יום שבת, 19 ביוני 2010

Le Chat Pumpkin

את הניאון הכתום הזה ראיתי לראשונה בתמונה שהעלתה אבישג בפורום הלקים של תפוז והתאהבתי בו מיד. חיפשתי אותו כשהייתי בנייל סטודיו אבל לא מצאתי אותו שם, ובמקומו קניתי את Sun Kiss שראיתם אתמול.  השבוע הייתי בדיזנגוף סנטר ומצאתי אותו בחנות לקים מקסימה, שיש בה סטנדים גדולים של לה צ'ט ועוד חברות. לקים של לה צ'ט נמכרים שם במחיר המצוין של 15 ש"ח, והמבחר שם הוא מהגדולים ביותר שראיתי עד כה. מאד ממליצה לבקר בחנות הזאת (שאת שמה אינני זוכרת, אבל היא נמצאת בקומה השניה ליד המדרגות בצד של קולנוע לב. אם מישהי מכירה את שם החנות, אשמח אם תמסור לי אותו ואעדכן פה). היתה שם מוכרת מאד נחמדה, שהתייחסה אלי בסובלנות רבה, אף על פי שהגעתי לשם עם ידיד קולני במיוחד, שבשלב מסוים אפילו החליט להביך אותי ולספר לה שיש לי בלוג לקים. אני הייתי מאד מובכת מהסיטואציה, אבל הדבר הנחמד שיצא מזה הוא שאחת הקונות שם - בחורה חמודה במיוחד, פתאום אמרה שהיא מכירה את הבלוג והיא מהעוקבות. זו הפעם הראשונה שיצא לי לראות קוראת שלי, וזו היתה חוויה מאד מלבבת (יקירתי, אם את קוראת את הפוסט הזה, אולי את זוכרת את שם החנות?).
קניתי שם שלושה לקים של לה צ'ט. Pumpkin הוא אחד מהם ואת השניים האחרים תראו פה בקרוב. אני משוכנעת שעוד אחזור לשם. 

על כל פנים, כך נראה הפלא:




שתי שכבות בלבד. פורמולה נוחה דווקא - לא עבה כמו ב Sun Kiss. כמו ניאונים אחרים, גם Pumpkin מתייבש מאט. טופ גלוסי נחוץ בהחלט.
בהזדמנות זו אזכיר שהלקים של לה צ'ט הם 3FREE ואינם מכילים פורמלדהיד, טולואן ו DBP.

והנה השוואה קטנה עם שני ניאונים אחרים : Wham! Pow! של קולור קלאב, ו Sun Kiss של לה צ'ט:
Wham! Paw! די קרוב, אם כי מעט בהיר יותר ובוהק יותר. עוד לא החלטתי את מי משניהם אני אוהבת יותר.



זרת ואמה - לה צ'ט Pumpkin
קמיצה - קולור קלאב Wham! Paw
אצבע - לה צ'ט Sun Kiss

אסכם את הפוסט הזה בתהיה: האם אי פעם ימאסו עלי הניאונים הכתומים?

ובינתיים - שבת שלום עליכן, על בני ביתכן ועל חתוליכן!

12 תגובות:

  1. יש פה משהו מעניין מאוד. בתמונה האחרונה בגלל זוויות ובגלל שימוש בשני צבעים שונים נוצרת אשליה של מדרג גוונים. זה רעיון לא רע. להשתמש בצבעים קרובים מהבהיר לכהה יותר. אני לא ראיתי דבר כזה. שני צבעים אולי לא יעשו את האפקט, אבל שלושה או אפילו ארבעה יכולים לתת נופח שונה לעניין. זה יכול להתחיל טרנד. נראה לי שיש כאן משהו.

    השבמחק
  2. יש דבר כזה כבר. זה נקרא מניקור מדורג, והוא מתבסס על גוונים שונים של אותו צבע אחד ליד השני. אני מאד אוהבת את הקונספט, אבל באמת לא רואים אותו ברחוב. רק בבלוגי לק - וגם שם ראיתי מעט.

    השבמחק
  3. כנראה שלא ימאס לך מהכתומים וטוב שכך!
    כמובן שבשבילי הם קרמיים מידי חוץ מהקולור קלאב שבעיני הוא נראה ניאוני ראוי.

    בהמשך לדשתי.. היום הסתובבתי כל היום עם לקים שונים בין הידיים. שניהם מהקולקציה השחורה של מאק.. אתמול צילמתי אותם ולא היה לי זמן לתקן את העניין. אף אחד לא שם לב :P

    השבמחק
  4. דשתי - מתי כבר תדיר גדליך במסגרת פרוייקט הפדיקור שלך - למחוזותינו?
    הטרדה מינית - כלולה במחיר

    השבמחק
  5. רגליך, התכוונתי, כמובן שגם גדמיך יתקבלו בברכה

    השבמחק
  6. מיצ'ל יבער, יש לך פה מלוכלך!
    אבל מעבר לעובדה שאת מן הסתם בת לעדות המזרח הים תיכוני אני חייב לציין שדווקא כוונת לדעת חכמים.

    עוד חזון למועד ובקרוב נפרסם מדריך ופוסט נוסף בנושא האיזוטריה הפסיכו-אורטופדית בעניין לק בקטועי גפיים.

    דשתי

    השבמחק
  7. מיטל - אכן, רוב הניאונים הם קרמיים. שמחה שפה ושם יש ניאונים שגם את יכולה להנות מהם, כמו אלה של קולור קלאב. אגב, קנית משהו מהקולקציה הזאת?

    מישל ודשתי - נראה לי שעליתם על סטארט אפ. לק לקטועי גפיים (יש לי כבר רעיון לשם לחברה שתקימו: פאנטום). כשתעשו את המיליונים שלכם אל תשכחו לתת קרדיט (ורצוי גם אחוזים) למקום שממנו התחיל הכל - "מה בבקבוק?"

    השבמחק
  8. הקולור קלאב עדיף כי אני אלרגית לחתולים....lol

    השבמחק
  9. וזו בטח הפעם הראשונה בחייך שהאלרגיה הזאת חסכה לך כסף!

    השבמחק
  10. חחחחחחחחחח

    עדיין לא קניתי מהקולקציה, עשיתי הסכם עם עצמי, יש לי חודש לעמוד בו. בנתיים עבר שבוע כמעט.. אז עוד 3 שבועות..

    השבמחק
  11. איזה כיף שהייתי העוקבת המזהה הראשונה שלך!!! אחרי שהלכת אמרתי למוכרת שוב את השם של הבלוג שלך כדי שתסתכל בבית :) אני לא זוכרת את השם של החנות אבל אולי שמרתי את הקבלה... מבטיחה לחפש.
    קניתי גם לק של לה צ'ט, בצבע ורוד טיפקס פסטלי מקסים. קניתי גם ורוד ניאוני של WOW (בבקבוק דומה לשל OPI) והוא ממש מפתיע בפורמולה הנוחה שלו.
    ובקשר לתמונה של החתול שלי... לצערי הוא נפטר לפני כחודש בשיבה טובה (טובה מאוד... היה בן 22).

    השבמחק
  12. FoxyMoze - גם לי היה נורא כיף לפגוש אותך!
    תתחדשי על הרכישות המוצלחות! מצטערת לשמוע על מות החתול שלך. בתור בעלת שני חתולים אני יכולה לתאר לעצמי את גודל הצער. ועדיין - 22 שנה זה ה- 120 של החתולים, לא? בכל זאת הישג נדיר.
    ותודה שהגבת פה! אשמח אם תמצאי את שם החנות. אם לא - לא נורא. תמשיכי לעדכן פה על הלקים שלך - אשמח מאד להמלצות ספציפיות על WOW ועל לה צ'ט - שתי חברות חדשות לי יחסית, שאשמח להכיר יותר לעומק.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים