יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

OPI Flit A Bit

והנה מגיע תורו של הכתום שבחבורת Summer Flutter. אני מאוד אוהבת כתום!



Fit A Bit נמרח לי בצורה לא הכי אחידה, אבל שלוש שכבות סידרו הכל.
לדעתי הצבע בהחלט מוצלח גם אם הוא לא מיוחד באופן יוצא דופן. מעניין שלכתום תמיד יש אמירה. בניגוד לורוד שיכול פשוט להתלוות בצניעות ללובשת אותו, כתום לא יודע לעשות דברים כאלה, ותמיד חייב לומר משהו (ובדרך כלל לא בשקט או בטון רגוע) משל עצמו. אני מאוד מחבבת את התכונה הזאת בכתום!  ואתן, לקלקניות חן  - מדוע אתן כל כך מחבבות כתום?

8 תגובות:

  1. מהיכרות איתך, זה יותר טוב מהורוד, לדעתי, אגב - בהרבה... והבאים בתור אף טובים מזה.... מרגשת, מרגשת החבילה

    השבמחק
  2. בא לי תפוז:)
    הוא כתום מאוד יפה

    השבמחק
  3. לא נפלתי. כאילו מ OPI אני מצפה לייחוד מסוים ואני מרגישה שהלק הזה לא ממש מספק את הסחורה (מבחינתי..)
    אפשר למצוא לק שכזה (שנמרח טוב) גם אצל ג'ייד, קרליין וכו'..

    השבמחק
  4. אני יודע שזה לא המקום ולא הזמן - כי זה בלוק לקים ויאה יותר להדביק את הלינק שאני הולך להדביק בבלוגים כמו של נעלולה או לובה וכדומה; אבל היות ואני קורא את הבלוג הזה ומרגיש קרוב אליו יותר מסיבות של פטרת הציפורן, הרי שהחלטתי לתת את הלינק לכתבה הבאה כאן.

    מדובר בעוד מהלך מזעזע שבא להכפיף אותנו, הנשים, לרחם ההסטרית שלנו וכל זאת תחת שלטונו הבלתי מעורער של המדע. המחקר מראה כי נשים שמבייצות נוהגות באופן לא מודע לרכוש בגדים סקסיים יותר.

    למה זה מרגיז אותי? כי אני נאור? כי אני בעד זכויות נשים? כי נמאס לי מעריצות גברית? לא! לא ולא! זה מרגיז אותי כי ביגוד סקסי הוא בדרך כלל ביגוד חושפני מאוד ועומד ביחס הפוך לתורת "הכיסוי המושלם" שלי. מכוסה זה יפה. באפגניסטן שאישה מבייצת, היא קונה לעצמה בורקה חדשה.

    http://www.sciencedaily.com/releases/2010/08/100804122711.htm

    דשתי

    השבמחק
  5. דשתי, הדבר נכון גם לגבי לקים. אשה מבייצת נוטה לבחור בצבעים אדומים הנחשבים סקסיים בקרב בנות התשחורת, או בצבעים חיוורים המזכירים להן באופן לא מודע - ביצים, כמו eggshell
    אכן מקומם

    השבמחק
  6. נו, מה אומר? רובנו חיבבנו, אחת לא התרשמה ואחד התחיל לבייץ. פלורליזם במיטבו!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים