יום ראשון, 30 במאי 2010

הכיסוי המושלם/ פוסט אורח מאת דשתי

לרגל פוסט ה 100 ל"מה בבקבוק?" אני יוצאת ליום מנוחה. קבלו פוסט אורח מאת דשתי - קורא קבוע ונאמן של הבלוג, מהלקלקנים הקבועים שחלקכן אולי כבר מכירות מהתגובות.

 
הכיסוי המושלם

את ליין הלקים של סריחי גיליתי במקרה בטיול חיפוש מתנה לבריתה בדלית אל כרמל. יש שם מציאות לא רעות וגמלים מעץ. בין היתר ביקרתי את החנות המפורסמת של חסן איבן כאלבאווי – הראסול אללה של דלית אל כרמל. חסן תמיד מפתה אותי בתמרוקים מיוחדים ממקומות חדשים ונסתרים. את חננאל-355 הוא טוען שרכש בסוואפ מחברת פרמיום שמייצרת ליין של לק אחד בלבד ובמרקם קרם-ג'ל עם שימר החל מהשכבה השלישית ואף הוסיף שזה האדום המושלם. לא האמנתי עד שלא ניסיתי.
אכן, אדום צועק ורוקע ברגליו האחוריות שכזה לא ראו בנות העיר במילניום האחרון. אין זה עוד אורלי זהרורים או אסי מט. לא. מדובר בחברה של מוצר אחד – אחד אבל מיוחד. לחננאל 355 יש את כל שלושת הרעלים וככל הנראה עוד כמה רעלים נוספים. מומלץ לרכוש אותו בתשע תשעים בסופרפרם, אבל היות ואין סופרפרם שמשווק אותו, ניתן לקנות אצל חסן בשקל תשעים ולהנות ממה שהולך להפוך את הקיץ הזה למסיבה אמיתית. 
כבר בשכבה הראשונה הבחנתי בברק העוטף.
 
 
 
הצביעה חלקה למרות שהלק היה קצת קשה (חסן אומר שטיפת טרפנטין וזה מסתדר – אכן כך היה). הביטו בעצמכם, כך נראית הציפורן אחרי המריחה. כמה חד ומושלם האדום הזה? חננאל 355 עשוי מפגמנט ייחודי בשם "המוגלובין" וחסן אומר שלחברה יש ותק רב בארץ ולמעשה מאז 1987 עם פרוץ האינתיפדה הראשונה.
לסקרניות שביניכן ולשם הקונטרסט, אני מצרף את תמונת הציפורן לפני. 

 
 
 
רק עכשיו אתן יכולות לראות ב-א-מ-ת עד כמה הוא מושלם. מדובר בתוואי לא קל עם לא מעט מכשולים ומהמורות. מיותר לציין כי הצהוב הזוהר של אורלי דרש לפחות 4 שכבות ועדין לא השביע רצון בצדודית (כן, גם לא אחרי הגימור של הלק השקוף).

למי שמעוניינת לרכוש או אפילו לקבל דוגמית – אני מתנצל אם אינני יכול לשלוח. אבל כשאגזור ציפורניים אני יכול לאסוף ולשלוח. כך תוכלו להתרשם מבלי הפילטרים של עיבוד התמונה כיצד באמת נראה הלק על הציפורן.

אצל חסן קניתי גם גמל קטן מעץ וביחד עם הלק יצאתי במתנה מכובדת לזבד הבת בעלות של 12 שקלים. גם מתנה יפה לילדה וגם מראה מושלם לרגליים ששברו את רחבת הריקודים ויחד איתה כמה לבבות.

שלכם,
דשתי



8 תגובות:

  1. הלק מהמם אבל אני הייתי ממליצה לציפורניים האלה טיפול דחוף נגד פטרת!! ולא מריחת לק! מה נסגר עם הבחורה?

    השבמחק
  2. אני מתנצלת אבל ... הא?

    השבמחק
  3. לא אהבתי ולא מצחיק, סתם דוחה, ולא חסר גועל נפש באינטרנט, אז למה כאן? ועוד "לכבוד הפוסט ה 100" ?
    בשביל מה זה טוב? כלום לא יצא מזה, סתם גבב שטויות אינפנטילי. תחילת הסוף של הבלוג הזה?

    השבמחק
  4. בעע indeed...
    ואנונימי/ת - אני דיי בטוחה שדשתי הוא גבר, not that there's anything wrong with that :-)

    השבמחק
  5. לא הבנתי... הביקורות חיוביות או שליליות?

    השבמחק
  6. אני אהבתי את הרעיון והכתיבה המשעשעת, אבל התמונה התחתונה מבחילה לחלוטין, בלי להעליב וכו' וכו'
    רק לאחרונה התרגלתי לרעיון של כפות רגליים בכללי, כפות רגליים עם לק ועכשיו זה.. it will take a while to get used to!
    אני מציעה פדיקור A.S.A.P!

    השבמחק
  7. גברת טוש, ברור ש"דשתי" הוא גבר וגם מוזכר כ"קורא קבוע ונאמן", אבל לא משעשע ולא יפה. כפות רגליים בכללי יכולות להיות יפות ומטופחות, לא הבנתי מה מצחיק בבוהן עם צפורן אכולת פטרת. סתם פרובוקציה לדעתי.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים