יום שני, 5 ביולי 2010

ICING Bad Apple

אתמול, ולראשונה בחיי כבלוגרית, השתתפתי בכנס יחסי ציבור של חברת קליניק לרגל השקתו של הסרום Even Better Clinical, המיועד לטשטוש כתמי עור ופיגמנטציה. מעבר למתנות השוות שקיבלנו - המוצר הנ"ל  (שביקורת עליו תבוא בהמשך, לאחר שאתנסה בו. בינתיים השתמשתי בו אתמול בלילה והיום בבוקר, ורשמי עד כה הם שהוא נעים, קליל ונספג במהרה. התרשמות מעמיקה יותר תבוא רק לאחר זמן משמעותי יותר )+ ערכת שלושת השלבים המפורסמת, הדבר הנחמד לא פחות היה שיצא לי לפגוש בלוגריות שעד כה הכרתי רק מהבלוגים שלהן, אך לא פנים אל פנים. בין יתר הבלוגריות החמודות שראיתי לראשונה, התמזל מזלי וזכיתי לפגוש קולגה של ממש, הלא היא תולי המקסימה מבלוג הלקים השכן, ואפילו קיבלתי ממנה שני לקים במתנה. lucky lucky me! שניהם של חברות שעד כה לא יצא לי להתנסות בהן - רבלון ו - ICING.

כיוון שהלק של ICING הוא ירוק שימרי מנקר עיניים (לא באמת. ירוקים פשוט עושים כל מיני דברים לעיניים שלי. זה לא בהכרח יעבוד באותו האופן על עיניים אחרות) לא יכולתי להתאפק עם הסווטצ'ים שלו, ואיך שעלה היום מרחתי אותו ונתתי למצלמה לעבוד. סווטצ'ים של הלק של רבלון יגיעו מתישהו בהמשך.

ממליצה מאוד להקליק על התמונות להגדלה כדי להתרשם מזהרורי השימר הנפלאים, שנראים כמו אגלי טל על דשא רענן.




הצבע הזה, יותר מאשר קייצי הוא אביבי בעיני, ומרגיש לי קצת לא שייך לעונה החמה הזאת, המשוועת לצבעים בהירים ולפסטלים נטולי בושה. אבל דמיינו לכם כמה נפלא הוא יהיה בתחילת האביב, בזמן הזה שהשמש מתחילה באמת לחמם ולא רק להאיר, ועם זאת האדמה עדיין לחה מימי גשם שעדיין מבליחים להם פה ושם...

המשעשע בבקבוק של ICING הוא זהותו המוחלטת לבקבוק של צ'יינה גלייז. המברשת היתה מוזרה במקצת - עבה מאוד, כמו המברשות היותר עבות של OPI, אבל גם שמנה מאוד ומלאה בסיבים, ובהתחלה חששתי שהמבנה הזה יעיב על המריחה. לשמחתי - המריחה היתה יותר ממושלמת. המברשת אספה אליה כמות נכונה של חומר שנמרח כשכבה דקה על הציפורן, בלי סטיות ימינה או שמאלה, ובלי עצירות חניה לא רצויות בקיוטיקלס. זמן הייבוש אף הוא היה מהיר, ובתמונות שלי אתם רואים שלוש שכבות - אם כי, ניתן להסתדר גם עם שתיים. האחוז הגבוה של הפיגמנט בלק לא מותיר שקיפויות נראות גם עם שתי שכבות בלבד.

ושוב תודה לתולי היקרה!


24 תגובות:

  1. את יודעת מה אני מרגישה בקשר לירוקים
    נראה נהדר עליך!
    שמחה שנהנית במפגש הבלוגריות

    השבמחק
  2. 1. ראיתי שכתבת איפשהו שיש מצב שאת יוצאת לתנומת חורף. נראה לך?????????????????? יכולת לשמור את הלק הזה במקום לנום, כמו שכתבת, הוא לא שייך לעונה החמה הזו. לדעתי הוא סתווי בכלל.
    2. מה הקשר בלוג לקים לסרום של קליניק?

    השבמחק
  3. מישל - חושבת שיודעת. מחבבת פלוס? ותודה...

    דנרה, כבר אמרתי לך שאני אוהבת את הטון המתלהם של התגובות שלך? על כל פנים - תרדמת החורף עשויה לרדת עלי אם הקולקציות החורפיות ישעממו אותי (כמו שעושות עכשיו אלה הסתוויות), אבל עוד חזון למועד. אני עוד עשויה להיכנע למה שעכשיו מאוס בעיניי - אין לדעת.
    והקשר בין בלוג לקים לסרום של קליניק הוא ככל הנראה שבעליו של בלוג הלקים הוא בלוגר ממין נקבה, אשר מתוקף ג'נדרו משתמש במוצרי קוסמטיקה פה ושם.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. ניתן ממש להריח את הדשא לאחר קצירה

    תודה גדולה על ההפניה

    השבמחק
  6. נשמע שאת נהנית

    קניתי את הירוק של סאלי הנסון!!!

    אני יעלה בקרוב פוסט עליו

    השבמחק
  7. איזה גוון נהדר! מחכה בקוצר רוח להביא לך כמה לקים לסוויצ'ווץ' וביקורת עניינית.

    השבמחק
  8. תתחדשי! אני שמחה שתוכלי להתנסות בלק של רבלון, אני אשמח לקרוא מה את חושבת על הפורמולה בעיקר. אני מאוד מחבבת את הלקים שלהם, לצערי בשנים האחרונות כמעט ולא נתקלת בגוונים חדשים/מעניינים שלהם..
    ואגב, לגבי קליניק, אם לא ניסית פעם את שיטת שלושת השלבים כדאי קודם 'לבדוק בפינה נסתרת' לפני הכל, כי המוצרים שלהם (מנסיון, ובמיוחד שלושת השלבים) מאוד חזקים (המילה harsh עולה לי ישר לראש) ואגב, גם קצת 'כימיים' שכאלה, או שבואי נגיד ככה - ממש לא טבעיים.
    לגבי הירוק, אהבתי, אבל כמו עם כחולים, לא מסתדר לי בקיץ איכשהו

    השבמחק
  9. More4me - גם אני הייתי שמחה להריח את הדשא הזה, אבל כל מה שהצלחתי להריח כשמרחתי אותו היה אותו ריח ישן ומוכר של לק...

    Peacha - אני אכן נהנית! ומצפה לפוסט על הירוק של סאלי האנסן. ירוק זה תמיד טוב!

    נעלולה - מצפה בקוצר רוח לביקור הסווטצ'ים הגדול!

    טוש - מבטיחה שרבלון יגיע בקרוב מאוד. את שיטת שלושת השלבים אני מכירה מאז היותי נערה, ואצלי היא דווקא עבדה טוב. אני יודעת שלא כולם אוהבים את המוצרים, אבל אני כן (אולי כי העור שלי שמנוני יחסית ולא במיוחד עדין). אני לא מכירה הרבה מוצרים קוסמטיים לא "כימיים", וגם אין לי משהו מיוחד בעד מוצרים "טבעיים" (לא הוכח בשום מחקר מדעי שהם טובים יותר, יעילים יותר או בריאים יותר), כך שגם זה בסדר מבחינתי. וירוק דווקא כן מסתדר לי בקיץ, אבל לא בהכרח הירוק הזה. משהו בהיר יותר או פסטלי לגמרי כן.

    השבמחק
  10. אוה, גם אני הייתי אתמול במפגש הבלוגרים!

    הלק מהמם, עשית לי חשק של ממש לקנות אותו!

    השבמחק
  11. לק מהמם!
    הזכרת לי עכשיו את סקרנג'י שמשוועת לירוקים בכל קולקציה שיוצאת חחח

    גם לי יש "בקנה" לק ירוק שבקרוב אכתוב עליו... בקצב שאני מחליפה לקים זה בטח יהיה עוד יומיים גג חחחח
    ואגב, גם אצלי מדובר על סאלי הנסון. מעניין אם אני ופיצ'ה נסקר את אותו הלק.
    הסתקרנתי!

    איזה מגניב לפגוש אנשים וירטואליים?
    מהפורום הזה (לקים) הכרתי רק מישהי אחת והיום אנחנו נפגשות כמעט כל שבוע או נגיד בטח פעם בשבועיים. ומפורומים אחרים, בעיקר כלבניים פגשתי המון אנשים. יש לי 4 חברות ממש טובות שהכרתי מהפורומים הכלביים השונים זה ממש כיף.

    השבמחק
  12. iefrat=אנונימי
    1. אני השתמשתי בסרום ואהבתי, מטשטש את הכתמים כאילו שייפו אותן מעט ונותן מראה אחיד לפנים. הסרום אמור להיות שדרוג של המקורי.
    2. ירוק זה אחלה צבע, יש לי של ביויקייר אבל הוא כהה יש לאורלי ירוק יפה וראיתי ירוק חביב של CHIC.
    זה עולה על כולם כי השימריות שלו מוציאה אותו מיוחד. בכלל לאחרונה אני בעניין של נצנצים וגלייטרים ומטליים.
    תתחדשי!

    השבמחק
  13. שמחה שאהבת אותו :-)

    (כששמתי אותו בתיק תהיתי מי תהיה "האמיצה" שתרצה אותו וחשבתי עלייך :-) )

    הוא נראה מקסים עלייך !

    השבמחק
  14. תודה על הקישור אל תולי
    היה כיף לפגוש את שתיכן :-)

    השבמחק
  15. גלגול - שמחה שאהבת את הלק, אבל אני לא חושבת שניתן להשיגו בארץ. לדעתי תולי קנתה אותו בחו"ל או קיבלה אותו בסוופ ממישהי מחו"ל... האם יצא לנו להכיר או לדבר במפגש הבלוגרים? אם כן - אנא הזכירי לי. אני פשוט לא בטוחה שאני מקשרת את הניק שלך לדמות. כך או כך - ברוכה הבאה לבלוג! מקווה לראותך פה עוד הרבה!

    מיטל - כן, נחמד לפגוש באנשים וירטואליים, במיוחד אם הם נחמדים כמו אלה שלי יצא לפגוש באירוע ההוא. ומחכה בקוצר רוח לפוסט על הירוק שלך.

    iefrat - שמחה לשמוע שאהבת את הסרום. וכמובן, נצנצים זה דבר משמח מאוד.

    דנרה - סקפטית משהו? זה חמוד, אבל אני דווקא מעדיפה אותך מתלהמת :)

    תולי - תודה! הלק הזה שימח אותי מאוד, ולגמרי בזכותך.

    אודליה - היה כיף לפגוש גם אותך! מקווה לראותך שוב!

    השבמחק
  16. עובדת עליו בזה הרגע :P
    אבל הוא ימתין ל"בן זוגו" הצהוב..
    גם ככה יוצא לי לאחרונה לפרסם הרבה יותר מידי פוסטים. וגם ככה אין יותר מידי ביקוש לפוסטים האלה (בנתיים ;)) אז נחסוך קצת...

    השבמחק
  17. אין ביקוש? חכי חכי. לבלוג שלי אף אחד לא נכנס בחודשיים הראשונים, ו - 99% מהפוסטים שלי היו מיותמים מתגובות. לאחר שלושה ארבעה חודשים התחילו פה ושם להכנס, אבל עדיין היו מעט תגובות.
    העיקר שתתמידי ותאהבי את מה שאת עושה, השאר כבר יגיע מעצמו.

    השבמחק
  18. יש לי עדכון סוער -
    בסופר פארם יש הנחה של 25% על לקים של סאלי הנסן (25 ש"ח לאחר הנחה בערך) והגיעו צבעים מהממים וחדשים! לדעתי צריך למהר כי המדף מתרוקן ברגעים אלו.
    נקנו: blue me away (לוקחת בחזרה את הערתי לגבי כחול וקיץ כי הכחול הזה עושה חשק לקפוץ לבריכה), green with envy - ירוק תפוח חמצמץ ו-ruby stilettos שמאוד דומה לרובי שלך מלפני כמה ימים!

    השבמחק
  19. מיס טוש - גם אני רכשתי את ה green with envy ובקרוב יהיה לי פוסט עליו :) על התכלת ויתרתי (למרות שהוא מעלף!!) בגלל שיש לי משהו מאוד דומה.
    ואת צודקת! צבעים מאוד מעניינים הופיעו ועם ההנחה ממש שווה!

    וניטי - אני לא מיואשת פשוט נראה לי דבילי לעשות 2 פוסטים על שני לקים כשגם ככה בקושי יש לי כניסות. בעצם נראה לי אני פשוט שכחתי להרשם לכל הסטטיסטיקות האלה. פעם ידעתי איך עושים את זה. עכשיו האמת שזה לא נראה לי כזה חשוב. אני רואה לפי התגובות פחות או יותר..
    בכל מקרה, יהיה בסדר. די משעשע לעשות את הבלוג הזה. אני די נהנית וזה מה שחשוב, לא?

    השבמחק
  20. לא יצא לנו לדבר, הגעתי באיחור של לפחות חצי שעה, ממש דקה לפני שהתחילו להסביר על המוצר.
    בקשר ללק - בשביל מה יש את טרנסדיזיין ואיביי?(;

    השבמחק
  21. טראנסדיזיין זה כבר שלג דאשתקד (מאז שהם הפסיקו לעשות משלוחים). אולי איביי באמת... עדכני אם את מוצאת שם.

    השבמחק
  22. גם לי יש את הירוק של סאלי הנסן שנראה ממש תאום של הלק פה. מרחתי אותו פעם אחת והתאהבתי לחלוטין (לא יכולתי להפסיק להסתכל על הציפורניים שלי!), אבל מאז הוא שוכב יפה בקופסא ומחכה לסתיו-חורף :)

    השבמחק
  23. לא מכירה את הירוק הזה של סאלי הנסן, אבל שמעתי עליו טובות. ואת לגמרי צודקת - הצבעים האלה צריכים לשכב בשקט עד שיגיע זמנם. לחלוטין לא לעכשיו...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים