יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

Color Club Red Velvet

והנה לפנינו Red Velvet מהקולקציה האחרונה של קולור קלאב, Untamed Luxury.  אני מאוד אוהבת את הקונספט הזה של לקים שחורים עם נצנצים צבעוניים (ובמיוחד אדומים, כמו במקרה זה). זה לא קונספט חדש או סופר מקורי, אבל תמיד משמח אותי לראות סווטצ'ים של לקים כאלה, והם גם נראים מצוין בבקבוק! בפועל הלקים האלה כמעט תמיד מאכזבים אותי, כי הגליטר נבלע בשחור, וכדי להבחין בו צריך ממש להתאמץ (או שנוצר גוון חדש ולא רצוי שהוא תערובת של השחור ושל הגליטר, כמו במקרה של Mummy May לצ'יינה גלייז).
הגדילו בבקשה!








המרקם של הבסיס הוא קרמי וזוהי נקודת תורפה במקרה זה, משום ששילוב של קרם וגליטר לרוב נותן פורמולה סמיכה ומעט קשה למריחה (אבל ממש מעט. צריך להיות ממש מפונק כדי לא להסתדר עם הלק הזה). היתרון הוא ששתי שכבות נותנות אטימות מספקת. למרות זאת אני הייתי מעדיפה שלקים בסגנון הזה יהיו על בסיס ג'לי ולא קרם. כך גם מובטחת גלוסיות טבעית וגם המריחה ידידותית יותר.
לא יודעת מה יעלה בגורלו של Red Velvet. אולי נוכחותם של ימים קודרים יותר יקלו עלי את הגישה אליו, ואולי מישהו שיקדים להתלהב ממנו יחטוף אותו מדף ה SWAP שלי. ימים יגידו...



8 תגובות:

  1. איזה צירוף מקרים! בדיוק אתמול ראיתי סרטון ביוטיוב של לוליפופ26 והיא קנתה אותו וגם התלהבתי ממנו. נראה לי מתאים מאוד לחורף הקרוב.

    השבמחק
  2. גם אני מאוד אוהבת את השילוב הזה!
    הוא ממש יפה...

    השבמחק
  3. תני לי להפתיע אותך - לא רע בכלל. גם אני אוהבת שחור עם משהו צבעוני בפנים. חביב מאוד. רק חבל שהמרקם הסופי שלו לא חלק ויש את הבליטות של הנצנצים האלה.

    השבמחק
  4. מרינה ופיצ'ה - שמחה שאהבתן. הוא בהחלט מתאים לחורף!

    דנרה - אני אוהבת את השילוב ברמה התיאורטית אבל פחות ברמת התוצאה. ואני לגמרי שותפה לדעתך בנוגע למרקם הגבשושי. בסיס ג'לי היה פותר את העניין. מה שכן - טופ גלוסי הוא פתרון טוב במקרה זה.

    השבמחק
  5. אהבתי את הרעיון הכללי אבל לא את הביצוע והמראה הסופי... בקיצור - אני שותפה לדעתך

    השבמחק
  6. אהבתי את הצבע עצמו מאוד, אבל לא אהבתי שזה לא יוצא חלק בגלל הנצנצים. לא נראה לי שהייתי מסתדרת עם מרקם כזה

    השבמחק
  7. מסכימה עם דנרה ועדן.
    יש קטע ללק הזה ואני חושבת שבחורף הוא יכול להיות חביב מאוד!
    בא בדיוק בקטע של שחור/לא שחור כזה.
    אבל מרגיז המרקם הגבשושי שלו.
    חבל.
    אני רואה שלאחרונה את קצת מתאכזבת :(
    מקווה לראות עליך בקרוב הרבה לקים מהממים בדיוק בטעם שלך :)

    השבמחק
  8. טוש - מצוין! תמיכה מצדך מחזקת אותי.

    עדן - הוא לא כזה נורא מבחינת מרקם. יש גליטרים איומים בהרבה. טופ פותר בעיות כאלה...

    מיטל - כן, אני מתאכזבת לאחרונה, אבל זה היה צפוי מראש, כך שזה פחות נורא לו הייתי מופתעת. ותודה על האיחולים. גם אני מקווה לראות על עצמי בקרוב לקים מהממים בטעם שלי, אם קיים בכלל דבר כזה "טעם שלי".

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים