יום חמישי, 7 באוקטובר 2010

פינת לא לק: Lash Stiletto - מסקרה של מייבילין

נא לא להבהל, הבלוג הזה לא הולך להפוך לבלוג איפור וטיפוח, אבל מדי פעם, אם אתקל במוצר שהוא לא לק שיהיה לי מה לומר עליו, פינת לא לק זו תשתש לו במה.
ובכן, מדובר במסקרה של מייבילין שנקראת Lash Stiletto שמצאתי בסופרפארם במחיר מבצע של 50 ש"ח (אין לי מושג מה מחירה הרגיל, רכשתי  אותה בסוכות במסגרת מבצעי החג, אבל מבצעים יש תמיד), והסיבה היחידה שקניתי אותה היא שרציתי שתהיה לי מסקרה זמנית שאוכל להשתמש בה עד שאזמין מסקרה אחרת, שכן נגמרה לי המסקרה של איב סאן לורן שהשתמשתי בה עד כה - Volume Effect Faux Cils.  מהמסקרה של איב סאן לורן הייתי די מרוצה וחשבתי להזמינה שוב, למרות שתי הסתייגויות שהיו לי ממנה - האחת היא הריח המבושם שלה שממש לא אהבתי, והשניה היא שתוך שעתיים-שלוש מרגע הנחתה, המסקרה היתה נמרחת אל איזורים שהם לא ריסים. ההכתמה היתה מינורית אמנם, אבל הדבר בכל זאת הפריע לי.  ועדיין - היא עשתה עבודת נפח והארכה מספיק טובה בשביל לרכוש אותה שוב.
על Lash Stiletto של מייבילין לא שמעתי קודם, וככלל, בכל הנוגע לאיפור - כיוון שאינני משתמשת כבדה - אני מעדיפה לקנות מוצרי high end ולרוב מוותרת על המוצרים העממיים, אבל כאמור, כיוון שנתקעתי בלי מסקרה, הייתי צריכה משהו זמני, ובשביל משהו זמני לא התחשק לי להוציא יותר מ- 50 ש"ח.
כך נראית המסקרה:
כמה מפתיע ומשמח היה לגלות ש Lash Stiletto היא המסקרה הטובה ביותר שיצא לי להתקל בה עד כה! היא עושה עבודת נפח והארכה מצוינת (מאריכה יותר מהמסקרה של איב סאן לורן), הריסים נשארים במצב מושלם ממש עד לרגע ההסרה, ואין שום מריחות - המסקרה נשארת רק על הריסים, בעוד שהאיזורים הסובבים אותם נותרים ללא פגע. היא גם לא מבושמת, שזה עוד יתרון בשביל מישהי כמוני שרגישה כל כך לריחות ומעדיפה שהמוצרים המבושמים היחידים שלה יהיו בשמים. חששתי שמסקרה שמחזיקה מעמד כל כך הרבה על הריסים (למרות שהיא לא waterproof) תהיה בעייתית להסרה, אבל החשש התגלה כמשולל יסוד וההסרה היתה קלי קלות.
המסקרה הזאת תתאים מאוד לחובבות מראה ריסים דרמטי, וכמה שכבות מסקרה יתנו אפקט הגדלה והארכה משמעותי בהחלט. כיוון שפעמים רבות  אני מסתפקת במסקרה בלבד לאיזור העיניים, אני אוהבת מסקרות עם אפקט חזק שמדגיש את העיניים כדבעי גם כשאין זמן להשקיע באיפור נוסף, כך שמבחינתי זה מצוין. חובבות המראה המעודן יותר יכולות להסתפק בשכבה אחת של מסקרה, שתתן לריסים מראה טבעי ומופרד יותר, אם כי לצורך השגת מראה שכזה, ישנן מסקרות רבות אחרות שעושות עבודה לא רעה. לדעתי הייחוד של Lash Stiletto הוא דווקא בפוטנציאל הדרמטי שלה, לא הטבעי.


אני משתמשת במסקרה הזאת כבר יותר משבועיים. התלהבתי ממנה למן הרגע הראשון, אבל חיכיתי עם הביקורת כדי לתת לחסרונות שלה הזדמנות לצוץ עם הזמן. זה לא קרה... בזכותה לא הזמנתי עוד מסקרה של איב סאן לורן ולא שום מסקרה אחרת. בינתיים אני נשארת איתה. ממליצה בחום!

16 תגובות:

  1. זה מה שכתבתי כשהתחלתי לכתוב פוסטים על לק היום. נחמד לגוון מדי פעם. ותתחדשי על פוסט ראשון מסוגו!דווקא אני לא התפלאתי ממסקרות של מייבילין...

    השבמחק
  2. נכון! אמרת את זה - ואפילו במילים ממש דומות (עכשיו הסתכלתי על הפוסט ההוא שלך). מעניין למה אנחנו מרגישות צורך להתנצל על חריגה בתכנים בבלוגים שלנו?
    על כל פנים - מסקרות אחרות של מייבילין אני לא מכירה, ואני מציינת את זו הספציפית לטובה ביחס למסקרה של איב סאן לורן, שנחשבת למעולה וגם עולה פי כמה וכמה ממנה. ביחס להכרות שלי עם מסקרות (ושוב, מכירה כמעט רק של מותגי יוקרה - דיור,לנקום, אסתי לאודר ואיב סאן לורן) מצאתי שזאת ממש מצוינת בשבילי.

    השבמחק
  3. מרינה ווניטי - כשמרגילים אותי אני מתרגלת. זה הייחוד של הבלוג הזה.
    מרינה - זה לא פוסט ראשון מסוגו, אני עוד זוכרת יופי את קליניק שלא הבנתי מה הוא קשור לבלוג שאני כל כך אוהבת, כמו נטע זר היה פה וכך גם המסקרה הזו.
    וניטי - אני אוהבת את הבלוג הזה כמו שהוא. נכון שהוא שלך ותעשי מה שבא לך, אבל בתור בלוג ליברלי (ותאמיני לי שגיליתי בלוגים שהם ממש לא ורק מחפשים ליקוקים... וחבל!) אני מרשה לעצמי לכתוב את זה ולהציע שאולי תפתחי מה בבקבוק 3? שם תוכלי לשים הכל! זה יהיה טרילוגיית הבלוגים ברשת מה בבקבוק :-)

    ובנוגע למסקרה - לא יודעת להתייחס למייבילין אבל ה- YSL היא הכי טובה EVER! לי אישית אין איתה מריחות ולא כלום ובתור מי שלא מתה על ריחות במוצרים הריח שלה הורססססס!

    השבמחק
  4. דנרה, אין לי שום כוונה לשנות את צביונו של הבלוג ואני בהחלט מעוניינת שהוא ישאר בלוג לקים, אבל מצד שני מדי פעם קורה לי שאני רוצה לכתוב על דברים אחרים. בשביל מסקרה או מוצר של קליניק אני לא אפתח בלוג נוסף, ולכן לא חשבתי שזה כזה נורא אם מדי פעם תהיה פה פינת לא לק. אם זה כל כך לא מוצא חן בעינייך את בהחלט לא חייבת לקרוא את הפוסטים האלה, אבל את צריכה להבין שהבלוג הזה - מעבר לשאיפתו להיות נאמן לנישה שלו ולקוראיו שמתעניינים בנישה הזאת - הוא גם במה להתבטאויותי השונות, ומה לעשות שמדי פעם יש לי צורך להתבטא בתחומים שהם לא לק. אני לא הייתי רוצה להרגיש שהבלוג שלי מגביל אותי רק משום שהוא מראש מוגדר כשייך לתחום נישתי מוגבל, ומכיוון שכך אמשיך מדי פעם להתבטא גם בתחומים אחרים. ועמך הסליחה.
    אני מאוד ממליצה לך לנסות את המסקרה של מייבילין, אני הרבה יותר מרוצה ממנה מהמסקרה של YSL. בעיות המריחה שהיו לי איתה הן לא רק שלי - שמעתי מעוד בנות שחוו בעיות דומות. נושא הריח הוא כמובן עניין של טעם (וריח), אבל לי לא היה קל איתו בכלל. עם זאת, מסכימה שהוא הורס - הוא ללא ספק הרס לי קצת את חווית השימוש במסקרה.

    השבמחק
  5. אני מברכת את הפינה החדשה, שאי ברכה! :-)
    בנושא מסקרות, אני שומרת אמונים ללנקום, אחרי שניסיתי כל מיני מסקרות 'יוקרתיות' אחרות.
    ואם כבר מסקרה עממית אז רק מייבלין, זה המוצר היחיד שלהם שאני קונה מידי פעם ותמיד מרוצה, חוץ מהמסקרה הקלאסית (ורוד/ירוק) שנראה שכולם מאוהבים בה חוץ ממני... אני אוהבת ריסים ארוכים ומודגשים והיא פשוט לא מספקת ת'סחורה!

    השבמחק
  6. שכחתי גם להוסיף שהמסקרה הנ"ל של מייבלין מצטיינת באריזה קלאסית ויפה וגם מזכירה קצת מוצרים של MAC (הו..מאק אהובתי).

    השבמחק
  7. תודה טוש! באיזו מסקרה של לנקום את משתמשת?

    השבמחק
  8. הכי אוהבת את היפנוז, גם ל'אקסטרים מעולה.
    אגב, אם כבר מייבלין, נסי גם את קולוסאל ווליום אקספרס (אריזה צהובה) - מצויינת!

    השבמחק
  9. איזה כיף למצוא מוצר מושלם :)

    אני משתמשת בדיורשואו איקוניק או בסמפצ'ס של אסתי לאודר.
    בדיוק כמוך נתקעתי בלי אז רכשתי 2 של ג'ייד סובליין משהו (אחת כחולה כי רציתי לנסות ולראות איך זה עובד "ובזול" ואחת שחורה)
    נגיד ככה, היא לא דיור ולא אסתי לאודר.. היא נחמדה. לא יותר מזה. וקמצנות גרידא מונעת ממני להזמין אל מה שאני באמת אוהבת..

    השבמחק
  10. את דיורשואו איקוניק אני מכירה ודי אוהבת, אולי באמת אבדוק אותה שוב בהזדמנות... מסקרות של אסתי לאודר אני לא מכירה לעומק. יש גם לי מסקרה כחולה של ג'ייד. בתור מסקרה כחולה - כלומר, מסקרה שאני ממש לעתים רחוקות משתמשת בה, היא בסדר. לא הייתי קונה מסקרה של ג'ייד לשימוש יומיומי.

    השבמחק
  11. שתי המסקרות - דיורשואו והסמפצ'ס בעיקר מאריכות. אני חושבת שהסמפצ'ס גם מרימה שזה ממש יוצר מראה מגניב.
    חברה שלי משתמשת בעמידה במים (לי אין סבלנות לשכאלה) וגם היא מאוד אוהבת אותה.
    אין ספק שזאת מסקרה מאוד אהובה על הרבה מאוד בנות.
    וגם, היא זולה יותר מהדיור..
    אני באמת רוצה להזמין אותה מסטרוברי בקרוב..

    ולגבי ג'ייד, במקור התכוונתי לקנות רק את הכחולה. אבל היה 1+1 ובדיוק הדיורשואו היתה על הקצה... אז 50 ש"ח למסקרה סביר בעיני.. לשלם 100 ש"ח על מסקרה של ג'ייד? אין מצב!

    השבמחק
  12. לשלם 100 ש"ח לשתי מסקרות של ג'ייד נראה לי מוגזם. אני בזמנו קניתי אחת באיזור ה- 50 ש"ח.
    ומסקרות עמידות במים הן מחוץ לתחום מבחינתי.

    השבמחק
  13. 100 ש"ח לשתי מסקרות זה מוגזם? זה יוצא בדיוק 50 ש"ח לאחת :)

    וגם אצלי אין מצב לעמידות במים.. הן ישארו עלי שבועות חחח

    השבמחק
  14. את החשבון הזה גם אני יודעת לעשות. כל מה שאני אומרת זה שעדיף לקנות אחת ב 50 ש"ח ולא שתיים ב 100.

    השבמחק
  15. כשזאת אחת שחורה לשימוש יומיומי ואחת כחולה זה לא נורא. אבל מסכימה איתך בגדול :)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים