יום חמישי, 13 בינואר 2011

Zoya Kelly

כמה שמחתי שאחרי יומיים עם ואלרי מהפוסט הקודם צ'יפים ונסיגות בלתי ייצוגיים צצו להם בזה אחר זה ודרשו הסרה מיידית. שמחתי להחליף את ואלרי בקלי, ונהניתי ממנה למשך כל היממה שהיא שרדה עליי. אבל כשנסיגות וצ'יפים החלו לצוץ אצל קלי, גם אותה שמחתי להוריד. קלי אמנם יפה, נחמדה, חביבה, אלגנטית וטובת מזג, אבל בינינו - לא הכי מעניינת. אפורים עם תתי גוון סגול/כחול כמוה יש הרבה (לא תאמינו כמה - ערכו חיפוש ברשת), וגם אם הם לא בדיוק בדיוק כמוה, הם דומים מספיק בשביל לא להתרגש מקלי יתר על המידה.  וחבל - עם קצת יותר מהמרכיב הזה שהדודות מכנות "פלפל", עם קצת פחות חומרה ונוקשות, ועם גישה שהיא אפילו רק טיפטיפונת יותר מטונפת לחיים, קלי היתה יכולה להיות סמוקין' הוט. מצד שני  - לא תודה, כבר יש.

שתי שכבות לפניכן.

(וסלחו לי על חניית הקיוטיקלס הבלתי חוקית. זה קרה לי גם בשלב הסווטצ'ים וגם כשמרחתי את קלי ללבישה. כנראה תוצאה של פורמולה דלילה ונוזלית מעט)





 ועכשיו אמרו עשר פעמים ברצף: לקלקניות מלייקקות. אמש נפתח דף הפייסבוק החדש של "מה בבקבוק?" שרוצה רק דבר אחד - לייק! משום מה לא הצלחתי להתקין כמו שצריך לייק בוקס פה בבלוג. אנסה לעבוד על זה...

ותודה למיטל שבזכותה קלי נמצאת עמנו היום !


26 תגובות:

  1. יש לי חולשה ללקים אפורים.
    אהבתי מאוד וזה גרם לי להתגעגע ללק האפור שלי :)

    השבמחק
  2. כידוע, אני מאוד אוהבת את הלק הסגול אפור הזה.
    מברוק על הפייסבוק יקירתי, עכשיו נוכל כולנו לכתוב את דעתנו עליך ברבים...;-)

    השבמחק
  3. BLAH משעמם...ועשיתי לייק רק בגלל שביקשת כל כך יפה ;)

    השבמחק
  4. ספי - עכשיו אני סקרנית. מהו הלק האפור שלך?

    דנרה - כנראה שזו לא עובדה כל כך ידועה כמו שאת חושבת. אני לא ידעתי שאת אוהבת את קלי. וכן - דף הפייסבוק הוא בעיקר בשבילך כי ידעתי שאת נמנעת מלומר את דעתך פה בבלוג. עכשיו כשיש דף פייסבוק תוכלי לתת דרור ללשונך ולהתבטא סופסוף - ולראשונה - ללא מעצורים.

    מרינה - עד כדי כך? אני גם חושבת שהוא משעמם קצת אבל עדיין יפה, ובטח לא ברמה של BLAH. ובאמת עשית לייק רק כי ביקשתי כל כך יפה? קיוויתי שזה יהיה מפני שאני (לפחות קצת) לייקבל.

    השבמחק
  5. כנראה שעשיתי לייק, לא ממש יודעת כי יש שורה שמסתירה את מה שלחצתי עליו.. נו מילא..

    כידוע אני אוהבת את הקלי, גם אם יש אחרים כמוהו, לא ראיתי בעצמי אף אחד כמוהו שגם דיבר אלי, וחשוב לציין שאני לא אוהבת אפורים!
    בעיני הוא עדיף על הסמוקין הוט. שלא יודעת מה יש כזאת המולה עליו כששאנל עשו עבודה הרבה יותר טובה, ובארי M עשו בכלל עבודה מצוינת של העתקה...

    הציפורניים שלי היום חשופות במיוחד בשביל סווצ'ים!! תכננתי על אתמול אבל נפלתי שדודה..

    השבמחק
  6. יש המון אחרים כמוהו, אבל לא כל כך מחברות מוכרות לישראלים. יש לאמריקן אפרל, CND, Barielle ועוד כמה וכמה.
    סמוקין' הוט הוא בעיני פרשנות על שאנל, לא משהו שבא במקום. וכפרשנות הוא בהחלט ראוי ומעניין - הוא קרמי, אפרפר יותר מפרדוקסל אבל עדיין שומר על מידת חפורות מסוימת שמצילה אותו מנקיון משעמם, והכי חשוב - באמת לא ראיתי משהו דומה לו.

    השבמחק
  7. אם זה לא מוכר "לי" או משהו שלא נפוץ אפילו בבלוגיה (שמזמינים מחו"ל) בעיני זה לא נחשב.. סורי..

    הסמוקין הוט יכול להיות "פרשנות" אבל בינינו, סביר שמדובר על ניסיון להעתקה.. :P

    השבמחק
  8. אני מניחה שמי שמסתובבת בבלוגי לקים בחו"ל (כמונו) ראתה הרבה מאוד לקים בסגנון של קלי. לא צריך לראות אותם פיזית כדי להבין שזויה לא הביאה לעולם שום דבר חדש עם קלי.
    ואני לחלוטין לא מסכימה עם עניין ההעתקה. אם אסי היו רוצים להעתיק הם היו עושים זאת. באמת נראה לך שחברה כמו בארי M מסוגלת להוציא כפיל מדויק לפרדוקסל ואסי לא? אפשר כמובן לומר - וזה גם יהיה נכון - שאסי רכבו על הטרנד השאנלי, אבל נסיון העתקה פשוט בודאי שלא היה כאן (בניגוד לבארי M, אסי היא חברה שמכבדת את עצמה יותר מדי בשביל סתם להעתיק).

    השבמחק
  9. הוא בסדר אבל לא מיוחד. ראיתי מלא אחרים כמוהו. ואת באמת לייקבל או לפחות הבלוג שלך ;)

    השבמחק
  10. מעניין שאסי מכבדת את עצמה אבל -
    OPI, זויה ואורלי לא.
    וגם היה עוד לק שמאק השתתפה ב"העתקה המוחלטת שלו" שכמובן ששכחתי מי זה. נראה לי משהו שהיה גם לאורלי אבל לא זוכרת מי החברה השלישית..

    גם כשאני קוראת בבלוגיה ה"עולמית" לרוב אני מתעלמת ממה שהוא עממי לגמרי או בכלל לא נגיש (עבורי).

    השבמחק
  11. מרינה - אהבתי את ההסתייגות "או לפחות הבלוג שלך", אם כי אני מוכרחה לציין שאני במציאות הרבה פחות ביץ' ממה שאפשר אולי לחשוב :)

    מיטל - אה, אני מתארת לעצמי שגם אסי הוציאה מלא דיופים שיש בחברות אחרות . אבל דיופ לשאנל גם OPI, זויה ומאק לא היו מעזות להוציא (על חברה כמו צ'יינה גלייז דווקא לא אתפלא).
    זה דבר אחד להתעלם כי משהו הוא לא נגיש עבורי ודבר אחר לגמרי לקבוע שרק בגלל שלק מסוים הוא נגיש עבורי הוא חדשני או מקורי, למרות שהיו הרבה לקים דומים קודם. לכן גם אם זה אולי נכון שלקים כמו קלי לא היו נגישים לנו לפני זויה, זה בטח לא נכון לטעון שקלי הביא משהו חדש לעולם. הרי ראינו לקים כאלה - ולראיה, לא רק אני - אפילו מרינה מעידה על כך ממש מעלייך. ראינו לקים כמו קלי. סמוקין' הוט לעות זאת, הוא לא משהו שראיתי קודם (גם לא בחברות בלתי נגישות לי). את יודעת איך זה בלקים, חדשנות היא לא משהו גדול או מפוצץ, הכל שאלה של ניואנסים, ואני חושבת שבסמוקין' הוט יש איזה ניואנס שנעדר בקלי. (ולמרות כל האמור אני מחבבת מאוד את קלי. אחלה לק בעיני).

    השבמחק
  12. לבקשתך בלבד עשיתי לייק. אני ממעיטה לעשות זאת בעמודי פייסבוק.
    אין מקום שלא הזכרתי בו כבר שהקלי בכלל אינו תואם את הצבע שראיתי באתר זויה ורציתי - סגול. הוא אפור די כהה עם ניואנס של סגול - ומהגוון התאכזבתי. הייתי שמחה להחזיר את הגלגל אחורה ולקנות סגול. יצא שבהזמנה אחת יש לי 4 סגלפורים חפורים, ממש משפחה. אבל על הציפורניים הוא מרשים (לא את הסביבה אותי)
    ולכן בנתיים הוא נשאר. לא יודעת אם אמרח אותו שוב בכלל, או אעביר אותו הלאה. אך למי שאוהב חפורים - הוא לק יפה. את סמוקין הוט הזמנתי כסגול, טרם דגמתיהו, מקוה שלא להתאכזב. לפחות מרינו קול יצא בינגו.

    השבמחק
  13. וניטי - טוב טוב, שכנעת אותי...
    אני עייפה ומיואשת עכשיו גם ככה.

    ואפרת - שיו! כמה פעמים אמרתי לך על הקלי - אבל הוא אפור. קחי בחשבון שהוא אפור. אחרי הכל, הוא אפור..
    לא ברור ממה הסתנוורת כ"כ :P

    השבמחק
  14. אפרת - לא התכוונתי להכריח מישהו ללייקק, בטח שלא אם זה משהו שאת לא אהבת לעשות. את יודעת, זה שמבקשים ממך משהו לא אומר שאת חייבת לעשות :) ואני חוששת שתתאכזבי מסמוקין' הוט. הוא לא הרבה יותר סגול מאשר קלי, רק קצת יותר חפור. אבל בגדול הוא בעיקר אפור.

    מיטל - עייפה מילא, אבל מיואשת. למה?!

    השבמחק
  15. לא מיואשת מענייני הלקים, אלא בכלל, החיים קצת עמוסים לי.
    ואם חשבתי שיש לי יום עמוס היום - טעיתי! נתקעתי עם האוטו, עכשיו אני מקורקעת למרחק נסיעת אופניים..
    חשבתי לעשות עכשיו סווצ'ים אבל האוטו נשאר תקוע באמצע הדרך והמצלמה נשארה שם..

    השבמחק
  16. יקירתי, אם אני אומרת שעשיתי משהו לבקשתך משמעו אני רוצה לעשות עבורך. מה שאני לא נוהגת לעשות לעמודים של חברות וארגונים ומותגים למינהם. למה להיות כפוית טובה ושלילית למה??????
    עשיתי לייק לאלעל כי רציתי להשתתף בהגרלה, ולס.פארם ברגע של טעות וזהו בערך.
    סופ"ש רגוע.

    השבמחק
  17. הלק הזה עליי עכשיו והוא ממש יפה בעיני. קצת אפל וקודר, אבל עדיין יפה.
    מוזר שאצלך הוא לא החזיק, אני כבר כמעט 3 ימים איתו והוא עדיין מושלם.

    השבמחק
  18. סטנדינג - למרות ההסתייגויות שלי, בהחלט לייק!

    מיטל - צר לי לשמוע על האוטו, אבל סווטצ'ים לא עושים בערב. צריך שמש בשביל זה.

    אפרת - טוב ויפה, רק לא הבנתי מה כבר אמרתי שממנו הסקת שאני כפויית טובה ושלילית.

    השבמחק
  19. עדן - אצלי פחות מיום הוא החזיק. אבל הבעיה היא לא בלק אלא בי. עם כל הלקים זה ככה אצלי.

    השבמחק
  20. אולי המילים היו קיצוניות, אבל נראה לי שאצלך זה תמיד וכחנות, למה לא הבנת שעשיתי כבקשתך כי רציתי ולא כי סרתי ל"פקודתך". יודעת מה אולי הגבתי אלייך כתמונת מראה. התסלחי יקירתי. ערב יום חמישי הוא הערב הכי אהוב עלי מימות השבוע, בל נקלקל אותו.

    השבמחק
  21. פשוט הניסוח שלך הדגיש שעשית זאת בשבילי בלבד וציינת במפורש שזה מנוגד להתנהגותך הרגילה. הנה הציטוט המדויק : "לבקשתך בלבד עשיתי לייק. אני ממעיטה לעשות זאת בעמודי פייסבוק." בדרך כלל מתנסחים ככה כאשר יש איזו מורת רוח בעצם המעשה או מציאת פגם בעצם הבקשה. כשעושים משהו לבקשת מישהו בשמחה ובכיף בדרך כלל לא מתנסחים עם האלמנטים שבחרת להדגיש. כיוון שחשבתי שיש איזו מורת רוח בדברייך אמרתי את שאמרתי - שאין חובת ביצוע, ואף הוספתי סמיילי כדי להבהיר שהדברים נאמרו ברוח טובה. את מוזמנת לייחס לי וכחנות, חרחור ריב או כל תכונה שלילית אחרת שתעלה בדעתך. לרגע לא עלה בדעתי שמשהו ממה שאמרתי עשוי להתפרש כך, ומכיוון שזה כל כך מגוחך בעיני גם לא אייחס לכך משמעות.
    שום חן לא סר, ואני מקווה שיום חמישי הזה יעבור עלייך בניעימים. לי אין ולא היתה כל כוונה לקלקל לך אותו.

    השבמחק
  22. שמש? אין שמש בשעות שאני בבית...
    אולי בבוקר..

    יש לי תובנה מעניין לגבי אחד הלקים שהשאלתי ממך.
    לא יודעת אם אני יעלה על אחד מהם פוסט בימים הקרובים, נראה. יש לי חובות קודמים גם ככה..

    השבמחק
  23. אני אפילו לא זוכרת מה היו הלקים שלקחת... :)
    חובות חובות חובות! למה אנחנו לוקחות אותן גם לבלוגים שלנו?!

    השבמחק
  24. תראי, יש בזה הגיון, מי שהכניס אותנו לחובות היו הבלוגים, נראה לי רק ראוי..

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים