יום רביעי, 14 ביולי 2010

מניקור ב"בורה בורה"

השבוע הוזמנתי לאירוע בלוגריות בספא החדש "בורה בורה" בהרצליה פיתוח לרגל פתיחתו. מדובר במקום מושקע מאוד, המציע שירותים שונים, ביניהם מסאז'ים, טיפולי גוף ופנים וכן טיפולי פדיקור ומניקור.





קיבלתי שם מניקור מבחורה עדינה וחביבה בשם טלי, שהתגלתה כסופר מקצועית. היא שייפה לי את הציפורניים וסידרה אותן, ולאחר מכן מרחה לי את הלק. היתה לה טכניקת מריחה מצוינת, ואני שמתי לב שהצביעה של בסיס הציפורן, המקום הזה שהרבה פעמים מתפקשש במריחה ויוצא לא מעוגל מספיק, יצא לה מעוגל באופן מושלם. הסוד נעוץ בטכניקה: במקום למרוח את הלק בקווים ישרים מלמטה למעלה, כמו שאני עושה, היא עשתה מעין תנועה עיגולית עם המברשת שעקבה במדויק אחרי ההתעגלות הטבעית של בסיס הציפורן. נראה לי שזו טכניקה שאני עומדת לאמץ (או לפחות לנסות).

והנה הידיים שלי תחת טיפולה של טלי:


הלק שבחרתי היה Bermuda Shorts, שהוא סגול ניאוני שאף פעם לא היה לי ותמיד רציתי להתנסות בו. לאחר שיוף, סידור, ניקוי וצביעה, צילמתי בתאורת היום שעוד נותרה באיזור השעה שמונה בערב. כיוון שתאורה בשעות כאלה היא באמת קלושה, הצבע נראה כמו ורוד מג'נטה רגוע ולא כמו הניאון שהוא אמור להיות.



ביום שלמחרת צילמתי אותו באור יום, ולמרות שהניאוניות שלו עדיין לא יצאה כמו שצריך (ניאונים לא מצטלמים טוב, אתן יודעות), הוא נראה טוב יותר.
אגב, בתמונות האלה הצטלמתי עם הבקבוק של Mrs. Robinson של קולר קלאב, והוא מאוד דומה לברמודה שורטס. לא כפיל גמור, אבל קרוב מספיק בשביל להסתפק באחד מהם. הלק של קולור קלאב מעט יותר סגול מזה של אסי אבל ממש טיפונת (התמונה מטעה מאוד. הבקבוק נראה בה הרבה יותר סגול מהלק אבל במציאות הגוונים קרובים בהרבה).



לאחר שטלי סיימה למרוח את הטופ היא התיזה שמן על הציפורניים שלי, וגילתה לי את העובדה המעניינת מאוד, שלק מתייבש טוב יותר בנוכחות שמן או מים מאשר בנוכחות אוויר. מעולם לא שמעתי דבר כזה והופתעתי מאוד, אבל המקצועיות והידע שטלי הפגינה גרמו לי להאמין לה. אתן יכולות להיות בטוחות שזה דבר שאני עומדת בקרוב לבחון בעצמי. אני חושבת שאם זה באמת יעבוד, הרי שמדובר פה בחתיכת טיפ ללקלקניות...

ב"בורה בורה" משתמשים רק בלקים של Essie. בסיסים, טופים ומוצרים נלווים אחרים הם של חברת CND.
המבחר של הלקים במקום לא רע, והוא כולל קולקציות מהשנה/שנתיים האחרונות. בכל עמדת מניקור יש מגרה גדולה שנפתחת לכיוון הלקוחה. ככה זה נראה:


בסטנד הכניסה ראיתי עוד לקים שלא היו במגרה, ושם תוכלו לזהות אפילו את קולקציית Resort המקסימה.



אני מאוד נהניתי מהביקור שלי ב"בורה בורה", ומעבר להתרשמותי מהמקצועיות של המקום, התרשמתי גם שהאנשים שם מאוד נחמדים ואדיבים. אף על פי שהסיכוי שמישהי כמוני, שמחליפה לק אחת ליום, תגיע למניקור מקצועי הוא קטן, אני ממליצה על המקום מכל הלב לכל אחת ששגרת המניקור שלה כוללת ביקורים במכונים מקצועיים או אצל מניקוריסטיות מקצועיות.

שיוף + לק יעלה ב"בורה בורה" 50 ש"ח, ועל הדרך אפשר לבחור בעוד טיפול מבין עשרות הטיפולים שהמקום מציע (טיפולי ידיים, גוף, פנים, עיסויים, שעווה).  במקום יש גם בית קפה נחמד, המציע תפריט מגוון ואוכל מעולה.

בלוגריות מסביב לשולחן (אני בשמלת הטורקיז)



16 תגובות:

  1. תיכננתי גם ללכת לשם, את יודעת אם הם מוכרים את המוצרים של CND / אסי או שזה רק לשימוש של המכון? ואם כן, את יודעת מחירים?

    אגב, איפה בפיתוח הם יושבים?

    השבמחק
  2. הם יושבים מול הקופי-בין והבנתי שהם כן מוכרים את המוצרים של CND, אבל לא שאלתי מחירים.

    השבמחק
  3. אני שמחה לשמוע שהם כמעט כפילים.
    יש לי את האסי, וכבר זמן מה אני נועצת עיניים בגברת רובינסון:) חסכת לי, לפחות הפעם....

    השבמחק
  4. מורן - שלחתי אליהם את שאלתך. מקווה שיענו.
    הכתובת המדויקת שלהם היא שנקר 13.

    מיה - אני חושבת שאני מעדיפה את גברת רובינסון כי הוא נוטה יותר לסגול ופחות לאדום כמו האסי, אבל ההבדלים קטנים למדי. אפשר לחסוך הפעם :)

    השבמחק
  5. מחכה לראות אם זה באמת ישנה תא טכניקת הצביעה שלך, שהיא די מושלמת גם ללא שינויים, אבל לפרפקציוניסטית כמוך...

    השבמחק
  6. איזה קטע עם השמן והמים.. אני זוכרת ששמעתי איפשהו בפורום יופי וטיפוח אישי שלהאצת הייבוש אפשר לשים את הידיים במי קרח אבל את הטיפ הזה קיבלתי באמצע החורף.. ;)

    השבמחק
  7. מישל, אני לא כל כך פרפקציוניסטית, אבל המצלמה שלי כן, ומה שבמצב רגיל אני לא רואה ולא מפריע לי, היא רואה וגם מגדילה ומדגישה. בינתיים מנסיונות שעשיתי הטכניקה הזאת לא הכי פשוטה, והיא לא תעבוד עם כל מברשת - נראה לי שעם מברשות קטנות כמו של אסי זה יכול לעבוד, אבל זה יהיה מסובך יותר עם מברשות עבות. מתאמנת בינתיים...

    מיטל - היא לא ציינה את טמפרטורת המים כמשהו שיש לו איזושהי חשיבות, אלא רק נוכחות נוזל - שמן או מים. נראה לי שזה יכול לעבוד גם עם מים שהם לא כל כך קרים. אנסה בקרוב ואדווח.

    השבמחק
  8. מחכה בחוסר סבלנות (כרגיל)...

    השבמחק
  9. מעניין מאוד עניין הייבוש תחת הוספת מים או שמן. קונטר-אינטואיטיבי ללא ספק ליבש בתוך נוזל, אבל עם נסיון אין כמעט מה להתווכח (למעט אם מדובר בנסיון של אלפי שנים סטייל אקופונקטורה וכו').

    היות ורוב הלקים הם על בסיס שמן, הרי שלא ממש ברור לי מנגנון הייבוש תחת שמן ובכל זאת שווה בדיקה. תחת מים יש אולי קצת יותר הגיון שהרי הייבוש של חומרים הידרופיליים אכן יהיה טוב יותר בסביבה מימית (החומרים יתמוססו לתוך המים ויצאו מהלק). מה זה אומר לגבי איך שהוא ייראה אחר כך? אין לי מושג. בעניין הייבוש בשמן אני הייתי מציע להיות קצת יותר סקפטי לגבי האיכות הסופית ולבחון היטב עם ובלי.

    הניסוי המוצע הוא למרוח באופן שווה 4 אצבעות ולעשות את הנסיון על 2 מהן תוך השוואה של ה-2 האחרות.

    מעניין מאוד!!!

    השבמחק
  10. אבל דשתי, בשמן כבר התנסיתי. המניקוריסטית התיזה עלי שמן כשהיא סיימה את המניקור, והלק נראה מצוין אחר כך (כלומר, כרגיל).

    השבמחק
  11. אשמח לתשובה:-) בכל מקרה אני יעבור שם ביום ראשון-שני לפני העבודה וניראה מה יש להם להציע.

    אגב, הייתי היום ב- happyhour (מקווה שלא טועה בשם) שבדיזינגוף סנטר, לא היה להם יותר מידי מבחר מעניין של קולור קלאב אבל כן היו מלא אסי ואופי, והכיף הוא שהן הרוב אפשר למרוח ולנסות:-)
    היה לק של קולור קלאב שאהבתי אבל לא היה אותו למכירה. מה שכן, המחירים שם יותר יקרים מאשר בנייל סטודיו, ככה שאני לא חושבת שאני אסע במיוחד לשם כדי לקנות קולור קלאב.

    השבמחק
  12. מורן, אני עדיין מחכה לתשובה מהם. על כל פנים, אם את מגיעה לשם ומקבלת את האינפורמציה לפני שהם חוזרים אלי, אנא עדכני פה!
    כמה הם לוקחים ב happyhour על קולור קלאב, אסי ו OPI?

    השבמחק
  13. קולור קלאב - 30
    אסי ואופי - 65

    השבמחק
  14. אני זוכרת שפעם ראיתי בטלוויזיה טיפ כזה ליבוש לק, של ללקק את הלק כשהוא מתחיל להתייבש וכך הוא מתייבש מהר יותר.
    מיותר לציין שמעולם לא ניסיתי וחשבתי שזה הטיפ הדבילי ביותר ששמעתי מעודי, אבל ניסיתי כמה פעמים להשתמש במים. ברוב הפעמים לא נהניתי מתחושת הרטיבות שאני לא יכולה להפטר ממנה ופעם אחת טיפת מים עקשנית השאירה לי עקבות בלק. כך נגמר הרומן בין הלקים שלי למים, רוק ושאר דברים רטובים...

    צונית.

    השבמחק
  15. אני הרצליינית, וזאת הזדמנות בישבילי למצוא מכון יופי חדש ואיכותי. תודה על ההמלצות.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים