יום שבת, 18 בספטמבר 2010

China Glaze Emerald Fitzgerald

 Emerald Fitzgerald מקולקציית Vintage Vixen של צ'יינה גלייז פשוט נחת עלי בזמן הלא נכון. שנה - שנה וחצי אחורנית והערכתי אליו היתה מובטחת. מה לעשות שקרו כל מיני דברים בזמן הזה - פתחתי בלוג לקים, האוסף שלי גדל ללא הכר ועמו ההיכרות הכללית שלי עם לקים, וכל אלה היוו כוח משחית רב עוצמה על נפשי המלוקלקת. אני כבר לא מסוגלת לשחזר את ההתלהבות הבתולית לנוכח כל ירוק שנקרה בדרכי, ומה שפעם היה עשוי לזכות בהתפעמות מוגזמת, זוכה כיום למבט משועמם ומפוהק במקרה הטוב.
ברצוני לנצל את יום הכיפורים הזה ולבקש סליחה ממך, Emerald Fitzgerald יקר, על שאינני יכולה אלא לראות בך עוד ירוק סתמי ולא מרגש. אני פשוט לא יכולה אחרת. כדי לכפר על כך אומר דברי שבח על הפורמולה המשובחת שלך, ואטימותך המושגת כמעט למן השכבה הראשונה. 


18 תגובות:

  1. בהחלט לא מרגש.
    כמה כיף שיש צדיקה אחת בישראל שמפרסמת פוסטים ביום כיפור. כבר כמעט נרקבתי מרוב שעמום.

    השבמחק
  2. פוסט ביום כיפור זה אלמנטרי. את מצוות פוסט יום כיפור שלך כבר מילאת? אם לא אני הולכת להשאיר לך תגובות נאצה בבלוג!

    השבמחק
  3. בדיוק אותו הזמנתי אתמול. דווקא אותי הוא מרגש לא מעט.

    השבמחק
  4. ועל זה נאמר: beginner's luck :)

    השבמחק
  5. לק ממש יפה (יש סימנים של פסי מריחה?).
    מזכיר מאוד את OPI - Cuckoo For This Color‬ מקולקציית SWISS שעכשיו עלי.

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. היי היה לי צבע כזה בדיוק איפה שהוא בכיתה ח'-ט', מצאתי אותו בקערה הענקית של הלקים ב-5 ש"ח בחנות ההיא בכניסה לדיזנגוף סנטר.
    אני גם לא מהמתלהבות.

    השבמחק
  8. צבע יפה אבל קשה לי עדיין למרוח גוונים כאלו כל עוד עדיין חם.

    בכל מקרה, נחמד לראות עוד "כופרות" באמת משעמם ביום כיפור הזה..

    השבמחק
  9. דנרה - נכון, הוא די מזכיר את Cuckoo For This Color, שעליו הרגשתי נוח לוותר הפעם. סימני מריחה מינימאליים. כאלה שרואים רק אם מסתכלים ממש מתחתלשמש ומקרוב.

    טוש - לק ב - 5 ש"ח. זה מה שהוא בעינייך, הא? :)
    נוטה להסכים. הוא לא משדר יותר מדי יוקרתיות...

    מורן - צודקת לגבי העונתיות. הוא בהחלט לא קייצי ומתאים יותר לימי סגריר! ואם את משתעממת ביום כיפור יש גם פוסט חדש שלי בבלוג הבשמים. את מוזמנת. http://bakbukhabosem.blogspot.com/2010/09/balenciaga-cristobal-edt.html

    השבמחק
  10. אני חושבת שהצבע הזה ביחד עם המרקם הוא קצת הפוך על הפוך, מרוב שהוא מנסה לשוות לעצמו מראה יוקרתי 'שאנל' שכזה הוא כבר נראה כמו מהערימה של ה'ב-5 שקל'

    השבמחק
  11. אני אוהבת את הצבע מאוד
    אבל מרגישה שראיתי כבר לא מעט כאלה

    השבמחק
  12. אני דווקא חושב שזה צבע מדהים! לדעתי זה צריך להיות ספינת הדגל של צ'יינה גלייז והם צריכים לקרוא לצבע הזה "צ'יינה גלייז" זה ממש צבע שאומר ציינה וגם אומר גלייז בו זמנית. הוא גם קודר אבל גם שמח במובן מסויים, אם כי לא במובן הקלאסי של המילה

    דשT

    השבמחק
  13. פיצ'ה - אין לי משהו נגד הצבע, אבל התחושה היא בדיוק כמו שאת אומרת - שכבר ראינו כלאה...

    דשT - כמו זיגוג סיני, הא? אבל לא הבנתי אם אתה באמת חושב שהצבע מדהים או שמדהים בעיניך כמה הלימה יש בין מראה הלק לשם המותג.

    השבמחק
  14. מהסתכלות על 2 התמונות הראשונות היה שם חיוך (מעוייף כי מאוחר עכשיו.. או שאולי מוקדם, תלוי איך מסתכלים על זה..)
    אבל אז ראיתי את מה שידעתי שיהיה שם, הבזק של פנינה שבגללו הלק הזה לא נרכש.
    ממש רציתי אותו ואחרי שחרשתי את הסווצ'ים והבנתי שאני אקבל עוד ירוק אחד שאני לא אוהבת (מצטרף לשניים למסירה כרגע) החלטתי לוותר עליו.

    ואני כ"כ מבינה אותך! לא קיבלתי ממך תשובה על כמה לקים יש לך (זוכרת ששאלתי מתישהו :P) אבל סביר שיש לך הרבה הרבה יותר ממני.
    ועם זאת, אנחנו כנראה שותפות לתחושה הזאת של been there done that לגבי לקים שפעם היו מרגשים אותנו לגמרי.
    לאחרונה היו כמה לקים שנפעמתי מהם. אבל אני חושבת שפעם היתה יותר התרגשות "פר לק".
    אני רוצה לעשות עוד הזמנה עכשיו. אבל אחריה אני חושבת שאני אחזור לבחון שוב את האוסף שלי. להרגיש אותו שוב בידיים ולא רק להסתכל עליו תלוי על הקיר ומאיר לי את היום בבוקר.

    השבמחק
  15. זה לא בדיוק פנינה, זה פרוסט, אבל הם בהחלט מספיק קרובים כדי להכלל באותה קטגוריה (של הגימורים המבאסים).
    אני לא זוכרת מתי שאלת כמה לקים יש לי, אבל אם שאלת ולא קיבלת תשובה, זה מהסיבה הפשוטה שאין לי מושג (ואולי אני גם מעדיפה לא לדעת?). זה כל הזמן משתנה, ולאחרונה התחלתי לדלל את האוסף שלי באמצעות מכירה של חלק מהלקים. אם האוסף ידולל מספיק לרמה שאפשר לספור, אעשה זאת ואדווח לך!

    השבמחק
  16. אני מוכנה לתת לו מקום של כבוד כאן אם לא בא לך עליו :-)

    זה נראה לי מסוג הלקים שאני צריכה לראות באופן אישי כדי להחליט, כי הגוונים האלה תמיד קורצים לי, אבל לא תמיד כשאני שמה אותם עליי אני מרגישה את הוואוו...דרך אגב, יש לך את ה- Watermelon Rind ? הוא דומה לו ?

    השבמחק
  17. אין לי את Watermelon Rind, אבל נדמה לי שקראתי בלוגריות שדיברו על איזשהו דמיון ביניהם. את Watermelon Rind לא אהבתי במיוחד מהסווטצ'ים שראיתי, ואף פעם לא מצאתי לנכון להזמין אותו. בניגוד אלייך, אצלי זה דווקא מסוג הגוונים שבדר"כ לא קורצים לי כל כך (לפני שנה -שנתיים כן). את Emerald Fitzgerald הזמנתי בעיקר כדי למלא חור בהזמנה מטראנסדיזיין, כך שלא באמת היו לי ציפיות גבוהות. ואכן - ברגע שהוא הוסווטץ' לראשונה הוא עבר ל swaplist שלי.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים