יום שבת, 25 בספטמבר 2010

Orly Retro Red

באופן מפתיע ממש אהבתי את Retro Red (גם הוא מקולקציית Plastix של אורלי)!  אני לא אחדש לכם כלום אם אומר שאני לא טיפוס של אדומים, אבל באדום הזה יש משהו "אנטי אדום" מאוד מובהק, שלא יכולתי להשאר אדישה אליו. זהו אדום בהיר ודהוי, קצת ורדרד וקצת כתמתם בו זמנית (מזכיר לי במשהו את Cute as a Button של אסי, אבל לטעמי חינני יותר), ואין בו אף אחת מהתכונות שגורמות לאדום להיות מאוס בעיני, שקשורת להיותו קלישאה משומשת מדי של נשיות, סקסיות, פתיינות ופאם פטאליות.
היה קצת קשה לתפוס את הצבע המדויק בצילום, ולכן אתם מקבלים היום הרבה תמונות, כאשר כל אחת תופסת משהו מהגוון היפה אך הכל כך חומקני הזה.



 




ברור לגמרי שטופ מבריק לא בא בחשבון פה, לכן אל תנסו אפילו!
אבל לסיפור היפה הזה יש גם צד אפל - לבשתי את הלק הזה יום אחד בלבד, כשמתחתיו בסיס (לדאבוני אינני זוכרת איזה), אבל ביום שלמחרת כשהסרתי אותו, ציפורניי הוכתמו בצורה צהובה ומכוערת עד מאוד. מהתגובות לפוסטים הקודמים על הלקים מקולקציית Plastix הבנתי שאני לא היחידה שנתקלה בבעיה הזאת עם Retro Red, ואני מניחה שבשביל רובנו מדובר בחסרון משמעותי בהחלט.
אבל יש גם שביב של תקווה - edenable מהבלוג השווה הזה, טוענת שהיא השתמשה בבסיס של סאלי האנסן "Hard as nails" וציפורניה שרדו את הלק ללא כל הכתמה.



7 תגובות:

  1. כל הפלסטיקים האלה די משמחי-עין, אבל מפריע לי הסיום שלהם. כלומר- בקצה הציפורן, שקרוב לאצבע, הם נראים קצת פלסטיקיים מדי (כמו מדבקות).

    השבמחק
  2. עוד לק יפה בקולקציה, אם כי המריחה שלו ממש נראית לא משהו בניגוד למריחה המושלמת של ה- Viridian Vinyl.
    בנוגע למה שמרג'ורי כתבה, נראה לי שכוונת המשורר שהקולקציית פלסטיק זה יראה פלסטי, לא? הקצה לדעתי נובע מהמריחה.

    השבמחק
  3. לדעתי הקולקציה הזאת בכלל לא נראית פלסטיקית בניגוד לכוונת המשורר. קרם רגיל זה הכי פלסטיקי בעיני, הלקים האלה נראים לי כמו גומי (שזה גם דבר טוב בעיני).
    המריחה של רטרו רד לא היתה מאוד בעייתית אבל למיטב זכרוני נדרשו יותר שכבות (3 אולי? לא זוכרת, צילמתי את זה די מזמן), וזה כנראה המקור לעיוות של קצה הציפורן.

    השבמחק
  4. תודה על הפירגון :))
    שמתי אותו שוב היום בעקבות הפוסט
    זה צבע שאני הכי אוהבת מכל הקולקציה.

    השבמחק
  5. דווקא מאוד אהבתי את המריחה שלו.
    הוא מאוד מיוחד!!
    יפה לך

    השבמחק
  6. אין ספק שיש לו קטע ללק הזה. אני לא יודעת אם בכלל הייתי מגדירה אותו אדום
    מצד שני, זה לא שיש שם או הגדרה שתסביר אותו יותר טוב ;)
    מבאס הקטע הזה של הכתמה. אני תוהה אם אפשר לשים פשוט 2 שכבות של בסיס זה יפתור את העניין..

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים