יום חמישי, 8 ביולי 2010

Even Better Clinical של קליניק לטשטוש כתמי עור ופיגמנטציה

כידוע לכן, נכחתי בתחילת השבוע באירוע בלוגרים לכבוד השקת הסרום Even Better Clinical Dark Spot Corrector, והסיבה שמלכתחילה החלטתי להיענות להזמנה היא שאני אוהבת את המוצרים של קליניק. למעשה, שיטת שלושת השלבים ואנוכי נמצאים בידידות ארוכת שנים שמלווה אותי מאז היותי נערה בוגרת (18-19).  בימים ההם השתמשתי בעיקר בסבון ובמי הפנים, שהיוו שיטת ניקוי מצוינת ולא אגרסיבית לפניי השמנוניות והנוטות לאקנה דאז. קרם הלחות היה מעט עשיר מדי בשבילי בתקופה ההיא, אבל ככל שנקפו השנים ועורי בגר, מקומם של מוצרי לחות בשגרת הטיפוח שלי לא נפקד. אמנם עד היום עור פניי אינו נזקק להרבה לחות, ובתקופת הקיץ כמעט כלל לא, אבל בחורף ובעתות יבשושיות, Dramatically Different, הקרם הצהוב, הוא אחד הפייבוריטים שלי בגזרת קרמי הלחות. מלחלח כדבעי, נספג במהרה ולא שמנוני מדי.

הסרום  Even Better Clinical נועד לטשטש ולהפחית כתמי עור הנובעים מהזדקנות או משמש, במטרה ליצור מראה עור פנים אחיד יותר. מוצרים חדשים שמבטיחים את השמש והכוכבים לא חסרים בשוק, וכמובן שאני לא טורחת לנסות את כולם, אבל כיוון שמוצרים של קליניק הוכיחו את עצמם בשבילי בעבר (ועד עצם יום זה), אני יותר משמחה לתת גם למוצר הזה הזדמנות. בקליניק טוענים שמדובר בפריצת דרך שתועדה במחקר מוכח קלינית, אשר פורסם בכתב עת מדעי. תוצאות אמורות להתחיל להיראות כבר אחרי ארבעה שבועות, אך שיפור של עד 53% בגוון ובאחידות העור יתרחש לאחר שימוש של שנים עשר שבועות. בתור מי שכמעט לעולם אינה חושפת את פניה בציבור ללא תמיכתו ההגונה של מייקאפ מאחיד גוון, אני בהחלט סקרנית לראות מה יהיו תוצאות השימוש במוצר.


הסרום מכיל קומפלקס של אנטי אוקסידנטים וחומצה סליצילית כמו גם רכיבים אקזוטיים ונדירים, אשר להם מיוחסות סגולות הבהרה, קילוף עדין והאחדת מראה העור. אני משתמשת במוצר שלושה ימים בלבד - בבוקר ובערב לאחר ניקוי העור. בקליניק ממליצים להשתמש בקרם לאחר שלושת השלבים, אבל לא נראה לי שיש מניעה להשתמש בו גם לאחר שימוש במוצרים אחרים. כמובן ששלושה ימים הם זמן קצר מדי בשביל לראות את התוצאות המובטחות, אך כהתרשמות ביניים אומר רק שהמוצר נעים, לא שומני ונספג במהרה. כאמור, כיוון שבקיץ אינני מרבה בלחלוח עורי, אני משתמשת בסרום מיד לאחר ניקוי הפנים, ללא קרם לחות, והתחושה הכללית היא קלילה ומרעננת. לא נרשמו גירויי עור, עקצוצים, אדמומיות או שאר תופעות לוואי בלתי נעימות. על תוצאות ארוכות טווח - בהמשך.

גילוי נאות: את הסרום קיבלתי במתנה מהחברה.

וכיוון שבלי לק אי אפשר, קבלו פריוויו לפוסט הבא. מישהי מזהה? 

 והלק האלמוני הוא.... (המרו בהמוניכן!)


10 תגובות:

  1. dear, זה נראה כמו לק של דודה רומניה, ועוד עם הפסים / סימני המריחה, אז כדאי שתכתבי מה זה שנדע לא לקנות...

    השבמחק
  2. אוי בחיי, לפני חצי שעה בדיוק אמרתי לדיילת בסופר פארם שאני אברר בדיוק על הסרום הזהף ולא אקנה מיד, מפאת מחירו.

    אשמח לחוות דעתך!

    השבמחק
  3. הייייי
    אני מחפשת לקנות כסא או שולחן לסלון שזה כאילו בצורה של סרטן עדיף בצבע שחור,שכאילו הרגליים של הסרטןזה הרגליים של השולחן,אבל עדיף כסא והידיים של הסרטן עם מה שצובט זה יהיה כאילו המשענת או לשים יד
    מי שיודעת לכתוב לי כאן לא בשבת!!! תודה

    השבמחק
  4. opi melon of troy?
    סימני מריחה = אכזבה?

    השבמחק
  5. לדעתי זה אחד מהחדשים של וואו רק שאני לא זוכרת את המס' שלו ולא בא לי לרדת לחדר לבדוק...

    השבמחק
  6. כל תגובה היום פנינה! D-: (משחק מילים משעשע שכזה לנוכח הפוסט והתמונה...או שאולי רק אותי הוא משעשע)
    anyway!
    בגלל צורת הבקבוק אני מנחשת שזה OPI כלשהו, ומאחר ואני משועממת למוות כרגע ערכתי חיפוש קל ואני מהמרת על Strawberried in the Sand

    השבמחק
  7. אני משתמשת בסרום של חברה מתחרה ואת האמת אני מאוד מאוכזבת. ניראה כי את מאוד מרוצה מהסרום של קליניק ולכן כנראה שאני אתנסה בו מכיוון שדעתך מאוד חזקה בעיניי. תודה רבה!

    השבמחק
  8. לפני שאת מחליטה לרכוש אותו, הנה לינק לחוות הדעת המעודכנת שלי - לאחר שימוש ממושך במוצר:
    http://mababakbuk.blogspot.com/2010/09/mummy-may-awakening.html

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים