יום שני, 3 במאי 2010

CND Tropical Coral


CND - Creative Nail Design הוא מותג לקים יוקרתי יחסית שכבר מזמן רציתי לנסות, אבל בשל מיעוט סווטצ'ים ברשת, זמינות מפוקפקת ומבחר דל איכשהו לא הגעתי אליו עד כה. הלקים של המותג נחשבים לאיכותיים, ולאחרונה המותג נעשה פופולארי בעיקר בזכות סדרת האפקטים שלו. מדובר בלקים שנמרחים כשכבת טופ מעל לק קיים במטרה להעניק לו גימור שונה  ולשנות את מראהו - לעתים מן הקצה אל הקצה.  דוגמה למה שהאפקטים האלה יכולים לעשות אתם יכולים לראות כאן. אנצל באופן נלוז במה זו כדי לבטא עמדה שאיננה קשורה כלל לנושא הפוסט, ושאינה עולה בקנה אחד עם הקונצנזוס השורר ביחס לאפקטים של CND , אשר כל מטרתה היא שחרור קיטור במובן הכי ילדותי וחסר אחריות שיש:

האפקטים של CND הם גועל נפש! תמצית הוולגריות, הטמטום והכיעור. גם כל הקונספט שעומד מאחוריהם לא נהיר לי  - שיוצא  מנקודת הנחה שהלקים שיש לי בבית זקוקים ל"שדרוג" או  ל"תוספת עניין". סליחה, אבל הלקים שלי מדהימים! אני בוחרת אותם בקפידה, ואם קניתי אותם זה בגלל שרציתי אותם בדיוק בזכות מה שהם. ואם  קניה מסוימת התפקששה לי והלק לא יצא מעניין כפי שקיוויתי שהוא יהיה שום אפקט לא יעזור לו - חפשו ברשת ותיווכחו בכך בעצמכם. זה באמת מכוער. זה לא אפקט -  זה דפקט!

(זה היה די כיף. אנסה זאת שוב בעתיד)

ולענייננו - Tropical Coral הוא, כפי שאתם רואים, לק קורלי יפהפה. בניגוד לאדום, קורל הוא גוון שאני מאד מחבבת, ותמיד שמחה להוסיף למלתחת הלקים שלי רכש קורלי חדש. אישית התאכזבתי ממנו עמוקות  אבל לא מסיבות שבהכרח נוגעות לכן (הסבר בהמשך).
הפורמולה של CND טובה, והזכירה לי יותר מכל את הפורמולה של  - תחזיקו חזק - שיק! אותה אחידות בפורמולה וחלקלקות של הנוזל. אם כי CND מרגיש יוקרתי יותר. הפורמולה מעט דלילה יותר, והמברשת איכותית יותר, אבל בסופו של חשבון התוצאה דומה למדי. 
Tropical Coral נמרח בשלוש שכבות דקות לתוצאה המושלמת שלפניכם:




ולעניין האכזבה - הבטחתי הסבר:
כשפתחתי את האריזה מטראנסדיזיין וראיתי את צבע הבקבוק הנ"ל, תחושה קשה של דה ז'ה וו החלה אופפת אותי. הסתערתי על מקורות הלק בביתי ופצחתי בחיפוש קדחתני, שסופו אישש את חששותיי: כבר יש לי צבע כזה.
הלוא הוא High Hopes של צ'יינה גלייז. 

בתצלום שלפניכם Tropical Coral נמצא על הזרת והקמיצה, ו High Hopes  על האמה והאצבע.  אל תטרחו למצוא את ההבדלים. אין כאלה.


אז לא, שלא תבינו לא נכון. אני לא מאשימה אף אחד (ובינינו - אני הדבילית היחידה כאן). אני לא יודעת מי היה קודם (אם כי  יש לי תחושה לא מבוססת ש CND). זה פשוט מבאס להבין שהזמנתי לק שכבר יש לי. מבאס לדעת ששילמתי עליו , ואפילו עוד יותר מבאס להבין ששילמתי עליו כמעט פי שתיים. אבל כנראה שאלה הן הצרות שצרכנית לקים כפייתית כמוני צריכה להתמודד איתן. היו אתן, קוראות בלוג זה, המרוויחות העקריות מצרותיי, והסיקו את המסקנות המתבקשות...
אם אין לכן עדיין את הצבע הזה אך אתן חושקות בו, העדיפו את צ'יינה גלייז. הוא זול יותר וקל יותר להשגה. סיבה נוספת להעדפת צ'יינה גלייז קשורה ברעלנים שיתכן שנמצאים בלקים של CND. על הבקבוק שלי אין רשימת מרכיבים, אבל מאינפורמציה שנחשפתי אליה בעבר משיטוטים ברשת, ידוע לי שבפורמולה של CND היה טולאון. לאחרונה(בחודשים האחרונים) הם כנראה שינו את הפורמולה שלהם לפורמולה נטולת שלושת הרעלים, אבל אין לי דרך לדעת האם הבקבוק שברשותי הוא מהפורמולה החדשה או לא. גם לכן כנראה אין דרך לדעת זאת, וכל קניה ברשת של לק CND עשויה להיות סיכון שכזה. 
איפה משיגים? כרגע, לאחר שהחנות טראנסדיזיין חדלה לתפקד עבור רבות מחובבות הלקים כספק עיקרי, האופציה המתבקשת היא איביי. שם אפשר להשיג לק של CND בסביבות ה 10 דולר כולל משלוח. 


9 תגובות:

  1. מעולה! נוסף עוד סווטץ של CND לרשת.
    יפה ממש- לא ניסיתי אותו, אבל שאר הלקים שלהם שניסיתי ממש לא הזכירו לי את שיק :)

    השבמחק
  2. וואו, באמת שהם ממש דומים ! עדיין לא יצא לי לנסות את הלקים שלהם, כי כל הזמן יש דברים אחרים שיותר מושך אותי להזמין, אבל אני מניחה שהגיע הזמן. אני רוצה לנסות את המייבש שלהם שאפי המליצה עליו אז אולי באותה הזדמנות אני אבחר גם איזה צבע שלהם....
    ולגבי האפקטים - מעבר לגימיק השיווקי המגניב בהחלט, גם אני לא התחברתי אליהם לכשעצמם.

    השבמחק
  3. אפי - הבלוג שלך הוא מבחינתי המאגר הרשמי של סווטצ'ים של CND, ונראה לי שהוא ישאר כזה. לא ממש רואה את עצמי מוסיפה עוד הרבה למאגר.
    תולי - גם אני רוצה לנסות את המייבש שאפי המליצה עליו. אני גם משתמשת בממיס קיוטיקל שלהם (מעולה - גם המלצה של אפי). אבל בתחום הלקים נראה לי שאין להם הרבה מה להציע למישהי עם המון לקים כמוך.

    השבמחק
  4. האמת שהפתעת אותי harlot...
    ציפיתי שדווקא את, מכולם, ממש תתחברי לקונספט של האפקטים כי את אוהבת דברים לא שגרתיים.
    לא אומרת שצריך להיסחף ולקנות את כולם, אבל האחד שיש לי עושה דברים מדהימים ללקים קרמיים מסויימים, בימים שלא בא לי עוד לק קרמי. אז אני לא צריכה לקנות עוד חמישה לקים חדשים רק כי בא לי לפעמים לק מיוחד עם נצנצים. יש לי אחד שמאפשר לי לשחק עם הגוונים הקיימים ולהוציא אותם מיוחדים ומגניבים. לא שהם לא מיוחדים בפני עצמם, אבל אם הייתי רוצה כל הזמן את אותו הלק, לא היו לי עכשיו קרוב למאה לקים.
    עכשיו יש לי לק של שיק עם אחד האפקטים של CND ומימיי לא קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על לק כמו בשלושה ימים האחרונים. זה תופס את העין בצורה מדהימה ומוסיף עומק שצערנו אין בלקים קרמיים.
    לא ברור לי באמת מה הבחורה הזו חשבה לעצמה בפוסט ההוא, לקחת לק שמלכתחילה יש בו עומק ולהוסיף לו אפקט לא נותן כלום. אבל אני באמת חושבת שעם אינפלציית הלקים שבאה עלינו לרעה, אפקט של CND ממתיק קצת את הגזירה...

    צונית (אתר ארור, כל הזמן עושה לי שגיאה כשאני באה להגיב עם המייל שלי).

    השבמחק
  5. שלום צונית, וברוכה הבאה לבלוג! אני שמחה על תגובתך המאזנת. אני פשוט לא אוהבת את האפקטים האלה. אני לא מוצאת שיש בהם משהו לא שגרתי אלא בדיוק להיפך - הם גורמים לכל הלקים להיראות דומים זה לזה עם האפקט השימרי הזה (גם אם הם משנים לגמרי את מראה הלק המקורי). זה זול בעיניי.
    אני חובבת לקים קרמיים. מדי פעם יש לי סטיות לכיוון הגליטר או השימר, אבל בגדול אני ממש לא יכולה לומר שאני משתעממת מקרם. מישהי מפורום לקים בתפוז אמרה לא מזמן שהיא לא אוהבת לקים קרמיים כי הם מזכירים לה פלסטיק. גם לי הם מזכירים פלסטיק! וזה בדיוק מה שגורם לי לאהוב אותם כל כך.
    יש משהו קוסם ברעיון שאפשר לשנות מראה של לק קיים במקום לקנות עוד ועוד לקים. אבל לטעמי זה פשוט לא עובד. התוצאות של האפקטים האלה לא לטעמי, ומבחינתי אין מנוס מקניית לקים חדשים אם חשקה נפשי בגיוון (ולראיה פאתטית- יש לי מעל 100 לקים).
    לגבי המחמאות - אני בטוחה שאת מקבלת כאלה. אני בטוחה שגם אני הייתי מקבלת מחמאות עם האפקטים של CND (על הלקים שאני אוהבת באמת אני אף פעם לא מקבלת מחמאות). הם הרי נוצרו בדיוק בשביל זה. הם crowd pleasers קטנים שלמראם כל אחד יפלוט מיד "איזה מהמם!". כל העולם אוהב את האפקטים של CND, אז את בחברה טובה. אני, במחילה, אשאר עם הפלסטיק שלי.
    יום נפלא! ומקווה לראותך שוב פה - נעמת לי מאד, על אף חילוקי הדיעות.

    השבמחק
  6. האמת שאני פה כל הזמן כי אני ממש אוהבת את הבלוג שלך, אבל יש לי בעיה להגיב בבלוגים עקב חילוקי דעות בין האתרים האלה לכתובת מייל שלי. האתר מסרב לתת לי לרשום תגובה וכל פעם אני מגיבה באריכות ואז אני מקבלת ERROR. מה שקורה אח"כ זה צרור קללות והרמת ידיים כי אף פעם אין לי כוח לרשום שוב...

    אבל למדתי מהניסיון המר ועכשיו אני פשוט ארשם כאנונימית ואחתום למטה.

    מבינה את עמדתך ומצטרפת אלייך לעניין הפלסטיק. אני גם אוהבת את זה מאוד. ומה אם כך עמדתך בנוגע ללקים של NFU OH?

    צונית.

    השבמחק
  7. מוזר. המייל שלך הוא ג'ימייל?
    את NFU OH אני מעריצה. לא הייתי מתנגדת ללק שלהם, אבל לא כל כך יודעת איפה להשיג.

    השבמחק
  8. הי :)
    מישהו אמר סלידה ממרקם קרם? הנה אני פה! :)
    עברתי הרבה מאוד אתרים של האפקטים האלה ברשת. בגדול חשבתי שזה מגניב! ולמה חשבתי ככה? בגלל שאם נפלתי על לק קרמי כלשהו ואני רוצה "לתקן" אותו - זאת הדרך!
    בסופו של דבר רשמתי לי אחד ברשימת ה"אפשרויות" שלי (פולדר שאני שמה בו את כל הדברים שחושקת בהם נפשי וממנו אני בונה הזמנות).
    אני חושבת שהוא נמצא בפולדר הזה משהו כמו חודשיים. והוא אף פעם לא נכנס ממש לרשימה של דברים שאני רוצה עכשיו (!) אלא נשאר שם מיותם..
    ולמה? כי לק שאני לא אוהבת, שלא עושה לי את זה מאיזושהי סיבה - עובר הלאה.. אני פשוט לא מוצאת סיבה להחזיק אותו אצלי!
    מה שכן, בהמשך לצונית, הייתי שמחה ל Nfu.oh ואפילו קניתי לק שחור במיוחד בשבילם! (למרות שהייתי מעדיפה לנסות אותם בלי לק שחור למטה, כמו "סתם" גליטר..)
    יש מקום בארץ שאפשר לקנות אותם. הם עולים 63 ש"ח ליחידה!!!! המקום הזה נמצא איפשהו בראשל"צ. ולפי מה שהבנתי כדאי להגיע אליהם ולרכוש אצלם ולא להסתכן שהם ישלחו לך בדואר (אין החזרות/החלפות והבנתי שלאו דווקא אפשר לסמוך שתקבלי את מה שהזמנת..).
    בחזרה לעניין האפקטים - בסופו של דבר, מי שלא מעבירה הלאה לקים שהיא פחות אוהבת, או מי שלא בא לה על מראה קרם באותו יום ובא לה על לק מסוים - אפשר להבין. אבל באמת כמו במקרה שלך, מי שיש לה "מספיק" (?) לקים לא באמת צריכה אותם..
    לראיה, אני הולכת למחוק את האפקט מרשימת ה"אפשרויות" שלי :)

    השבמחק
  9. שלום גם לך וברוכה הבאה לבלוג!
    אין לך מושג כמה משמח אותי לראות כאן שונאת קרמיים מוצהרת. אני פשוט עוד לא נתקלתי באחת כזו פה בבלוג ולגמרי מעריצה אותך על כך. ואף על פי שאנחנו מן הסתם שונות בטעמינו, אני מאד התרשמתי מהלקים שלך שהעלית לתפוז (כל ההולוגרפיים האלה והגליטרים) וחושבת שהם מדהימים.
    מעניין שאת בסופו של דבר לא מצאת עניין באפקטים של CND, כי הם באמת משנים את הלק הקרמי לבלי הכר, אבל לגמרי מבינה אותך. אני גם משוכנעת שאם היית משתמשת בהם היית משתעממת אחרי פעם או פעמיים כשהיית מגלה שהם גורמים לכל הלקים שלך להיראות אותו הדבר...
    העובדה שיש לי "מספיק" לקים לא קשורה בכלל לעובדה שאני לא אוהבת את האפקטים של CND, אלא היא רק עדות מצערת לכך שלא ניתן בשום אופן - גם אם ממש מתאמצים - להמנע מקניית לקים חדשים אם רוצים לק במראה אחר. כל מה שאני אומרת הוא שאפקט אולי גורם ללק להיראות שונה ממה שהוא, אבל אם אני אשתמש בו על 50 לקים, הוא יגרום לכולם להיראות אותו הדבר.
    תודה על האינפורמציה לגבי NFU OH. באמת שלא היה לי מושג. 63 ש"ח קצת יקר, לא? אם כי, אני חושבת שגם לקנות אותם בחו"ל זה לא זול במיוחד.
    ואגב, מה את חושבת על לקים במרקם מאט?

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים