יום רביעי, 5 במאי 2010

בסיס וטופ של Poshe


עד כה נמנעתי מביקורות על בסיסים וטופים - ומהמון סיבות. קודם כל, אחד הקריטריונים לאיכות של מוצרים כאלה הוא שיפור עמידות הלק. כיוון שאני מחליפה לק כל יום, העמידות היא לא קריטריון שאני ממש אוכל לבדוק. שנית, אני נמנעת מזה זמן רב מבסיסים וטופים לאחר שאלה שהיו ברשותי או שלא עשו את עבודתם כמו שצריך או היו מלאים ברעלים, שמהם אני משתדלת להימנע. שלישית - זה תמיד נראה לי פחות כיף להעלות פוסט שהוא לא על טהרת הסווטצ'ים. כשאני גולשת בבלוגים על לקים אני רוצה סיפוקים מיידיים - סווטצ'ים. על כל השאר אני מדלגת.

על אף האמור נוצרו התנאים לבדיקה מחודשת של העניין. ראשית, לאחרונה יש לי יותר ויותר ימים שבהם פשוט אין לי זמן להחליף לק, לכן עניין העמידות התחיל לקבל חשיבות שלא היתה לו קודם.  שנית, גיליתי שבמוצרים של Poshe אין את הרעלים שיש במייבשים ובסיסים אחרים שהיו לי, וגם קראתי עליהם המלצות טובות בבלוגים. 
החלטתי לבדוק.

הזמנתי את  fast drying basecoat














ואת super fast drying topcoat














את הניסוי הראשון שלי עשיתי עם Flip Flop Fantasy של צ'יינה גלייז. מרחתי שכבה אחת של fast drying basecoat שהתגלה כבסיס שקוף ומבריק, ולא התייבש כל כך מהר יחסית למייבשים אחרים שניסיתי בעבר. אני כנראה הייתי צריכה לחכות לייבוש מוחלט של הבסיס לפני שהתחלתי למרוח את הלק, אבל לא עשיתי זאת ופשוט מרחתי את הלק מיד לאחר שסיימתי למרוח את הבסיס, והמריחה של הלק - כנראה בגלל זה - לא היתה אחידה.  זה הסתדר בשכבות הבאות אמנם, אבל זה לא היה הכי נוח לעבודה. לאחר שלוש שכבות של לק מרחתי את המייבש, שמבטיח ייבוש מוחלט תוך 5 דקות.  ייבוש תוך 5 דקות לא התרחש, ולמעשה גם לא תוך 20 דקות. לאחר יותר מחצי שעה אפשר היה לחזור לפעילות מסוימת, אבל גם אז - לא לפעילות מלאה. די התאכזבתי מהעניין כי ציפיתי לייבוש מהיר כמו עם Sech Vite, אבל זה לא קרה. מה שכן - השכבה העבה יחסית של המייבש נתנה גימור גלוסי יפה ללק.





ביום הראשון העמידות היתה לא רעה בכלל. הלק היה שם, בשלמותו, ועל כל האצבעות.

בתחילתו של היום השני התחיל צ'יפ קטן באגודל, אבל בשאר הציפורניים היה בסדר.


בהמשכו של היום השני התחילו התקלפויות גם באצבעות נוספות


וביום השלישי המניקור כבר נראה כך:



בקיצור - לא מי יודע מה. לעמידות דומה הייתי מגיעה גם בלי שום בסיס וטופ. אבל החלטתי לתת לPoshe  עוד הזדמנות עם לק אחר מחברה אחרת - כדי להוציא את האפשרות שהעמידות האומללה קשורה בלק הספציפי הזה. הניסוי הבא שלי היה עם Mint Candy Apple של אסי. 

וכמו שאתם יכולים לראות - התוצאה דומה למדי. התמונה נלקחה לאחר יומיים.  ההתקלפויות הברורות והמובחנות לא ממש מותירות ברירה אחרת מלבד הסרה מיידית של הלק...



מאז ערכתי את הניסוי הזה לפחות עם עוד שלושה לקים. התוצאה עם כולם היתה דומה.

אני יודעת שיש בנות שעם בסיס ומייבש של Poshe הלק מחזיק להן מעמד שבוע. אני כנראה לעולם לא אהיה אחת מהן...

לסיכום: ממשיכה לחפש. 

12 תגובות:

  1. אני לעולם לא אבין את אלו שכותבות נחרצות מה הן חושבות על מוצר או שממליצות נחרצות לא לקנות. בגלל זה אני אוהבת לקרוא אותך [את לא נחרצת וזו מחמאה] .
    מוצרים יכולים להתאים/לא להתאים לכל אחת באופן אישי והכי כיף זה להמשיך לחפש אם לא מתאים.
    תודה על הפוסט! :)

    השבמחק
  2. תודה - איזה דבר נחמד לשמוע!
    אני כבר הבנתי את זה שמוצרים יכולים להתאים/לא להתאים לכל אחד באופן אישי, רק שאיכשהו בכל הנוגע למוצרים מהסוג הזה (שאמורים להאריך את חיי המניקור) הם מתעקשים לא להתאים לי באופן אישי בעקביות ופעם אחר פעם. אני תוהה אם עליי להיעלב (זה הרי כן אישי!)
    :)

    השבמחק
  3. אני חייבת לומר שלי קרה בדיוק אותו הדבר עם המייבש של פושה. אותו הדבר. כל הזמן. כל הזמן.

    עכשיו אני משתמשת בבסיס של CND- Stickey,
    ובטופ קואט של CND-Super Shiney
    שהוא לא מייבש... אבל בשביל זה יש טיפות אם ממש צריך. חוצמזה שלא לוקח לו הרבה זמן להתייבש.
    וזה מחזיק מדהים! כל כך מדהים שאם מגרד לי זה לא משנה,
    שאם אני חופפת בטעות בעזרת הציפורניים (את יודעת.. נו) זה לא משנה,
    לא משנה מה אני אעביר את הציפורניים שלי,
    יהיה די קשה לראות קילוף.
    מדהים.

    ממליצה בחום!

    השבמחק
  4. באמת? עכשיו אני חייבת לנסות... תודה על ההמלצה!
    אבל לפני זה שאלה - בלי המוצרים האלה של CND המניקור שלך לא מחזיק בכלל?

    השבמחק
  5. בכיף!
    עם הפושה הלקים ממש היו מתקלפים מהר..
    בכלל קשה היה ללקים להחזיק עליי כמו שצריך..
    אני גם לא ממש יודעת להזהר יותר מדי עם הידיים. אני משתמשת בהן יותר מדי ביום יום שלי כנראה מבלי לשים לב, מנופפת אותן לצדדים ומה לא D:

    אבל אבל.. יש לי עדכון.
    יותר מהטופ קואט של CND, הטופ קואט שמחזיק לי יותר מזה לכמה זמן שאני רוצה כל לק.. הוא משהו שמצאתי מסתובב בבית שלי ואפילו לא ידעתי שהוא טופ קואט.. וסתם השתמשתי כדי לנסות.. וזה פי אלף יותר טוב מדברים אחרים עליי, אבל אני לא יודעת איפה זה נקנה ומתי D:
    כתוב עליו:
    Mystic Nails
    Nail Hardener
    אבל מאחור כתוב שזה טופ קואט.. (ונותנים שם איזו המלצה מוגזמת למרוח את זה פעמיים ביום במשך 14 יום ואז "לפי הצורך", אבל שטויות. פעם אחת, בפעם הראשונה, זה מספיק. בהחלט D: )
    יש לו מרקם מגניב, קצת כמו הפושה והסשה, כאילו מרגיש לך קצת סמיך, אבל לא מספיק סמיך ככה שאין לזה "תנועה". זה בכלל לא סמיך. זה כאילו.. קצת יותר "עבה", אם את יודעת מה הכוונה שלי.. קשה להסביר.
    אבל זה ממש ממש טוב.
    וזה בטח יותר זול מכל השאר.
    קצת חבל שגיליתי את זה אחרי שקניתי את כל השאר.. אבל מילא.
    הדבר שהכי התלהבתי ממנו זה שלק נאון מחזיק מתחת לזה בצורה מ-ד-ה-י-מ-ה.

    הנה תמונה:
    http://www.beautyofnewyork.com/upload/mystic.jpg

    הוא גם מתייבש מהר.

    אבל גם הCND טוב P:

    השבמחק
  6. נעה, בדיוק בדקתי עכשיו את רשימת הרכיבים ב Mystic Nails הזה, וגיליתי שם DBP, שהוא חומר קרצינוגני מסוכן, ובדיוק מכאלה חומרים אני מנסה להימנע...
    אבל נראה לי שאני אשאר עם ההמלצה של CND - זה כנראה הולך להיות הרכש הבא שלי. אם אגלה שצדקת והוא אכן יאריך את חיי המניקור שלי אני אודה לך מבוקר עד ערב ואסגוד לך לנצח נצחים.

    השבמחק
  7. אוי אופס
    טוב, מזל שיש לי עדיין את ה-CND.
    בנוסף, אחרי שקראתי רק דברים טובים על Zoya Color Lock System, רציתי לקנות את זה אבל זה עולה מלא.. ואז ראיתי שפשוט יש שם מלא דברים שלא באמת חובה, אז קניתי רק את הטופ ובייס, וזה אמור לשמור על כל לק של זויה איזה שבוע-יותר.. אז אני אבדוק את זה גם בעצמי ואודיע לך אם את רוצה (:

    השבמחק
  8. בטח שרוצה! אני באמת זקוקה להמלצות. אנא בטובך - עדכניני!

    השבמחק
  9. טוב, זה דרעק!
    לא קונה...

    השבמחק
  10. לא לא. את לא קונה.
    אגב, מצאת שוב את המחזק של אורלי ב 25 ש"ח?

    השבמחק
  11. הוא עולה 40 ש"ח כיום...בדקתי לפני יומיים (-:

    השבמחק
  12. הי, לאחרונה התחלתי להשתמש ב-TOP COAT של סופרנייל, ואני ממש מרוצה. אני עובדת כאחות בבית חולים ושוטפת ידיים אינספור פעמים במשמרת, והלק מחזיק 4-5 ימים, וזה הישג ממש גדול!!!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים