יום שבת, 14 באוגוסט 2010

סיכום קיץ 2010 : חלק א' - חמשת הגדולים

אני לא יודעת אם שמתם לב, אבל ככל שהדבר נוגע לחברות הלקים, הקיץ כבר מאחורינו. קולקציות הקיץ מפנות את מקומן לקולקציות סתוויות וחורפיות, ולנו לא נותר אלא לקטר ולסכם. כיוון שקיטורים כבר ספגתם מספיק לאחרונה, הרי לכם סדרה של פוסטים שעיקרם סיכומי קיץ למיניהם, שכל מטרתם להזכר, להתענג ו...נו טוב, גם קצת לקטר פה ושם (כי בלי קיטורים בכלל אי אפשר).
הפוסט הנוכחי מוקדש לחמשת הלקים הגדולים ביותר שקיץ 2010 ידע להציע לנו. היו לנו המון צבעים נפלאים הקיץ, ולבחור מתוכם חמישה ולהכתירם כגדולים ביותר זו משימה בהחלט לא קלה. עם זאת, אני בהחלט חושבת שהיו לקים שהשפיעו יותר מאחרים, נתנו את הטון או פשוט התבלטו בייחודם, ועל כן הם ראויים לציון.

1. Mint Candy Apple של Essie. הלק הזה בכלל לא יצא במסגרת קולקציה קייצית (הוא יצא בקולקציית Winter 2009 Sweet Time of The Year), ועם זאת הוא בישר את קיץ 2010 וביטא את רוחו באופן הולם כל כך, שלא נותר לנו אלא לנכסו לנבחרת שלנו. Mint Candy Apple הקדים את זמנו. אמנם נכון ש Jade של שאנל נחשב למבשר הטרנד ההיסטורי והכרונולוגי, אבל בינינו, ירוקי מנטה מסוגו של Jade היו עוד קודם, והגוון של Jade, מהודר ונאה ככל שיהיה, איננו מדויק כמו הגוון של Essie בהתאמתו לקיץ 2010. עם גוון פסטלי שבין ירוק מנטה לטורקיז, Mint Candy Apple בישר לא פחות משלושה טרנדים ששלטו הקיץ בגזרה: טרנד ירוקי המנטה , טרנד הפסטלים וטרנד הלקים בגוונים שבין הירוק לכחול (יוקדש לכך פוסט נפרד), שמילאו לנו את הקיץ.  Mint Candy Apple זכה להרבה חיקויים והשפעתו על עולם הלקים איננה ניתנת לערעור, ומשום כך הוא הראשון אצלנו ברשימה.



2. Flip Flop Fantasy של China Glaze הוא השני ברשימה משום שהוא הניאון המפתיע ביותר שהיה לנו - הקיץ ובכלל. עם שתי תכונות סטנדרטיות לחלוטין כמו "ניאון" ו"ורוד", Flip Flop Fantasy כמכלול הצליח להיות הרבה יותר מסך חלקיו. עם גוון כל כך ספציפי שבין ורוד מסטיק לקורל, ועם ניאוניות כה בוהקת ומשמחת שצורחת "קיץ", אנו נתקפים חולשה מולו, למרות הפורמולה טעונת השיפור.


 3. Who The Shrek Are You של OPI הוא על תקן היפה והחיה כאן. על קו התפר שבין הנשגב למכוער ניצבת לפנינו המפלצת המוזרה והנהדרת ביותר שקיץ 2010 הוציא מתוך החום והלחות שלו. מפגן תוקפני כזה של ירוקת לא נקיה ולא בריאה, מזמן לא נראה במחוזותינו. ממש אנטיתזה עזת מצח וחצופה עד מאוד לכל ירוקי המנטה הנקיים והמרעננים של הקיץ. גאונות. 


4. Lapis of Luxury של Essie נמצא כאן כי הוא הכחול היפה והמיוחד ביותר שהיה לנו הקיץ. עם גוון שבין כחול שמיים לפרחי לבנדר, קורט סגלגלות ונוכחות ספק פסטלית ספק מאובקת, Essie עשו זאת שוב. מהגוונים הפיוטיים ביותר שיצאו הקיץ, וללא ספק אחד הלקים היפים ביותר שיש לי.



5. Tart Deco של Essie. אני מודה שעם המקום החמישי היה לי קשה. ידעתי שהוא צריך להיות שמור לצבע קורלי או אפרסקי כלשהו, כי הצבעים האלה בהחלט היו נוכחים בחיינו לא מעט הקיץ. אף על פי שמביניהם אהבתי כמה, בסופו של דבר החלטתי ש Tart Deco ראוי לכבוד להכלל ברשימתנו; וזאת לא בהכרח משום שהוא היפה ביותר, אלא משום שהוא הקולע ביותר להלך הרוח של קיץ 2010. עם גוון ביניים שבין קורל לאפרסק, הוא מצליח להיות גם נשי, רך ומעודן, וגם בעל נוכחות בולטת שאי אפשר לטעות בה. מבין החמישה Tart Deco הוא ללא ספק הצבע הלביש והידידותי ביותר, שנכנס בקלות לקטגוריית הלקים הנשיים הקלאסיים.
אף על פי שזוהי קטגוריה שבדרך כלל יש לי בעיה איתה, Tart Deco הסב לי לא מעט עונג הקיץ, והוא שימח אותי בכל פעם שלבשתי אותו. למעשה, אני אפילו לובשת אותו בעת כתיבת שורות אלה.







15 תגובות:

  1. יש לי את כולם. אני בעניינים.
    אין כמו הפליפ פלופ של צ'יינה גלייז, מבחינתי זה הלק המנצח של הקיץ.

    השבמחק
  2. אהבתי את הסיכום. עם זאת, לדעתי לחייזר הירוק של OPI אין זכות קיום כאן.
    ואם אסכם את הסיכום:
    פליפ פלופ מס' 1 בניאונים והצעקניים של הקיץ!
    טארט דקו מס' 1 ביפים שיקים הורסים ונשיים של הקיץ!

    השבמחק
  3. אה, ולדעתי שמת בטעות תמונה של Pool Party במקום של Flip Flop.

    השבמחק
  4. המינט קנדי והלאפיס מקסימים ממש, אבל קצת קשה לי עם המרקם של אסי.
    אולי אני טועה, אבל בתמונות נראה (וגם מניסיון העבר המועט שלי) שהמרקם הוא ג'לי שקוף מאוד, נדרשות המון שכבות לכיסוי מלא ולכן גם הייבוש איטי.

    השבמחק
  5. לובה - אכן. הפליפ פלופ ממש כוכב. וכל הכבוד לך שיש לך את כולם!

    דנרה - החייזר הירוק של OPI לגמרי הכרחי פה. בלעדיו אין לשום סיכום קיץ זכות קיום. והתמונה היא של פליפ פלופ בודאות. לא של פול פארטי. אולי המסך שלך מראה דברים אחרים מהמסך שלי (ונראה, אולי אחליף את התמונה מתישהו).

    מרג'ורי - את טועה מאוד. בכל הלקים הנ"ל (חוץ מלאפיס שהיה מעט שקוף יותר מהאחרים ודרש שלוש שכבות), המרקם הוא לא ג'לי ולא שקוף בכלל. במינט קנדי ובטארט דקו יש שתי שכבות בלבד. באופן כללי אצל אסי הפורמולות לא אחידות ומשתנות בין לק ללק.

    השבמחק
  6. התגעגעתי לכתבות שלך...כבר מזמן לא כתבת ;]
    יש לי את הלאפיס וכמובן הטארט דקו שאני חורשת עליו ;]

    לדעתי גם VANDGO של אסי ראוי להיכנס לרשימה מה דעתך ? ;]

    השבמחק
  7. סיכום מעולה הבאת לנו, למרות שבמדינתנו הקטנה הקיץ עדיין במלוא אונו.

    אני מאוד התחרבתי ל"לפי" ול"פליפ לופ" (יש לי אותם...)

    וה"וואן דגו" - יש סיכוי שיתאים לחורף?...

    השבמחק
  8. אנונימית - ואן ד'גו הוא בהחלט מהלקים המוצלחים שיצאו השנה והוא חביב עלי עד מאוד. ברשימת חמשת הגדולים הכנסתי לא בהכרח את הלקים שאני חושבת שהם היפים או המוצלחים ביותר, אלא את החשובים ביותר - אלה שהכתיבו את הטון, שביטאו היטב את הלך הרוח הנוכחי, ושבלעדיהם קיץ 2010 לא היה נראה אותו הדבר. יש עוד המון צבעים שאהבתי הקיץ, אבל חמשת אלה הם אלה שעשו את הקיץ יותר מכל האחרים.

    פיצ'ה - ואן ד'גו הוא צבע נפלא ולגמרי על עונתי. הוא יהיה נפלא גם בחורף!

    השבמחק
  9. מצעד מצוין!!!
    מסכימה איתך, למרות שאין לי את כולם....

    השבמחק
  10. יש לי בדיוק 10 דק' לפני אירוע והחלטתי לשבת רגע ולנשום אויר לפני שאני נכנסת לאוטו ולוחצת על הגז..

    סיכום מוצלח. אני חושבת שמכל הפוסטים וכל האווירה הכללית גם בפורום אכן אילו צבעים שמאוד משקפים את קיץ 2010.
    עם זאת, אין לי אפילו לא אחד מהם..
    דבר ראשון אסי - מוקצים מבחינתי. ומשום מה לא התחברתי לכל המנטות האלה.
    הכי קרוב אצלי הוא אודרי ולא נראה לי שאבקר במחוז הזה שוב בקרוב (זה היה צעד גדול לאנושות עבורי גם ככה..)

    כל קולקציית שרק מבחינתי היתה נפילה גדולה. גם הדבר הזה שמבחינתי לא משקף כלום ואני לא אוהבת אותו בשום צורה ואופן. מראה שיש לי גבולות, שזה גם טוב אני משערת.

    הכחול של אסי חמוד. אבל לדעתי יש הרבה יותר מוצלחים ממנו.

    נו כרגיל אני יוצאת שונה בדעה שלי. מה חדש ;)

    השבמחק
  11. אהבתי!
    את הצבע Lapis of Luxury אני אמורה לקבל כל יום, הזמנתי מאיביי עם עוד 3 essie אחרים :)

    השבמחק
  12. אוי אני טיפשה.
    התכוונתי לטארט דקו...
    *סמיילינבוך*

    השבמחק
  13. אני מסכימה איתך מאוד לגבי החלוקה לטרנדים. לגבי הצבעים הספציפיים יש כאלה שיפים בעיני יותר, כמו Tart deco לדוגמא, ויש כאלה שפחות. אבל בסופו של דבר כל אחת תאהב גוון אחר מתוך אותן הקבוצות, כמו שאומרים על טעם וריח...
    ולגבי "המפלצת הירוקה": לדעתי Shrek של OPI היא קולקציה מאוד מקורית ומגניבה. כל אחת יכולה למצוא בה לפחות גוון אחד פרקטי. אני אישית בחיים לא הייתי שמה את הירוק-שרק הזה, אבל יש בה 2 סגולים שאני שוקלת להזמין.

    השבמחק
  14. אפי - תודה! ולא ממש צריך את כולם כדי להרגיש את הקיץ :)

    מיטל - שונות ומחלוקת עשויות להיות מעניינות בהרבה מתמימות דעים, ועל כן אני מקדמת אותן בברכה.

    יפעתי - איזה כיף לך! הוא באמת אחד היפים בעיני.

    פיצ'ה - טוב, זה כבר סיפור אחר. הוא הרבה יותר קיצי ואביבי מאשר חורפי, אבל למי אכפת? בחורף אני לובשת המון צבעים קייצים (בניגוד לקיץ, ששם אני מקפידה הרבה יותר באדיקות על "עונתיות").

    עדן - אני דווקא די התאכזבתי מקולקציית שרק, דווקא משום שהיו שם יותר מדי צבעים "פרקטיים". לגבי שני הסגולים שאת שוקלת להזמין - קחי בחשבון שלסגול הבהיר יש כפיל מושלם של ג'ייד שאת יכולה לקנות ב 10 ש"ח (עשיתי עליו פוסט +השוואה ל OPI), והסגול הכהה יפה מאוד, אבל אני ממליצה לך לקנות אותו רק אם אין לך את Grape Pop של צ'יינה גלייז כי הם מאוד דומים.

    השבמחק
  15. לעדן -
    בהמשך למה שוניטי אמרה, אני חושבת שמלבד המזעזעים בשרק, לכל האחרים את יכולה למצוא חלופות *הרבה* יותר זולות..

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים