יום ראשון, 13 בפברואר 2011

China Glaze Sea Spray

Sea Spray הוא הלק האחרון שתראו כאן מ Anchors Away, וקולקציות אביביות חדשות יפציעו ב"מה בבקבוק?" בקרוב. מדובר בתכלת אפרפר קרמי עם מיקרו שימר מהסוג הבלתי נראה, כך שאצלי - לפחות מבחינת השימר - הוא עובר. מבחינות אחרות קשה לי לומר כרגע. זהו גוון שיש בו את כל התכונות שאני אוהבת - גם תכלת, גם פסטלי, גם אפרפר וגם המון בית-חולים שיק. אבל מסיבות שעדיין אינן ברורות לי לא ממש התלהבתי ללבוש אותו. יתכן שזה משום שלבשתי אותו בסמיכות רבה מדי ל Pelican Gray, השונה אמנם בגוון אך קרוב מספיק לקונספט האפרפר/תכלכל, ויתכן שפשוט אין בו מספיק מהתכונה הזאת שהופכת לקים מסוימים ל"זה". מכיוון שאני באמת לא יכולה לומר אם הסיבה הראשונה או השניה אחראיות לחוסר ההתלהבות שלי,  אשהה ברשותכם את שיפוטי לעת עתה.  רק אספר לכם שמבחינת הפורמולה הוא היה די מאכזב. השכבות (שתיים במספר) נמרחו בחוסר אחידות, וחווית המריחה לא היתה מהמזהירות. שאר הלקים בקולקציה דווקא היו בסדר גמור מבחינת פורמולה ומריחה. מוזר.





אני מניחה שאחרי הלק האחרון אפשר להתחיל לסכם את הקולקציה, לא? אני אתחיל ועשו זאת גם אתן בתגובות.
טוב, אז מבחינתי הקולקציה הזאת היא די פספוס. היא נעדרת קונספט ואחידות - קרמים, שימרים, רסיסי זכוכית, צבעים עזים, פסטלים - את כל אלה אפשר למצוא שם. הרושם הוא שמישהו ניסה לקחת קצת מכל דבר, לאגד הכל ביחד ולצפות שאיכשהו הכל יתחבר. אז זהו, שלא. התוצאה הסופית די חסרת אישיות ונעדרת אמירה, וכל שנותר הוא לחבב (או לשנוא) לק זה או אחר בה  בלי קשר לכל השאר. חבל. בקולקציה טובה האמירה הכללית עשויה לפצות על גוון שאיננו מצטיין משום שהיא גורמת לנו לראות אותו כחלק ממשהו גדול יותר. צ'יינה גלייז לא הצליחה לעשות זאת הפעם. ישנם שני גוונים ב Anchors Away שדווקא חיבבתי - Life Preserver ו Fist Mate. על שני אלה הייתי בונה קולקציה שלמה בצבעוניות חזקה שנעה בין גוונים עזים ומוגדרים (כמו הכחול) לגוונים עזים שהצבעוניות שלהם משחקת על שני גוונים או על גווני ביניים (כמו הכתום חום).למרות שאני מאוד אוהבת פסטליים, לו הייתי אני  צ'יינה גלייז לא הייתי מכניסה אותם לקולקציה, וזאת גם משום שקולקציית האביב הקודמת שלהם היתה משופעת בהם, וגם כי נמאס כבר מקולקציות שמציגות  צבעים עזים לצד פסטלים מרוככים. זו קלישאה שחברות הלקים צריכות להשתחרר ממנה, ויפה שעה אחת קודם! מה לגבי   Sunset Sail, תשאלו? ובכן, חשבתי שאני מחבבת אותו בהתחלה, אבל אחרי שההתלהבות הראשונית שככה, אני לא ממש רואה את עצמי ממשיכה להשתוקק אליו. כשלעצמי הייתי מעדיפה אותו קצת יותר ורוד מכתום אך עדיין שומר על קונספט הסמי ניוד, אך גם אם הוא היה בגרסה העדיפה בעיניי, לא הייתי מכניסה אותו לקולקציה שאני רואה בעיני רוחי. שאר הגוונים בקולקציה נעו בין בינוניים למדי (היינו, לא מדויקים מספיק)  לאיומים ונוראים, וזה רק אם לקחת בחשבון את תשעת הלקים מהקולקציה שמצויים ברשותי. אל השלושה האחרים לא אתייחס מפאת הכבוד שאני עדיין רוחשת לצ'יינה גלייז, אם כי יש לציין שכבוד זה ניצב לאחרונה בפני אתגרים של ממש. 

14 תגובות:

  1. לא אוהבת את הלק הזה. גם קודמו לא הרשים אותי.
    מבחינתי הקולקציה מאכזבת, היא לא מספקת בכלל שום דבר. לא ש OPI (מה הקשר??) הצליחו לרגש אותי, אבל צ'ינה, באמת.. מכם ציפיתי ליותר..
    לא היה אף לק ששווה אותי, אף לק שקרץ לי ודיבר אלי. הזמנתי שניים ומיד התאכזבתי מהם.
    מדהים שבעצם מכל הקולקציות אביב שראיתי סביבי, רק לק אחד, ודווקא של אסי, הצליח להגיע עמוק עמוק ללב שלי (קואט אזור כמובן).

    את צודקת לגבי השטות הזאת של לקים רגועים לצד עזים. זה כאילו ניסיון לקלוע איכשהו לאנשהו. עדיף קולקציה קצת יותר אחידה. שמנסה לומר משהו ולא "הכל" (מבלי לומר כלום)

    אגב, אני חייבת לציין שלדעתי ההצלחה של הקולקציה הזאת (גם אם אני ואת לא נסכים עם זה ממש באופן אישי) זה Ahoy. לפי רמת ההייפ סביבו הוא עשה את העבודה.

    השבמחק
  2. עד שאני לא מנסה את הלק הזה אני מסרבת להתאכזב ממנו.
    לא ששאר הקולקציה נותנת כל כך הרבה הבטחה, אבל אני חושבת שLife Preserver היה מעניין.וכולי תקווה שSea Spray לא יהיה מאכזב מדיי - יש לו כל מה שבחורה יכולה לרצות, אפור עם תכלת וגוון מעניין.
    יוליה
    נ.ב.
    אם את מרגישה שהוא תופס לך מקום, את יודעת איפה למצוא אותי

    השבמחק
  3. הלק נחמד,לא הפיל אןתי מהכיסא למרות שבאמת יש בו את כל מה שאני אוהבת.

    מאוד התאכזבתי מהקולקציה של צ'ינה גלייז.
    הלק לא מעניינם ולמרות שכמעט כולם היו אמורים להדהים אותי, זה לא קרה.
    הלק היחיד שעשה לי משהו בקולקציה הוא Fist Mate.

    גם אני מאוד לא אהבתי את הפסטליים לצד הצבעים העזים לדעתי קולקציה אחידה היתה עושה את העבודה יותר טוב, הקולקציה המבולגנת הזאת נראית כאילו הוציאו לקים מכמה קולקציות וחיברו אותם יחד לקולקצית לקט/מיטב.

    בשורה התחתונה מאוד התאכזבתי!

    השבמחק
  4. את הקולקציה באמת לא אהבתי!
    גם הלק הספציפי לא משהו...

    נ.ב-אני לקלקנית חדשה ואיני יודעת מאיפה משיגים את הלקם של צ'ינה גלייז, אני מאוד אודה לך אם תגידי לי...

    השבמחק
  5. אז אחרי שאני רואה את כל הפוסטים שלכן אני נשארת בדעתי שהכחול הוא היפה ביותר בקולקציה.
    הלק הזה לא רע אבל משעמם. לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל שימר (מהסוג הנראה...) או משהו היו בטוח משפרים אותו. אבל אם הפורמולה דפוק אז חבל על המאמץ.

    השבמחק
  6. הוא בדרכו אליי
    אז אני אנסה אותו בכל מקרה
    הוא די חביב בעיניי =]
    אבל כן הקולקציה (כמו שאר קולקציות האביב) לא מפילה

    השבמחק
  7. מיטל - סביב אהוי יש בהחלט הייפ! אבל מבחינתי יכולת של חברה כמו צ'יינה גלייז להוציא קראוד פליזרס מהסוג הזה היא לא בהכרח נקודת זכות...

    יוליה - הוא בהחלט תופס לי מקום. אם את רוצה זכות ראשונים עליו לפני שאני מפרסמת אותו למכירה צרי קשר במייל.

    אנונימית1 - מבינה את אכזבתך, אבל ככה זה. חברות לא תמיד מצליחות בכל קולקציה, ולא אחת יש נפילות.

    אנונימית2 - לקים של צ'יינה גלייז אפשר להשיג רק בחו"ל. איביי הוא אופציה טובה, האתר טראנסדיזיין (http://www.transdesign.com) הוא אפילו אופציה משתלמת יותר, אבל רק אם את מזמינה לפחות תשעה לקים... וברוכה הבאה לבלוג!

    דנרה - אני נוטה להסכים לגבי הכחול, אבל לא לגבי השימר בלק הזה. כששימר הוא הדבר שצריך להציל לק זה אומר שהלק בצרות!

    םיצ'ה - גם בעיניי הוא די חביב, ושוב, אני לא ממש נחרצת לגבי, כך שלא נכון להסיק שאני ממש פוסלת אותו. נראה מה תחשבי את עליו.

    השבמחק
  8. אם את מסתכלת על כל הקולקציה זה שהם הצליחו לקלוע עם לק אחד זה דווקא מרשים!!!! (וכשחושבים על זה שוב, אכן, זאת לא נקודת זכות :P)

    השבמחק
  9. מסכימה עם כל מילה שלך. הם התפזרו יותר מדי פה ורצו לרצות את כולם ובסוף רק איכזבו. בשבילי רק AHOY הוא המוצלח כי הוא בגוון נדוש שצ'יינה ידעה שרובן יאהבו. אני אומרת: NEXT!

    השבמחק
  10. מיטל - תלוי מי מתרשם (את??) אני דווקא התרשמתי משניים אחרים...

    מרינה - אכן, כמה טוב שיש את אהוי! ובעקבותייך, גם אני אומרת NEXT!

    השבמחק
  11. אם אני מסתכלת על קולקציה שלמה שהיתה בעעעע אחד גדול ובכל זאת יצא להם לק אחד שהרבה חשבו שהוא מאסט ומדהים, אז כן, זה יכול להיות מרשים. גם בעיני.
    מצד שני, קולקציה כזאת גדולה ורק אחד שווה משהו???

    תסתכלי על אסי, הוציאו 5-6 לקים אחד מדהים וכל אחד שעמום מוחלט. מצד שני, בניגוד לדעה שלי שהקואט אזור מדהים, אני לא חושבת שהוא יגרוף את ההצלחה של א AHOY..

    השבמחק
  12. אני לא מסכימה עם הטענה ש"רק אחד שווה משהו". כאמור, אני מצאתי שניים אחרים שווים. על אהוי אני יכולה לומר רק שהוא כנראה הצלחה מסחרית. אולי אם הייתי אני זו שגורפת את הקופה עליו זה היה מרשים אותי. כיוון שאני לא - לא מתרשמת.

    השבמחק
  13. בעיני כל הקולקציה היא שעמום אחד גדול, אבל אני כן מעריכה את היכולת בכל זאת להצליח עם משהו..

    אני עדיין מסוקרנת מהקולקציה של קולור קלאב.. טכנית היא יוצאת מחר, ראינו סווצ'ים גרועים אז קשה לדעת.
    אבל נראה שגם הם נפלו לאותה תבנית וגם הם לא מצליחים להעיר את האביב הזה..

    דווקא עכשיו כשיש כבר שמש בחוץ?

    השבמחק
  14. אוהבת ולא אוהבת את הלק הזה. מצד אחד אהבתי את הגוון שיש בו קצת יחוד, מצד שני צבע "הבית חולים" - לא בשבילי. ודווקא השימר הבלתי נראה כן מוסיף לו.

    לא הייתי קוראת לקולקציה הזאת רעה, אבל אני מסכימה שהיא לא חידשה כלום ואין נושא אחד שמחבר בין כל הצבעים.
    יותר מעצבן זה שקולור קלאב לקחו את החלק הפסטלי של הקולקציה והעתיקו כמעט את כל הצבעים.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים