יום שישי, 7 במאי 2010

Orly Wild Wisteria


קולקציית Bloom לאביב 2010 של אורלי נחתה בארצנו. הידד! אז מה אם הקולקציה הזאת יצאה כבר בסוף דצמבר? אז מה עם  אורלי כבר הספיקו לצאת מאז עם לפחות עוד שלוש קולקציות? צריך תמיד להסתכל על הברייט סייד -  אולי נזכה לראות על המדפים אצלנו את קולקציית סוויט אחרי סוכות!

Wild Wisteria המקסים יעזור לכם לראות את הברייט סייד, אף על פי שהוא די דארק כשלעצמו.
סגול כהה מאד על בסיס כחול, על טהרת הקרם, היי גלוס וכמעט שחור בתאורות ביתיות. למי שזקוקה לקצת שיק ותחכום שיאזנו את קלות הדעת של הפסטלים ואת הקלות הבלתי נסבלת של הניאונים (ומי לא זקוקה לכך בעצם?).



 

בינתיים הרכש שלי מקולקציית בלום מסתכם ב- Wild Wisteria וב - Pure Petunia (שתקבלו מחר בע"ה), אבל אם גם הצבעים האחרים בקולקציה ניחנים באותה פורמולה משובחת, הרי שמדובר בהישג נדיר וראוי לשמו שבשכמותו טרם נתקלתי - לא אצל אורלי ולא אצל אף אחד אחר. הפורמולה מושלמת! אני בדרך כלל מסתדרת מצוין עם הפורמולה של אורלי, אבל כאן הם ממש התעלו על עצמם. הנוזל סמיך ועם זאת נמרח בצורה חלקה כל כך ואחידה כל כך... אני באמת לא זוכרת חווית מריחה חיובית כזאת בכל חיי.  אפילו בלקים של  OPI  ו Nubar  שאני בדרך כלל מאד מחשיבה את הפורמולות שלהם, לא התנסיתי בכזו מריחה מופלאה. אני לא יודעת אם לא יהיה זה מוקדם מדי לצאת בהצהרה שאורלי פיצחו את הקוד הגנטי של הפורמולה המושלמת, כי משלושת הלקים של קולקציית סוויט המאוחרת יותר שניסיתי, הפורמולה שם לא הכי להיט. אמנם גם לא זוועה, אבל רחוקה מההישג הגאוני של בלום. 

 והנה עוד תמונה, כדי שתראו כמה כהה Wild Wisteria יכול להיראות אם הוא רק רוצה.





6 תגובות:

  1. מדהים מדהים מדהים!
    איפה מצאת את הצבע המדהים (אמרתי כבר?) הזה?
    חבל שהוא נוטה לשחור ולא לנייבי, ואז הוא בכלל היה מושלם..

    השבמחק
  2. באיזו חנות קנית? אפריל או סופר פארם?
    בבקשה אמרי לי!

    השבמחק
  3. Ms Toosh ואנונימי - קניתי באפריל של קניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

    השבמחק
  4. נו טוף.. אני אנסה לחפש את הצבע ב'חנויות המובחרות' בת"א :) תודה!

    השבמחק
  5. אני בטוחה שתמצאי. מה גם שנראה לי שהקולקציה הזאת תוך זמן קצר הולכת להיות בכל מקום...

    השבמחק
  6. קניתי אותו בחודש האחרון בסופרפארם ואני מצטרפת לכל המחמאות על הפורמולה. אין דברים כאלה! השגתי כיסוי מלא בשכבה אחת (לא דקה אבל גם לא עבה במיוחד) במריחה נוחה ללא מאמץ וזו הייתה הפתעה נעימה. אני חולה על אורלי ורוב הלקים שלה נמרחים סבבה, אבל זה באמת בליגה אחרת.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים