יום שבת, 12 בפברואר 2011

סופשבוע של ביוטי: מוצרים בלי קופסה מסטרוברי

כבר מזמן אמרתי שאעשה פוסט לא לק על מוצרי איפור וטיפוח שונים שהצטברו אצלי, אבל לא מצאתי את ההזדמנות ואת הזמן הנכונים. היום נודע לי מניוזלטר שאני מקבלת מסטרוברינט במייל, שיש להם שם מכירה של מוצרים ללא קופסה. מדובר במוצרים מקוריים לגמרי של מותגי איפור וטיפוח שונים, אך מכיוון שהם נמכרים ללא אריזת הקרטון החיצונית, מחיריהם נמוכים באופן משמעותי מהמוצרים עם האריזה. לפני כחודשיים קניתי כמה מוצרים בדרך זו, וחשבתי שזו הזדמנות טובה לחלוק את נסיוני בנוגע אליהם.

המוצר הראשון הוא ליפגלוס ורדרד קורלי של Smashbox שנקרא Beauty. קניתי אותו לגמרי על בליינד לפי הצבע שהופיע באתר, והוא התגלה כקניה מוצלחת ביותר. הוא כרגע לא בסייל של המוצרים ללא האריזה, ונמכר במחיר מלא של 72 ש"ח, אבל אם הליפגלוס הזה משקף את שאר הליפגלוסים של סמאשבוקס, אמליץ לכן - במידה ואתן חובבות גלוסים - לרכוש במהרה כמה מאלה נטולי האריזה שנמכרים כעת ב 37 ש"ח. הגלוס שברשותי הוא מהגלוסים הטובים שנתקלתי בהם אי פעם. הוא לחלוטין לא דביק, והתחושה שלו על השפתיים היא לחותית ונעימה. הגוון עצמו -  יפהפה, אם כי כשראיתיו לראשונה במציאות חשבתי שנפלתי על גוון שלחלוטין אינו מחמיא לי. אני עדיין חושבת שיש גוונים שמחמיאים לי יותר, אבל לאחר זמן מה של שהות איתו מתרחש איזשהו מיזוג מסתורי בין הגוון שלו לבין גוון השפתיים, באופן שיוצר מראה מניח את הדעת. אני אוהבת יותר בשלב השני מאשר הראשון, אבל זה כנראה פונקציה של גוון - עם גוון מתאים יותר הייתי אוהבת אותו למן ההתחלה. העמידות שלו מרשימה ביחס לגלוס, ועל אחת כמה וכמה ביחס לגלוס לא דביק, ולפעמים אני מופתעת לגלות ששרידים שלו עדיין עליי לאחר שלוש ואפילו ארבע שעות, הרבה אחרי ששכחתי ממנו כליל. מדובר בגלוס לא שקוף אבל גם לגמרי לא אטום ואין בו שום אלמנט של שימר. החסרון היחידי הוא הריח - קצת סינטתי ומתקתק - אבל אני הייתי מוכנה לסבול ריח כזה על כל הגלוסים שיהיו לי מעתה ועד עולם אם הם מושלמים מכל בחינה אחרת כמו זה.

כך הוא נראה על השפתיים שלי -


קחו בחשבון שלכל שפתיים יש גוון קצת אחר שמשנה את הגוון הסופי שמתקבל, אז הנה סווטץ' על היד  (במציאות הגוון טיפונת יותר ורוד מכתום)



המוצר השני הוא שלישיית צלליות, אף היא של סמאשבוקס,  שנקראת Artist, ועליו אינני ממליצה כלל וכלל. הגוונים - ירוק זית, חום ולבן (כולם עם מעט שימר) הם גוונים חביבים אך ממש לא יותר מזה, על הצד הסולידי (באיפור אני טיפוס סופר סולידי!) , אבל הם אינם מפוגמנטים כהלכה, אינם נמרחים טוב ואינם מתערבבים טוב. יש צלליות טובות בהרבה בשוק (ואפילו זולות בהרבה - לא מזמן גיליתי את הצלליות של NIX והן גאוניות!), ואין שום סיבה שבעולם לבחור דווקא באלה.
אציין רק שהביקורת הזאת מתייחסת ל Artist בלבד ולא לשלישיות צלליות אחרות של סמאשבוקס, כי כנראה שלא כל השלישיות הללו אחידות באיכותן. שלישיה אחרת של סמאשבוקס -  באריזה דומה רק עם גוונים שונים  - שיצא לי לפגוש באפריל דווקא היתה מפוגמנטת כהלכה, נמרחת כמו חמאה ומתערבבת היטב.
על כל פנים, Artist הוא המוצר שאתן רוצות להיזהר לא לקנות. הוא גם עכשיו נמצא בסייל של המוצרים ללא הקופסא ונמכר ב 66 ש"ח שבאמת חבל לבזבז עליו.

כך הוא נראה:



והנה סווטץ' של שלושתן על היד. כמו שאתן יכולות לראות, החום והלבן - על אף כמות נכבדת של חומר שהנחתי על היד - לא ממש מרשימים מהבחינה הפיגמנטית.



גם עפרונות שפתיים של לנקום נמכרים כעת ללא קופסה.Le Lipstique Lip Colouring Stick with Brush - מדובר בעפרונות שפתיים שמצדם האחד הם עפרון רגיל ומצדם השני - מברשת שפתיים . קניתי שניים בסייל הקודם, אבל כיוון שאני לא מרבה להשתמש בליפסטיקים הם פחות שימושיים מבחינתי (במברשת בכלל לא השתמשתי) אבל הם באיכות מעולה, רכים בדיוק במידה הנכונה ונפלאים. ממליצה בחום למי שעפרונות שפתיים כן שימושיים בשבילה. כעת ב - 37 ש"ח.



מוצר אחרון - פריימר של  Laura Mercier. זהו פריימר במרקם קליל של תחליב לחות. לחלוטין לא סיליקוני ושמנוני. אני משתמשת בו בתקופה האחרונה על בסיס יומיומי כמעט, ואני עדיין לא סגורה על השאלה האם הוא עושה הבדל. על כל פנים - הוא לא מכווץ נקבוביות פעורות, אבל הוא כן מחליק קצת את העור ומקל על מריחת המייקאפ. מצד שני -  גם קרם לחות טוב עושה עבודה דומה. בקיצור - לא יודעת אם להמליץ או לא. מן הסתם לא אקנה אותו שוב כשיגמר לי ואמשיך לנסות פריימרים חדשים. פריימר הוא  מסוג המוצרים שמעולם לא היתה לי הצלחה אדירה איתם ואין שום פריימר שאני יכולה לומר עליו שהוא עבד ממש טוב בשבילי. מצד שני - 57 ש"ח זה מחיר נמוך יחסית, כך שאם נתקעתן בלי פריימר אולי שווה לנסות. מבחינתי גם אם הוא לא עשה את מה שקיוויתי שהוא יעשה (בעיקר יקטין את נראותן של הנקבוביות הפעורות שלי), הוא ודאי לא גרוע יותר מאחרים שניסיתי. כעת ב - 52 ש"ח ללא קופסה.



ולשאלת השאלות - האם למישהי יש המלצה על מוצר אחר מהמוצרים שנמכרים עכשיו ללא אריזה בסטרוברי? אמנם כבר עשיתי היום הזמנה, אבל כידוע לכן, שני דברים הם אינסופיים - היקום ומספר ההזמנות שאדם יכול לעשות בסטרוברי...


15 תגובות:

  1. המכירה של המוצרים ללא אריזה בהחלט מפתה.
    מצטרפת להמלצה על העפרונות של לנקום.
    בסמאשבוקס אני ממליצה רק על צלליות בודדות.
    בנוגע לפריימר, לא ציינת איזה סוג יש לך.
    יש לה כמה םריימרים בסדרה בעיצוב זהה.
    פריימרים לחותיים לא אמורים למלא נקבוביות, זה בעיקר בפריימרים סיליקוניים.

    השבמחק
  2. הפריימר נקרא foundation primer, והוא כרגע הפריימר היחידי של המותג שנמכר בסטרוברי ללא קופסה.
    אני יודעת שפריימרים תחליביים מהסוג הזה לא ממלאים נקבוביות, אבל כשקניתי אותו לא ידעתי שהוא תחליבי...

    השבמחק
  3. בדיוק אתמול התלבטתי אם להזמין את הגלוסים של סמשבוקס. לא מוצאת סווטצ'ים ברשת (הכוונה לסווטצ'ים נורמליים כמובן). לא בא לי ליפול על איזה גלוס שימרי, אפילו אם הם עולים 37 ש"ח עכשיו.
    כרגע אני מתלבטת בין PIXEL, SNAP ו-LOVELY.
    מזל שכתבת על הצללית הזאת כי גם אותה שקלתי להזמין.

    השבמחק
  4. לא יצא לי לקנות בסטרוברי - משום מה אני תמיד שואלת את עצמי כשיש מחירי מציאה- יש דבר כזה מציאה? או שמה הסחורה לא טובה?
    היתרון של גלוס שקוף יחסית שהוא מקבל את גוון השפתיים אז יותר קשה לטעות. לקנות אודם מלא במבט עין? לא בטוחה. דומני שאם המחיר 72 ש"ח - במבצעים שיש בפארמים היום אפשר לקנות שפתונים וגלוסים יוקרתיים במחיר טוב (30-40% נכון לעכשיו)
    עפרונות של לנקום - לחטוף, מחיר מגוחך.

    השבמחק
  5. עדן - ממליצה בחום על הגלוסים של סמאשבוקס. גם אני הזמנתי אתמול עוד אחד - Location. נראה אם הוא יהיה הצלחה גדולה כמו הקודם...

    אפרת - 72 זה כשזה לא במבצע. מחיר המבצע הוא 37 ש"ח. וזה בהחלט מחיר מציאה בעיני לגלוס ברמת איכות כזאת!

    השבמחק
  6. יופי של סקירה! לי גם ממש לא משנה האם יש קופסא או לא. העיקר שהמוצר הינו אותנטי.
    גם אני לא משתמשת בעפרונות שפתיים לרוב ולכן אין לי צורך בהם.
    גלוסים של סמאשבוקס לא ניסיתי אבל בקרוב אנסה. שמחה לשמוע שהם לא דביקים כמו אחרים.
    שפתונים של אסתי לאודר נמכרים במבצע במחיר מגוחך של כ-44.5 ש"ח.

    השבמחק
  7. תתחדשי באיחור על המוצרים!
    אני בתולת סטרוברי.. כמה פעמים חשבתי להזמין משם, ובכל פעם ויתרתי על העניין.. האמת, שום דבר פשוט לא בוער לי או לוחץ לי מספיק..

    השבמחק
  8. :(
    אילו שמתי לב הייתי כותבת בתגובה כך: לחטוף ומהר!

    השבמחק
  9. בדרך כלל לא מגיבה פה (למרות שעוקבת באדיקות דרך המייל), אבל קפצתי להגיד תודה על ההמלצות :)
    רצתי לסטרוברי לבדוק... בעיקר הגלוסים מפתים אותי.
    מצאתי ברשת סווטצ'ים של שלושה מהם, אם מישהי מעוניינת לראות: http://www.musingsofamuse.com/2008/11/smashbox-rapture-lip-gloss-set-review.html
    אגב, נראה שסטרוברי פשוט קנו סטים כאלה, פירקו אותם לבודדים, ועכשיו הם עושים יופי של קופה P:
    אני מתכוונת לגלוסים עם המכסה הלבן...

    השבמחק
  10. מרינה - אני באמת ממליצה על הגלוסים שלהם, ולפחות זה שיש לי לא דביק בכלל. ראיתי את השפתונים של אסתי לאודר, אבל שפתונים זה דבר שיש לי בעיה איתו תמיד, ועל אחת כמה וכמה בקניות עיוורות. העניין הוא שרוב השפתונים לא נראים עלי טוב, לכן גם רוב הסיכויים שזו תהיה סתם קניה בלי שאשתמש במוצר.

    מיטל - תודה! אם שום דבר לא בוער אז באמת שאין סיבה. את גם קונה די הרבה איפור מחוץ לסטרוברי, כך שאני לא באמת דואגת שאת במחסור או משהו כזה :)

    אפרת - עכשיו את מדברת!

    ליפגלוסית - תודה על הלינק לסווטצ'ים! ובהחלט יכול להיות שאת צודקת עם תיאוריית פירוק הסטים שלך... לי זה לא ממש אכפת כל זמן שהמוצר איכותי ואותנטי. אגב, הליפגלוס שברשותי (זה שקניתי בלי קופסה במבצע הקודם שלהם) הוא עם מכסה שחור ולא לבן. אה, וכיף לראות אותך בין המגיבות!

    השבמחק
  11. אוי, ביקורת איפורים אובייקטיבית! איזה כיף.
    מקווה שתתקלי גם באיזה ליפ-סטיין מעניין, זה המוצר שהכי מסקרן אותי (כלומר, מכתים שפתיים.. ליפסטיין נשמע במחשבה שנייה כמו עורך דין יהודי ממולח)

    השבמחק
  12. כן, כמובן שלא התכוונתי שבגלל שהוא מסט הוא לא יהיה איכותי. פשוט הרבה פעמים תוהים מהיכן המוצרים מגיעים אליהם וכד' (אפילו פה בתגובות מישהי כתבה). אם מזהים שמוצר מסוים הוא חלק מסט ספציפי, אפשר לחפש ברשת מתי הסט יצא וזה כבר נותן יותר מידע למי שמפחדת לרכוש...
    לצערי אני לא במצב הזה P: אלא יותר בצד של הרוכשות-יותר-מידי-כי-יש-מבצע. ותודה! :))

    השבמחק
  13. מחסור זה עניין של תחושה לא? :P
    כרגע אפילו אני בהפסקת קניות איפור..
    אל דאגה, אני מוצאת עוד דברים לבזבז עליהם..
    בגד ים, משקפת, נעלים לאופניים..

    השבמחק
  14. מרג'ורי - אם אתקל בסטיין אעדכן! (ואכן, דימוי העו"ד היהודי לגמרי מתבקש בהקשר זה).

    ליפגלוסית - לא חשבתי שלכך התכוונת :) וגם אני כמובן לא במצב החששני, ומצבי קרוב יותר לזה (הפאתטי) שתיארת :)

    מיטל - כמובן, כמובן. ואני בטוחה שיש עוד דרכים מועילות לבזבוז כסף.

    השבמחק
  15. היי. יופי של סקירה!! עפרונות השתפיים של לנקום נשמעים מדהימים! אני לא שמה אודם בלי לשים עפרון שפתיים ובגלל שזה מוצר כל כך חשוב מבחינתי, יש לי המון המון מאלו וזה יכול להיות דיי יקר.. טוב לדעת שלנקום נמכרים בסטרוברי בכל כך זול! ממש עשית לי חשק :)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים