יום שני, 13 בדצמבר 2010

סווטץ' חורף ראשון עם Orly Meet Me Under the Mistletoe

כן כן לקלקנים יקרים, זהו הסווטץ' הראשון שצילמתי מזה הרבה זמן בתנאי חורף מוחלטים. היה זה יום שישי האחרון, והשעה היתה שעת צהריים. קצת קודם לצילומים עוד היה מעט אור יום, אבל בעודי מורחת את הלק על ציפורניי, הגשם החל לרדת וקדרות אפלה השתלטה על הכל. אף על פי כן הצטיידתי באומץ, בגבורה ובחירוף הנפש הבקבוקיים האופיניים, ולא נתתי לכל אלה להעיב על שגרת הלקלקנות הקדושה שלנו.

למרות זאת, אני מוכרחה לציין שהתאכזבתי מ Meet Me Under the Mistletoe. אמנם לא חשבתי להזמינו מאיביי או מטראנסדיזיין, אך כששמעתי שקולקציית החגים של אורלי הגיעה לארץ אצתי רצתי להשיגו כאילו מדובר ביהלום נדיר שתומחר בטעות במחיר כיכר לחם.
ירוקים מנוצנצים הם לחם חוקם של החגים, וכל שנה סמוך לכריסמס יוצאים מותגי הלקים עם קולקציה מנוצנצת שמקומו של הירוק (כמעט) לעולם לא נפקד בה. ירוקים נפלאים באו לעולם בדרך זו, אבל Meet Me Under the Mistletoe (זה נורא להקליד את כל זה כל פעם!) הוא לא אחד מהם. הנצנוץ שלו הוא תוצאה של משהו שהוא ספק גליטר ספק שימר: הנצנצים גדולים הרבה יותר מאלה של השימר הממוצע, אבל גם קטנים וצפופים יותר מאלה של הגליטר הממוצע. הגימור הוא יותר כמו בלקים שימריים מאשר בלקים גליטריים, ואם תחליקו באצבע על הלק היבש תגלו מרקם חלק לגמרי נטול גבשושיות או גרגירים. מעבר לזה אין בלק הזה שום דבר מיוחד שלא ראינו קודם, והגוון מאכזב - ירוק כהה סטנדרטי שלא לוקח יותר מדי צד לכיוון הצהוב או הכחול. זה כשלעצמו בסדר, אבל התוצאה די משעמממת. אולי הגוון לא רווי מספיק, לא מנצנץ מספיק - לא יודעת. בקיצור, זה לא זה (התמונות, למען האמת, עושות לו חסד מסוים. הוא פחות מרשים במציאות).




במבט מקרוב אפשר לראות היטב את הנצנצים אבל ממרחק הוא נראה כמו עוד ירוק כהה שימרי ופושטי. הסתובבתי איתו יומיים ואפילו רגע אחד מתוכם לא נהניתי להביט בציפורניי.
בתמונות אני עם שלוש שכבות, והפורמולה היא הפורמולה האורלית הטיפוסית - מעט נוזלית ודלידה, אבל נמרחת באחידות ובחן עם הרבה ברק.
בניגוד להרבה לקים שאני מביאה לבלוג ורק מסוויטצ'ה בלי שתהיה לי הזדמנות ללבוש את הלק ממש ולחוות דיעה על עניינים כגון עמידות והסרה, דווקא הפעם יש לי מעט אינפורמציה:
העמידות היתה נמוכה מהממוצע אצלי. כעבוד יום התחילו צ'יפים קטנים ומרושעים, כעבור יומיים הקילופים היו משמעותיים ונראים.  אבל אני לא יודעת אם כדאי לכם להוציא מכאן מסקנות כי רוב הלקים מאוד לא עמידים עלי. מה שכן - יש הרבה לקים שאני יכולה ללבוש יומיים בלי בעיות ואפילו לסחוב עוד יום. זה בהחלט לא המקרה כאן. 
ההסרה היתה פחות בעייתית ממה שחשבתי. אמנם לא קלה וחלקה כמו הסרה של קרם, אבל גם לא מעצבנת כמו הסרה של לקים עם שימרים גדולים כמו פה (תחשבו על הסוויידים של OPI או אורלי - הם בלתי נסבלים להסרה).

17 תגובות:

  1. חביב.
    יש בו משהו דהוי למרות הנצנצים.
    אולי בגלל זה הוא נראה פשוט כמו שאמרת.

    השבמחק
  2. קראתי את זה כ'פורמולה אוראלית'. הכל בסדר (הלק קצת פחות).

    השבמחק
  3. אני דווקא מאוהבת בו :-) ככה, עם הירקרקות העייפה הזו, שאני מוצאת שמתאימה לי יותר מהירוקים-זוהרים, עם הניצנוץ הלא משוגע שנראה פעם זהוב ופעם כחלחל.

    השבמחק
  4. הוא נחמד,הוא חביב . הוא נראה כמו סוכריות ג'לי,במיוחד בתמונה השנייה .
    אין לי מה לומר עליו,ראיתי כמוהו,לא חידוש .
    אבל היום אני בנימת צחוק .
    מה שכן,אני יכולה להתייחס ברצינות למניקור היומי,Orly Glitz & Glamour,הוא מדהים . בחיי .
    הקוראת האנונימית בבלוג שלך .

    השבמחק
  5. אני מחבבת את הגוון
    אבל כבר ראיתי כאלה..

    השבמחק
  6. דנרה - לא הייתי אומרת שהוא דהוי. בתמונות הוא קצת בהיר יותר מבמציאות, ובמציאות הוא כהה למדי. ולא אמרתי שהוא פשוט. אמרתי שהוא פושטי.

    לובה - פורמולה אוראלית זה מעולה :) וגם רעיון טוב לסטארט אפ.

    ענבל - מדהים איך כל אחת רואה משהו אחר באותו לק! אני לא ראיתי לא ירוק ולא כחול. הייתי שמחה לראות אותם. אולי אפילו הייתי משנה את דעתי עליו.

    אנונימית סוכריה - כל כך נכון מה שאמרת על המניקור היומי! פוסט עליו יגיע במהרה.

    פיצ'ה - כן, הא?

    השבמחק
  7. בלי קשר ללק עצמו, הפוסט מעולה.
    לגבי הלק וכו' - מעלי נאמר כבר הכל והכל נכון (רובו על ידך) כך שאין לי מה להוסיף חוץ מ- yawn...
    לא אמורים להיות סגולים מעניינים החורף? לא זוכרת איפה קראתי שהחורף יש הרבה סגול וחום.
    what says you?

    השבמחק
  8. חן חן לך! גרמת לי לקרוא שוב את הפוסט הזה כדי לבדוק אם הוא באמת מעולה, ולחרדתי גיליתי אינסוף טעויות הגהה, תחביר וכתיב (שתיקנתי מיד) - דבר שעורר בי מחשבות על הצורך להגיה פוסט יותר ברצינות לפני שמשחררים אותו לאוויר העולם.

    אין סגולים מעניינים החורף? לא הייתי אומרת. יש את שאנל פרדוקסל וחיקוייו, יש את המרינו קול והסמוקין' הוט של אסי, ואת מידנייט טיקט של צ'יינה גלייז שהוא לא מעניין אמנם אבל לא רע בתור צבע (רק חבל שהוא שימרי). לדעתי זה לא מעט!
    חומים גם לא חסרים אבל לא יותר מדי מעניינים (או מזוויעים כמו החום השימרי של צ'יינה גלייז מלפני כמה פוסטים). החום שהכי חיבבתי הוא Little Brown Dress של אסי. יש כמובן גם את אינריד של צ'יינה גלייז שהוא טאופי אבל הרבה יותר לכיוון חום מאשר לכיוון אפור. בקולקציית החוקף של אסי יש עוד חום אבל לא התלהבתי ממנו.

    השבמחק
  9. שוב, לא יכולה לומר שנפלתי.
    בהחלט לא כוס התה שלי. גם אם גם ככה אני בעייתית בירוקים.
    מצאתי ירוק שאני אוהבת ואפילו מחליף לי ירוק קיים אבל אלוהיםי יודע מתי אאמצא את הזמן לשבת ולכתוב..
    איפה היו ימי הבטלה הכיפיים שלי? עפו פרחו להם

    השבמחק
  10. הלק הזה די תורם לחוסר החיבה שלי לירוקים

    השבמחק
  11. אני אהיה יוצאת דופן ואומר שהוא דווקא כן מוצא חן בעיני. אהבתי ובהחלט אקפוץ לסופר פארם לבדוק את שאר הקולקציה. אני רוצה את Rockin’ Rocket ו-Candy Cane Lane (שאותו אני בטוחה שתשנאי)

    השבמחק
  12. מיטל - אני כבר חייבת לך הרבה כוסות תה. ואין כמו בטלת בלוגים!

    עדן - הירוק של אסי היה סוג של צעד קדימה, אבל זה מחזיר אותנו שני צעדים אחורה, הא? no good!

    מרינה - לכי על זה, אבל חשבי טוב אם את באמת רוצה את Rockin’ Rocket - גם אני התפתיתי לקנות אותו, אבל אני חושבת שמימי לא התחרטתי כל כך על קניית לק. ראי הוזהרת!

    השבמחק
  13. אם את רואה את עצמך מחויבת - טוב שכך!
    אגב אני עוברת ליד הבית שלך פעמיים בשבוע ;)

    השבמחק
  14. אז יאללה - מסיבת תה! ראי עצמך מוזמנת. את כבר יודעת איפה אני גרה - רק דברי איתי יום קודם.

    השבמחק
  15. לא יודעת אם ישתלב כי אני נוסעת לבריכה וחוזרת קצת מותשת (וגם קצת מאוחר - 22:30 ככה)
    אבל בהזדמנות אחרת ומתוכננת :)

    השבמחק
  16. צעד די גדול אחורה :)
    כבר מוזר לי למצוא קולקציה חדשה של אורלי בפארמים מרוב שהזניחו אותם באביב ובקיץ.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים