יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

הלקים של קסטרו - חלק א': הורודים

קיבלתי מקסטרו את קולקציית הלקים החדשה שלהם, שמעתה תימכר בסניפיהם. מכיוון שמדובר בהרבה גוונים, אחלק את הסקירה עליהם לכמה פוסטים. בגדול, מדובר בקולקציה חביבה שמן הסתם תקלע לטעמן של נשים רבות. אדומים וורודים מהווים את רוב הקולקציה, ואני מניחה שזה דבר טוב בשביל אוכלוסיה נשית, אופנתית וסולידית אך לא אקספרימנטלית מדי. לקלקניות הארד קור שמחפשות בלקים חידושים וריגושים לא בהכרח ימצאו שם את מבוקשן, אם כי יש כחול אחד, כתום ניאוני וסגול שעשויים לעניין אף אותן!
הלקים מיוצרים על ידי חברת LeChat מיודעתנו, הם נטולי שלושת הרעלים, ולנו לא נותר אלא לקטוף אותם מסניף קסטרו הקרוב למקום מגורינו. "מה בבקבוק?" לגמרי בעד בתי אופנה שמשלבים לקים כחלק מההיצע השיווקי שלהם, וכבוד לקסטרו שהשכילו להיות הישראלים הראשונים שעושים זאת! נקווה שבתי אופנה אחרים ילכו בעקבותיהם, ולקים יהפכו להיות אקססורי מגניב שמלווה את קניות הבגדים שלנו (ולמה שלא יהיה בעצם? לק הוא לא פחות אקססורי מנעל, חגורה או שרשרת!)

ובכן - הורודים:

Absolute Surrender - קרם ורוד מג'נטה עם נטיות סגלגלות. לא משהו שלא ראינו בעבר, אבל חביב ביותר! הפורמולה סופר נוחה, שתי שכבות לאטימות מלאה. הלק מתייבש לגימור מאט/סאטני ולא מבריק. טופ קואט נדרש. בתמונה אני עם טופ של קסטרו (שנמכר כחלק מקולקצית הלקים).



Beyond Ecstasy - קרם ורוד פוקסיה שכולו טוב. שוב, מריחה מושלמת וגימור לא מבריק. בתמונה טופ של קסטרו




Candy - ורוד חמים וסוכרייתי. להתעלף ממתיקות! גם כאן הפורמולה היתה נוחה מאוד לעבודה, אבל נדרשו שלוש שכבות לאטימות מלאה. הלק הזה מתייבש מבריק ולא מוכרחים טופ.



Tropical Allure - ורוד בזוקה ניאוני. הלק שיהפוך כל קיץ דביק לדביק עוד יותר. עם כל החולשה שלי לורודים ולניאונים, אני לא ממש מצליחה להתלהב מהניאון הורוד הזה. פשוט נדמה לי שהקיץ הזה ראיתי אותו על כל בחורה שניה (בעיקר כלק פדיקור, אבל גם כמניקור), והוא התעייף עלי לחלוטין. גם הפורמולה לא הזהירה: הלק היה סמיך וקשה למריחה, והתוצאה שהתקבלה לא היתה מושלמת. גם כאן נדרש טופ מבריק. שלוש שכבות.



Bubble Gum - לא משנה כמה פעמים ראיתי לקים דומים, תמיד תהיה לי נוסטלגיה לגוון החיוור הזה, שהוא משהו בין אוף ווייט לורוד. זהו גוון פסטלי אך לא טיפקסי, והוא אופף אותי בחמימות. בניגוד לפסטלים רבים בגוון דומה, Bubble Gum נמרח כמו חמאה, ולא עושה שום בעיות מריחה. זה גם גוון סופר פרקטי, יומיומי, מתאים לעבודה ולאירועים סולידיים, וככזה אני מניחה שנשים רבות יסמנו אותו כשווה קניה.  שלוש שכבות + טופ של קסטרו בתמונה.



ואיך אפשר בלי כולם ביחד?

אגודל - Bubble Gum
אצבע - Absolute Surrender
אמה - Beyond Ecstasy
קמיצה- Candy
זרת - Tropical Allure



19 תגובות:

  1. סקרנית לראות את השאר - משאירה את הטוב לסוף?

    השבמחק
  2. נראה לא מרגש בעליל. הצבעים נראים חסרי מעוף, וגם גוונים מוצלחים של שיק נראים יותר מעניינים.

    השבמחק
  3. אני אהיה צפויה ואגיד שאני אוהבת את שלושת האמצעים.אכן גוונים כאלו לא נמאסים עלי אף פעם.
    מה המחיר שלהם?

    השבמחק
  4. אני מתה על ורודים בכל הגוונים והמרקמים, אבל מצד שני כבר שבעה מהם לגמרי. מסכימה איתך שמבחינת הגוונים בחלק הזה של הקולקציה קאסטרו הלכו על הכי בטוח שיש. אבל כדי לגרום לי אישית לקנות לק שלהם צריך צבעים הרבה יותר מרגשים.
    אגב, בכמה הם מוכרים את הלקים?

    השבמחק
  5. מסכימה איתך בעניין ה- Bubble Gum, הוא בהחלט חביב, אבל כל מה שיוצא ממותג החתולים אני לא מכניסה הביתה...

    וחייבת לתקן אותך בעניין אחד - הם ממש לא הראשונים שהשכילו להכניס לקים. גולף למשל עשו את זה כבר לפני כשנה ואם אתאמץ אמצא דוגמאות נוספות ותיקות יותר.

    השבמחק
  6. מישל - השאר יגיעו בקרוב. הטוב בשבילך אכן ישאר לסוף.

    Lewis - כמו שאמרתי, הלקים האלה הם פחות ללקלקניות שוחרות ריגושים. מסכימה איתך שצבעים דומים אפשר למצוא בהרבה מקומות.

    מרינה - על האריזה כתוב 29.90 אבל במקום אחר ברשת ראיתי שכתוב 24.90, אז נראה לי שאני אצטרך לברר.

    עדן - צודקת. הם הלכו על בטוח, כיוונו אל הממוצע וודאי שלא חידשו. אבל מורודים אני תמיד נהנית.

    השבמחק
  7. יש לי הרגשה שקסטרו ממש רודפים אחרי, עד לבלוג הקטן 'שלי' שאני כ"כ אוהבת... כשמקבלים מוצר במתנה ומתבקשים לכתוב עליו, זה תמיד מוציא לי קצת מהחשק לקנות את המוצר ולקרוא את הפוסט :(
    בלי קשר לעיל,
    האמת שלא התרגשתי - כמו שאמרת וגם בתגובות נאמר - מדובר בגוונים 'בטוחים' ומשעממים בעליל (לדעתי) ובתמחור החצוף של 25-30 ש"ח (which ever) אני אוותר...

    השבמחק
  8. דנרה - חיבתך לחתולים ידועה :)
    לא היה לי מושג לגבי גולף. אם כך יכול להיות שטעיתי בענין הראשוניות של קסטרו.

    טוש - בהחלט לא חייבים לקנות כל מה שרואים בבלוג. אבל אני דווקא שמחה על הלקים האלה, כי הסתקרנתי לגביהם ובשום מקום אי אפשר היה למצוא סווטצ'ים שלהם. אז עכשיו לפחות יש!

    השבמחק
  9. צודקת, יש יתרון בתוספת של לקים לחברות אופנה.
    החיסרון הוא שאם את רוצה לקנות את הלקים שלהם את צריכה להגיע לסניף, וזה יכול להיות פחות נוח. למרות שקסטרו מספיק פזורה בכדי שזה כן יהיה נוח..
    מקווה שלא יצאתי מבולבלת מידי...

    מכולם היחיד שקצת דיבר אלי הוא קנדי. דווקא בגלל שיש בו משהו קצת אחר. והוא לא ממש "רק ורוד".

    השבמחק
  10. איזה כיף לקבל כאלו מתנות=]

    חייבת לציין- נכון לצבעים אלו- גם אני לא נלתהבתי.
    מסכימה על הורוד הניאוני- הוא הופיע בכל חור.
    אבל נמתין לשאר=]

    השבמחק
  11. מיטל - מבחינתי להגיע לקסטרו זה קל בדיוק כמו להגיע לסוופרפארם (שניהם נמצאים בקניון שליד ביתי)... מה שבטוח - גם אם לא קל כל כך להגיע לקסטרו, זה בטוח נגיש יותר מלקים של LeChat שנמכרים בחנויות אזוטריות, שאליהן באמת קשה להגיע. ומסכימה איתך שלקנדי יש ייחוד מסוים ביחס לשאר!

    פיצ'ה - בהחלט כיף! והשאר יגיעו בקרוב מאוד.

    השבמחק
  12. אוהבת מאוד מאוד! כבר בחנתי אותם מקרוב ואהבתי :)
    תתחדשי ותהני בובה. תמיד כיף לקבל מתנות כאלו .

    השבמחק
  13. הבולשת - שמחה שאהבת! ותודה!

    השבמחק
  14. עניין הסווצ'ים הוא מבורך מאוד :)

    השבמחק
  15. איזו מתנה כיפית! הכי התחברתי לצבע הבאבלגאם אבל הוורודים האלה נראים יפים עליך, עושה חשק לנסות גם גוונים כאלה. אני לא רואה את עצמי מורחת שלוש שכבות של לק, גם שתי שכבות זו השקעה גדולה מצידי.

    חייבת לשאול אותך איך יש לך סבלנות לכל המריחות וההסרות? נראה לי שאת מסירה הרבה יותר בקלות ממני. מה הסוד שלך להסרה מהירה?
    תודה,
    מיכל

    השבמחק
  16. מיכל (האם את מיכל ע' או מיכל אחרת?) - לגבי ההסרה, זה הכל שאלה של מסיר לק. יש טובים ויש טובים פחות. להסרה מהירה אני משתמשת במסיר לק על בסיס אצטון. כשלא חשובה לי המהירות לפעמים אני משתמשת במסירי לק ללא אצטון - גם בתחום זה יש מסירי לק טובים יותר ופחות. אני מאוד לא ממליצה על מסיר הלק הורוד נטול האצטון של לייף כי הוא ממש לא יעיל.

    השבמחק
  17. טוב , הייתי חייבת.קניתי את - bubble gum והפורמולה שלו היתה סיוטית עד מחרידה. אני מקווה שעם הכחול יצליח לי קצת יותר. אין לי סבלנות למריחה של מאה שעות.

    השבמחק
  18. מוזר. אצלי לא היתה שום בעיה עם הבאבל גאם. הלק היחידי עם בעיית פורמולה היה הטרופיקל אלור. אולי נפלת על אחד לא מוצלח? אין לי מושג בדברים האלה, אבל לפעמים יש הבדלי פורמולות באותו לק. לגבי הכחול - אצלי הפורמולה היתה נוחה וידידותית בהחלט.

    השבמחק
  19. את האמת? לדעתי כל הגוונים הורדרדים האלה כבר מאוסים ,כמובן שמדי פעם גוון ורדרד חביב יכול להתאים ,אבל אני מעדיפה צבעים יותר חיים :)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים