יום שלישי, 8 ביוני 2010

OPI Fiercely Fiona

והנה צבע מיוחד נוסף מקולקציית שרק. קרם צהבהב עם ירקרקות מסוימת. לא מהצהובים הפסטליים הרכים והנקיים שאנחנו בדרך כלל רואים. יש בו משהו פחות "יפה" מצהובים אחרים שעולים לי בראש כרגע, אבל זה גם מה שהופך אותו לשונה ויוצא דופן כל כך. לא חושבת שראיתי צבע כזה. אני מודה שבמקרה הזה אף על פי שאני מעריכה את הייחוד אני לא ממש מאוהבת בצבע. ועדיין - בהחלט מחבבת. לא רואה את עצמי חוזרת אליו שוב ושוב בערגה, אבל מן הסתם אלבש אותו פעם או פעמיים (ואלו הם בדיוק המקרים שאני מודה לאלוהי הלקים על בריאתם של בקבוקי המיני). 




הפורמולה סבירה יחסית לפסטל. שלוש שכבות.

9 תגובות:

  1. בהחלט לא צהוב שגרתי ! נראה לי לגמרי מתאים לקיץ :-)

    השבמחק
  2. Awesome. I've got that collection too. :) Looks great on you. I see the others you swatched too. Great.
    Susie 

    השבמחק
  3. גם אני חיבבתי את הצבע, אבל לא חשתי שהוא ואוו. אני בטוחה שעוד אחזור אליו, אבל לא בתכיפות גבוהה, אני לא מרגישה שהוא ממש מזמין. מצחיק לומר את זה על צהוב, אבל אני מרגישה שהוא ניטרלי כזה בשביל צהוב. הוא לא צהוב בננה, הוא לא צהוב צהוב כמו need sunglasses והוא לא צהוב ניאון. בקיצור קצת באמצע.

    השבמחק
  4. אני חושבת שלגמרי קלעת לנקודה. אנחנו, חובבות הצהוב, מצפות לקצת יותר ואוו מהצהוב שלנו :)

    השבמחק
  5. בענייני צהוב.. הצ'יינה גלייז Happy Go Lucky, איך הוא? יותר צהוב מזה? קרמי? כמה שכבות? פשוט לא מצאתי אצלך פוסט נפרד עליו.

    השבמחק
  6. Happy Go Lucky הוא צהוב קרמי נפלא. אם אני זוכרת נכון הוא שלוש שכבות, והוא צהוב בולט עם נוכחות - הרבה יותר מ Fiercely Fiona (הוא גם הצהוב שמעטר את תמונת הפייסבוק שלי, ואת יכולה לראות אותו בראש הבלוג מימין).

    השבמחק
  7. הוא מהמם לגמרי, ברור ששמתי לב לתמונה! צהוב חזק זה הצבע שאני הכי אוהבת בעולם אבל אין לי ממש מה לעשות איתו בענייני קוסמטיקה. אז עכשיו אדאג לפנק את עצמי בלק בצבע הזה! תודה.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים