יום שישי, 20 באוגוסט 2010

ריגושים זולים עם ליידי גאגא (או לייף 269)

המגזין Vanity Fair (בבעלותה ש לVanityGirl למקרה שלא ידעתם ושאלתם את עצמכם לפשר קרבת השם) יצא עם חתיכת שער לקלקני לסמפטמבר הקרוב, ובו ליידי גאגא מציגה לראווה את ציפורניה המושחזות והמחודדות ב...מחווה שוחרת שלום דווקא.


הלק, כך נדמה לי שקראתי היכנשהו, הוא מדבשי כוורתה של הדבורה ליפמן, וכך הוא נראה מקרוב:


אפור בהיר למדי אבל לא בהיר מאוד, עם נטייה בז'ית קלה. שימו לב למבנה השקד של ציפורני הגאגא. יש שם ממש שפיץ! זה כבר זמן רב שציפורניים מרובעות הן פאסה בעולם האופנה הנאור, אך אל הרחובות הים תיכוניים שלנו (ולמרבה הפלא גם אל הרבה מאוד בלוגי לקים פופולאריים בעולם) טרם הגיעה הבשורה המחודדת.
אז יצאתי אני להשחיז את ציפורניי ואפילו ליקטתי לק אפור של לייף (מספר 269) כדי לצאת הכי קורבן אופנה שיש. כמו קורבנות אופנה רבים, גישה אל המקור לא היתה לי, והדבר הכי קרוב שיכולתי להשיג (בסופרפארם) היה קרוב מספיק כדי להידבר עם המקור אבל עדיין רחוק מספיק כדי לשמור על רמה נמוכה דיה של חיקוי נלעג.



כולי תקווה שכך תנהגו גם אתן, לקלקניות סוכריה שלי. השחיזו את ציפורניכן אבל הישארו שוחרות שלום. משחו אותן באפור ולא בצבעים צמאי דם, וכדי שאיש לא יחשוב - ולו לרגע - שציפורניכן המחודדות הנן כחרבות שלופות - תנו לידיכן הענוגות מדי פעם, כבדרך אגב, להימתח לכדי מחווה של PEACE, על רקע שיערכן הזהוב והגולש המתבדר ברוח. ואל לכן להישיר מבט! ציפורניים חדות ומבט חד אינם בני לוויה הולמים. שמרו על מבט לא ממוקד, ספק שיכור, ספק מאוהב (גם סתם מזוגג זה בסדר גמור!), והכל יהיה בסדר. בס"ד.

25 תגובות:

  1. הוא מזכיר את 278 של שיק, לא?[לא בתמונה השנייה ששמת, אבל על השער ממש]

    אני פחות מתחברת לציפורניים מחודדות, יש בהן משהו מעט פרחי בעיני, נו אופנס. מרבועות נראות לי אלגנטיות ואסתטיות בהרבה.

    השבמחק
  2. חחחחחח פוסט מעולה!

    כמובן שהצבע לא ממש קנה אותי. הדבר היחידי שאני אוהבת בלידי גאגא זה שהיא בחרה באלכסנדר סקרסגרד לקליפ אחד שלה ובאחר יש 2 דניות (לצערי גזורות אוזניים.. חבל.. הן היו מושלמות עם אוזניים שלמות..)

    גם הטרנד המחודד לא ממש קנה אותי. מעוגל קלות - סבבה. אבל זה? ממש לא כוס התה שלי.

    השבמחק
  3. חחחח ענקית תאמיני לי=]
    מצטרפת לשאלה לגבי השיק 278?

    את מרוצה מהלק של לייף?...
    קיצר באמת שיחקת אותה!

    ותזהרי לא לשרוט מישהו

    השבמחק
  4. יכול להיות שהצבע דומה ל-Mirror Mirror של Orly?

    צורה כזאת של ציפורניים לא הייתי עושה בחיים. לדעתי זה יפה רק בתור קונספט לצילומים, אבל שיחקת אותה עם ההשחזה!

    השבמחק
  5. אין לי בעיה להיות קורבן אופנה כשזה יפה ומתאים לי... אבל הציפורניים המחודדות האלו מזכירות לי את האייטיז שאז גם היו הולכים מחודד וארוך מאוד.

    השבמחק
  6. אני דווקא אוהבת ציפורניים מחודדות. יותר מכל - אני אוהבת גיוון

    השבמחק
  7. פיצפש - יכול להיות שאת צודקת. 278 של שיק כבר לא ברשותי כך שקשה לי לומר בוודאות.

    מיטל - אני דווקא מחבבת את ליידי גאגא לעתים (יותר את כל מה שקשור ללוק שלה ופחות מהבחינה המוזיקלית). והלוק הזה של הלק עם צורת הציפורניים דווקא מצא חן בעיני הפעם...

    פיצ'ה - אני מרוצה מזה שהוא עלה לי 8 ש"ח ביום הלייפסטייל של סופרפארם, וגם די מרוצה מהצבע אם בוחנים אותו כשלעצמו ולא כחיקוי של משהו... מה שכן, הפורמולה היתה זוועתית ודרשה דילול, שזה דבר שפחות הייתי מרוצה ממנו.

    עדן - מה דומה ל Mirror Mirror? הלק שעל ציפורניה של ליידי גאגא או הלק של לייף? לדעתי Mirror Mirror לא דומה במיוחד לאף אחד משניהם, אבל אולי שווה לעשות איזו השוואה בהזדמנות.

    דנרה - האייטיז אף פעם לא הפריעו לי להנות מאף טרנד. ההיפך הוא הנכון אפילו...

    מישל - מסכימה עם הרישא. לגבי הסיפא אני עדיין לא סגורה על עצמי בשאלה זו.

    השבמחק
  8. אהבתי מאוד. מה לא בסדר בי?

    השבמחק
  9. יכול להיות שהיא אוונגרד או לא יודעת מה, אבל מעולם לא התחברתי לקטע שלה.
    מצד אחד אני נון-קונפורמיסטית שזה הכי היא מצד שני, היא נון-קונפורמיסטית שמדברת על הכלל. וזה משהו שאני לא ממש.. :)
    You can take the Metal out of Meital

    השבמחק
  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לא תמצאי אותה מתה עם ציפורניים מושחזות ככה (-:

    השבמחק
  11. לי דווקא הלק שעל המיסטרס גאגא מזכיר את צבע המלט האפרורי הקריר והנפלא של אסי שאת שמו אני לא זוכרת כרגע.

    ראיתי גם אני את הואניטיפייר (ואכן תהיתי בעניין הקרבה המשפחתית!) ומיד רצתי לסניף הראשון שמצאתי (באמת לא עניין אותי איזה) כדי למצוא אח ישראלי ואובד שלו.

    השבמחק
  12. אם תשימי לב יש לי אייקון בבלוג של i love the 80'. גם אני שמחה לאמץ טרנדים מאז, אבל כמו שכתבתי למעלה הטרנד צריך להיות יפה ובמקרה הזה הוא ממש לא...

    השבמחק
  13. לובה - שמחה שאהבת. גם אני אהבתי, אבל מוכרחה להודות שלהתהלך עם שפיצים שכאלה על בסיס יומיומי זה לא הכי נוח.

    עדן - לדעתי הלק של אורלי כהה יותר מזה של לייף וכחלחל פחות.

    מיטל - אני אוהבת את הלוקים הנסיוניים שלה ולפעמים את הקליפים, אבל אני לא חושבת שהיא עונה להגדרה של נון קונפורמיסטית לפי איך שאני תופסת נון קונפורמיזם.

    חן - לא הייתי רוצה למצוא אותה מתה בכלל. אני סולדת ממוות ומכל מה שקשור בו... הידעת שציפורניים ממשיכות לצמוח כמה ימים גם לאחר המוות?

    אנונימית - את בטח מתכוונת ל playa del platinum מקולקציית Resort. ובכן, לדעתי הוא בהיר בהרבה מהלק של המיסטרס. אבל יש פה לקלקניותשמציעות את 278 של שיק בתור התאום הישראלי, אולי שווה לנסות...

    דנרה - נו, לא נורא. אז לא הפעם. אולי בפעם הבאה... :)

    השבמחק
  14. גם לי קשה לחשוב על מישהי שמוכרת ל"כלל" כנון קונפורמיסטית. מצד שני, היא עושה דברים שעד עכשיו אף אחד לא העיז בטח שלא בקהילה ה"סטנדרטית"...

    השבמחק
  15. אהבתי את הלק אבל לא את הציפורניים... יש לזה מראה פרחי-משהו וזה גם לא נראה נוח למישהי כמוני שמקלידה הרבה (בגלל זה הציפורנים שלי הן סופר-קצרות). שלא נדבר על כך שציפורן מחודדת בוודאי נתפסת בכל פיסת בד שהיא פוגשת...

    אגב, חשבתי שאולי תוכלי לעשות רשימה של מוכרים מומלצים מאיביי. מקווה שתקלי את הההצעה שלי :)

    השבמחק
  16. מיטל - זו לא "היא" שעושה דברים. זו התעשיה המשומנת שעומדת מאחוריה, שכל מטרתה למכור, ובכך היא מצליחה היטב. אבל זה לא שבאמת מוכרים לך נון קונפורמיזם ואוונגרד. מוכרים לך רק את התדמית של אלה.

    ג'ני - כפרחה מוצהרת "מראה פרחי" זה בטח לא הדבר שיאיים עלי :) עם זאת, מסכימה איתך לגמרי - ציפורניים כאלה הן סיוט בהקלדה. לגבי רשימה של מוכרים מומלצים מאיביי - הסיבה שאני לא עושה את זה היא שאני לא נאמנה לקומץ מוכרים וקונה כל פעם אצל מישהו אחר. הכלל היחידי באיביי שמנחה אותי בבחירת המוכר הוא ש/המוכר ישלח לישראל ושיציע לי את הדיל הכי משתלם. אני לא רואה כל סיבה להצמד ל"המלצות" בתחום זה. כקונה באיביי יש לך גישה לפידבק של המוכר - זה שווה הרבה יותר מהמלצה אישית זו או אחרת, ומעבר לזה - יש לך את כל ההגנות של איביי או פייפאל למקרה שמשהו עם ההזמנה (אן עם המוכר) משתבש.

    השבמחק
  17. גם אני מסכימה, לא נתקלתי במוכר יוצא דופן בתחום הלקים, סה"כ כולם מבצעים את עבודתם הנאמנה- שולחים לך את הלק במהירות ועוטפים אותו היטב.
    אם מזמינים יותר מלק אחד כדאי לבדוק את עניין עלויות המשלוח המשולבות- יש שמציעים הנחות משתלמות יותר מהיתר.

    השבמחק
  18. אם הציפורניים שלך היו ארוכות יותר אז הייתי מגדירה את הסגנון הזה ממש פרחי, אבל באורך כזה העיצוב מיוחד ולא זול.
    מצד שני, אני מניחה שהאפור (שהוא צבע אדיש בעיניי) ממתן את המראה, אז על אדום או בורדו הייתי מגיבה אחרת...

    השבמחק
  19. 278. רשמתי, מחר אדע.
    בעניין הרעלים: אותו סיפור של ג'אנק פוד, זיהום אויר, התחממות גלובלית וכו' :)

    השבמחק
  20. ובכן, אצתי לפרפומריה הקרובה ומיד מצאתי את שיק 278, הגעתי מצויידת גם ב playa del platinum ובואניטיפייר. אצבע בזה ואמה בזה ולהלן מסקנותי: השיק כהה מדי ואפור מדי וחסר את האיכות הבז'ית הנמצאת בלק שעל המיסטרס. לעומתו האסי קרוב הרבה יותר, ובינינו, גם יפה הרבה יותר אבל זה כבר עניין של טעם.

    זה כמובן לא מנע ממני לרכוש את השיק הן משום שהוא יפה מאד בפני עצמו והן משום שתוייג במחיר המגוחך של 9 שקלים.

    השבמחק
  21. דווקא זכרתי שבשיק המדובר ישנה איזו בז'יות. אבל יתכן שזכרוני מטעני - זה כבר כמה חודשים שהוא איננו ברשותי. אני מאוד אוהבת את playa del platinum, אבל היה נדמה לי שהוא בהיר בהרבה מהלק של גאגא.
    על כל פנים, תודה על העדכון ותתחדשי לך! תשעה שקלים הם אכן מחיר מגוחך ללק.

    השבמחק
  22. האמת שאני לא כ"כ מתחברת לגוון שבתמונה, למרות שאם ליידי גאגא בחרה בו הוא כנראה הולך לתפוס ולהיות הדבר הבא.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים