יום שישי, 23 ביולי 2010

מארז מיני של Claire's

לאלה מכן שתהו מהיכן יש לי את הלק של Claire's מהפוסט הקודם (ולא, אני לא באמת הכנתי אותו, הקטע עם השייק היה סוג של הלצה. לא חשבתי שאצטרך להסביר, אבל באחת התגובות לפוסט מישהי שאלה אם באמת הכנתי אותו - לא!) אז הוא לקוח ממארז רביעיית המיני הנאה שלפניכן, שאותו קיבלתי מנעלולה להסווטצ'ה.


חשבתי בהתחלה שאקדיש פוסט אחד בלבד לכל הרביעיה, אבל הירוק של אתמול היה כל כך חריג, יוצא דופן, מפתיע ובלתי צפוי, וגם שונה מהותית משלושת חבריו למארז, שהרגשתי שהוא ראוי לפוסט נפרד.
אז היום הגיע תורם של השלושה האחרים, שהגדולה היחידה שאני מוצאת בהן היא... קוטנם הפיזי. ארוזים בבקבוקים מתוקים להפליא עם מכסה פלסטיק ורוד ילדותי, הם נראים ממש כמו לקי צעצוע הלקוחים מתוך בית בובות, ואני בכלל לא אתפלא אם הם יוצרו בכלל לילדות במקור...
אין שום דבר מצטיין בשלושת אלה, אבל הם צבעוניים, ואנחנו בלוג אוהד צבעים שמשתדל לתת במה לצבעוניות באשר היא כמו גם להתפרטויותיה הספציפיות.

התפרטות א: הורוד הפרוסטי שאלמלא היה של ילדות היה יכול בנקל להיות של סבתותיהן:

שלוש שכבות

אבל בעצם אפשר גם עם אחת

התפרטות ב: הסגול הנחמד שהיה יכול להיות הרבה יותר נחמד עם מעט שאר רוח:

טרופית ענבים?

התפרטות ג: הג'לי הכתום החמוד באמת


שלושת הנ"ל נמרחו בסדר גמור והגיעו לאטימות בשלוש שכבות. הפורמולה נטולת רעלים, וחברת קלייר'ס היא החברה שהוציאה את הלקים המופלאים עם האפקט המתחלף (ואל תשאלו אותי איפה משיגים כי אין לי מושג, אבל אם מישהי מכן יודעת - נא לידע גם אותנו):

 הסווטץ' נלקח מהבלוג The Hungry Asian

18 תגובות:

  1. הלקים מחליפי הצבעים הופיעו באיביי, במלוא יופיים ותפארתם. אממה? המוכר לא שולח לישראל, רק לישראל. אפשר בעקרון להשתמש בשירותי תיווך אמריקאיים אבל בעבור 14$ דמי משלוח ובידיניג רצחני עבור הלקים האלה- אני לא בטוחה שאפילו אני פנאטית מספיק.
    אוף.

    השבמחק
  2. האריזה באמת מקסימה, אבל מכל הצבעים הכתום הכי מגניב בעיני. הורוד - הכי סבתא שיש, במיוחד עם שכבה אחת.
    על הלק המחליף צבע מזמן שמתי עין, אבל כמו שלובה אמרה, לא בכל מחיר.

    השבמחק
  3. אז ממה נתחיל? (וסליחה נעלולה מראש)
    מהגודל. לא מתה על לקים מוקטנים, ואלו עוד יותר פיציים...
    לא נפלתי מאף אחד מהגוונים. מסכימה איתך שהכתום הכי סביר.
    ובכלל כולם נראים צ'יפ עם אריזה כעורה.

    מה שכן - אפילו אני בתור הסולידית בלקלקניות כאן, ממש חושבת שהדבר המתחלף הזה מגניב לגמרי. אולי לא בירוק בשבילי אבל בטח יש צבע נסבל אחר.

    השבמחק
  4. אהבתי את הצבעים....במיוחד את הירוק! פשוט הורס

    השבמחק
  5. לובה - אכן, זוהי בעיה ידועה. ככל שלק יהיה נדיר ואקסקלוסיבי יותר, פוחתים סיכוייה של לקלקנית ישראלית לשלוח ידה אליהם. $14 דמי תיווך הם סכום מופרך לכלכ הדיעות (שמתלווה להבנתי למחיר הלק+משלוח אל המען בארה"ב), וכמובן שאין לי כל כוונה לנקוט בצעדים כאלה, יהא הלק מדהים ככל שיהא.

    edenable - הכתום הוא המצודד מבין השלושה, אם כי הירוק של אתמול לגמרי לוקח אותו במגניבות לטעמי.

    דנרה - נעלולה לא נעלבת, לא צריך להתנצל בפניה. גם היא קיבלה את הלקים האלה ממישהי, והבחירה בהם איננה משקפת בהכרח את טעמה או את העדפותיה. איך את לא אוהבת לקים באריזות מוקטנות?! מילא השאלה האסתטית, אבל הפרקטיות העצומה של גדלים מוקטנים עבור לקלקנית בהחלט לא עושה עלייך שום רושם? לקלקנית, הפתעת אותי!

    מרינה - הירוק הרס גם אותי! השלושה האחרים הרשימו אותי קצת פחות, אבל שמחה שאהבת אותם!

    השבמחק
  6. חייבת להודות שגם אני לא חובבת לקים מוקטנים. יש לי בערך 120 לקים, ואף לא אחד מהם הוא מיני. פה אפשר למצוא מיני להכל- אופיאי, אסי, אורלי ואפילו סינפול. באמת שהם לא מושכים אותי, ואף פעם אפילו לא עלתה בי המחשבה לרכוש אחד.
    לגבי הלקים המתחלפים, עשיתן לי חשק- גם פה וגם בפורום. בכל אופן אין לי ממש זמן להתפנות לזה, מאחר ואני מגיעה לארץ ויש לי עיסוקים אחרים מלבד ללכת לצוד לק בקליירס. מה שכן, אני מכורה קשות, כך שבמחשבה שניה, אולי זה עוד יקרה. אוסיף רשמים במקרה שכן.

    השבמחק
  7. את שוכחת אני לא לקלקנית ברמה שלך בכלל... כשאני כותבת על לק זה לא ברמת הפירוט שלך, זה יותר אווירה, צבע וקטע טרנדי מאשר ממש חוו"ד על האיכות וכו'.
    פשוט קשה לי עם המברשות הקטנות.והבקבוקים האלה.
    בכל מקרה, הבאת לי רעיון עכשיו לפוסט ואשתדל לעשות אותו כבר באוגוסט!

    השבמחק
  8. מיה, הסיבה שאני נוטה למוקטנים היא הידיעה שלי שאין שום סיכוי שאי פעם אגמור בקבוק לק. בקבוקי מיני הם פשוט אופציה פחות בזבזנית בשביל לקלקניות...
    את לא מתגוררת בארץ ויש לך גישה לקלייר'ס?

    דנרה, את לקלקנית על ותפסיקי להכחיש. לפעמים המברשות הן אחלה בבקבוקי מיני, וגם המריחה. נסי פעם (וכתבי על זה פוסט).

    השבמחק
  9. האמת היא שאני יודעת שגם אני לעולם לא אסיים בקבוק לק, אבל מסיבה שלא ידועה לי, הקטנטנים האלה פשוט לא מושכים אותי.
    אכן אינני גרה בארץ, ובסופו של דבר כראוי למכורה אמיתית, נשברתי וקפצתי לקלייר'ס במהירות. היו לי רק מספר דקות כך שלא ממש התעמקתי ורכשתי 4 מתוך 5 שראיתי. מה שכן, יש צבעים שראיתי באינטרנט אשר לא ראיתי שם כך שיכול להיות שפיספתי או שפשוט הוציאו עוד צבעים. את הירוק ששמת פה- רכשתי.

    השבמחק
  10. הרגת אותי עם השייק והלק! חחח התגלגלתי פה.
    בד-י-ו-ק אותו צבע. בטח הטעם נהדר!

    איזה חמודים אלו. אולי תפתחי מכון פדיקור מניקור? אני מבטיחה לבוא כל יום!

    השבמחק
  11. מיה - ואוו! תתחדשי. יהיו סווטצ'ים?

    חן - אני כבר סוג של מכון, רק שלא למטרות רווח (בעצם אני מניחה שאני מייצרת רווחים מסוימים לחברות הלקים, אבל זה לא נחשב, הא?). ואת יותר ממוזמנת לפדיקור/מניקור כל יום!

    השבמחק
  12. יש לי שאלה, אני משתמשת כבר הרבה זמן בלקים של חברת קרליין, וקראתי השבוע את הפוסט שלך בנושא הלקים הרעילים שמכילים טולואן, רציתי לשאול אם את יודעת אם הלקים של קרליין מכילים את החומרים האלו כי על קופסאות הלק עצמו לא רשום את התכולה. סליחה על ההטרדה.

    השבמחק
  13. אני באמת לא יודעת. כשאין תווית עם רשימת רכיבים קשה לדעת דברים כאלה... אני נמנעת מרכישות של לקים שרשימת הרכיבים בהם לא מצוינת במפורש.
    וזו ממש לא הטרדה :)

    השבמחק
  14. מבטיחה לשים בפורום, רק שזה עלול לקחת מעט זמן מאחר והמצלמה כבר ארוזה ואני לא חושבת שאקח אותם לארץ.
    וכמובן תודה- את נתת לי את הפוש האחרון שהייתי צריכה בשביל לרכוש:)

    השבמחק
  15. לא נפלתי. צבעים משעממים לדעתי.
    ואכן מדליק הקטע הזה עם ההחלפה של הצבע. רק חבל שהסרטונים שמצאתי (בעבר) על העניין הזה ביו טיוב היו של בלוגריות מלחיצות משהו (ציפורניים מזעזעות..) יפה שאיכשהו הצלחת למצוא תמונה נורמלית..

    השבמחק
  16. ואחרי שקראתי את התגובות...
    עדיין לא דגמתי קטנטנים ואני תוהה מה אחשוב עליהם.. יש בזה יתרון אני משערת... אבל כנראה שאין לי מספיק לקים בכדי שאחשוב שאין סיכוי שאסיים לק..

    השבמחק
  17. המתחלפים האלה, מריירת עליהם כבר זמן מה...
    באשר לקטנטנים - בתמונות הם נראים טוב מבבקבוק, למעט הורוד שנראה רע כך או כך

    השבמחק
  18. מיה - מחכה בקוצר רוח לסווטצ'ים! אגב - בכמה מתומחר בקבוק כזה?

    מיטל - לדעתי כל אחת שיש לה מעל עשרה בקבוקים רוב הסיכויים שלא תנצל בקבוק שלם, ולפיכך ראוי לה לשקול מוקטן. אבל כמובן שלא כל לק ניתן להשיג מוקטן, שזה עדיין משאיר את חובבות הלקים עם ריבוי בקבוקים מוגדלים.

    מישל, בעיני דווקא בבקבוק הם נראים טוב יותר. משהו באריזה החמודה עושה להם טוב. על הציפורן, כשהם מוצאים מההקשר המתקתק והילדותי של הבקבוק, הם מתגלים במלוא סתמיותם המשעממת. וכן, המתחלפים מעוררים תגובות ריור. בהחלט לא רק אצלך...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים