יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

China Glaze Ingrid / הבהלה לזהב

בימים האחרונים התחיל להתקרר קצת, מודה. ומה מתאים יותר לטמפרטורה חורפית שכזו מאשר גוון חום אפרפר בוצי עם רסיסי זהב? כיוון שאני אוהבת שהגוונים המלוכלכים שלי מטונפים כדבעי, בהתחלה לא כל כך הבנתי את פשר הזהב בבוץ, וביטלתי את הלק הזה כהתחכמות סרת טעת של צ'יינה גלייז. לא עלה בדעתי להזמין אותו, אבל מסתבר שעשיתי זאת בטעות. התכוונתי להזמין את Foxy האדום (כן, כן! אתן קוראות נכון), אבל התבלבלתי בשם והזמנתי את אינגריד. התאכזבתי מאוד כשגיליתי זאת, אבל לאחר הצצות חוזרות ונשנות בבקבוק, ואחר כך בציפורני הבוץ עם הזהרורים המוזהבים, אני חייבת להודות שללק הזה יש איזה קטע. אמנם קטע פרוורטי במקצת, אבל בכל זאת קטע.
כדאי להגדיל - 







לגוון אדמתי שבין חום לאפור יש שם באנגלית - taupe. בעברית אין שם מקביל, אז חשבתי להציע את "חפור". הוגים את זה בדיוק כמו שהוגים את הציווי לפועל ח.פ.ר, וזה אפילו משתלב טוב ברמת המשמעות. חפירה (כשהיא איננה בשימוש הנפוץ שלה היום כסוג של אקט מנטלי עם קונוטציות שליליות) היא הרי באדמה, הלא כן?  חפרפרת היא יצור שמתקיים במחילות שהוא חופר מתחת לאדמה. נדמה לי שהחפרפרת עיוורת, אבל אם היא היתה רואה, הגוונים שהיו נגלים לעיניה ודאי היו גווני חפור. אולי גם זהב היא היתה רואה מדי פעם, שהרי היכן מוצאים זהב אם לא באדמה?
אז הנה מזון למחשבה, אתן יכולות לאכול אותו כעוגיית מזל אם תרצו: אם תחפרו היטב אולי תמצאו זהב!

8 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את המילה החדשה! אמור חפור! (נראה לי שהמילה אפילו תככב אצלי בפוסט הבא - you'll see)

    הלק. לא כוס התה שלי. מלוכלך מידי.

    השבמחק
  2. הזמנתי אותו גם עם לק אחר שהתחרטתי שהזמנתי והוא נראה לי יותר זהוב ממה שראיתי בסווטשים אחרים, עכשיו אני לא בטוחה אם בא לי לקבל את החבילה :( אולי בחורף הכל יראה לי אחרת, אני מקווה :)

    השבמחק
  3. הוא מהמם ואחד מהשלשה בקולקציה שסימנתי כבר לרכישה.

    השבמחק
  4. מיטל - מבינה אותך. עם כל הזהב התוצאה עדיין מטונפת.

    סטנדינג - בחורף דברים באמת נראים אחרת. אולי תצליחי להתיידד איתו בכל זאת...

    דוש ודנרה - אתן לא בחורות שנרתעות מטינופת. מעריכה את זה מאוד. בקרוב אצלכן!

    השבמחק
  5. הצבע מהמם, אחד היפים לדעתי מכל הקולקציה (יש לי גם את הסגול השימרי ממנה ב-wish list).
    מה קרה שהחלטת להזמין לק אדום?

    השבמחק
  6. דווקא הזהב מהווה עוד יותר בעיה מבחינתי.
    אני לא מסתדרת עם זהב לכל סוגיו וגווניו וגם בתכשיטים אני מעדיפה (ואוהבת כמעט אך ורק) כסף או גוון כסף כזה.
    זהב לבן בסדר אבל זהב "צהוב" לא ולא.
    אני לא אומרת שאין תכשיטי זהב יפים. פשוט קשה לי לראות את זה על עצמי (בעיקר).

    השבמחק
  7. עדן - לא יודעת מה קרה לי. ממש התאהבתי באדום ההוא. גם אותי זה הפתיע.

    מיטל - גם אני לא מחסידי הזהב בכל הנוגע לתכשיטים, אבל בלקים כמעט שאין לי גבולות...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים