יום שני, 31 במאי 2010

Essie Lapis of Luxury


לאחר פסק זמן ממושך מהעניינים הרגילים שלנו הגיעה העת לחזור לשגרה. ובעניין זה - אם תשאלו אותי, אני הייתי שמחה אם השגרה שלי היתה נראית כמו Lapis of Luxury . אתם בטח כבר יודעים שכחול הוא מצבעי הלקים האהובים עלי, אבל כבר הרבה זמן לא קרה לי שממש התאהבתי בכחול.
מצד אחד הוא בהיר וקייצי, אבל מצד שני הוא לא מאד בהיר. הוא לא תכלת, לא בדיוק פסטלי במובן הרגיל, אם כי אני לא אתפלא אם יהיו שיגדירו אותו כפסטלי.יש בו משהו אפרפר מאובק קצת, אבל לא באופן שהופך אותו למלוכלך - הוא נשאר נקי לאורך כל הדרך. מזכיר לי קיץ, ובריכה, וגם קצת סדינים של בית חולים. לפעמים נדמה לי גם שאני רואה בו סגלגלות מסוימת, אבל אז כשאני מסתכלת היטב אני לא ממש מוצאת אותה, ועם זאת הרושם שלה נשאר. 

Lapis of Luxury גם הוא מקולקציית Resort המוצלחת, ויש לי אותו בבקבוק מיני.  





בימים הקרובים תראו את שני הלקים הנוספים מקולקציית Resort (את Splash of Grenadine כבר ראיתם)

ולעניין אחר - לאור ההצלחה המסחררת של פוסט האורח של דשתי החלטתי שב"מה בבקבוק" בהחלט יש מקום לפוסטים אורחים. אתם מוזמנים לקחת חלק במפעל  - פנו אלי במייל אם יש לכם רעיון ואם אתם מעוניינים לתרום פוסט אורח משלכם ל"מה בבקבוק?".

13 תגובות:

  1. אוי הוא פשוט מהמם!!!! וניראה עליך מעולה!!! כן ירבו :)

    השבמחק
  2. הוא מקסים !
    עשית לי חשק להזמין לקין של essie מאיביי .
    יש לי הרגשה שאמא תכעס עלייך D:

    השבמחק
  3. איך בא לי אותו... :( הוא יפה כ"כ

    השבמחק
  4. צבע מקסים ומהמם. יש לי אותו עוד לא ניסיתי :)

    השבמחק
  5. לאיזה מהתמונות הוא דומה יותר עליונה או תחתונה? כאילו יש כאן שני לקים שונים ושניהם יפיפיים

    השבמחק
  6. אפי, אדיקטד, דוש וואלרי - אני נורא שמחה שאתן אוהבות אותו. אין לכן מושג כמה אני אוהבת אותו. כבר חמישה ימים אני איתו וממש לא בא לי להוריד - וזה דבר נדיר אצלי.
    מורפורמי - בחוץ הצבע רווי יותר ונראה כמו שתי התמונות הראשונות (שצולמו בחוץ), ובתוך בית הוא מאובק יותר, וקרוב יותר לתמונה השלישית, אם כי נראה לי שאיזשהו ממוצע בין התמונות יתן מושג טוב יותר לגבי הצבע האמיתי.

    השבמחק
  7. הוא מהמם!
    לפני כמה ימים כמעט קניתי לק בצבע דומה של 'תפוח' (אגב, הזדמנות מצויינת לשאול אותך האם דגמת כבר מהלקים החדשים של תפוח? יש תכלת וירוק מאוד נחמדים)
    כמה עלה לך הלק פלוס משלוח if you don't mind me asking?
    לקים בבקבוק מיני זה אחלה פיתרון, כי בואו נודה בזה, קצת קשה לסיים בקבוק שלם של לק, עם כמויות הלקים שאנחנו רוכשות... :)

    השבמחק
  8. גם אני רכשתי והתאהבתי בו לחלוטין. גם הירוק יפיפה בעיני, ניסיתי אותו קודם וחשבתי שהוא מדהים, אבל אז מרחתי את הכחול, והוא בהחלט כבש אותי. את הורוד לא רכשתי מאחר ואני בקושי משתמשת בורודים שאני רוכשת, ולגבי האחרון ממש התלבטתי ובסוף השארתי בחנות. אני מחכה לראות את הביקורת שלך עליו, ואם אוהב אותו בפוסט אלך לרכוש.

    השבמחק
  9. טוש - טרם התנסיתי בלקים של תפוח. יצא לי להתקל בהם בסופרפארם אבל הם קצת יקרים, לא? 30 ש"ח ללק זה הרבה. אני מעדיפה כבר אורלי, קולור קלאב או צ'יינה גלייז שעולים 20 ואפילו פחות.
    לגבי העלות - קניתי את הלק הזה במסגרת רביעיית resort" ויחד עם רביעיה מקולקצית שרק, ועוד שלושה מוצרים מוקטנים של CND. אני צריכה לבדוק מתישהו כמה זה עלה לי, ואפילו אתן את הפרטים של המוכר באיביי. זה פשוט לא בשליפה כרגע.

    מיה (או שאולי את מאיה בעצם?) - אני מתה על הירוק. הוא כבר שבוע על הרגליים שלי. את האחרון אני מאד אוהבת מהבקבוק אבל טרם התנסיתי בו. בקרוב מאד יגיע גם תורו!

    השבמחק
  10. תודה לך! אני אשמח לשמוע על העלות :-)
    ואכן, 30 ש"ח לבקבוקון לק (שהוא גם קצת 'רזה') נראה לי הרבה, במיוחד כשאני יכולה לקבל יותר כמות של אורלי אהובתי

    השבמחק
  11. טוש - בדקתי. קניתי את קולקציית resort ב $13.95. המשלוח יצא לי 8 דולר אבל הוא כלל עוד דברים: את רביעיית המיני של קולקציית שרק של OPI, ועוד שלושה בקבוקי מיני אחרים של CND. המוכר נקרא enchantedbeautyspot.

    השבמחק
  12. אכן- מאיה!
    בכל אופן כבר ראיתי שפרסמת פוסט חדש על הירוק, כך שבקרוב יגיע האפור\חום המלוכלך (אני לא יודעת איך לקרוא לזה!)

    השבמחק
  13. תודה רבה לך! אני יודעת מה אני הולכת לקנות כשהמשכורת תיכנס....

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים