יום שבת, 19 בפברואר 2011

essie Coat Azure

Coat Azure הוא בקבוק המיני האחרון שתראו כאן מקולקציית האביב של אסי. ביחס לגווני הקולקציה האחרים הוא ללא ספק הגוון ה"חי", הצעיר והבולט מביניהם. הוא גם הקייצי ביותר מכולם, והוא מיד מעלה במחשבה בריכה עם מים כחולים וזהרורי שמש שמשתקפים בהם. למען האמת הוא אפילו ייחודי למדי. אני לפחות לא נתקלתי בהרבה כחולים דומים ומעולם לא היה לי לק כזה.
גם כשאני מסתכלת עליו מפרספקטיבה של הקולקציה כולה, אינני יכולה שלא להתרשם. לכאורה זהו גוון מנוגד לכל הפסטליים רכי הלב האחרים, אבל הוא עדיין מרוכך במידה, והוא ודאי לא הגוון הבוהק הקלישאי מול הפסטלים הרכים כמו שהציגו לפנינו -ושלא בטעם - צ'יינה גלייז (חשבו על AHOY הוולגרי ביחס לגוונים המרוככים של הקולקציה כדי להבין כמה נלוזות היתה מעורבת במלאכת המחשבת של תכנון הקולקציה) . אסי גם לא ראו צורך לשדך לו בני לוויה צבעוניים כמוהו על מנת ליצור איזון מספרי, ובחרו שהוא יהיה אחד יחיד ומיוחד (איך זה שכוכב אחד לבד מעז?) שיעמוד לבדו כקונטרה מול גווני הקולקציה האחרים והמנוגדים (איך הוא מעז? למען השם). הם צדקו ובחירתם מעידה הן על טעם והן על דיוק, ובכך הקולקציה הזאת מצטרפת לשורה רצופה למדי של הצלחות שאסי יכולה לזקוף לזכותה. עד כה, זוהי קולקציית האביב הטובה ביותר שראיתי ל 2011, וגם אם תטענו שהגוונים בה אינם בשום פנים יוצאי דופן או ייחודיים (טענה שעמה אאלץ להסכים, אולי חוץ מאשר לגבי הלק הזה), הרי שהסך הכל הכללי מעיד על אישזהו מוח שעמד מאחורי כל זה. מוח ששם לו למטרה ליצר קולקציה עם אחידות ואפילו עם ניגודיות שמצליחה לא להפר אותה, עם קו עונתי מוגדר ועם הלך רוח לא מתפשר.  אפשר כמובן לומר שהקולקציה הזאת  שמרנית מדי ולא מחדשת (ושוב, גם כאן הכחול קצת יהרוס לנו את האמירה), אבל מנגד אפשר גם לראות אותה כקלאסית וככזו שאיננה הולכת שבי אחר טרנדים זולים. גם זה משהו בימינו.
ואחרי כל שיר ההלל הזה אתם בטח חושבים שאני ממש מאוהבת ב Coat Azure. ובכן, זה קצת מביך... אבל לא. הוא ממש לא בשבילי. השימר מפריע לי, והצבעוניות האופטימית והחיונית שלו כמו גם רוח הנעורים שמנשבת ממנו מרחיקות אותי הלאה ממנו וגורמות לי להתכנס בתוך עצמי ולהתחפר במחילות האפלוליות יותר של תודעתי הלקלקנית. כשלעצמי, אני מרגישה שקצת נשארתי מאחור עם הגוונים המאובקים, המעושנים והבוציים של החורף, והייתי רוצה שמשהו מהם יחלחל גם אל קולקציות הקיץ. כבר אמרתי זאת פעם אך אומר זאת שוב - תנו לי ורודים וקורליים חפורים, אדומים מאובקים, פסטלים מעושנים ואני אהיה מרוצה. את השימר הרחיקו ממני לעת עתה והשאירו אותי עם כמה שיותר קרם מלוכלך. זה החזון האביבי/קייצי שלי ובינתיים נראה שאף חברת לקים לא עומדת לממש לי אותו. אמשיך לחלום לי לבד אפוא, ולכם אאחל בינתיים שבת של התגשמות משאלות.






יש כאן שתי שכבות ופורמולה מן החלומות.


24 תגובות:

  1. בובה, המצב קשה.. שוב הסכמה גורפת...
    הלק יפה אבל ממש לא בשבילי מהסיבות שציינת במיוחד השימר.

    השבמחק
  2. ואו איזה צבע מעניין,
    היחיד שאהבתי מהסט הזה

    השבמחק
  3. אוהבת את הלק ודווקא השימר שלו מוצא חן בעיני כי נותן לו מראה טיפה עכור ולא קרמי ב-100% (למרות שהוא כביכול בלתי נראה).
    מסכימה שהוא צבע די קיצי.
    כרגע קשה לי לראות את עצמי עם צבע כזה, אבל לא הייתי פוסלת קניה שלו לקראת הקיץ או כשאהיה ב-MOOD המתאים.

    השבמחק
  4. לדעתי הוא הכוכב בקולקציה. אי אפשר להישאר אדישים אליו. בדיוק היום מרחתי את כל הלקים החדשים שלי על גלגל צבעים והתרשמתי לטובה מפורמולה שלו. לא שקופה בכלל כמו השאר.
    אני חושבת שבקיץ עוד נראה אותו הרבה...

    השבמחק
  5. ולחדד נקודה - ביפה הכוונה מיוחד יחסית לצפויים האחרים בקולקציה. בפני עצמו הוא סתם לגמרי. לא בשבילי בכלל.

    השבמחק
  6. אני לא עונדת כחולים אז יותר קשה לי להגיב. בבקבוק הוא עושה רושם של לק נצנצי מיוחד, על הציפרניים יותר סתמי (מזכיר לי את המדים של עובדי המטבח בבית החולים בו שהיתי עם אימי הרבה לאחרונה) אהבתי את הציטוטים!
    נ.ב. את לא ממש חייבת להשמיץ את AHOY שלי, מצאי לך לק מטרה אחר (טרם ניסיתי אותו אבל מבהיה ממושכת בבקבוק נראה לי שתהיה לו עדנה אצלי בקיץ)

    השבמחק
  7. דנרה - את לא מרגישה שאת לאחרונה הולכת על חבל דק מדי? לי זה כבר מתחיל לעלות על העצבים, ואני לא בטוחה שאם זה ימשיך אני עדיין אנקוט באיפוק שאפיין אותי עד כה ביחס אלייך.

    טוש - יפה שאהבת משהו. הוא בהחלט מעניין.

    עדן - את צודקת אבל עכרוריות שימרית לא מדברת אלי, מעדיפה גוון עכרורי אמיתי.

    מרינה - הוא אכן כוכב, רק לא הכוכב שלי :)

    ושוב דנרה - לפחות פה אפשר לא להסכים במשהו. אני לא הייתי קוראת לחברים האחרים בקולקציה צפויים. הם אמנם גוונים קלאסיים ומוכרים אבל צפוי אומרים על משהו שאת יודעת מראש שהוא יופיע, לא? על כל פנים, בשבילי הם לא היו צפויים. לגבי הלק הכחול - אני לא חושבת שהוא סתמי, הוא פשוט כל כך לא בשבילי שהייחוד שלו עובר לידי אבל לא מרעיד שום מיתר פנימי.

    אפרת - לגבי אהוי: אז זהו, שאני כן חייבת להשמיץ אותו. זה חזק ממני ואפילו כמעט לא בשליטתי. אין בסביבה מטרה בזויה אחרת שמתקרבת אפילו לקרסוליים של אהוי (אבל נעשה דיל - אם תמצאי לי אחת כזאת אשקול ברצינות מעבר אליה).

    השבמחק
  8. חחח, מצוין אז הנה מצאנו משהו...
    צפוי אומרים על כיוון. אביב זה פסטלים מכל מיני סוגים וזה בדיוק מה שהם הוציאו...
    וככל שאני יותר מסתכלת על הלק הזה הוא הכי לא.

    השבמחק
  9. יש מצב לראות אותו בקרוב בעמוד ה-sale?

    השבמחק
  10. אם כבר בריכות קרירות אז lapis of luxury עשה עבודה הרבה יותר טובה וענה היטב על משאלת הפסטל העכור. תנו לי עוד כאלו ומהר.

    השבמחק
  11. בהחלט כוכב הקולקציה שלטעמי הייתה משעממת במיוחד (אפילו שהיא רק אמורה להגיע אליי)
    קייצי לחלוטין (שמיים ביום בהיר)

    השבמחק
  12. אני כידוע מאוד אהבתי את הלק הזה.
    אני חושבת שהשימר בו לא נראה לגמרי, וגם את אישרת את זה כשראית אותו עלי, לכן אני לא מתייחסת אליו כאל שימר אלא כקרם.
    מסכימה איתך לגבי כל מה שכתבת מעלה, אסי הרביצו אותה עם "ה"קולקציה של האביב לשנת 2011. כל שאר החברות נשארו מאחור ולא אכלו אבק (לצערך..)

    השבמחק
  13. אז ככה: איתגרת אותי אבל אני עייפה והולכת לישון עכשיו, אחשוב על כך מחר?ובכלל סיכמנו שלא חייבים להסכים, אז השמיצי ככל שתרצי.

    השבמחק
  14. אחרי שביקשת כ"כ יפה שאגיב, אין לי הרבה ברירות-
    הוא חביב, אבל זה הכל. ברור שבתור חובבת כחולים הייתי לובשת אותו בכיף, אבל זה עדיין לא לק שבא לי להוסיף להזמנה הבאה שלי [בניגוד לאויבך הגדול- אהוי!]

    השבמחק
  15. דנרה - אבל פסטלים זה תחום רחב מדי. גם צ'יינה גלייז הוציאו פסטלים בשנה שעברה והם היו לגמרי שונים מאלה של אסי השנה, ואני לא הייתי קוראת לא לאלה ולא לאלה צפויים. פסטלים זה כיוון קייצי, נכון. אבל לפסול כיוון שלם כצפוי קצת מגביל, כי מה כבר נשאר? רק צבעים בוהקים וניאונים, וגם על אלה אפשר לומר שהם צפויים. בסוף נישאר עם זה שהכי לא צפוי זה להוציא צבעים כהים וקודרים לקיץ, אבל אז נאשים את הקולקציה בחוסר קיציות. לדעתי השאלה היא איזה כיוון לוקחים בתוך הכיוון, ושם כבר יש טווח רחב מאוד של אפשרויות שבמסגרתו אפשר להבריק ולדייק או לחלופין לפשל בגדול.

    טוש - יש מצב!

    אנונימית - אנחנו לבטח תאומות שהופרדו בלידתן או שאת פשוט קוראת מחשבות - זה בדיוק מה שאני אמרתי לעצמי כשראיתי אותו!

    פיצ'ה - כן, הוא כוכב ללא ספק, ואני אפילו יכולה להבין למה את חושבת שהקולקציה משעממת, ומן הסתם הייתי חושבת בדיוק כך שנה/שנה וחצי קודם. יש משהו מבגר בלהיות בלוגרית לקים. מעניין אם זה יקרה גם לך מתישהו.

    מיטל - אבל זה אחרת לראות לק על מישהי אחרת מאשר לראות לק על עצמך, וחוצמזה גם היית בתוך אוטו ואילו אני הסווצ'תי את הלק באור שמש. השימר לגמרי נראה!

    אפרת - שינה מתוקה. הלוואי שיבוא לך לק האתגר בחלום!

    פיצפש- במיוחד עלייך חשבתי כשהעליתי את הפוסט הזה. לא ידעתי מה תחשבי עליו אבל דווקא ניחשתי שתחבבי. ואהוי הוא לא אויבי. הוא אויב המדינה!

    השבמחק
  16. מה אבל איך לא אהבתן אותו (את ודנרה, ואולי עוד שלא הגעתי לתגובה שלהן)? בעיניי הוא ממש יפה. ואם את השימר לא ממש רואים במציאות אז זה פשוט חבל כי אני מעדיפה אותו שימרי P:

    השבמחק
  17. גם באור שמש לא ראיתי את השימר! ובאמת שחיפשתי!
    אני חושבת שרוב הבנות כאן היו חושבות קצת אחרת אם היו רואות אותו בלייב. אני ממש אהבתי אותו! הכחול הכי מיוחד שלי ללא ספק (וזה מבלי להגיד מילה על הפוסט הבא-הבא שלי על הרויאל נייבי שגם אותו ראית)

    השבמחק
  18. לדעתי הלק הזה מיוחד ויפהפה. בא לי אפילו להגיד מושלם.
    אם רק הייתי לובשת כחולים... :)

    השבמחק
  19. ה Milani Purple Gleam - הוא שבא לי בחלום, must have

    השבמחק
  20. אפרתי - אני כבר לקחתי מספר לזה של בקבוקית...;-)

    השבמחק
  21. רותי נא להשאיר גם לנו פירורים. מסתבר שאת הכי קרובה לצלחת!!!

    השבמחק
  22. אפרת, להיפך, היא משאירה לך רק פירורים! :P

    השבמחק
  23. אני מאוד אוהבת את הלקים של essie, והגוון הזה נראה יפה ומרענן. שווה בדיקה!!

    השבמחק
  24. במילה אחת- הורס! [ומאוד מרענן יחסית לאסי!]

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים