראות כאילו נטבלו בריבה ותו לא.

    השבמחק
  13. מיטל - זמן הייבוש הוא בערך אותו הדבר. כולכן סתם פרחות מתלהמות :)

    אנונימית - תודה על הלינק. הלק של מאק ממש מוצא חן בעיני. ואת צודקת לגבי גימור הג'לי. כמה הרבה יותר נחמד היה לראות ירוקים וכחולים בגימור זה. הרעיון של ג'לי מרוח דק הוא בהחלט מאתגר אבל אני עדיין לא הבשלתי לרמה כזאת של התפתחות רוחנית. נכון לרגע זה (ולכל הרגעים שקדמו לו) אני צריכה את הלקים שלי אטומים.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים