יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

Color Club Uptown Girl

קיבלתי היום חבילה חדשה מטראנסדיזיין, ובהזדמנות זו אני שמחה לבשר לאלה מכם שטרם התעדכנו במתרחש, שהם חזרו לשיטת המשלוחים בעבר, והם שוב שולחים לישראל בעלות של $18 לחבילה הכוללת עד תשעה לקים.

Uptown Girl יצא בקולקציית Rebel Debutante לקיץ 2010 של קולור קלאב, אבל די במבט אחד בצבע כדי לראות שהוא לגמרי סתווי. קרם סגלגל מאובק כזה הוא בדיוק מה שאני צריכה כדי שהמעבר בין הצבעים הבהירים והבוהקים של הקיץ לבין הצבעים הכהים והקודרים של החורף יעבור בשלום. אחרת זה חד מדי בשבילי. Uptown Girl הוא השקט שלפני הסערה, ואף על פי שהוא רוגע אני מוצאת שהוא לא משעמם בכלל, ואני אפילו ממש מחכה להזדמנות ללבוש אותו (מתישהו אחרי החג מן הסתם. זה צבע לימי חול - חגיגי הוא לא).




הפורמולה היתה נהדרת, לא היו שום בעיות מריחה ושתי שכבות נתנו אטימות מושלמת.



10 תגובות:

  1. מקסים עלייך! אהבתי מאד =)

    השבמחק
  2. אהבתי. יש מצב שתכתבי על כמה סגולים נבחרים, עדיף עם אוריינטציה סתווית-חורפית?

    השבמחק
  3. ווואאאאווו הזכרת לי נשכחות!!קניתי אותו ביוני ועדיין לא ניסיתי אותו... וואו אני גרועה :P
    הוא ממש יפה!
    בהחלט סתווי

    השבמחק
  4. מעין - תודה רבה!

    אנונימית - כן, בהחלט. אני כבר הרבה זמן מתכננת לעשות פוסט על סגולי חורף. כאילו קראת את מחשבותיי :)

    פיצ'ה - נסי אותו במהרה! זה בדיוק הזמן... מקווה לראות אותו אצלך בבלוג בקרוב!

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד, מתה על סגולים על כל גווניהם.

    השבמחק
  6. מסכימה איתך לגבי כל ההגדרות! צבע בהיר אמנם אבל ה"איבוק" שלו אכן מרגיש סתוי כזה.
    ואכן הוא צבע של חול. חול סגלגל :)
    אהבתי.

    השבמחק
  7. אחחח החופש... יש לי כ"כ הרבה תוכניות עליו!

    השבמחק
  8. מסכימה איתך שהוא סתווי.
    נראה ממש שונה מתמונה לתמונה.
    הכי אהבתי את הגוון שלו בתמונה האחרונה.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים