יום שבת, 9 באוקטובר 2010

כמה סגולים לחורף

לפני כמה זמן מישהי מקוראות הבלוג (אינני זוכרת מי, אולי היא תצוץ בתגובות לפוסט זה ותזכיר לי) ביקשה שאעשה פוסט על לקים סגולים לחורף. כיוון שממילא התכוונתי לעשות זאת, שמחתי לשמוע שקיים ביקוש לכך גם מצדכן, אבל התמהמהתי מעט עם הפוסט הנוכחי משום שחלק מהלקים הייתי צריכה לצלם שוב (צילומים ישנים שלהם נמצאים בפוסטים עתיקים של הבלוג, וכיום הם לא עוברים את הקריטריונים שלי, שהקשיחו מעט מאז).
אז סגולים אמרנו. ובכן, קיים בהחלט הבדל בין סגולים של קיץ לסגולים של חורף, ובעוד שאת סגולי הקיץ שלנו אנחנו אוהבות קלילים ופסטליים או לחלופין בוהקים וניאונים, מסגולי החורף שלנו אנו דורשות את הקדרות והאפלוליות שיהלמו את העונה הקרירה והחשוכה. או - אם תעדיפו ניסוח פרוזאי יותר - סגולי החורף שלנו צריכים להיות כהים יותר. אבל סתם כהה זה מדכדך, ובסגולי החורף הטובים יש איזה ערך מוסף - כמו תחכום, שיק או תכשוט - שמתעלה מעבר לכהות המבאסת.
הנה כמה כמה מסגולי החורף החביבים עלי. כולם הופיעו פה מתישהו בבלוג, אבל אני מקווה שהנוכחות של כולם יחד פה אולי תועיל לכן בבחירת הסגולים למלתחת הלקים שלכן לחורף הקרוב.

Purple Rain של Nubar הוא אחד הסגולים האהובים עלי בכל הזמנים.  בסיס סגול כהה עם גליטר הולוגרפי מולטי-צבעי. שימו לב שלמרות פוטנציאל הקטש של הגליטר, הלק שומר על אלגנטיות שאיננה אופיינית לז'אנר. הסוד הוא במינון הלא מוגזם של הגליטרים. בתאורות ביתיות הגליטר לא בולט מאוד, והצבע של הבסיס פחות כחלחל מבתמונות.




מתוכשט נוסף הוא Merry Midnight של OPI שיצא - אם זכרוני אינו מטעני - בתקופת החגים לחורף דאשתקד. כאן הבסיס חם יותר ואדמדם יותר מאשר Purple Rain, ויש בו חתיכות גדולות של נצנצים (Flakies) אדמדמים. שוב, גם כאן, התוצאה הסופית היא פחות על הצד המנצנץ ויותר על הצד המתוחכם. Merry Midnight הוא לק סופר סקסי בעיני.





Ready to Royal  של Color Club הוא על תקן הסגול האופנתי כאן. זהו קרם סגול ומפירי כהה מאוד וכמעט שחור בתאורות ביתיות, וללקלקניות שחייבות להיות עם היד על הדופק מבחינת הטרנדים הלוהטים, אמליץ להצטייד באחד כזה לחורף הקרוב או במקבילותיו במותגים המתחרים. לאסי ול OPI יצאו סגולים דומים מאוד עם הבדלים ניואנסיים בלבד ברמת הכהות. Ready to Royal של קולור קלאב הוא הכהה מבין כולם לדעתי, והוא גם האופציה הזולה יותר ביחס למתחריו. בעיני - מעבר לעובדה שהוא אופנתי השנה, יש לו שיק גותי סקסי ואלגנטיות אפלה, ואלה - בהנתן הלוך הרוח המתאים כמובן - איכויות על זמניות, שאפשר לקחת גם לשנים הבאות. 



 First Class Ticket של צ'יינה גלייז הוא סגול שאיכשהו הצליח להתחבב עלי בדלת האחורית, ואין לי ממש הסבר משכנע לעובדה שנשביתי בקסמו. אחרי הכל הוא שימרי/פרוסטי עם נתונים בנאליים שאני לא אמורה להתרשם מהם.אבל למרות זאת - מחבבת אותו.




אלה ארבעת הסגולים הפייבוריטים שלי. אופציות סגולות חורפיות נוספות הן:

Orly Wild Wisteria

Maybeline Dark Plum


למי שלא אכפת לשאול לק מקולקציית הקיץ, אני ממליצה בחום על Mimi של זויה. אני ממש אוהבת את הלק הזה, וחושבת שגליטרים באופן כללי מתאימים יותר לחורף. אין לי ספק שאני מאמצת אותו בחורף הקרוב.


בכיוונים הסולידיים/משרדיים יותר, הסגולים החביבים עלי הם שני אלה, אף על פי שהם יצאו במסגרת קולקציות אביביות וקיציות. בעיני הם בחירה מושלמת לחורף ולסתיו דווקא, כי הם לא מספיק צבעוניים ומפתים בקיץ, כשהמבחר הצבעוני מטורף, אבל הם זריקת צבע נפלאה (אך רגועה) לחורף, כשהכל משווע לקצת אור.

Orly Pure Petunia
Color Club Uptown Girl



כמובן שאל לנו לשכוח שהחורף הוא גם עונתם של הגוונים המעושנים למיניהם, אבל לצערי, נציג סגול ממין זה אין ברשותי עדיין. Paradoxal של שאנל יכול להיות הבחירה היוקרתית לסיפוק התאוות המעושנות השפלות שלנו...

(התמונה מ Scrangie )

אבל גם מיודעתנו העממית יותר Essie לא טמנה ידה בצלחת וסיפקה לנו סגול  אפרפר מעושן משכנע למדי - Merino Cool.


(התמונה שוב מסקראנג'י)

אז מה הולכים להיות הסגולים שלכן החורף, לקלקניות עונתיות שלי?

24 תגובות:

  1. אני חושבת שלבחור בלק סגול זה ממש ללכת על בטוח. לא משנה מה נשים זה יראה יפה.
    אבל... לק סגול כהה ברגע שמתחיל להראות סימני מצוקה מיד להוריד אותו כי זה מאוד בולט. חייב להיות מושלם!
    השניים האחרונים אני מקווה שירכשו בקרוב. עוד לא ממש החלטתי...

    השבמחק
  2. סגול הוא באמת צבע בטוח בדרך כלל, ולא דורש אומץ או תעוזה יוצאות דופן (כמו במקרה של ירוק או צהוב).
    לגבי סימני מצוקה מה שאת אומרת כמובן נכון, אבל למה לסייג זאת ללק כהה בלבד? אצלי כל לק - מרגע שסימני המצוקה הראשונים מתגלים - דינו הסרה מיידית. נכון שככל שהלק כהה יותר כל פגימות בשלמות הרבה יותר בולטת, אבל אני חושבת שגם בלקים בהירים חוסר שלמות זה לא משהו שנראה טוב.
    ואיזה שניים את חושבת לקנות - שאנל ואסי? אם כן, קבלי וואו על השאנל (אני קצת קמצנית בשביל שאנל, אבל מעריכה את הלק הזה מאוד).

    השבמחק
  3. אני אוהבת את מרינו קול, את אפטאון גירל שקניתי לאחרונה(מעניין מאיפה?) ואת הצ'יינה גלייז בוגי. והטופ של CND שומר עליהם כ"כ טוב!

    השבמחק
  4. על בסיס הכרותי עמך, הייתי מניחה שאת אפטאון גירל קנית מאיזה מקור מפוקפק :) ובעניין זה, את לא תאמיני - קניתי אותו שוב כי הפרידה ממנו היתה לי קשה.
    על איזה טופ של CND את מדברת?

    השבמחק
  5. אכן שאנל ואסי. נראים טוב, מקווה שגם במציאות.
    הייתה לי תחושה שתכתבי שזה נכון לכל לק ואת צודקת, העניין עם לקים כהים שאפילו הפגם הכי קטן כל כך בולט בהם שזה נראה ממש רע. אותם פגמים קטנים על לקים אחרים בכלל לא יראו ויהיה ניתן "לסחוב" איתם עוד יום יומיים.

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. בהחלט PARADOXAL בשבילי החורף. אהבה ממבט ראשון. אחלה פוסט!

    השבמחק
  8. כל הכבוד לך על הסקירה המושקעת!

    מאחר וקניתי כבר את dark plum של מייבלין (והתאכזבתי קשות מהנוסחה, אחרי שניה נסיונות התעצבנתי והסרתי), ואת wild wisteria המדהים יש לי כבר, הכי אהבתי את Midnight Ticket של צ'יינה גלייז, למרות שאני לא חובבת נצנצים. אך מאחר וכעת אני סטודנטית ענייה, אאלץ להישאר עם אלה שיש לי כבר...

    השבמחק
  9. אגב לקים חורפיים,
    אני חושבת שגם הירוקים הכהים ילכו מעולה עם החורפיות המתקרבת :)

    השבמחק
  10. דנרה - הם באמת נראים טוב. נראה לי שסגולים מעושניםפם שכאלה פחות מחמיאים לגוון עורי, אבל יש בהם ללא ספק משהו מפתה (במיוחד השאנל).

    מרינה - לגמרי מובן. ומי יודע? אולי גם אני אתגבר בסוף על קמצנותי וארכוש אותו...

    טוש - מפתיע שהתאכזבת. לי ממש לא היתה בעיה. המברשת לא היתה הכי נוחה בעולם אבל הפורמולה היתה חלקה וקלה מאוד למריחה. אולי הבדלי בקבוק? וירוקים כהים קלאסיים לחורף כמובן.

    השבמחק
  11. אני באמת לא מאמינה...:-D
    הטופ של CND הוא הספידי שאפי המליצה עליו בבלוג שלה.
    אני דלוקה על הגלקסי גירל והספייס קדט...
    (יש מצב שאת מוכרת לי אותם? חחחח)

    השבמחק
  12. יש לי את הפרדוקסל של שאנל ולמרות שלעוד לא יצא לי לשים אותו, אלא רק לנסות בחנות, אני מאוד אוהבת אותו :) יש לי גם את ה Merry Midnight של OPI והבעיה עם לקים עם חתיכות גדולות של נצנצים היא שממש קשה להוריד אותם, עד שזה מגיע למצב שלפעמים הציפורן מתקלפת טיפה... יש לך איזושהי המלצה מה לעשות? איך את מורידה לקים כאלה או כמו ה Nubar הגליטרים, הפטוניה למשל.. תודה :)

    השבמחק
  13. רותי - יש לי את הטופ הזה. אצלי אף טופ לא שומר על לקים יותר מיומיים, וזה לא שונה, כך שאין לי דיעה מיוחדת עליו.

    יעל - זה נכון שגליטרים קשים יותר להורדה. אני מורידה אותם כמו שאני מורידה כל לק - עם מסיר לק רגיל, רק שבגליטרים אני משפשפת יותר. לי לא מתקלפות הציפורניים כתוצאה מכך, ולדעתיע אם זה קורה זה אומר שהציפורניים כנראה חלשות ממילא.
    את הפרדוקסל קנית בארץ? לא יצא לי לראות אותו עדיין.

    השבמחק
  14. אין כמו סגולים לחורף!
    נראה לי ש-first class ticket ו-wild wisteria הולכים לככב אצלי בחורף.
    לגליטרים ו-flakes אני לא מתחברת בגלל ההתעסקות עם ההורדה שלהם, למרות שהם יפים בעיני.
    חשבתי להזמין את merino cool אבל עדיין מתלבטת לגביו. הייתי מאוד רוצה את ה"פרדוקסל" אבל המחיר!!!

    השבמחק
  15. אמנם לא אני ביקשתי ובכל זאת אני חולת סגולים :)

    המרי מידנייט הוא אחד החזקים! מאוד אוהבת אותו!!
    הסגול הומפירי שלי הוא הלינקולן פארק. אבל אני חושבת שהוא חצילי יותר מ קולור קלאב.

    First Class Ticket בהחלט אהוב! ובדיוק בגוון לחורף (שכבר מתחילים להריח כאן). חוץ מזה שאני מעריכה אותו בדיוק בגלל שהוא הצליח להתחבב עלי מכל הלקים המשמימים שיצאו בחברות השונות לכבוד הסתיו הנוכחי..

    אם הזכרת את מימי יש את ג'וליאן הגליטרי הסגול של זויה. מזכיר את המימי רק יותר כהה ממנו.

    אוי פרדוקסל... כמה שאני חומדת אותו... הייתי שמחה לשים את ידי עליו. בדיוק בגלל שמצאתי תחליף הולך לשני מוצרים של לוריאל שלי..

    השבמחק
  16. תמיד אהבתי סגול אבל לאחרונה אני אוהבת אפילו יותר, לא רק בלקים, בהכל :)

    השבמחק
  17. Purple Rain וMerry Midnight מדהימים
    איך לא קלטתי אותם עד עכשיו?

    הסקירה הזאת במקום והיא יצאה מעולה =]
    עכשיו כולנו נעבור על הסגולים שלנו לחורף:P

    השבמחק
  18. עדן - גם אני לא מתחברת לקטע של ההסרה של הגליטרים והפלייקיס. אני גם התלבטתי לגבי מרינו קול. נראה לי שאני אחכה שיתחילו למכור באיביי את רביעיית המיני, ולא אקנה בקבוק שלם.

    מיטל - נדמה לי שלינקולן גם לא כהה כמו הקולור קלאב. ופרדוקסל אכן מושך בטירוף!

    סטנדינג - יכולה להזדהות. איך אפשר לא לאהוב סגול?

    פיצ'ה - אולי כי הם לקים לא חדשים במיוחד. הם באמת מדהימים!

    השבמחק
  19. לא, את הפרדוקסל לא קניתי פה, אלא בארה"ב

    השבמחק
  20. אני חושבת ששניהם מאוד כהים עד כמעט שחורים אבל התת גוון שלהם שונה. אני חושבת שהקולור קלאב יותר "חום" והלינקולן יותר "חציל". גם אם שניהם סגולים..

    והפרדוקסל, אוי הפרדוקסל..
    אגב, הוא מוגבל? או שיש סיכוי למצוא אותו עוד מאתיים שנה איפשהו?

    השבמחק
  21. קצת באיחור, מודה באשמה על עידוד הפוסט.
    כנראה שאי אפשר ממש להתחמק מגליטרים, אבל אני עדיין אשתדל. הפרדוקסל באמת כובש, אבל גם אני קצת קמצנים להוציא כל כך הרבה על לק. אולי Models Own יהווה תחליף הולם. אגב, יצא לך לנסות לקים של החברה?

    השבמחק
  22. לא. טרם יצא לי. זו החברה עם הבקבוקים המאורכים והמעוגלים?

    השבמחק
  23. השאנל מהמם, וגם את המייביליין מאוד אהבתי.

    הסגולים שלי הם rio nights של אורלי, סגול כהה של ג'ייד, וסגול מאט- purple velvet- גם כן של אורלי. אני מניחה שאוסיף עוד כמה עם בוא החורף.

    השבמחק
  24. בחירות חורפיות משובחות! אם את מתכוונת לסגול הכהה של ג'ייד עם המיקרוגליטר הורוד - הוא מקסים!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים