יום שבת, 15 במאי 2010

ריגושים זולים : LeChat Fantasy Pursuer


אף על פי ששמעתי על LeChat לא מעט, השבוע נזדמן לי לראשונה להיתקל בלקים שלהם. זה היה בפרפומריה זולה שמוכרת מוצרי ים המלח ולקים זולים. לצד סטנד של לצ'ט עמדו סטנדים גדולים של שיק, של טופ ביוטי, ושל עוד כמה מותגים שמעולם לא שמעתי עליהם - כולם מכילים רעלים חוץ מלצ'ט. הלקים של לצ'ט נמכרו שם ב- 18 ש"ח ליחידה - כמעט כמו אורלי, אבל הסיבה שהם נכנסים לקטגוריית הריגושים הזולים היא ששמעתי שניתן להשיג אותם במקומות שונים ב 15 ש"ח ואף פחות. אני מוצאת שזה משמח מאד שאפשר לקנות לק נטול שלושת הרעלים הגדולים במחירים כאלה. בארה"ב כל הלקים הזולים הם נטולי רעלים, ואני באמת לא רואה סיבה שזה לא יהיה כך גם אצלנו. העובדה המשמחת פחות היא שלא ממש נפלתי מההסטנד של לצ'ט. אף על פי שהוא היה גדול למדי מעטים הם הלקים שצדו את עייני. המבחר הצבעוני די גדול. אפשר בהחלט למצוא שם את כל הצבעים כולל צבעים פחות סטנדרטיים כמו ירוקים, כחולים, וטורקיזים.  הבעיה היא שכמעט כל הלקים שם הם שימריים עם מראה זול, שאפילו אני, שבאמת אי אפשר להאשים אותי בטעם מעודן או אנין בלקים, מצאתי אותם זולים מדי. זה לא שאין שם מציאות. יש, אבל צריך לדעת לדוג אותן.

המציאה שדגתי אני היא Fantasy Pursuer. זהו קרם סגול שבבקבוק הוא נראה ניאוני או כמעט ניאוני ובמציאות הוא נראה לי הרבה יותר כהה ממה שציפיתי. אני אפילו מוצאת אותו די מיוחד. לא הצלחתי למצוא בכל האוסף שלי משהו דומה לו. 


בתמונת הפנים והחוץ הם נראים שונים לגמרי, ולדאבוני לא הצלחתי להגיע אל תמונה שקולעת בדיוק אל הצבע במציאות, אבל הצבע הרבה יותר קרוב למה שאתן רואות בתמונה הראשונה מאשר בשניה. זה סגול אדום הרבה יותר משהוא סגול כחול, אבל עדיין פחות אדום מבתמונה הראשונה.




המריחה, כמו שאפשר לצפות ממותג זול, רחוקה מלהיות מושלמת. הפורמולה די סמיכה והשכבות נמרחות בצורה עבה, אבל לא באופן שאי אפשר להסתדר איתו. שתי שכבות עשו את העבודה.





5 תגובות:

  1. תתחדשי! גוון יפה!

    לי יש כמה לקים זרחניים שלהם שאני עושה בהם שימוש חריג בקיץ(:

    השבמחק
  2. חן - ראיתי באמת כמה ניאונים, ואפילו יש איזה כתום אחד שאני מתכננת עליו. יש לך המלצות ספציפיות?
    בלונדי -מסכימה. בהחלט צבע נאה.

    השבמחק
  3. סגול זה מהצבעים שמתאימים כל השנה. אהבתי.

    השבמחק
  4. נכון. לסגול אין עונות. שמחה שאהבת!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים