יום שישי, 18 בפברואר 2011

Essie Nice is Nice

Nice is Nice הוא קרם פסטל סגול לילכי. תמיד אהבתי גוונים כאלה למרות שהם לא מחמיאים לי במיוחד ותמיד כשלבשתי אותם אמרו לי שהגון יפה אבל לא מתאים לי. על כל פנים, זה שלפנינו דומה להרבה מאוד פסטלים סגולים אחרים שיצא לכן לראות, כך שחידוש גדול אין כאן,  אם כי אני אישית מעדיפה אותו על הסגולים הפסטלים שבלטו בשנה שעברה. אני מחבבת אותו יותר מ Light as Air של צ'יינה גלייז מקולקציית Up&Away, שהיה בהיר בהרבה וגם לבנדרי יותר, וגם יותר מ  Rample's Wiggin מקולקציית שרק של OPI. שהיה אף הוא על הצד התכלכל יותר. הגוון הזה הוא לילכי יותר משניהם, ויש בו ורדרדות מובחנת. את גווני הלבנדר שלי אני אוהבת יותר אפרפרים ועכורים, ומבחינתי  אם כבר עושים סגול פסטל נקי הוא צריך להיות בדיוק כזה - לילכי וורדרד במידה הנכונה. אני חושבת שהגוון הזה נפלא. 
שלוש שכבות. מריחה סטנדרטית ביחס לפסטל.






12 תגובות:

  1. אני ראשונה הפעם??

    אהבתי את הגוון למרות שאני לא מתה על האסי מבחינת הפורמולה...איך הוא בהקשר הזה? וכמה זה שהמברשת קטנה מעצבן?

    סופ"ש נהדר לכווולן

    השבמחק
  2. מתברר שאני אוהבת את כל מה שאני רואה עד כה בקולקציה הזאת. מפתיע בהחלט!

    השבמחק
  3. מזכיר לי מאוד את lilacism, רק מעט בהיר יותר.

    השבמחק
  4. שוב לא נעים לי אז לא אגיב...

    השבמחק
  5. אפתיע קצת ואומר שאהבתי. חיפשתי משהו דומה לזה בעבר, ובסוף רכשתי את פוצ'לישס (בהשראת הפוסט שלך). הפוצ'לישס היה קצת כהה למה שדמיינתי ולכן בהתחלה היתה לי סוג של אכזבה עד שראיתי כמה הוא מחמיא ואיך הוא יושב "בול".
    אני לא מתה על קונספט ה 3 שכבות ומריחה לא משהו, בטח אם מדובר על אסי.. אם הוא היה של OPI / צ'ינה גלייז הוא היה נוסף לרשימה שלי. למרות שיש לי הרגשה שאחרי חודש שלק כזה היה אצלי הוא היה מופיע ברשימת הסוופים אחרי ניסיון לבוש אחד..

    השבמחק
  6. לק לטעמי, אוהבת מאוד ורוד וסגול פסטל ויש לי כאלה מג'ייד ושיק. 3 שכבות אני מוכנה למרוח רק בגלל שבפסטלים אין ברירה. אהבתי שאין בכלל סימני מריחה. המניקור שלך מושלם וכך גם המריחה.

    השבמחק
  7. צבע יפה אבל אני לא אוהבת אותו עלי. מה שכן כמו שאפרת אמרה, המריחה באמת יפה!

    השבמחק
  8. רותי - את צודקת. הפורמולות של אסי הן לא מהמצטיינות, אבל במקרה הזה זה לא משהו בלתי נסבל. בקבוקי המיני דווקא לא מפריעים לי והמברשת הקטנה לא מעצבנת אותי.

    מרינה - אם אני זוכרת נכון גם את קיבלת את רביעיית המיני הזאת, לא?

    סנדי - ה lilacism לדעתי יותר לבנדרי/תכלכל, וזה קצת יותר ורדרד, אבל את זה אני אומרת על סמך סווטצ'ים בלבד. לא היתה לי הכרות אישית עם lilacism.

    אנונימית - ברור! what's not to like?

    דנרה - נו, לפחות למדת את כללי הנימוס בבלוג הזה סופסוף.

    מיטל - הפוציליצ'וס לא דומה בכלל! איך את משווה? ולגבי זה שתוך חודש הלק היה נכנס אצלך לסוופ - זה אף פעם לא מנע ממני להזמין לק, ורוב הלקים שלי לא מקבלים יותר מהזדמנות לבוש אחת. אני אומרת לעצמי שזה ככה בגלל שאני בלוגרית לקים. את יכולה לנסות להשתמש בתירוץ הזה ולראות אם זה עובד. בשבילי זה עובד כהצדקה לכל קניה מופרכת.

    אפרת - נכון, זה צבע יפה ויש לג'ייד ולשיק כמה כאלה. ותודה!

    מורן - רב תודות! גם עלי הוא לא מי יודע מה יפה אבל אני בכל זאת אוהבת אותו.

    השבמחק
  9. רציתי סגול לבנדרי עדין. חשבתי שהפוצ'ילישס יעשה את העבודה. בסופו של דבר הפיצ'ילישס סגול-סגול (שזה אף פעם לא רע).
    זה נראה לגמרי לבנדרי כפי שאז חיפשתי.

    כמו שאמרת, לפעמים הרכישות שלנו מופרכות (פוצ'לישס כלבנדר). אנחנו רוכשות אותם כי זה כיף ומרענן או מכל סיבה אחרת. וכפי שכבר גיליתי ואת גילית מזמן, תמיד אפשר להעביר הלאה לכן לא באמת מפריע לי לרכוש לק שכזה.
    אבל בכל זאת, אם הוא היה צ'ינה גלייז או OPI לא הייתי חושבת פעמיים, במקרה של אסי, אני בהחלט חושבת פעמיים. למה? כי בכל זאת זה לשלם עליו כמעט פי 2.. ואני קמצנית :P

    השבמחק
  10. ממש אהבתי את הצבע שלו, יותר מהורוד הקודם אפילו!

    השבמחק
  11. צבע מהמם, נראה לי שיתאים יותר לקיץ, אבל שווה לחכות...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים