יום שני, 19 ביולי 2010

Revlon 770 Berry Delicious

היו לנו הרבה דיונים (שלא לומר "משברים") עונתיים לאחרונה, וכדי שלא תחשבו שמעתה אני הולכת לבאס אתכן עם צבעים חורפיים בטרם עת, קבלו נא צבע על-עונתי זה של רבלון.
את Berry Delicious קיבלתי במתנה מתולי החמודה כשנפגשנו בכנס הבלוגריות של קליניק. זהו הלק הראשון שלי של רבלון, והוא התגלה כמצטיין בכל קריטריון אפשרי בתחום הפורמולה, המברשת, נוחות המריחה והעדר הרעלים.
הצבע הוא ורוד מעודן, לא ילדותי במיוחד ולא בוגר במיוחד, לגמרי נשי, ויש לו שימר חמוד. יש לו מעט נוכחות, והוא טוב לימים (או לאירועים) האלה, שלא רוצים משהו מתבלט או צעקני, אלא משהו סולידי שמשדר, השם ישמור, נקיון וטיפוח. אף על פי שאני בהחלט מאלה שבדרך כלל מצפות למעט יותר אמירה מהלק שלהן, אני יכולה לדמיין את עצמי לובשת אותו במצבי רוח מסוימים. היום למשל...




שלוש שכבות, יבוש מהיר. מריחה, כאמור, סופר כיפית ונוחה.
ובאיזה לק הלקלקניות בוחרות כשהן רוצות לק סולידי בלי יותר מדי אמירה?

ובהזדמנות זו - שוב תודה לתולי!

10 תגובות:

  1. הוא באמת בלי אמירה. משעמם - והוא לא רק צבע על-עונתי הוא גם על-ציפורני, רוצה לומר (...), לא ינחת על ציפורניי בשום מצב רוח שהוא.
    נראה הכי נסבל בתמונה האמצעית.
    סליחה תולי :-)

    השבמחק
  2. הצבע לא מאוד קנה אותי.
    אבל אני שמחה שהתנסת ברבלון, אני מאוד אוהבת אותם, חבל שהצבעים לא מספיק מעניינים...

    השבמחק
  3. בזה: http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://farm3.static.flickr.com/2502/3692798524_3b735220e3_s.jpg&imgrefurl=http://www.flickr.com/photos/mollyhell/sets/72157615358015939&usg=__AjqK3S1RuJHXbne2Gi9DZJKvvWU=&h=75&w=75&sz=8&hl=en&start=45&sig2=UJVGp8m50lW4abVNVk1z0g&um=1&itbs=1&tbnid=2OQecqjpGpF17M:&tbnh=71&tbnw=71&prev=/images%3Fq%3Dessie%2Bheavenly%2Bsunset%26start%3D40%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN%26rlz%3D1T4GGLJ_enIL271IL271%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1&ei=KqpETJKdOM-H4QbGyvmrDw

    מינוס בעיות המריחה והבועיות.

    (מצטערת על איכות הלינק, זה היחיד שמצאתי. כנראה ש heavenly sunset של essie לא כל כך פופולרי. ואני לא יודעת למה! הוא הגרסא הרגועה ל chubby chicks המצטיין של essie גם כן והגרסא הדהויה ל cute as a button. מריחה מעולה, אחידה וכיפית להפליא. כיסוי מלא כבר בשכבה הראשונה, אני שמה שניה בשביל העומק.)

    השבמחק
  4. דנרה, הלק הזה הוא לא בשבילך. אבל אין לך איזה לק "סולידי" ונטול אמירה שמתאים לך למצבי רוח מסוימים או לאירועים מאופקים?

    פיצ'ה - בין יתר זהרורי השימר יש גם כחולים (השאר זה כסף וורוד), אבל הכל מאוד עדין. כמעט לא מורגש.

    מיטל, גם אני שמחה שהתנסיתי ברבלון. איכות מצוינת, אבל כמו שאמרת - צבעים לא יותר מדי מעניינים.

    אנונימית, מהתמונה הקטנה הזאת קצת קשה להבין, אבל זה נראה כמו קרם חום ורדרד, לא? חמוד!

    השבמחק
  5. בהחלט יש לי, חיפשתי המון זמן כזה ומצאתי אותו ממש לא מזמן. זה משהו של אורלי בצבע סגלגל רך. לא זוכרת כרגע את השם. מתכננת לעשות עליו פוסט במיוחד בקרוב.
    בכל מקרה, זה לא לק סולידי למקרים כאלה, זה סתם לק של השכנה של הדודה מאחד הפוסטים הקודמים... ;-)

    השבמחק
  6. בגדול, הצבע הספציפי הזה מזעזע מכדי להיחשב סולידי וסולידי מכדי להיחשב מזעזע (בעיניי לפחות).
    באשר לרבלון, חיבבתי מאוד את הבייס שלהם (אבל בנושא הזה אני לא יכולה לחזור על אותו בייס פעמיים עד שדגמתי את כולם, מטורפת שכמותי) אבל הוא ממש מסריח...

    השבמחק
  7. דנרה, אולי את מתכוונת לפיור פטוניה המקסים? על כל פנים, מחכה לפוסט!

    לא בלוג אופנה - התמונה אולי קצת מטעה, אבל במציאות הוא סולידי ומעודן באמת. לגבי הבייס שלהם אין לי מושג. מבאס קצת הקטע של הריח,לא?

    השבמחק
  8. אני אהבתי את הצבע מאוד,
    ושמחה שסוף סוף יצא לך לבדוק את הלקים של רבלון :)

    השבמחק
  9. טוש - גם אני מחבבת את הצבע, ובהחלט שמחה על ההזדמנות לבדוק את הלקים של רבלון!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים